quote:Op zondag 6 april 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was nog niet helemaal wakker/helder geloof ik
precies. Het weekend zou langer moeten duren.quote:
5 dagen weekend en 2 dagen werken..quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Het weekend zou langer moeten duren.
Ga een jaartje Erasmus doen en dan wil je wel weer heeeel graag gewoon 5 dagen in de week wat te doen hebben in plaats van 2 dagen....quote:
Ik ook een beetje, maar dat zal samenhangen met:quote:
quote:
Beterschapquote:
precies, dan vind ik het ook prima.quote:Op zondag 6 april 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Als je dan hetzelfde loon krijgt als wat je normaal die 5 dagen krijgt vind ik het prima
Joah, meeste welquote:
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdagquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was je uit geweest Piles?
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?quote:Op zondag 6 april 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ga nooit uit eigenlijk. Maar nog tot half 2 tv gekeken, en zondag is altijd uitslaapdag
En ik neem me elke week voor om eerder uit bed te komen, maar het lukt me niet
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapenquote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe je dan ook nog wat in bed of slaap je echt tot die tijd?
Oh ik kan dat echt nietquote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Slapen / weer ff wakker, dromen / slapen
Kan er een dag meevullen, maar je wordt er zo gaar van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |