dat wordt ook HH toch?quote:
Daar hoef je niet goed voor op te lettenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even goed opletten of ik CDP ook zie straks.
OMG hou opquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef psv01 het volgende:
straks komen de herftbladeren
was leuk ja, met adjequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En het leukste is trouwens niet opgenomen voor TV: een sketch met sergeant Rozenhoef(?) voor een feestje van Opsporing Verzocht
Zit niet zo te spoilen, lulquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef psv01 het volgende:
straks komen de herftbladeren
Ik ook dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik herkende CrazyDutchPunk gewoon zonder dat ik wist dat hij bij dit programma zou komen
kom je nog in de online uitzending of day after?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adje kwam trouwens zó bezopen backstage aan..wou hem bijna knuffelen
Nope. Maar die is wel echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef roburt het volgende:
kom je nog in de online uitzending of day after?
Het was zeker niet gespeeld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef DaFrenk het volgende:
Haha leuk CDP!
Was het echt dat je daar stond of werd je daarvoor gevraagd en was het dus gespeeld?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was zeker niet gespeeld.
Ivo (die 3e jongen) heeft echt buiten gestaan tot het einde..
Die jongen v/d productie ook echt: Ah toe? Gaan jullie daar staan? (wij stonden iets verder weg uit t zicht v/d camera).quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Adelante het volgende:
die dranghekken ook, met daarachter drie fans en er dan twee uitnodigen![]()
Ik snap het wel. Ze zit namelijk in een aflevering van Doctor Who.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke aflevering, maar snap niet wat er nou zo bijzonder aan (een optreden van) Kylie Monique isNiet negatief bedoeld, maar er zijn tig grote sterren zoals zij.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@Sunchaser
mijn vrouw zei ook WIE???
ik zo das CDP!! dies van fok!!..
1 minuut later zei zo van...
damnn die is gay
Volgens mij zei hij 'Ah Kylie staat al....'quote:Op zondag 18 november 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
Paul ook met die opmerking "ah die jongen staat al 5x met mij op de foto"(als ik het goed hoorde teminste)
Ik vind dat wel leuk, eigenlijk. Een soort rode draad door het programma heen.quote:Op zondag 18 november 2007 01:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wat gebruikt Paul trouwens steeds dezelfde grappen. Nu ook weer over het feit dat ie flikkerde (wat overigens wel een komisch moment was) en vorige week ook al over z'n concertreeks.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@Sunchaser
mijn vrouw zei ook WIE???
ik zo das CDP!! dies van fok!!..
1 minuut later zei zo van...
damnn die is gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |