Ken het... Heb je eindelijk een mooie compositie gemaakt, schuift er een wolk voor de zon, bekijk je de foto en pas je de instellingen aan gaat de zon weer schijnen... Stomme schapenwolkjesquote:Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef kvdv het volgende:
Verdomme, heel de week goed weer. Denk je in het weekend als je vrij bent er 'ns lekker op uit te gaan met je cam is het niets anders dan grijze wolken
Het is hier idd strak blauwquote:
klinkt als een gezellig dagjequote:Op zondag 13 april 2008 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBlijdorp was lekker
ff lopen spelen met een 70-200 met 2x TC. Dat gaat hem niet worden denk ik. De scherpte van de foto's knalt in een keer terug naar het niveau 70-300 plus dat het contrast zwaar achteruit gaat. Wel lekker, 400mm
Voelt waarschijnlijk hetzelfde als mijn benen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef AirwiN het volgende:
Net 23 kilometer gelopen en nu heb ik pijn in mijn voetjes...
Klopt, geen idee hoe dat komt. Maargoed het is dan ook niet met een echte negatievenscanner gedaan.quote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef prupke het volgende:
Er zit iets van een ruitjespatroon over heen?
zie ik dat goed?
Dat had ik gelezen iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef kvdv het volgende:
[..]
Klopt, geen idee hoe dat komt. Maargoed het is dan ook niet met een echte negatievenscanner gedaan.
Owja... die fotos zijn vandaag gemaakt btw![]()
Vind het effect stiekem zelf ook best tof... maartoch...quote:Op zondag 13 april 2008 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen idd
Het is dan ook niet echt heel erg storend vind ik iig niet bij de eerste 2 foto's
zo lijken het net oude platen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |