Gelukkig ook nooit meer last vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
Gelukkig nooit weer SO's/MO's/Repetities/tentamens/examens
Sterkte voor diegenen die ze nog wel moeten maken!
donequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb m aangepast op de Wiki, dus als TS 'm ff wil updaten
Dat was de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:35 schreef Yesse het volgende:
Haha ik was net te laat. Je kon het dus zien aan je piles .nl![]()
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was de hele tijd al hoor
Die vuller werkte niet meer, dus die heb ik een aantal topics geleden al aangepast
Maar iemand had er ergens "gif" tussen gezet
hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist ben ik er door T9 achter gekomen wie ik zaterdag in mijn telefoon heb gezet.
In dronken toestand kon ik blijkbaar de naam niet meer spelen, maar ik ging er toch wel van uit dat ik de juiste toetsen gebruikt heb, en zowaar, T9 komt met een vrij aannemelijke suggestie.
\quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist ben ik er door T9 achter gekomen wie ik zaterdag in mijn telefoon heb gezet.
In dronken toestand kon ik blijkbaar de naam niet meer spelen, maar ik ging er toch wel van uit dat ik de juiste toetsen gebruikt heb, en zowaar, T9 komt met een vrij aannemelijke suggestie.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had de fout al uit de Wiki gehaald volgens mij. Als ik een nieuw topic maakte, en bij voorbeeld keek zag ie er goed uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ff de fout eruit gehaald en ook de wiki aangepast.
Toen ik bij de wiki keek, zat er nog steeds een fout inquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had de fout al uit de Wiki gehaald volgens mij. Als ik een nieuw topic maakte, en bij voorbeeld keek zag ie er goed uit
welke artiesten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Even wat stamp muziek op mijn iPod gooienMorgen een wedstrijd, dus kan wel wat oppeppende beats gebruiken
![]()
Ben ik de scheids?quote:
Ik vind het goedquote:
Nee, volgens mij stond het goed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Edit: Was je wellicht vergeten om de wiki op te slaan?
precies. Heb mezelf ook ff bij het team gevoegdquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, volgens mij stond het goed.
Nou ja, het is nu iig goed
Met je avatar, of in het team (en als wat dan)?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
kan iemand mij trouwens in de wiki zetten
Kijk eens wie er op doel staat.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Met je avatar, of in het team (en als wat dan)?
Me avatar...Durf het zelf niet aan aangezien ik een held met computers benquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Met je avatar, of in het team (en als wat dan)?
Hoog tijd voor weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef Californium het volgende:
En ik ben Keeper....Nog niet opgevallen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r avatar ff toevoegen
- Toegevoegd, alleen nog niet in de OP -
Inderdaad. Ik had me voorgenomen uiterlijk 21:00 van huis te gaan, maar ik zette eerder vanavond nog even Dylan op, en daar zit ik nu nog steeds naar te luisteren.quote:
Schat? heb je een kloon aangemaakt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef Bootje84 het volgende:
hey jongens, binnenkort (14 april) ben ik ook weer van de partij...
* Bootje84 gaat afstuderen bij ING in Den Haag..
kleine opmerking. het is jouW naam (in de OP) ff verbeteren..hebben jullie me nog gemist?
ik snap je niet? dit is mn enige account.. leg uit?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Schat? heb je een kloon aangemaakt?![]()
Wel erger. Ik kan betaalt fokkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken maar zit wel aan school. (maandag af) Is net zo erg
![]()
Oja... Nouja, gelukkig bijna klaar met wat ik vanochtend zou doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel erger. Ik kan betaalt fokken. Maarja, als ik thuis ben kan ik ook aan de bak voor maandag
.
ik moest even zoekenquote:
Maar okquote:GMTA = knappe koppen denken hetzelfde
Met bloemetjesmotief op de jasbeschermer.quote:
Dan is het gepimpte pimpshitquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met bloemetjesmotief op de jasbeschermer.
Heb je het programma gedownload? Want dat is de enige moeite... Dan typ je een artiest in en dan doet ie leuke muziek draaienquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal er wel niet mee om kunnen gaan, maar het is me te veel werk
Ik zet maar gewoon 3FM aanquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je het programma gedownload? Want dat is de enige moeite... Dan typ je een artiest in en dan doet ie leuke muziek draaien
Mijn vriend, die ook op fok zit, zit ook altijd te bitchen op mijn nederlandsquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik snap je niet? dit is mn enige account.. leg uit?
Wachten tot het begintquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
Iedereen weekend aan het vieren
Of net als mij voor de tv aan het hangen
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
Een goedemorgen
Gisteren naar de openingswedstrijd... alleen nog maar op de bank gelegen, met een zak chips en een biertje tv gekeken..
was nog niet helemaal wakker/helder geloof ikquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was nog niet helemaal wakker/helder geloof ik
precies. Het weekend zou langer moeten duren.quote:
5 dagen weekend en 2 dagen werken..quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Het weekend zou langer moeten duren.
Ga een jaartje Erasmus doen en dan wil je wel weer heeeel graag gewoon 5 dagen in de week wat te doen hebben in plaats van 2 dagen....quote:
Ik ook een beetje, maar dat zal samenhangen met:quote:
quote:
Beterschapquote:
precies, dan vind ik het ook prima.quote:Op zondag 6 april 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Als je dan hetzelfde loon krijgt als wat je normaal die 5 dagen krijgt vind ik het prima
Joah, meeste welquote:
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdagquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was je uit geweest Piles?
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?quote:Op zondag 6 april 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdag
En ik neem me elke week voor om eerder uit bed te komen, maar het lukt me niet
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapenquote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?
Oh ik kan dat echt nietquote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapen
Kan er een dag meevullen, maar je wordt er zo gaar van
quote:
Ik ben vanmiddag rond 1400 huiswerk gaan maken. Nu lekker klaar.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag rond 1400 huiswerk gaan maken. Nu lekker klaar.
Pilot Paco. Regionaal bandje. Ik ken de zanger, die is erg goed, solo vind ik het nog wat beter (beetje Dylan), maar de band is ook leuk, leuke gasten ook.quote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wie?
Dat is wel cool, hoop voor je dat ze langskomenquote:Op maandag 7 april 2008 02:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pilot Paco. Regionaal bandje. Ik ken de zanger, die is erg goed, solo vind ik het nog wat beter (beetje Dylan), maar de band is ook leuk, leuke gasten ook.
Helaas hebben ze niet gewonnen (het was een talentenjacht voor Popweekend, een evenement hier). Er was ook nog een toffe metalband, Pound, die waren tweede, hadden moeten winnen. Maar ja, ik had niet verwacht dat ze hardcore metal op Popweekend zouden laten spelen, de band zelf ook niet. Maar heb ze wel even een kaartje van de studio gegeven, voor als ze eens iets willen opnemen.
Das idd minderquote:Op maandag 7 april 2008 08:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hoop dat het snel eens wat beter word, maandenlang gaar en halfziek is ook niks
Als ik nou een beetje wakker wordt krijg ik er mss wel zin inquote:En u?
Ah, een lotgenootquote:Op maandag 7 april 2008 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het wordt weer een lange dag.. ik voel het nu al
* KiwiTjuHh jaloers is..quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Gisteren naar het strand geweest, hmm lekker was dat!
Leker! Niet weggeregend? Er is hier in de buurt nog wel aardig wat regen gevallen..quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen! Had me weer eens verslapen, kom echt standaard 10 minuten te laat, slechte eigenschap
quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Woonplaats: Barcelonaquote:Op maandag 7 april 2008 09:27 schreef plukkert het volgende:
[..]
Leker! Niet weggeregend? Er is hier in de buurt nog wel aardig wat regen gevallen..
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maarquote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik wil ook naar het strand en lekker weer !
maak ons eens niet zo jaloers
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebtquote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maar![]()
Maar heus niet alles is hier puik en leuk, want ik heb een maand geleden ADSL aangevraagd en het is er nog steeds nietLuie apen dat het zijn hier!
Je bent internetverslaafd of je bent nietquote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebt
Hier brand ie ook, maar zit nogsteeds in mijn trui en ESD-jas [verplicht hier te dragen], maar nog koudquote:
Hehe, zou je denken he. Nou hoofdzakelijk omdat ik nog werk voor mijn werkgever in Nederland waar ik internet voor nodig heb, daarnaast Skypen met family at home en ah.nl voor lekkere receptenquote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebt
Ik zou zelf ook gek worden zonder ADSL hoorquote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent internetverslaafd of je bent niet
En, jullie al iets gedaan?
Ik een beetje, maar vind het nu wel tijd voor pauze
Zoals ik in de post hierboven al zei, ik zou zelf ook gek worden zonder ADSL!quote:Op maandag 7 april 2008 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe, zou je denken he. Nou hoofdzakelijk omdat ik nog werk voor mijn werkgever in Nederland waar ik internet voor nodig heb, daarnaast Skypen met family at home en ah.nl voor lekkere recepten![]()
Nou ja, ik zal er niet omheen draaien, internet is belangrijk voor mij![]()
Ik heb ook nog genoeg, maar zit nu ff vast, dus weer wachtenquote:Op maandag 7 april 2008 10:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja ik heb al redelijk wat gedaan.. en heb ook nog werk liggen voor de komende uurtjes.. echt aan het werk is toch wel een goede remedie tegen duf zijn!
Haha erg he eigenlijk? Het is al zo erg dat ik zonder internet zelfs op mijn werk niks kan doenquote:Op maandag 7 april 2008 10:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zoals ik in de post hierboven al zei, ik zou zelf ook gek worden zonder ADSL!
Internet is ook belangrijk voor mij
Maar?quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk ook eens beginnen met m'n stageverslag. 15 pagina's
Ja, mijn ouders denken ook dat ik verslaafd ben...quote:Op maandag 7 april 2008 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha erg he eigenlijk? Het is al zo erg dat ik zonder internet zelfs op mijn werk niks kan doen. Nee ik lever echt 1000 keer liever mijn tv in dan mijn laptopje. Maar hoe was die norm nou, boven 5 uur internetten per dag en je bent verslaafd? Wat nu als je voor je werk de hele dag op internet zit? Ik ben verslaafd
Ja FOK, MSN, nieuwssites, email etc etc.quote:Op maandag 7 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ook voor mij. Administrator op een ander groot forum, en lees hier wat topics.
Verder MSN natuurlijk
Waar moet je dan op wachten?quote:Op maandag 7 april 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg, maar zit nu ff vast, dus weer wachten
Als ik een hele dag door zou kunnen zou het een stuk sneller gaan
Ik moet ook weer bezig met mn stageverslag.. maar ik stel het altijd zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk ook eens beginnen met m'n stageverslag. 15 pagina's
Tot diegene die ff kan helpen weer terug is uit bespreking.quote:Op maandag 7 april 2008 10:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar moet je dan op wachten?
Ik ben erg verslaafd volgens mijquote:Op maandag 7 april 2008 10:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben wel verslaafd aan internet denk ik.
En dan ja antwoorden zeker?quote:Op maandag 7 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
"Hoe maak jij altijd zulke goede verslagen? Ben je de hele stage mee bezig zeker?"
Nou dan kun je lang wachten.. iig bij mijquote:Op maandag 7 april 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot diegene die ff kan helpen weer terug is uit bespreking.
Ondertussen maar proberen om wat inspiratie voor stageverslag op te doen
Mwah ik hou het meestal rond 20.00 wel voor gezien als ik verder geen afspraken heb ofzo en ga dan wat anders doenquote:Op maandag 7 april 2008 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben erg verslaafd volgens mij
Zit er de hele avond achter, en dan nu tijdens stage nog vaak
Ik heb al 1 zin, ben er alleen niet tevreden meequote:Op maandag 7 april 2008 10:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou dan kun je lang wachten.. iig bij mij
TV kijken en Fokken gaat meestal tegelijk bij mijquote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah ik hou het meestal rond 20.00 wel voor gezien als ik verder geen afspraken heb ofzo en ga dan wat anders doenTv kijken, lezen of iets.
Neuh, geef altijd eerlijk antwoordquote:
Dat vind ik soms echt heerlijk en rustgevend. Weg met de computer, en lekker een goed boek pakken ofzoquote:Op maandag 7 april 2008 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar eens een weekje zonder is ook niet erg
Ik heb me voorgenomen om dat komende zomer weer wat meer te gaan doenquote:Op maandag 7 april 2008 10:35 schreef Leinonlein het volgende:
Dat vind ik soms echt heerlijk en rustgevend. Weg met de computer, en lekker een goed boek pakken ofzo.
True!quote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Maar daar is het toch voor uitgevonden Lein? Heerlijk ideaal
Dat heb ik ook nog een tijd gelezen, ben tot deel 9 gekomen geloof ikquote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Maar daar is het toch voor uitgevonden Lein? Heerlijk ideaal
Lees ook graag, ben nu The Driver aan het lezen. Alex Roy [van Team Polizei] schrijft over zijn ervaring in het racen in de Gumball 3000, echt te vet
Als ik die uit heb ga ik weer verder met Robert Jordan's Wheel Of Time serie.
Roycoooooo
Ben vorige week in Valencia geweest en als je hier dan op zaterdagavond in de regen loopt dan mis je het echt wel. Maarja elk land heeft inderdaad zijn mooie en minder mooie kanten. De traagheid van die lui kan natuurlijk heel frustrerend zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maar![]()
Ja hoor, hij was redelijk ver met deel 12, en die maakt Brandon Sanderson nu af naar zijn achtergelaten aantekeningen enzo.quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef plukkert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog een tijd gelezen, ben tot deel 9 gekomen geloof ik't wordt nog wel afgemaakt nu RJ dood is toch?
Ben benieuwdquote:Jordan had repeatedly said that the main sequence would conclude with the twelfth book, with a working title of A Memory of Light. Numerous times, including most recently on ComicCon 2006, he said he would hold to this statement even if it has to be 1500 pages long.
Waar loop je eigenlijk stage? En waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al 1 zin, ben er alleen niet tevreden mee
Ben nu maar begonnen met de geschiedenis van het bedrijf, maar mss eerst maar eens opzoek naar wat documentatie, anders wordt het nog lastig
[..]
TV kijken en Fokken gaat meestal tegelijk bij mij
quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vanmorgen aangenomen voor een nieuw bijbaantje, eentje die ik mooi achter mijn eigen pc kan uitvoeren. Ideaal!
Woningcoorperatiequote:Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar loop je eigenlijk stage? En waar woon je eigenlijk?
Valencia is helemaal superlekker, maar in de zomer is het daar echt niet te harden geloof ik. Ik was zelf met Pasen even in NL en kreeg de shock van mijn leven, sneeuw! Was gelijk flink verkouden haha.quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben vorige week in Valencia geweest en als je hier dan op zaterdagavond in de regen loopt dan mis je het echt wel. Maarja elk land heeft inderdaad zijn mooie en minder mooie kanten. De traagheid van die lui kan natuurlijk heel frustrerend zijn.
Vanmorgen aangenomen voor een nieuw bijbaantje, eentje die ik mooi achter mijn eigen pc kan uitvoeren. Ideaal!
quote:Een kat uit een boom bevrijden. Vroeger deden ze dat door de boom om te hakken, tegenwoordig door de kat naar beneden te halen met een automatisch geweer.
Wat is dat toch met die honden. Ze kunnen ongeveer alles in deze nieuwe tijd. Nu nog wachten tot door het gat in de ozonlaag hun haar uitvalt, dan kunnen ze ook een actiegroep oprichten. Waarvan de voorzitter dan later president van de republiek wordt en al zijn toespraken begint en eindigt met: 'Waf'. Wat hij daartussen zegt, daar let niemand op.
Een moeder die, net als haar zoon, dood is - dat is wel het afschuwelijkste wat je kan bedenken, zeker als die moeder je eigen moeder is, en die zoon dat ben je zelf.
Oh ik lees alsnog aardig wat boeken hoor, ik ga er niet 24/7 alleen maar op uitquote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
Had ook twee dikke boeken mee naar Denemarken, maar totaal niet aan toe gekomen
Je bent in het buitenland, dan moet je eropuit! Lezen kan thuis wel weer
Het was op zijn hoogst 27 graden, lekker warm inderdaad. Verder is het wel wat een duur reisje geworden maar ja, sparen is ook zonde.quote:Op maandag 7 april 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Valencia is helemaal superlekker, maar in de zomer is het daar echt niet te harden geloof ik. Ik was zelf met Pasen even in NL en kreeg de shock van mijn leven, sneeuw! Was gelijk flink verkouden haha.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Siebren
Dat zijn de leuke baantjes
quote:
Boeken digitaliseren (overtypen en codes toevoegen enzo). Voor een leuk bedragje per uur!quote:
Wauw, das inderdaad aan de andere kant van Nederlandquote:Op maandag 7 april 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Woningcoorperatie
Klein dorpje op Schouwen-Duiveland (Zeeland), eindje weg dus
Dat klinkt goedquote:Op maandag 7 april 2008 11:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Boeken digitaliseren (overtypen en codes toevoegen enzo). Voor een leuk bedragje per uur!Kiwi en Dean! (en Lienonlein ook hoor)!
Hehehehe, heeft wel wat weg van Een normaal boek van Ronald Snijders en Fedor van Eldijk, daar heb ik ook om in een scheur gelegenquote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem leest ook graag. Hij leest nu, voor de tweede danwel derde keer, Ex-schrijver van Herman Brusselmans. Uit de Plotseling gebeurde er niets bundel.
Een paar citaatjes:
[..]
Ik ben sowieso een Brusselmans liefhebber.quote:Op maandag 7 april 2008 11:08 schreef plukkert het volgende:
[..]
Hehehehe, heeft wel wat weg van Een normaal boek van Ronald Snijders en Fedor van Eldijk, daar heb ik ook om in een scheur gelegen
Stiekem wist je dat alquote:Op maandag 7 april 2008 11:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wauw, das inderdaad aan de andere kant van Nederland
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Piles het volgende:
Kerkwerve - Winschoten
snelste route over 345,7 km in ongeveer 3 uur en 35 minuten
M'n geheugen is te goed, ik wist dat ik het een keer tegen je gezegd had. En dan moet ik het terugvinden ook. Best een opgave, zoeken op FOK!quote:Op maandag 7 april 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je dat nu serieus zitten terug zoeken? Ga eens aan je stageverslag!
Goedzoquote:Op maandag 7 april 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n geheugen is te goed, ik wist dat ik het een keer tegen je gezegd had. En dan moet ik het terugvinden ook. Best een opgave, zoeken op FOK!
Maar ik ga nu weer ff wat doen
Hook a brother upquote:
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wist het niet meer, dat geeft dan weer aan hoe slecht mn geheugen is!
Zeikwijfquote:Op maandag 7 april 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je, ik hou m'n mond voorlopig wel
Dat gaat toch niet lukken
Dat denk jijquote:Op maandag 7 april 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niemand die mijn posts onthoud ofzo hoor
Ik heb ondertussen al een half a4tje volquote:Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat weer lekker vandaag hier met zijn allen
Met de titel op 72pt zekerquote:Op maandag 7 april 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al een half a4tje vol
Nog 14,5 te gaan
Keurigquote:Op maandag 7 april 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al een half a4tje vol
Nog 14,5 te gaan
150 echte woorden, en nog een zooi titels waar de tekst nog bij moetquote:
Zegt me niks, maarquote:Op maandag 7 april 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb inmiddels al de LEDs en de tekst op mijn display al onafhankelijk aan het werk
quote:Op maandag 7 april 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
150 echte woorden, en nog een zooi titels waar de tekst nog bij moet
[..]
Zegt me niks, maar
Ja misschien is dat hetquote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Misschien blijven mijn posts gewoon niet zo hangen
Eet smakelijkquote:Op maandag 7 april 2008 12:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja, ik ga iig ff op pauze.. tot straks
Zou inderdaad wel gaaf zijn. Maar de komende tijd eerst een studio bouwen, vanaf 1 mei is er een locatie.quote:Op maandag 7 april 2008 07:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is wel cool, hoop voor je dat ze langskomen
Ik ook maar loop dan ook geen stagequote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Eet smakelijk
@jna: je bent zo'n beetje de enige volgens mij
Ik als knuffelnegertje moet toch mijn eer hoog houden in dit topiquequote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier
Is het te gezellig hier?
Gadverquote:Op maandag 7 april 2008 12:32 schreef makkie88 het volgende:
grmm, had ik lekker een half brood en pakje boterhammenworst bij me...
ik neem de 2e hap van me boterham, smaakt ie naar spinzazi![]()
![]()
gewoon beschimmelde boterhammenworst:( nu heb ik nix te eten meer
Ik hang hier ook gewoon rond hoor...!quote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier
Is het te gezellig hier?
Ik hing hier ook rond in mijn niet-stagiair zijnde periodequote:Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hang hier ook gewoon rond hoor...!
tja, spinazi is best lekkerquote:Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gadver
Spinazie is best lekker hoor, maar goed smaken verschillen
De zweden periode is ook heel goed om andere dingen te doen!quote:Op maandag 7 april 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hing hier ook rond in mijn niet-stagiair zijnde periode
Sorryquote:Op maandag 7 april 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
Hey Dean, kun je je plaatje niet ff kleiner maken? [ img=400] ofzo. In text_only gaat dat niet vanzelf, en nu is m'n layout een beetje erg breed
Hey Hou
Jij bent ook druk zeker
Om de prachtige natuur de aanschouwenquote:Op maandag 7 april 2008 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De zweden periode is ook heel goed om andere dingen te doen!
Geen hoofdpijn meerquote:
Ik begin ook netquote:
Kijkquote:Op maandag 7 april 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om de prachtige natuur de aanschouwenNooit geweten dat Zweeds nog ooit van pas zou komen, zaterdag stond ik zomaar met een Zweedse Zweeds te praten..
Geen hoofdpijn meer gelukkigquote:
Ik wilde buiten blijven in de pauze.. het is hier zulks heeerlijk weerquote:Op maandag 7 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begin ook net
Kwam net nog ff wat invoer-werk tussen voor de accountants (die kunnen niks zelf blijkbaar)
Was tijdens een atletiekwedstrijd mee.quote:
Daar hebben ze toch een laptop voor uitgevondenquote:
Haha, lekker danquote:Op maandag 7 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was tijdens een atletiekwedstrijd mee.
Deed ook de Amerikaanse school uit Wassenaar mee (maar daar zitten ook niet-Amerikaanse expats op).
Haar trainer zei in het Engels..dat ze uit Zweden kwam.
Werd er meteen door een paar meiden van mijn vereniging geroepen, dat is mooi.. want hij spreek Zweeds.en ze had nog al een moeilijke achternaam, met een ä en å erin
maar echt spraakzaam was ze niet.. of ze was gewoon een beetje verlegen.quote:
Jawel, maar denk niet dat Marloes op kantoor achter een laptop zit...quote:Op maandag 7 april 2008 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een laptop voor uitgevonden
Hopelijk dan vakantie/afgestudeerdquote:
Hopelijk eerderquote:
Ook dat niet neequote:Op maandag 7 april 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jawel, maar denk niet dat Marloes op kantoor achter een laptop zit...
Ikke lekker welquote:
Ik krijg net weer een onverwachte, aparte opdracht, altijd leukquote:Op maandag 7 april 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
zo.. geluncht.. Eens kijken of ik iets productiefs kan gaan doen
quote:Mannenbrandstof.nl
De site vol met babes, games en andere zaken speciaal voor mannen!
www.mannenbrandstof.nl
Verbrand puur lichaamsvet
Pas deze eenvoudige richtlijnen toe en zie je lichaamsvet verdwijnen
www.vermageren.com
Damesmode: grote maten
Modetrends voor corpulente vrouwen. Kopen zonder risico bij BADER!
www.bader.nl
De Roos Kampeertotaal
Alles voor de bewuste kampeerder Ook gratis thuisbezorgd!
www.kampeertotaal.nl
Was het maar zo'n feest..quote:Op maandag 7 april 2008 13:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Was het maar juni..
Hebben jullie er ook altijd zo'n last van om weer productief te worden na de pauze?quote:Op maandag 7 april 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ikke lekker wel
Niet dat het bevalt, zit liever achter een normale pc
[..]
Ik krijg net weer een onverwachte, aparte opdracht, altijd leuk
dat is een kleine utopie, op dit momentquote:
Thuis zit ik ook altijd achter mn laptop en nooit achter de pcquote:
eensquote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hebben jullie er ook altijd zo'n last van om weer productief te worden na de pauze?
quote:
ik vond mijn 22" inch al grootquote:Op maandag 7 april 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb sindskort een laptop om ergens mee naar toe te nemen, en een nieuwe pc voor thuis
24" breedbeeld
Hey PB, even een vraagje he. Kun jij, nu je een half jaar in Zweden hebt gezeten echt een gesprek met iemand in het Zweeds voeren? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik dat straks kan in het Spaans? En hoeveel uur in de week heb je Zweedse lessen gehad?quote:Op maandag 7 april 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om de prachtige natuur de aanschouwenNooit geweten dat Zweeds nog ooit van pas zou komen, zaterdag stond ik zomaar met een Zweedse Zweeds te praten..
Heb al de hele dag last om productief te wordenquote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hebben jullie er ook altijd zo'n last van om weer productief te worden na de pauze?
Dat herken ikquote:Op maandag 7 april 2008 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb al de hele dag last om productief te worden
Ik kan een aardig gesprekje houden. Aan het einde moest ik een spreekbeurt van 5 a 10 minuten houden. Maar goed, vaak werd er door de Zweden zelf snel op Engels gestapt. Ene kant een beetje een belediging, andere kant ook wel prettig, want ik nam toch de moeite op de taal te leren.quote:Op maandag 7 april 2008 13:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey PB, even een vraagje he. Kun jij, nu je een half jaar in Zweden hebt gezeten echt een gesprek met iemand in het Zweeds voeren? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik dat straks kan in het Spaans? En hoeveel uur in de week heb je Zweedse lessen gehad?
Haha, dat ken ik, Duitsers gingen ook vaak Engels praten als ik Duits wilde praten. In Spanje doen ze dat niet want hier spreken ze gewoon geen Engels haha. En ik snap wat je bedoelt, ik vond het soms ook wel een belediging voor mijn Duits.quote:Op maandag 7 april 2008 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan een aardig gesprekje houden. Aan het einde moest ik een spreekbeurt van 5 a 10 minuten houden. Maar goed, vaak werd er door de Zweden zelf snel op Engels gestapt. Ene kant een beetje een belediging, andere kant ook wel prettig, want ik nam toch de moeite op de taal te leren.
Ik had de eerste 10 weken had ik 9 (3*3) uur per week Zweedse les en de laatste 10 weken iets van 6 uur (3*2). Laatste 10 weken waren een wel op gevorderde niveau.. dus zeg maar Havo2/Mavo3-Zweeds.
Nu moet ik wel zeggen dat Zweeds een Germaanse taal is, en dat als je een beetje Duits, Engels, Nederlands, al heel ver kan komen. Als je Noors, of Deens spreekt, is het helemaal een makkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |