quote:Op zondag 6 april 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was nog niet helemaal wakker/helder geloof ik
precies. Het weekend zou langer moeten duren.quote:
5 dagen weekend en 2 dagen werken..quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Het weekend zou langer moeten duren.
Ga een jaartje Erasmus doen en dan wil je wel weer heeeel graag gewoon 5 dagen in de week wat te doen hebben in plaats van 2 dagen....quote:
Ik ook een beetje, maar dat zal samenhangen met:quote:
quote:
Beterschapquote:
precies, dan vind ik het ook prima.quote:Op zondag 6 april 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Als je dan hetzelfde loon krijgt als wat je normaal die 5 dagen krijgt vind ik het prima
Joah, meeste welquote:
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdagquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was je uit geweest Piles?
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?quote:Op zondag 6 april 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdag
En ik neem me elke week voor om eerder uit bed te komen, maar het lukt me niet
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapenquote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?
Oh ik kan dat echt nietquote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapen
Kan er een dag meevullen, maar je wordt er zo gaar van
quote:
Ik ben vanmiddag rond 1400 huiswerk gaan maken. Nu lekker klaar.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag rond 1400 huiswerk gaan maken. Nu lekker klaar.
Pilot Paco. Regionaal bandje. Ik ken de zanger, die is erg goed, solo vind ik het nog wat beter (beetje Dylan), maar de band is ook leuk, leuke gasten ook.quote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wie?
Dat is wel cool, hoop voor je dat ze langskomenquote:Op maandag 7 april 2008 02:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pilot Paco. Regionaal bandje. Ik ken de zanger, die is erg goed, solo vind ik het nog wat beter (beetje Dylan), maar de band is ook leuk, leuke gasten ook.
Helaas hebben ze niet gewonnen (het was een talentenjacht voor Popweekend, een evenement hier). Er was ook nog een toffe metalband, Pound, die waren tweede, hadden moeten winnen. Maar ja, ik had niet verwacht dat ze hardcore metal op Popweekend zouden laten spelen, de band zelf ook niet. Maar heb ze wel even een kaartje van de studio gegeven, voor als ze eens iets willen opnemen.
Das idd minderquote:Op maandag 7 april 2008 08:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hoop dat het snel eens wat beter word, maandenlang gaar en halfziek is ook niks
Als ik nou een beetje wakker wordt krijg ik er mss wel zin inquote:En u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |