quote:
quote:
Jij tankt voor het eerst deze eeuw?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
80 euro. Sjees. Ik ram die tank vol en weet van niets. Ik heb een 50 liter tank dacht ik, dus volgooien is 60 euro ofzo?
Teringduur inderdaad! Die diesel wil ook maar niet laag blijven hèquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
80 euro. Sjees. Ik ram die tank vol en weet van niets. Ik heb een 50 liter tank dacht ik, dus volgooien is 60 euro ofzo?
Ik heb een dieseltank. En een leasepas, dus ik kijk eigenlijk nooit op de prijs. Het was dat de "pinnen aan de pomp" kapot was, dus zag ik eens het bonnetje. Ik keek eigenlijk naar mijn airmilesquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij tankt voor het eerst deze eeuw?
Heel fijn dat je niet hoeft te betalenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een dieseltank. En een leasepas, dus ik kijk eigenlijk nooit op de prijs. Het was dat de "pinnen aan de pomp" kapot was, dus zag ik eens het bonnetje. Ik keek eigenlijk naar mijn airmiles
Daarmee betaal ik dan weer de wasstraat.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel fijn dat je niet hoeft te betalenAirmiles sparen op kosten van de baas!
Ik heb het na 5 minuten uitgezet,, stukje gezien. Wat triestig zeg.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarmee betaal ik dan weer de wasstraat.
Ja dat hebben ze goed gedaan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef BrandX het volgende:
Jullie hebben vandaag een heel topic volgeouwehoerd!
ik lig in een scheur hier. Nu komt er echt iets tè dwaas!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het na 5 minuten uitgezet,, stukje gezien. Wat triestig zeg.
Zoiets is al eerder geweest, ik vind er geen ruk meer aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik lig in een scheur hier. Nu komt er echt iets tè dwaas!!!!
Juistquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets is al eerder geweest, ik vind er geen ruk meer aan
Die mensen moeten preventief geruimd worden, zo beschermen we he tegen zichzelf.
En ja hoor hij kwam uit Leidenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik denk dat deze meneer uit Leiden komt
Inderdaad lijkt wel een Tokkie reünie..quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Net ook een stukje gezien, maar wat een volk komt daar heen zeg
Leedvermaakquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:57 schreef BrandX het volgende:
jezus, dit is nog machtiger dan die halve zolen die naar idols komen
en wordt nu in een dwangbuis afgevoerd naar een rusthuis. Echt hoor de Jostiband is beter...quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]schitterend toch, hij/zij vond het prachtig
Met bier en sigaren op de bank?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat mij es ff lekker ook sbs volk zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met bier en sigaren op de bank?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met bier en sigaren op de bank?
Kamper?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat mij es ff lekker ook sbs volk zijn
Ahem, BX dit gaat toch geen gewoonte worden ??quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]nope, tv op mijn laptopje met een glas rode wijn. Maar verder, close
Lachen dit, Ik kijk nooit tv, dacht, laat ik es wat simpels kijken, heb geen zin in iets waar ik bij moet nadenken.
Nou, mission accomplished
nee hoor, don't worry. TIs een anti-reactie op al dat zogenaamde intellectuele geschrijf van de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ahem, BX dit gaat toch geen gewoonte worden ??![]()
![]()
Nieuwe reclame van Magnumquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
Nieuwe magnumijs....
Ook datquote:
quote:
Ik moest teruglezenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, don't worry. TIs een anti-reactie op al dat zogenaamde intellectuele geschrijf van de afgelopen weken
quote:
*ril* ik vind dat altijd vreselijk om te zien. Gewoon eng. Mijn lijf doet gewoon pijn als ik er naar kijk. Fucking knap, dat dan weer wel, maar ik kan het geen seconde aanzienquote:
Dat heb ik bij elk SBS6 programmaquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
*ril* ik vind dat altijd vreselijk om te zien. Gewoon eng. Mijn lijf doet gewoon pijn als ik er naar kijk. Fucking knap, dat dan weer wel, maar ik kan het geen seconde aanzien
quote:
Foei!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Knekwurst het volgende:
SOG
quote:Op vrijdag 4 april 200822:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elk SBS6 programma [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:42 schreef Knekwurst het volgende:
kut nacht tyfus 7 uur wakker
dat is wel chill!quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:44 schreef Knekwurst het volgende:
wacht met mijn chagrijnige hoofd tot het 10 uur is. gratis ontbijt dat voor mij gemaakt wordt
nog nooit gedronkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ik kan de nespresso aanzetten?
Dat is echt fucking lekkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Wat goed van jequote:Op zaterdag 5 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
quote:Dagcijfers van vrijdag 4 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
004. 142 Pheno
016. 090 Sjowhan
019. 085 Kuukske
021. 081 vdvorst
022. 080 OA
034. 068 Houniet
040. 064 marcb1974
043. 061 MPG
058. 053 Papierversnipperaar
062. 051 vrolijke-frits
062. 051 DaMart
095. 039 cablegunmaster
101. 037 BrandX
101. 037 indahnesia.com
106. 036 Tmaatje
112. 035 Sebasser
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
Fuck, boven de 100
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh.
Is van Mental Theo die remixquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Die Basshunter, gewoon zijn oude dreun en dan andere tekst
Heb je d'r al geneukt?quote:
Nee morgenquote:
goed punt, zouden ze het zo bedoelen ja? Het is nog al onduidelijk wat ze willen hierquote:Op zaterdag 5 april 200811:12 schreef marcb1974 het volgende:
indah [afbeelding]
Jij bent dan ook geen Indonesiër [afbeelding]
Wie?quote:
Neuh, ben geen moslm en zo, dus ik voel me niet aangesproken. En al zou ik een moslim zijn dan zou ik me er nog niet door aangesproken voelen denk ik zo.quote:Op zaterdag 5 april 200811:17 schreef marcb1974 het volgende:
De sharia voor iedereen toch [afbeelding]
Nee, daar had ik het niet over?quote:
Denk niet dat dat ze boeit als je ervoor staatquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ben geen moslm en zo, dus ik voel me niet aangesproken. En al zou ik een moslim zijn dan zou ik me er nog niet door aangesproken voelen denk ik zo.
Waarheen?quote:
Naar het regenwoud als ik het filmpje goed zagquote:
waarvoor?quote:Op zaterdag 5 april 200811:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ze boeit als je ervoor staat
Nieuwe versiequote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Boodschappen en andere nuttigere dingen dan fok
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Je kan toch zon ouderwetse molen halen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Closest you can get to real beans
![]()
Lekker spul, jammer dat het zo kneiter duur is. Ik zou wel zo'n echte koffiemachine willen
HOAX!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan toch zon ouderwetse molen halen?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
Een week na dato kwam ik er dan toch weer achter dat er een voordeel kleeft aan de zomertijd. Ik kan beter uitslapen! Was ik in de wintertijd rond 10 uur wakker, vandaag heb ik toch tot een uur of 11 doorgeslapen.
Zometeen zal ik trouwens maar wel even mijn berging controleren. Vannacht heeft een stel pubers uit de flat hem namelijk leeggeroofd. Toen ik er eentje met mijn fiets zag lopen, en ik die fiets wilde terugpakken, kreeg ik een boze moeder op mijn dak, die me verrot begon te schelden. Daarop pakte ik mijn mobieltje om de politie te bellen, maar een ander jochie met grijpgrage handjes rende ineens met mijn mobiel weg.
En toen was het dus elf uur en werd ik wakker...
Goedemorgen dus.
Ach, zolang het niet echt gebeurt, kan ik het die pubers nog wel vergeven hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Kut van die spullen van je
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat snap ik, maar erover dromen is ook niet allesquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet echt gebeurt, kan ik het die pubers nog wel vergeven hoor.
Ja, ik had ook liever gedroomd over een stel leuke rondborstige dames op een tropisch eiland, maar ja, je dromen kies je niet zelf hequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar erover dromen is ook niet alles
Nee zo is het ook weerquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had ook liever gedroomd over een stel leuke rondborstige dames op een tropisch eiland, maar ja, je dromen kies je niet zelf he.
pwnquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedemorgen!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
Net toch even gekeken, maar de berging was onaangeroerd.
quote:
Gelukkig maar jongen! Geeft mij ook weer wat rustquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
Net toch even gekeken, maar de berging was onaangeroerd.
quote:
quote:
Que?quote:
14 Succes!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:43 schreef OA het volgende:
Even een back-up van de tomtom maken.
Straks updaten.. hoop ik!
Frits, soms ben je een beetje onnozel...quote:
quote:[..]
14 Succes!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:43 schreef OA het volgende:
Even een back-up van de tomtom maken.
Straks updaten.. hoop ik!
Lachgas?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:06 schreef ScarFace- het volgende:
Haha belgische meisjes waren gas aan het snuiven, toen ontplofte het
Ik wilde ook eerst:quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, soms ben je een beetje onnozel...![]()
Ik herhaal even wat jij zei, omdat ik het met je eens ben!![]()
[..]
Mooi zo, daarom meldde ik het ook evenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig maar jongen! Geeft mij ook weer wat rust
quote:
quote:
Goede dag dan! 14!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Vandaag geen werkwerkwerk
Wel boodschappersboodschappersboodschappers gedaan en naar de kapper geweest, alwaar ik 2 koppen koffie met koffielikeurtje genuttigd heb
Zei ik ook al!quote:
Spammert!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Mooie binnenkomer dit
quote:
Dank je wel! Doet me goed om dat te horen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo, daarom meldde ik het ook even.
Samen met MPG naar de kapper geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:57 schreef BrandX het volgende:
zo, en hoe is het hier dan?
zelf helemaal gesloopthele zware training vanmorgen, maar conditioneel een giga stuk beter. Alleen die kutknie van me heeft andere ideen
![]()
Oh, en de kilo's die aan mijn lijf blijven hangen hebben blijkbaar ook andere ideeen dan ik![]()
Maar het gaat goed komen!!!!
en net naar de kapper geweest, weer lekker bijgewiekt en de kleur er weer in
Nee gewoon gas.quote:
Mja, dat was de bedoeling... Blijkt dat je voor elke updeet gewoon moet dokken. Ik had het kunnen weten natuurlijk!quote:
quote:
Koffie met likeur bij de kapper?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Vandaag geen werkwerkwerk
Wel boodschappersboodschappersboodschappers gedaan en naar de kapper geweest, alwaar ik 2 koppen koffie met koffielikeurtje genuttigd heb
quote:
Whehequote:Op zaterdag 5 april 2008 14:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst:posten, maar daarna dacht ik: ik zal het eerst even vragen!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Met dank aan OA voor het gebruiken van zijn OAiaanse Multiquote!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Samen met MPG naar de kapper geweest?
Succes kerel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
En nu ga ik weer ff leren! Ben er over een uur wel weer!
Dat is een juiste conclusiequote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nee gewoon gas.
Er was kort geleden al zoiets gebeurt maar dan iemand die uit een aansteker snoof volgens de nieuwslezer.
Die belgen zijn niet al te snugger.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een beetje snotterig, beetje keelpijn. Ik ga zo een was draaien en snel boodschappen doen en dan duik ik mijn bed weer in denk ik.
[..]
Verstandigquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een beetje snotterig, beetje keelpijn. Ik ga zo een was draaien en snel boodschappen doen en dan duik ik mijn bed weer in denk ik.
beterschap kerel! Doe rustig aanquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
dat is klote idd.Wel te rusten, indah!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Vrijwel overal in de buurt is de stroom uit, maar hier nog niet (net eventjes). Ik ga toch maar op tijd naar bed, want het zal zo ook hier wel donker worden. Niets is meer irritant als je een film aan het kijken bent en de stroom valt uit
UPS kopen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Vrijwel overal in de buurt is de stroom uit, maar hier nog niet (net eventjes). Ik ga toch maar op tijd naar bed, want het zal zo ook hier wel donker worden. Niets is meer irritant als je een film aan het kijken bent en de stroom valt uit
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, dat was de bedoeling... Blijkt dat je voor elke updeet gewoon moet dokken. Ik had het kunnen weten natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie met likeur bij de kapper?Only in Limland...
![]()
![]()
![]()
Ik neem je wel een keer mee daar heenquote:
Dat denk jij maarquote:
quote:
hehheequote:
quote:
er werken volgens mij alleen dames daarquote:[..]
hehhee
de meeste kappers zijn gay
quote:
mmm, couscousquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Zo couscous op schoot en een programma over japans eten
Internationaal in Nederlandquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Zo couscous op schoot en een programma over japans eten
ik eet eigenlijk nooit hollandsquote:
ik één keer in de week, als ik bij mijn ouders eetquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk nooit hollandsSaaie crap.
Ik ga zo naar Alkmaarquote:
Het ziet er wel uit als een Jensen kijker.quote:
Eerder iemand zonder tv.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit als een Jensen kijker.
Er zijn allerlei doelen, informeren, amuseren, motiveren, overtuigen.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Er zijn allerlei doelen, informeren, amuseren, motiveren, overtuigen.
Inspireren zal dat het goede woord zijn
Eetsmakelijk alvast!quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen zelfs met het klaarmaken van het eten
Waarom zet jij je eten achter de ovenquote:
Nicequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks!
het gaat straks prei met een kaassausje oid worden. Oh, en braadworstjes
Aan de eerdere 2 plaatjes ook zeker?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:54 schreef BrandX het volgende:
[..]nou, die bedoelde inspiratie gaat volledig aan mij voorbij dan
Maar lief van je, dat dan weer wel
naja, de gelijkenis metquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aan de eerdere 2 plaatjes ook zeker?
quote:
Hij mist wel meer Jensen dan hèquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, de gelijkenis metkomt in de buurt, maar hij mist
nog. de bril dus
Jensenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij mist wel meer Jensen dan hè
Me neef is jarigquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gefeliciteerd dan maar.quote:
Mjaquote:
quote:
een chromosoompje of watquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
oeh!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:27 schreef Houniet het volgende:
SCHIJT AAN HET IS WEEKENT
quote:
Ik kom een pannenkoek halen.quote:
Nee, kaas okequote:
Bah...quote:
primaquote:
lust je geen pannenkoeken?quote:
Nee, en OAdin ook niet en een vriendin van ons ook niet.quote:
zeker wetenquote:
dan heb je, samen met mijn tante, volgens mij de 4 mensen op deze aardbol gevonden die die dingen niet lustenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, en OAdin ook niet en een vriendin van ons ook niet.
je hebt het hier toch niet over die zwangere hè?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef OA het volgende:
[..]
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt het hier toch niet over die zwangere hè?
quote:verdenkt OA nog steeds van het hebben van een maitresse, met of zonder toestemming van OAdin
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt het hier toch niet over die zwangere hè?
verdenkt OA nog steeds van het hebben van een maitresse, met of zonder toestemming van OAdin
De achterneef van een vriend van de zus van een collega van mij 2 baantjes geleden lust ook geen pannekoeken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:42 schreef JortK het volgende:
OA player!
meloen thee is een van de eerste smaakjes die pickwick had. Alweer iets van 25 jaar geleden ofzoquote:
Maar echt lekker ?? Nou...... nee..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
meloen thee is een van de eerste smaakjes die pickwick had. Alweer iets van 25 jaar geleden ofzo
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:51 schreef OA het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)t-beschermt-hersenen
quote:
das een mooie TT voor het volgende deeltjequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Het is nooit te laat voor koffie
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
das een mooie TT voor het volgende deeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |