abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 maart 2008 @ 05:57:40 #251
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57665945
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hij heeft het geprobeerd...niet gelukt

Was een tof concertje trouwens
Concert was zeker erg tof!

Goedemorgen allemaal!
* Xilantof maakt een lekker ontbijt klaar!

Chanty: Succes vandaag!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 28 maart 2008 @ 07:21:16 #252
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_57666046
Goedemorgen allemaal.

Chanty succes vandaag

Laatste werkdag voor het weekend.
Hopelijk worden de Temperatuur nu ook beter.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 07:48:26 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_57666182
Dank jullie wel, jullie horen me vanmiddag wel weer vloekend de sc inkomen
Heb t gepresteerd om vier nachten achter elkaar over statistiek te dromen. Vannacht droomde ik over t maken van een geniale spiekbrief
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_57666406
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 07:48 schreef Chanty het volgende:
Dank jullie wel, jullie horen me vanmiddag wel weer vloekend de sc inkomen
Heb t gepresteerd om vier nachten achter elkaar over statistiek te dromen. Vannacht droomde ik over t maken van een geniale spiekbrief
Die had ik ook voor statistiek maar door het schrijven van de spiekbrief wist ik het al zo goed dat ik de zeven verschillende stappenschema's direct uit m'n hoofd op papier kon zetten. Toen was het nog slechts een kwestie van invullen

Succes iig
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:23:39 #255
52229 Chanty
pi_57666444
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Die had ik ook voor statistiek maar door het schrijven van de spiekbrief wist ik het al zo goed dat ik de zeven verschillende stappenschema's direct uit m'n hoofd op papier kon zetten. Toen was het nog slechts een kwestie van invullen

Succes iig
hmmm jij hebt wel aparte statistiek gehad dan. Als t alleen een kwestie van schema's invullen was zou ik t wel halen ja welke opleiding heb je gedaan? miss moet ik maar switchen
pi_57666539
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:23 schreef Chanty het volgende:
hmmm jij hebt wel aparte statistiek gehad dan. Als t alleen een kwestie van schema's invullen was zou ik t wel halen ja welke opleiding heb je gedaan? miss moet ik maar switchen
Bedrijfskunde aan de EUR

Het was natuurlijk wel iets meer dan een invuloefening maar als je de rode draad op papier hebt staan dan weet je ook welke kant je op moet en daarmee voorkom je het maken van de allerstomste fouten.

Het is meer dat je een vraag krijgt, in een verhaal. Vervolgens ga je even kijken wel vraagstuk daar bij hoort. Bijvoorbeeld het toetsen van de gelijkheid der gemiddelden. Vervolgens zijn er zeven stappen (hypothese opstellen, verwerpingsgrens en dat soort dingen) en in stap zeven wist je dan het antwoord. Doordat je die zeven stappen al goed had heb je dus leidraad om de vraag te beantwoorden en dat scheelt echt een hoop.

Maar goed, ik was er net zo dramatisch in als jij gok ik. Het heeft me twee en halve week full time leren gekost en dat leverde me een 7.4 op en om nou te zeggen dat ik er nog heeel veel van weet...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:42:19 #257
52229 Chanty
pi_57666636
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:34 schreef FJD het volgende:

[..]

Bedrijfskunde aan de EUR

Het was natuurlijk wel iets meer dan een invuloefening maar als je de rode draad op papier hebt staan dan weet je ook welke kant je op moet en daarmee voorkom je het maken van de allerstomste fouten.

Het is meer dat je een vraag krijgt, in een verhaal. Vervolgens ga je even kijken wel vraagstuk daar bij hoort. Bijvoorbeeld het toetsen van de gelijkheid der gemiddelden. Vervolgens zijn er zeven stappen (hypothese opstellen, verwerpingsgrens en dat soort dingen) en in stap zeven wist je dan het antwoord. Doordat je die zeven stappen al goed had heb je dus leidraad om de vraag te beantwoorden en dat scheelt echt een hoop.

Maar goed, ik was er net zo dramatisch in als jij gok ik. Het heeft me twee en halve week full time leren gekost en dat leverde me een 7.4 op en om nou te zeggen dat ik er nog heeel veel van weet...
Ik zou een moord doen voor een 7,4 maar idd lastig vak. Wij hebben ook van die verhaalvragen maar ik ga al de mist in als ik moet bepalen of de variabelen nominaal of ordinaal zijn. Ze pakken echt van de smerige voorbeelden. We moeten vooral veel advies geven in welke casus je het beste welke toets kunt gebruiken en waaarom. En de uitslagen van een onderzoek interpreteren en zo. Maar ze maken er gewoon instinkvragen van a la: ja dat kun je niet weten omdat. Terwijl je als student dus denk: het ligt aan mij dat ik het niet kan vinden
pi_57666637
Mogguh Op naar kantoor en vanavond feestje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_57666675
Ik deed een moord voor een voldoende maar achteraf was het vooral zuur; voor een opdracht had ik een 7.5 met als eindresultaat dus een 7.45

P, Hoe was RE ?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:50:33 #260
52229 Chanty
pi_57666733
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:45 schreef FJD het volgende:
Ik deed een moord voor een voldoende maar achteraf was het vooral zuur; voor een opdracht had ik een 7.5 met als eindresultaat dus een 7.45

P, Hoe was RE ?
Ik ga dus voor de 4,5, en daar krijg ik dan als t goed is nog een bonuspunt bij voor de eerder gemaakte opdrachten en dan zou ik dus mooi een 5,5 staan maarja..... meot ik wel die 4,5 halen
pi_57666742
Ik had de eerste keer letterlijk alleen m'n naam goed ingevuld. Toen had ik een mooie 1. Statistiek is wel echt zo'n vak wat je goed moet kennen omdat het anders redelijk hopeloos wordt. Gokken heeft namelijk weinig nut

Maar goed ik wil je niet ontmoedigen ofzo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:57:10 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57666814
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Wie wil er nog een 400 mm prime? Anders gaat ie de glasbak in
K-mount is voor Pentax toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:57:47 #263
52229 Chanty
pi_57666827
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:51 schreef FJD het volgende:
Ik had de eerste keer letterlijk alleen m'n naam goed ingevuld. Toen had ik een mooie 1. Statistiek is wel echt zo'n vak wat je goed moet kennen omdat het anders redelijk hopeloos wordt. Gokken heeft namelijk weinig nut

Maar goed ik wil je niet ontmoedigen ofzo
Vorige twee keren was het nog meerkeuze dus dan kon je nog wel gokken maar dat is nu inderdaad heel erg zinloos. en mij kun je niet meer ontmoedigen, dat is gisteren met het maken van het proeftentamen al gebeurd
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:00:09 #264
65960 sanger
pi_57666858
Statistiek Chanty succes

Ik heb er 1x examen in gedaan. Echter door omstandigheden totaal onvoorbereid. Had nog het idee dat ik het wel redelijk had gedaan, had ik een 3,nogwat

Volgend jaar juni staat het bij mij weer op het program, eerst belastingwetten en PDL.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:07:42 #265
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_57666935
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef sanger het volgende:
Statistiek Chanty succes

Ik heb er 1x examen in gedaan. Echter door omstandigheden totaal onvoorbereid. Had nog het idee dat ik het wel redelijk had gedaan, had ik een 3,nogwat

Volgend jaar juni staat het bij mij weer op het program, eerst belastingwetten en PDL.
Heb jij m'n PM gekreegt??
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:11:22 #266
52229 Chanty
pi_57666971
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef sanger het volgende:
Statistiek Chanty succes

belastingewetten klinkt nou ook niet heel erg vrolijk
Ben wel blij dat je echt iedereen hoort klagen over statistiek als je erover begint Ook mensen van mijn opleiding, dus blijkbaar ben ik er toch niet echt te achterlijk voor
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:49:02 #267
65960 sanger
pi_57667492
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:07 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Heb jij m'n PM gekreegt??
Las hem gisteravond pas, was overdag via mobiele foon bezig. Dan zie je dat envelopje niet

Heb alleen nog niet gereageerd en heb ook nog geen antwoordt van hem.
pi_57667556
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:45 schreef FJD het volgende:

P, Hoe was RE ?
RE was vet Ben alleen wat eerder weggegaan omdat ik moe was en nog veel te doen had. Uiteindelijk was het toch nog 3 uur voor ik ging slapen Dus het wordt vandaag een klote-dag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 maart 2008 @ 09:54:31 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57667593
toch maar eens iets aan je ritme doen he P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57667612
Geen ritme is een flexibel ritme
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:02:20 #271
52229 Chanty
pi_57667712
Dan gaat ik maar heen
Ik zal den draak voor u bevechten met al mijn moed, want kracht hebbe ik niet.
Mocht ik nimmer terug keren, dan was het mij een genoegen om uw heerschappijen te kennen

of zo bleg... toedeloe
pi_57667874
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:54 schreef Ynske het volgende:
toch maar eens iets aan je ritme doen he P
Nee Ik moet gewoon leren prioriteren
pi_57667879
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:02 schreef Chanty het volgende:
Dan gaat ik maar heen
Ik zal den draak voor u bevechten met al mijn moed, want kracht hebbe ik niet.
Mocht ik nimmer terug keren, dan was het mij een genoegen om uw heerschappijen te kennen

of zo bleg... toedeloe
Succes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 maart 2008 @ 10:12:15 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57667886
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee Ik moet gewoon leren prioriteren
dat is een vergeefse moeite
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57667921
Maarum RE begon toch al vroeg op de avond? Dat duurt toch niet tot ver voorbij 3 uur 's nachts? Wat heb je nou weer uitgevroten P
pi_57668107
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef FJD het volgende:
Maarum RE begon toch al vroeg op de avond? Dat duurt toch niet tot ver voorbij 3 uur 's nachts? Wat heb je nou weer uitgevroten P
Ik was om half 12 thuis. Toen moest ik foto's uploaden naar mijn PC, 246 foto's doorlopen, 39 foto's selecteren en grof bijstellen in RAW, exporteren naar JPEG, Bordermaker eroverheen en vervolgens nog beschrijvingen bedenken bij de foto's. Tussendoor moest ik ook nog ff brownies bakken (gingen om kwart voor 1 de oven in ).

Daarna was mijn cognac nog niet op (en het is duur spul, dus zonde om weg te gooien ) dus dat ben ik maar rustig op de bank op gaan drinken terwijl ik nog even een stuk West Wing gekeken heb

Kortom.....ik moet leren prioriteren en van de cognac afblijven zo laat
pi_57668216
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom.....ik moet leren prioriteren en van de cognac afblijven zo laat

Ik zou de brownies bakken en de cognac pakken voordat ik de foto's naar m'n PC zou uploaden
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:27:38 #278
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_57668239
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Las hem gisteravond pas, was overdag via mobiele foon bezig. Dan zie je dat envelopje niet

Heb alleen nog niet gereageerd en heb ook nog geen antwoordt van hem.
oki

geen zin vandaag Maar wel TGiF
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_57668980
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik zou de brownies bakken en de cognac pakken voordat ik de foto's naar m'n PC zou uploaden
Was een idee geweest Maar ik heb de foto's geupload, uitgezocht en aangepast en vervolgens de export aangezet. Die export duurt meestal ook wel een kwartiertje of zo. In die tijd heb ik de brownies klaargemaakt voor de oven

En toen ik in de keuken was, zag ik het cognacglas en kreeg ik spontaan zin in cognac Krijg je ervan als Norah Jones aanstaat Da's relax-muziek
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 maart 2008 @ 11:14:33 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57669204
nah das helemaal lekker
krijg net te horen dat t werk def per juli ophoud en dat als ik niet snel beter ben ik niet terug hoef te komen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57669244
Dan zou ik toch eens snel rechtsbijstand in gaan schakelen of ergens anders info vandaan halen. Ze kunnen je echt niet zomaar op straat zetten natuurlijk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 maart 2008 @ 11:17:09 #282
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57669267
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:16 schreef FJD het volgende:
Dan zou ik toch eens snel rechtsbijstand in gaan schakelen of ergens anders info vandaan halen. Ze kunnen je echt niet zomaar op straat zetten natuurlijk
tuurlijk wel
is uitzendcontract
zodra je je ziekmeld mogen ze om vervanging vragen en jou dan opzeggen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57669307
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
tuurlijk wel
is uitzendcontract
Ow dat wist ik niet Dat is wel zwaar klote
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:56 #284
65960 sanger
pi_57669467
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

tuurlijk wel
is uitzendcontract
Sterker nog, bij ziekte eindigt de arbeidsovereenkomst al. Bij betermelding is dat meteen je tweede dienstverband. Vaak ook de reden dat je niet meer hoeft terug te komen als je een aantal keer ziek geweest bent, de derde keer is immers automatisch een contract voor onbepaalde tijd.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:09:26 #285
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57671469
Van het weekend naar de Ardennen en maandag naar Indonesië Kijken of daar nog wat te fotograferen valt...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_57673588
P (of iemand anders in de buurt ): Ik weet niet of het gebruikelijk is hoor maar goed nooit geschoten is altijd mis

Jij hebt toch een L 24mm-nog wat liggen? Zou ik die volgende week een dagje mogen ruilen voor m'n 100mm-400mm? Moet wat foto's schieten van een appartement en dan voel ik me toch iets zekerder dan alleen met m'n oude(re) Sigma zoomlensje.

Nogmaals, ik heb geen idee of t gebruikelijk is of dat het echt not done is Het gaat toch om dure apparatuur Zo ken ik bv. nog wel enkele "horror" verhalen uit de tijd dat ik nog veel met m'n vliegers op t strand was :x
pi_57674073
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:48 schreef FJD het volgende:
P (of iemand anders in de buurt ): Ik weet niet of het gebruikelijk is hoor maar goed nooit geschoten is altijd mis

Jij hebt toch een L 24mm-nog wat liggen? Zou ik die volgende week een dagje mogen ruilen voor m'n 100mm-400mm? Moet wat foto's schieten van een appartement en dan voel ik me toch iets zekerder dan alleen met m'n oude(re) Sigma zoomlensje.

Nogmaals, ik heb geen idee of t gebruikelijk is of dat het echt not done is Het gaat toch om dure apparatuur Zo ken ik bv. nog wel enkele "horror" verhalen uit de tijd dat ik nog veel met m'n vliegers op t strand was :x
Sorry FJD: ik laat alleen nog met mijn apparatuur spelen als zelf ik in de buurt ben Tijdens meets of zo. Anders niet. Ik vind het allemaal net een tikkie te duur worden om zomaar uit handen te geven.
pi_57674097
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry FJD: ik laat alleen nog met mijn apparatuur spelen als zelf ik in de buurt ben Tijdens meets of zo. Anders niet. Ik vind het allemaal net een tikkie te duur worden om zomaar uit handen te geven.
Begrijpelijk Vandaar ook m'n voorzichtige vraag

Ach joh dan kom ik gewoon terug met geweldige fotos van de bij die in de vensterbank zat
pi_57674168
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:13 schreef FJD het volgende:

[..]

Begrijpelijk Vandaar ook m'n voorzichtige vraag

Ach joh dan kom ik gewoon terug met geweldige fotos van de bij die in de vensterbank zat
Hahahahahahaha. Ik denk dat ook je sigma-lensje wel voldoet hoor Maar als ik jou was zou ik zeker gebruik maken van een statief. L-spul is leuk, maar een beetje overkill voor een apartement
pi_57674357
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahahahaha. Ik denk dat ook je sigma-lensje wel voldoet hoor Maar als ik jou was zou ik zeker gebruik maken van een statief. L-spul is leuk, maar een beetje overkill voor een apartement
Ik denk dat ik idd nu veel meer gebruik ga maken van het statief ja. Normaal gesproken vind ik het zo'n gedoe en schiet ik liever uit de hand maar dat levert nogal eens wat beweging op. Ach ja zal wel goed komen, tis ook weer geen profi shoot ofzo

Nu alleen nog even wachten op een mooie zonnige dag
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:46:41 #291
52229 Chanty
pi_57674796
Missed me?

Tentamen is redelijk gegaan in die zin dat ik mijn volle 2,5 uur heb benut en bij elke vraag iets heb opgeschreven. Een aantal heb ik wel goed, maar van een hoop vragen weet ik het niet. Dus we wachten maar op de uitslag met een beetje geluk....
pi_57674863
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Chanty het volgende:
Missed me?
Jou altijd
pi_57676103
Het is hier vrijdagmiddag.... ik heb geen zin meer En ik moet zo nog een wijziging van 1,5 uur doen
pi_57676237
Ruilen? Ik heb een kilometeradministratie voor me liggen die vierdubbel gecontroleerd moet worden

Gelukkig ruik ik de frituurpan al bijna en ligt het witbier koud
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:51:51 #295
52229 Chanty
pi_57676296
Ik mag meteen weer aan de studie voor mijn psychologie tentamen
Maar daar start ik morgen mee, kan na dit alleen maar meevallen
pi_57676298
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:49 schreef FJD het volgende:
Gelukkig ruik ik de frituurpan al bijna en ligt het witbier koud
Ja.. ik ook. Kantoorborrel 6 verdiepingen hoger. Maar ja...geen tijd voor Ik ga zo maar wat Norah Jones aangooien denk ik
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 maart 2008 @ 16:59:24 #297
73911 ultra_ivo
pi_57676450
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:57 schreef sanger het volgende:

[..]

K-mount is voor Pentax toch?
Ja
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 maart 2008 @ 17:04:22 #298
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57676539
Weekend!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_57676641
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef Xilantof het volgende:
Weekend!
Gare Du Nord-showcase
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 maart 2008 @ 17:18:26 #300
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57676836
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gare Du Nord-showcase
Working on it!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo