Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef HMaster-II het volgende:
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudke
Ik trap er niet in Airwin, omdat ik weet waarom Nietzsche de waanzin kreeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...
ik appel mee...quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef Chanty het volgende:
* Chanty schuift avondeten naar binnen
Iemand die een bordje spaghetti mee-eet voor de gezelligheid?
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenquote:
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef loehoes het volgende:
Twee nieuwe UV filters en een afstandsbediening rijker![ afbeelding ]
Raar ding, maar werkt top!
Nu maar eens ideetjes gaan verzinnen voor de 63 (!!!!) zelfportretten die ik moet gaan maken.
Succes met 't tentamen!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenHeb erna vast weer honger
Ahhh, op jacht naar inspiratiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]
http://flickr.com/groups/365days/pool/quote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ahhh, op jacht naar inspiratieZit ook al op flickr te neuzen
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://flickr.com/groups/365days/pool/
Misschien staat hier nog iets leuks op:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankje![]()
Heb al wat ideeën opgedaan, ga per week met een 'thema/onderwerp/soort etc' proberen te werken. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Hmm...van het weekend maar ff kijken danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de tijgers in Blijdorp bij elkaar gezet. Echt vriendjes zijn het nog niet
Gaf wel mooie effecten
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Na de cursus vandaag in Haarlem TomTom de opdracht gegeven de weg naar huis te zoeken zonder gebruik te maken van de snelwegen. Ik kwam langs een aantal interessante lokaties voor bollenveldenfotografie
Uiteraard. Maar nu heb ik de plekjes in de TomTom opgeslagen dus ik hoef niet meer te zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevonden
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef PKfotografie het volgende:
Kreeg net mail van zoom binnen, of ze een foto van mij mogen plaatsen
eff hiress exemplaar zoeken, en dan hopen dat hij er ook echt in gaat komen
![]()
![]()
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoegquote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sssst niet verraden welke foto het is he
Sterkte bikkeltje van mequote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
OMGquote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoeg
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?
of heb ik dat verkeerd gelezen?
ok dan had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef Chanty het volgende:
[..]sowieso heb je altijd een herkansing. En in dit geval heb ik besloten maar meteen voor de her te gaan. Maar vind het ook zo wat om helemaal niet te gaan, is toch altijd een oefening zo een tentamen, dus ga gewoon lekker voor de lol. Weet ik hoe het in elkaar steekt en stel dat het onmogelijke gebeurt dat ik toch dingen goed opschrijf. Schijnt ook dat je veel uit een wet kunt halen, dus die bestudeer ik morgen nog wel en dan maar zien wat het wordt
Oh dat alweer twee weekjes bijnaquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ok dan had ik het toch goed begrepen
Maar misschien krijg je morgen tijdens het tentamen wel in eens een helder moment (sort of speak) en zal je zien dat je het haalt
zo niet daar is dus de her voor
* prupke alles van her afweet ...helaasch
Nou van mijn kant uit petje af voor jouquote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat alweer twee weekjes bijna![]()
Wacht nu vol spanning op de uitslag.
[..]
PreciesMoest toch een keuze maken waar ik me op ging focussen dus heb t meest vage vak maar links laten liggen. Maar voordeel van vage vakken is dat je je er soms op wonderbaarlijke wijze uit kunt kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |