quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
psssst, je ziet dubbel,
goede morge
Nee nog niet.quote:Op zondag 6 april 2008 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Robbedoes, heb je dat achtergronddoek al gekocht of niet?
Was nieuwsgierigquote:
Ben nog druk aan het zoeken maar het zal waarschijnlijk toch deze wordenquote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was nieuwsgierigMet name naar de kwaliteit van zo'n doek
Da's niet leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 20:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik hoorde vanavond dat de reis naar Georgië afgelast is, problemen aan de Georgische kant
Laten trekken is goedkoperquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooooooo.....vandaag druk dagje gehadNog ff opruimen en dan lekker naar bed
Morgen om 9.15 bij de tandarts zijn. Gaat-ie een gebroken kies fixen
Ik hou het graag intact allemaalquote:
whehequote:
Jij ook al? Ik mag morgenmiddag.quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende: Morgen om 9.15 bij de tandarts zijn. Gaat-ie een gebroken kies fixen
Ellende was wel meegevallen. Ik red me best wel in dat soort gebieden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:27 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Da's niet leuk.
Maar beter nu afgelast dan dat je daar zit met elende.
brrr...!quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooooooo.....vandaag druk dagje gehadNog ff opruimen en dan lekker naar bed
Morgen om 9.15 bij de tandarts zijn. Gaat-ie een gebroken kies fixen
Het zal idd vast goedkomenquote:Op zondag 6 april 2008 23:18 schreef loehoes het volgende:
[..]
brrr...!
Ik moet morgen onder het mes bij de huisarts. Een moedervlek laten weghalen die hij niet helemaal vertrouwt.. Vorige keer moest het in het ziekenhuis, nu gewoon bij de huisarts zelf. Raar idee dat hij het een beetje zelf gaat lopen doen. Maar zal vast wel goed komen.
Ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 23:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Het zal idd vast goedkomen
maar toch heb ik bij dat soort dingen iets van Yikes!!!
ik ken het gevoelquote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik ookKijk er ook best tegen op, terwijl het de vorige keer 100% meeviel. Alleen even de verdovingsprik doet pijn, en van de rest voel je niets. Maar toch he. Naar idee
Maak eens een show/testcase van voetbal fotos (max 10 stuks)quote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef WEST het volgende:
Goedenavond
Zo weer een extreem druk weekend achter de rug.
maar wel weer een paar honderd mooie fotos gemaakt.
[ afbeelding ]
zal ik morgenavond gaan doen. Ik had er al een stuk of 40 die mislukt waren maar verder ben ik opzich wel tevreden ermee.quote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Maak eens een show/testcase van voetbal fotos (max 10 stuks)![]()
filter van de paar honderd er 20 uit ...dan selectief te werk gaan en de zaak halveren...
ik ben benieuwd
slaap lekkerquote:Op maandag 7 april 2008 00:04 schreef WEST het volgende:
[..]
zal ik morgenavond gaan doen. Ik had er al een stuk of 40 die mislukt waren maar verder ben ik opzich wel tevreden ermee.
test/show case zal ik dus morgenavond wel ff doen. Tis nu slaaptijd![]()
Haha, als je het zo typt lijkt het bijna simpelquote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Maak eens een show/testcase van voetbal fotos (max 10 stuks)![]()
filter van de paar honderd er 20 uit ...dan selectief te werk gaan en de zaak halveren...
ik ben benieuwd
Waar was deze m/v opzoek naar??quote:
De bestuurder van deze auto heeft nog behoorlijk mazzel gehad, een paar meter naar links is het kanaalquote:
Is het niet gewoon dat de beste man geparkeerd had waar het niet mocht, en dat ze het hek eromheen hebben gezet? Toen hij uit wilde parkeren lukte het niet, en is hij weer weg gegaan?quote:Op maandag 7 april 2008 09:17 schreef didotcicero het volgende:
[..]
De bestuurder van deze auto heeft nog behoorlijk mazzel gehad, een paar meter naar links is het kanaal
Wel opmerkelijk dat die paal -nadat-ie platgewalst werd door de auto weer omhoog gekomen is...
Ik denk dat die persoon het linkerhek heeft geraakt, en dat het rechterrek door de klap eruit is gegaan, en door de klap op het voorstaandehek en het hek wat hij eruit heeft gereden terug is geschoven tegen de paal die nog overeind staatquote:Op maandag 7 april 2008 09:17 schreef didotcicero het volgende:
[..]
De bestuurder van deze auto heeft nog behoorlijk mazzel gehad, een paar meter naar links is het kanaal
Wel opmerkelijk dat die paal -nadat-ie platgewalst werd door de auto weer omhoog gekomen is...
Ik kwam er zaterdagochtend met de bus langs, 't was toen net gebeurdquote:Op maandag 7 april 2008 10:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik denk dat die persoon het linkerhek heeft geraakt, en dat het rechterrek door de klap eruit is gegaan, en door de klap op het voorstaandehek en het hek wat hij eruit heeft gereden terug is geschoven tegen de paal die nog overeind staat
ik kan zo bij de technische resjersje
Inderdaad, ik kwam er met de fiets langs. Bestuurder maakte het goed volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2008 11:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik kwam er zaterdagochtend met de bus langs, 't was toen net gebeurd![]()
Heren agenten waren het net aan het bekijken.
quote:
Net als die gast om wiens auto ze een invalideparkeerplaats heen hadden gedesigned waarna ie werd weggesleept in Den Haag, zoiets?quote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dat de beste man geparkeerd had waar het niet mocht, en dat ze het hek eromheen hebben gezet? Toen hij uit wilde parkeren lukte het niet, en is hij weer weg gegaan?
Of een eend met kuikentjes moest ontwijken, die periode is ook alweer aangebroken.quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef kvdv het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kwam er met de fiets langs. Bestuurder maakte het goed volgens mij.
Kon het niet laten even een plaatje te schieten
Denk dattie veels te hard van de snelweg daar af is gekomen, of misschien net door oranje reed (eventjes gas bij).
quote:
Cool! Ik las vanochtend in De Pers dat hun muziek nu heel anders is dan 11 jaar geleden (hun laatste cd kwam toen uit)...quote:
Ik heb geen idee. Maar ze zullen de oude nummers ook wel spelen hoop ik?quote:Op maandag 7 april 2008 16:26 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Cool! Ik las vanochtend in De Pers dat hun muziek nu heel anders is dan 11 jaar geleden (hun laatste cd kwam toen uit)...
Ik ook!quote:
Valt op zich mee. Het nieuwe album bevat een herkenbaar geluid!quote:Op maandag 7 april 2008 16:26 schreef didotcicero het volgende:
Cool! Ik las vanochtend in De Pers dat hun muziek nu heel anders is dan 11 jaar geleden (hun laatste cd kwam toen uit)...
Gezeik met rechten?quote:Op maandag 7 april 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier bij Portishead, guys
Ik zag net dit toevalligIk heb die foto van Spike gemaakt
En elke andere promo-foto voor die player
voor de liefhebber http://www.haagseyoubox.nl
Nee hoorquote:
Ow ok danquote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb ze in opdracht gemaakt
Maar het is gewoon gaaf om je foto's zo terug te zien
weliswaar wat gefotosoept, maar goed....
Oh dan is het goedquote:Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet dat die foto's gebruikt zijn hoorIk heb ook de posters gezien die gedrukt zijn en in Den Haag zijn opgehangen. Ik was alleen verbaasd dat ze zelfs op die plek gebruikt zijn
Dus verder geen kwaad woord over de organisatie. Die heeft dat best goed gedaan
Leuk P! Wordt wat met jequote:Op maandag 7 april 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier bij Portishead, guys
Ik zag net dit toevalligIk heb die foto van Spike gemaakt
En elke andere promo-foto voor die player
voor de liefhebber http://www.haagseyoubox.nl
Mja, moment toch pakken is niet gek of zo hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 20:59 schreef tony_clifton- het volgende:
Daarnet mijn eerste fotoreportage (:')) gemaakt; ik liep toevallig langst een brand in een restaurant op een soort plein met m'n cam en foto's gemaakt, was best vies... ben niet zo'n ramptourist. Het was net tijdens het ondergaan van de zon en eigenlijk zorgde de rook wel voor een leuk effect.
Het kan zo simpel zijn hoorquote:Op maandag 7 april 2008 07:11 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, als je het zo typt lijkt het bijna simpel
Weekend weer achter de rug. Bak foto's in het zwembad en wijnproeverij. Ze hadden 40 heeeeeeeerlijke wijnen staan, en heb uiteindelijk 8 flesjes uitgezocht. Blijft alleen erg tegennatuurlijk om na het proeven het weer uit te spugen
. Ben ook erg benieuwd naar de foto's. De bondscoach vond ze op het schermpje al wel erg tof, maar nu nog kijken of ze het op een groot scherm ook volhouden.
* prupke schuift een pakje rennies richting Hmaster...quote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft er iemand een donor maag over??
De mijne is stuk
vrijwillig aan de thee ipv whiskey
120x80 canvasquote:Op maandag 7 april 2008 22:49 schreef Chanty het volgende:
Poeh ik ben een foto aan het bewerken die ik nog in mijn analoge tijdperk heb geschoten van de EiffeltorenXil heeft hem met z'n negatievenscanner voor me ingescand, heeeeeeeeeeeeel groot. Mijn laptop heeft alleen wat moeite met de nabewerking
![]()
Ben wel benieuwd hoe ie er straks uitziet op 120 x 80 canvas
* Chanty gaat haar kortingsbon goed gebruiken
ja en jij in pak isquote:Op maandag 7 april 2008 22:45 schreef HMaster-II het volgende:
Goed idee van die Rennies
Maar modellenwerk doen was leuke afwisselingGoed om je maagpijn te vergeten
Oh dear arme zielquote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft er iemand een donor maag over??
De mijne is stuk
vrijwillig aan de thee ipv whiskey
Woeiii, was echt tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:27 schreef AirwiN het volgende:
Poritshead was tof!Niks spectaculairs qua licht en beeld, maar dat is prima in de lijn met de muziek. Leuke mix van oud en nieuw werk!
Ik bedoelde meer dat je je niet moet schamen om als je zoiets tegenkomt, je cam te pakken. Ik heb het een keer niet gedaan, en heb daar achteraf spijt van.quote:Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Nee, weet wel.
Het grappige is dat 't mijn eerste keer was dat ik echt iets spontaan tegenkwam. Meteen ook 't beste plaatsje gezocht (was op 't perron van 't station aan de overkant), bleek dat daar nog een stuk of 4 fotomensen stonden.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:12 schreef Chanty het volgende:
idd![]()
![]()
Nog twee dagen leren, en nog twee tentamens dan is het voorbij
Haha, pwned!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:48 schreef Chanty het volgende:
Dank je, als ik t nou allemaal niet haal kan ik altijd nog een vaste baan krijgen bij de thuiszorg hoorde ik net
Had ze vorige week gemaild dat ik van de zomer 5 weken op vakantie ben en rond die tijd ook van plan ben om te verhuizen maar daar nog niets over weet. Belt die vrouw op en zegt dat ik eigenlijk maar recht heb op 3 weken vakantie. Heb haar er maar even fijntjes op geattendeerd dat ik niet zij mijn werkgever is, maar dat het uitzendbureau dat nog altijd is. Heb dus een opzegtermijn van een dag om te stoppen met werken als het ze niet past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |