quote:Op zondag 6 april 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was nog niet helemaal wakker/helder geloof ik
precies. Het weekend zou langer moeten duren.quote:
5 dagen weekend en 2 dagen werken..quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Het weekend zou langer moeten duren.
Ga een jaartje Erasmus doen en dan wil je wel weer heeeel graag gewoon 5 dagen in de week wat te doen hebben in plaats van 2 dagen....quote:
Ik ook een beetje, maar dat zal samenhangen met:quote:
quote:
Beterschapquote:
precies, dan vind ik het ook prima.quote:Op zondag 6 april 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Als je dan hetzelfde loon krijgt als wat je normaal die 5 dagen krijgt vind ik het prima
Joah, meeste welquote:
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdagquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was je uit geweest Piles?
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?quote:Op zondag 6 april 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdag
En ik neem me elke week voor om eerder uit bed te komen, maar het lukt me niet
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapenquote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?
Oh ik kan dat echt nietquote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapen
Kan er een dag meevullen, maar je wordt er zo gaar van
quote:
Ik ben vanmiddag rond 1400 huiswerk gaan maken. Nu lekker klaar.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag rond 1400 huiswerk gaan maken. Nu lekker klaar.
Pilot Paco. Regionaal bandje. Ik ken de zanger, die is erg goed, solo vind ik het nog wat beter (beetje Dylan), maar de band is ook leuk, leuke gasten ook.quote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wie?
Dat is wel cool, hoop voor je dat ze langskomenquote:Op maandag 7 april 2008 02:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pilot Paco. Regionaal bandje. Ik ken de zanger, die is erg goed, solo vind ik het nog wat beter (beetje Dylan), maar de band is ook leuk, leuke gasten ook.
Helaas hebben ze niet gewonnen (het was een talentenjacht voor Popweekend, een evenement hier). Er was ook nog een toffe metalband, Pound, die waren tweede, hadden moeten winnen. Maar ja, ik had niet verwacht dat ze hardcore metal op Popweekend zouden laten spelen, de band zelf ook niet. Maar heb ze wel even een kaartje van de studio gegeven, voor als ze eens iets willen opnemen.
Das idd minderquote:Op maandag 7 april 2008 08:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hoop dat het snel eens wat beter word, maandenlang gaar en halfziek is ook niks
Als ik nou een beetje wakker wordt krijg ik er mss wel zin inquote:En u?
Ah, een lotgenootquote:Op maandag 7 april 2008 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het wordt weer een lange dag.. ik voel het nu al
* KiwiTjuHh jaloers is..quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Gisteren naar het strand geweest, hmm lekker was dat!
Leker! Niet weggeregend? Er is hier in de buurt nog wel aardig wat regen gevallen..quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen! Had me weer eens verslapen, kom echt standaard 10 minuten te laat, slechte eigenschap
quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Woonplaats: Barcelonaquote:Op maandag 7 april 2008 09:27 schreef plukkert het volgende:
[..]
Leker! Niet weggeregend? Er is hier in de buurt nog wel aardig wat regen gevallen..
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maarquote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik wil ook naar het strand en lekker weer !
maak ons eens niet zo jaloers
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebtquote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maar![]()
Maar heus niet alles is hier puik en leuk, want ik heb een maand geleden ADSL aangevraagd en het is er nog steeds nietLuie apen dat het zijn hier!
Je bent internetverslaafd of je bent nietquote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebt
Hier brand ie ook, maar zit nogsteeds in mijn trui en ESD-jas [verplicht hier te dragen], maar nog koudquote:
Hehe, zou je denken he. Nou hoofdzakelijk omdat ik nog werk voor mijn werkgever in Nederland waar ik internet voor nodig heb, daarnaast Skypen met family at home en ah.nl voor lekkere receptenquote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebt
Ik zou zelf ook gek worden zonder ADSL hoorquote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent internetverslaafd of je bent niet
En, jullie al iets gedaan?
Ik een beetje, maar vind het nu wel tijd voor pauze
Zoals ik in de post hierboven al zei, ik zou zelf ook gek worden zonder ADSL!quote:Op maandag 7 april 2008 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe, zou je denken he. Nou hoofdzakelijk omdat ik nog werk voor mijn werkgever in Nederland waar ik internet voor nodig heb, daarnaast Skypen met family at home en ah.nl voor lekkere recepten![]()
Nou ja, ik zal er niet omheen draaien, internet is belangrijk voor mij![]()
Ik heb ook nog genoeg, maar zit nu ff vast, dus weer wachtenquote:Op maandag 7 april 2008 10:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja ik heb al redelijk wat gedaan.. en heb ook nog werk liggen voor de komende uurtjes.. echt aan het werk is toch wel een goede remedie tegen duf zijn!
Haha erg he eigenlijk? Het is al zo erg dat ik zonder internet zelfs op mijn werk niks kan doenquote:Op maandag 7 april 2008 10:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zoals ik in de post hierboven al zei, ik zou zelf ook gek worden zonder ADSL!
Internet is ook belangrijk voor mij
Maar?quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk ook eens beginnen met m'n stageverslag. 15 pagina's
Ja, mijn ouders denken ook dat ik verslaafd ben...quote:Op maandag 7 april 2008 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha erg he eigenlijk? Het is al zo erg dat ik zonder internet zelfs op mijn werk niks kan doen. Nee ik lever echt 1000 keer liever mijn tv in dan mijn laptopje. Maar hoe was die norm nou, boven 5 uur internetten per dag en je bent verslaafd? Wat nu als je voor je werk de hele dag op internet zit? Ik ben verslaafd
Ja FOK, MSN, nieuwssites, email etc etc.quote:Op maandag 7 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ook voor mij. Administrator op een ander groot forum, en lees hier wat topics.
Verder MSN natuurlijk
Waar moet je dan op wachten?quote:Op maandag 7 april 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg, maar zit nu ff vast, dus weer wachten
Als ik een hele dag door zou kunnen zou het een stuk sneller gaan
Ik moet ook weer bezig met mn stageverslag.. maar ik stel het altijd zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk ook eens beginnen met m'n stageverslag. 15 pagina's
Tot diegene die ff kan helpen weer terug is uit bespreking.quote:Op maandag 7 april 2008 10:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar moet je dan op wachten?
Ik ben erg verslaafd volgens mijquote:Op maandag 7 april 2008 10:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben wel verslaafd aan internet denk ik.
En dan ja antwoorden zeker?quote:Op maandag 7 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
"Hoe maak jij altijd zulke goede verslagen? Ben je de hele stage mee bezig zeker?"
Nou dan kun je lang wachten.. iig bij mijquote:Op maandag 7 april 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot diegene die ff kan helpen weer terug is uit bespreking.
Ondertussen maar proberen om wat inspiratie voor stageverslag op te doen
Mwah ik hou het meestal rond 20.00 wel voor gezien als ik verder geen afspraken heb ofzo en ga dan wat anders doenquote:Op maandag 7 april 2008 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben erg verslaafd volgens mij
Zit er de hele avond achter, en dan nu tijdens stage nog vaak
Ik heb al 1 zin, ben er alleen niet tevreden meequote:Op maandag 7 april 2008 10:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou dan kun je lang wachten.. iig bij mij
TV kijken en Fokken gaat meestal tegelijk bij mijquote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah ik hou het meestal rond 20.00 wel voor gezien als ik verder geen afspraken heb ofzo en ga dan wat anders doenTv kijken, lezen of iets.
Neuh, geef altijd eerlijk antwoordquote:
Dat vind ik soms echt heerlijk en rustgevend. Weg met de computer, en lekker een goed boek pakken ofzoquote:Op maandag 7 april 2008 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar eens een weekje zonder is ook niet erg
Ik heb me voorgenomen om dat komende zomer weer wat meer te gaan doenquote:Op maandag 7 april 2008 10:35 schreef Leinonlein het volgende:
Dat vind ik soms echt heerlijk en rustgevend. Weg met de computer, en lekker een goed boek pakken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |