Wel erger. Ik kan betaalt fokkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken maar zit wel aan school. (maandag af) Is net zo erg
![]()
Oja... Nouja, gelukkig bijna klaar met wat ik vanochtend zou doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel erger. Ik kan betaalt fokken. Maarja, als ik thuis ben kan ik ook aan de bak voor maandag
.
ik moest even zoekenquote:
Maar okquote:GMTA = knappe koppen denken hetzelfde
Met bloemetjesmotief op de jasbeschermer.quote:
Dan is het gepimpte pimpshitquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met bloemetjesmotief op de jasbeschermer.
Heb je het programma gedownload? Want dat is de enige moeite... Dan typ je een artiest in en dan doet ie leuke muziek draaienquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal er wel niet mee om kunnen gaan, maar het is me te veel werk
Ik zet maar gewoon 3FM aanquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je het programma gedownload? Want dat is de enige moeite... Dan typ je een artiest in en dan doet ie leuke muziek draaien
Mijn vriend, die ook op fok zit, zit ook altijd te bitchen op mijn nederlandsquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik snap je niet? dit is mn enige account.. leg uit?
Wachten tot het begintquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
Iedereen weekend aan het vieren
Of net als mij voor de tv aan het hangen
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
Een goedemorgen
Gisteren naar de openingswedstrijd... alleen nog maar op de bank gelegen, met een zak chips en een biertje tv gekeken..
was nog niet helemaal wakker/helder geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |