quote:
wanneer komen die van jou dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij moet even gefocused blijven
Anders zien we nooit meer een showcase van hem
Ik heb zo een feestje bij een collega die weggaat. Hij heeft iets van een turkse catering ingehuurd geloof ik. Ben benieuwd hoe erg ik morgen naar de knoflook stinkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef Erasmo het volgende:
Weekend!
Zit nu te wachten tot de afhaalchinees het spul klaal heeft
Ach arm beest en baas.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:29 schreef -Marjo- het volgende:
Een uur geleden heb ik mijn kat in moeten laten slapen![]()
Was in twee weken veranderd van vechtersbaas tot een zielig hoopje ellende.
Lamme voorpoot, vergrootte nier, rochelende longen en waarschijnlijk een tumor...
Arme Joep
Even lui quoten uit het vorige topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoe is het met je examen gegaan Chanty??
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Chanty het volgende:
Missed me?![]()
Tentamen is redelijk gegaan in die zin dat ik mijn volle 2,5 uur heb benut en bij elke vraag iets heb opgeschreven. Een aantal heb ik wel goed, maar van een hoop vragen weet ik het niet. Dus we wachten maar op de uitslagmet een beetje geluk....
Doe eens gek geef een cockringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een ideetje voor een doop?
ben uitgenodigd bij de doop van een fokkindje
wil niet met lege handen komen, maar vind zilveren spaarpot, armbandje, bestekje allemaal meer wat voor de familie om te geven
tis een manneke
gaan zonder kado ...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een ideetje voor een doop?
ben uitgenodigd bij de doop van een fokkindje
wil niet met lege handen komen, maar vind zilveren spaarpot, armbandje, bestekje allemaal meer wat voor de familie om te geven
tis een manneke
mocht ik niet zo'n last van mijn nek hebben was dat een optiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:58 schreef prupke het volgende:
[..]
gaan zonder kado ...
veel foto's maken en daar 1 foto van afdrukken en dat als kado geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |