Ah, een lotgenootquote:Op maandag 7 april 2008 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het wordt weer een lange dag.. ik voel het nu al
* KiwiTjuHh jaloers is..quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Gisteren naar het strand geweest, hmm lekker was dat!
Leker! Niet weggeregend? Er is hier in de buurt nog wel aardig wat regen gevallen..quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen! Had me weer eens verslapen, kom echt standaard 10 minuten te laat, slechte eigenschap
quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Woonplaats: Barcelonaquote:Op maandag 7 april 2008 09:27 schreef plukkert het volgende:
[..]
Leker! Niet weggeregend? Er is hier in de buurt nog wel aardig wat regen gevallen..
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maarquote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik wil ook naar het strand en lekker weer !
maak ons eens niet zo jaloers
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebtquote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha sorry, gister lekker ruim 20 graden, hup met boek naar het strand en genieten maar![]()
Maar heus niet alles is hier puik en leuk, want ik heb een maand geleden ADSL aangevraagd en het is er nog steeds nietLuie apen dat het zijn hier!
Je bent internetverslaafd of je bent nietquote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebt
Hier brand ie ook, maar zit nogsteeds in mijn trui en ESD-jas [verplicht hier te dragen], maar nog koudquote:
Hehe, zou je denken he. Nou hoofdzakelijk omdat ik nog werk voor mijn werkgever in Nederland waar ik internet voor nodig heb, daarnaast Skypen met family at home en ah.nl voor lekkere receptenquote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat moet je met ADSL als je 20 graden + een strand hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |