quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
Fuck, boven de 100
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh.
Is van Mental Theo die remixquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Die Basshunter, gewoon zijn oude dreun en dan andere tekst
Heb je d'r al geneukt?quote:
Nee morgenquote:
goed punt, zouden ze het zo bedoelen ja? Het is nog al onduidelijk wat ze willen hierquote:Op zaterdag 5 april 200811:12 schreef marcb1974 het volgende:
indah [afbeelding]
Jij bent dan ook geen Indonesiër [afbeelding]
Wie?quote:
Neuh, ben geen moslm en zo, dus ik voel me niet aangesproken. En al zou ik een moslim zijn dan zou ik me er nog niet door aangesproken voelen denk ik zo.quote:Op zaterdag 5 april 200811:17 schreef marcb1974 het volgende:
De sharia voor iedereen toch [afbeelding]
Nee, daar had ik het niet over?quote:
Denk niet dat dat ze boeit als je ervoor staatquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ben geen moslm en zo, dus ik voel me niet aangesproken. En al zou ik een moslim zijn dan zou ik me er nog niet door aangesproken voelen denk ik zo.
Waarheen?quote:
Naar het regenwoud als ik het filmpje goed zagquote:
waarvoor?quote:Op zaterdag 5 april 200811:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ze boeit als je ervoor staat
Nieuwe versiequote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Boodschappen en andere nuttigere dingen dan fok
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ik kan de nespresso aanzetten?
Je kan toch zon ouderwetse molen halen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Closest you can get to real beans
![]()
Lekker spul, jammer dat het zo kneiter duur is. Ik zou wel zo'n echte koffiemachine willen
HOAX!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan toch zon ouderwetse molen halen?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
Een week na dato kwam ik er dan toch weer achter dat er een voordeel kleeft aan de zomertijd. Ik kan beter uitslapen! Was ik in de wintertijd rond 10 uur wakker, vandaag heb ik toch tot een uur of 11 doorgeslapen.
Zometeen zal ik trouwens maar wel even mijn berging controleren. Vannacht heeft een stel pubers uit de flat hem namelijk leeggeroofd. Toen ik er eentje met mijn fiets zag lopen, en ik die fiets wilde terugpakken, kreeg ik een boze moeder op mijn dak, die me verrot begon te schelden. Daarop pakte ik mijn mobieltje om de politie te bellen, maar een ander jochie met grijpgrage handjes rende ineens met mijn mobiel weg.
En toen was het dus elf uur en werd ik wakker...
Goedemorgen dus.
Ach, zolang het niet echt gebeurt, kan ik het die pubers nog wel vergeven hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Kut van die spullen van je
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat snap ik, maar erover dromen is ook niet allesquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet echt gebeurt, kan ik het die pubers nog wel vergeven hoor.
Ja, ik had ook liever gedroomd over een stel leuke rondborstige dames op een tropisch eiland, maar ja, je dromen kies je niet zelf hequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar erover dromen is ook niet alles
Nee zo is het ook weerquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had ook liever gedroomd over een stel leuke rondborstige dames op een tropisch eiland, maar ja, je dromen kies je niet zelf he.
pwnquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedemorgen!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
Net toch even gekeken, maar de berging was onaangeroerd.
quote:
Gelukkig maar jongen! Geeft mij ook weer wat rustquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
Net toch even gekeken, maar de berging was onaangeroerd.
quote:
quote:
Que?quote:
14 Succes!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:43 schreef OA het volgende:
Even een back-up van de tomtom maken.
Straks updaten.. hoop ik!
Frits, soms ben je een beetje onnozel...quote:
quote:[..]
14 Succes!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:43 schreef OA het volgende:
Even een back-up van de tomtom maken.
Straks updaten.. hoop ik!
Lachgas?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:06 schreef ScarFace- het volgende:
Haha belgische meisjes waren gas aan het snuiven, toen ontplofte het
Ik wilde ook eerst:quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, soms ben je een beetje onnozel...![]()
Ik herhaal even wat jij zei, omdat ik het met je eens ben!![]()
[..]
Mooi zo, daarom meldde ik het ook evenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig maar jongen! Geeft mij ook weer wat rust
quote:
quote:
Goede dag dan! 14!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Vandaag geen werkwerkwerk
Wel boodschappersboodschappersboodschappers gedaan en naar de kapper geweest, alwaar ik 2 koppen koffie met koffielikeurtje genuttigd heb
Zei ik ook al!quote:
Spammert!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Mooie binnenkomer dit
quote:
Dank je wel! Doet me goed om dat te horen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo, daarom meldde ik het ook even.
Samen met MPG naar de kapper geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:57 schreef BrandX het volgende:
zo, en hoe is het hier dan?
zelf helemaal gesloopthele zware training vanmorgen, maar conditioneel een giga stuk beter. Alleen die kutknie van me heeft andere ideen
![]()
Oh, en de kilo's die aan mijn lijf blijven hangen hebben blijkbaar ook andere ideeen dan ik![]()
Maar het gaat goed komen!!!!
en net naar de kapper geweest, weer lekker bijgewiekt en de kleur er weer in
Nee gewoon gas.quote:
Mja, dat was de bedoeling... Blijkt dat je voor elke updeet gewoon moet dokken. Ik had het kunnen weten natuurlijk!quote:
quote:
Koffie met likeur bij de kapper?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Vandaag geen werkwerkwerk
Wel boodschappersboodschappersboodschappers gedaan en naar de kapper geweest, alwaar ik 2 koppen koffie met koffielikeurtje genuttigd heb
quote:
Whehequote:Op zaterdag 5 april 2008 14:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst:posten, maar daarna dacht ik: ik zal het eerst even vragen!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Met dank aan OA voor het gebruiken van zijn OAiaanse Multiquote!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Samen met MPG naar de kapper geweest?
Succes kerel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
En nu ga ik weer ff leren! Ben er over een uur wel weer!
Dat is een juiste conclusiequote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nee gewoon gas.
Er was kort geleden al zoiets gebeurt maar dan iemand die uit een aansteker snoof volgens de nieuwslezer.
Die belgen zijn niet al te snugger.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een beetje snotterig, beetje keelpijn. Ik ga zo een was draaien en snel boodschappen doen en dan duik ik mijn bed weer in denk ik.
[..]
Verstandigquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een beetje snotterig, beetje keelpijn. Ik ga zo een was draaien en snel boodschappen doen en dan duik ik mijn bed weer in denk ik.
beterschap kerel! Doe rustig aanquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
dat is klote idd.Wel te rusten, indah!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Vrijwel overal in de buurt is de stroom uit, maar hier nog niet (net eventjes). Ik ga toch maar op tijd naar bed, want het zal zo ook hier wel donker worden. Niets is meer irritant als je een film aan het kijken bent en de stroom valt uit
UPS kopen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Vrijwel overal in de buurt is de stroom uit, maar hier nog niet (net eventjes). Ik ga toch maar op tijd naar bed, want het zal zo ook hier wel donker worden. Niets is meer irritant als je een film aan het kijken bent en de stroom valt uit
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, dat was de bedoeling... Blijkt dat je voor elke updeet gewoon moet dokken. Ik had het kunnen weten natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie met likeur bij de kapper?Only in Limland...
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |