Dat is bewust gedaanquote:Op zondag 23 maart 2008 23:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat een geweldig leuke serie.
BTW ik zie maar 1 zonde.....Ze zijn niet in kleur
op FOT noemen wij de "chicks" gewoon een model.....quote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef Woeiii het volgende:
Doe mij die chick in foto #7 maar
Hebzucht.quote:
IJdelheid?quote:#2
[ afbeelding ]
Woedequote:#3
[ afbeelding ]
Gulzigheidquote:#4
[ afbeelding ]
Jaloeziequote:#5
[ afbeelding ]
Lustquote:#6
[ afbeelding ]
Lust 2quote:#7
[ afbeelding ]
Gemakszucht.quote:#8
[ afbeelding ]
Bij 2 zijn we meer voor hoogmoed/ trots in negatieve zin gegaan dan ijdelheid. Dus dat strakke strenge was de bedoeling, laag standpunt, neerkijkend op de fotograaf in zowel letterlijke als figuurlijke zinquote:Op maandag 24 maart 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hebzucht.
[..]
IJdelheid?
[..]
Woede
[..]
Gulzigheid
[..]
Jaloezie
[..]
Lust
[..]
Lust 2
[..]
Gemakszucht.
Tot zover de zonden.
Ik moet zeggend at ik ze over het algemeen goed uitgebeeld vind. Van mij mag het bij zoiets nog allemaal wat extremer (maar dat ben ik maar). Ik vind ze bijna allemaal goed uitbeelden waarvoor ze bedoeld zijn, maar ik vind de ijdelheid (#2) niet zo goed overkomen. het lijkt eerder op striktheid ofzo, strenge lerares (en dan het maakt het model ook een stukje ouder
).
Tussen #6 en #7 vind ik #6 het beste. het laat wat meer lichaam zien (en dat mag er zeker zijn), en komt op mij wat uitnodigender en uitdagender over.
Maar over het algemeen een leuke serie, met verschrikkelijk leuk onderwerp. Het had van mij allemaal alleen nog wat méér mogen zijn. Technisch heb ik er vrij weinig op aan te merken.
Thnxquote:Op maandag 24 maart 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar over het algemeen een leuke serie, met verschrikkelijk leuk onderwerp. Het had van mij allemaal alleen nog wat méér mogen zijn. Technisch heb ik er vrij weinig op aan te merken.
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:34 schreef Chanty het volgende:
...neerkijkend op de fotograaf in zowel letterlijke als figuurlijke zin![]()
Was misschien leuker als ze er een soort "Narcissus" van hadden gemaakt. Een vrouw met tuitende lippen, starend naar zichzelf in de spiegelquote:Op maandag 24 maart 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal goed uitbeelden waarvoor ze bedoeld zijn, maar ik vind de ijdelheid (#2) niet zo goed overkomen. het lijkt eerder op striktheid ofzo, strenge lerares (en dan het maakt het model ook een stukje ouder).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |