ik wilde echo doen in verschillende lettertypes (omdat het hier zo stil was)quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef Noli. het volgende:
goooooooooo OOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOO
en dan verandert ze haar post
je kan ook de pricewatch bekijken op tweakers.netquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Noli. het volgende:
Oef.. Wat ik tegen kom is allemaal rond de ¤200,-
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
kijk hier eens bv : http://www.foto-konijnenberg.nl/product_list.php?idc=829
even sorteren op prijs (ja het is 2ehands )
De zon doet hier ook z'n best te schijnen, maar ik hoor toch ook een flinke wind tegen de flat beuken!quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:53 schreef prupke het volgende:
goedemorgen
het is heerlijk weer , het zonnetje schijnt
Ben benieuwd, in je fobo staat een hele mooie van jou bij het paardquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:06 schreef Twinky het volgende:
Woeivanavond of morgen komt er een leuk topic met coole foto's van mij van HMaster-II
We hebben net het eerste gedeelte geschoten bij een sloop-bouwput, in een kapot huis enzo. Daar heb ik gewoond ergens dus dat was leuk! Nou even opwarmen en dan gaan we in de stad verder! Tof he
Ken het... Heb je eindelijk een mooie compositie gemaakt, schuift er een wolk voor de zon, bekijk je de foto en pas je de instellingen aan gaat de zon weer schijnen... Stomme schapenwolkjesquote:Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef kvdv het volgende:
Verdomme, heel de week goed weer. Denk je in het weekend als je vrij bent er 'ns lekker op uit te gaan met je cam is het niets anders dan grijze wolken
Het is hier idd strak blauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |