Ik heb ook naar The Day After gekeken was erg leukquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef GloriaTatlock95 het volgende:
Day-After net gezien was leuk... Ruben Nicolai en die meiden![]()
![]()
dat was het grootste item, de rest was wat klainer omdat ze maar heel kort tijd hadden tussen de vorige opname en deze opname.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook naar The Day After gekeken was erg leuk![]()
Dat betekent dat ze semi-live hebben opgenomen. Jij hebt een leuke dag gehad zo te zien aan de opname's !! Heb je jezelf ook gezien ? Want ik vond het een leuke uitzending wel wat hilarisch..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zogeen seconde ingeknipt zoals het is opgenomen zo is het uigezonden
yup heb me zelf genoeg gezienquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze semi-live hebben opgenomen. Jij hebt een leuke dag gehad zo te zien aan de opname's !! Heb je jezelf ook gezien ? Want ik vond het een leuke uitzending wel wat hilarisch..
Dat is toch wel op de zelfde dag opgenomen, dat zag ik in de Day After zelfde mensenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat was het grootste item, de rest was wat klainer omdat ze maar heel kort tijd hadden tussen de vorige opname en deze opname.
De witte boon in saus was echt fun![]()
Zeker het is eerst 53 minuten exactquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch wel op de zelfde dag opgenomen, dat zag ik in de Day After zelfde mensen![]()
ja maar na de tijd dus compleetquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Vlieg met mij mee naar de Regenboog heb ik niet gehoord en Blijf zong hij voor dat meisje wiens cavia is overleden.
yup of als je morgen niet kan, maandag nog een kans, en anders nog altijd op de site van paulquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ben nu wel benieuwd naar de afterparty. Nouja, morgen weer
Mooi stukje was dat idd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Paul had er zin in
Frans Bauer die op Dennie Christiaan leek was ook wel geinig gevonden
Toen moest ik ook lachen jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Frans Bauer die op Dennie Christiaan leek was ook wel geinig gevonden
Het was een leuke uitzendingquote:Op zondag 4 november 2007 08:33 schreef Miam het volgende:
[..]
Mooi stukje was dat idd.
Dat witte bonen in tomatensaus verhaal was ook tof!![]()
Hij zei wel tot de volgende weekquote:Op zondag 4 november 2007 09:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar volgende week dus geen MWDL?
Ik heb het ook niet meegekregen dat het er niet op komt?quote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij zei wel tot de volgende week![]()
Hmm, laten we het hopenquote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Fred_B het volgende:
In de Veronica-gids staat dat het volgende week gewoon komt, hoewel daar soms fouten in zitten. MWDL op de gebruikelijke tijd, gevolgd door de eerste aflevering van 'Dit was het nieuws'.
Misschien wel, waarom niet?quote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef Houtspeer het volgende:
Als je nu een wens op stuurt over sinterklaas, denken jullie dat ze mij dan uitnodigen?
vreemd want er is de komende week geen opname dag, nah we zien welquote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij zei wel tot de volgende week![]()
Ik zei al dat hij elke dag in Arnhem is.quote:Op zondag 4 november 2007 12:17 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
vreemd want er is de komende week geen opname dag, nah we zien wel![]()
wie weet komt het concert welquote:Op zondag 4 november 2007 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zei al dat hij elke dag in Arnhem is.
Maar Paul zei wel tot de volgende week !! ik hoop ook dat ie op tv komt.
Ik hoop op dvd dan koop ik hem en dan ben ik een beetje toch in Arnhemquote:Op zondag 4 november 2007 12:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
wie weet komt het concert wel![]()
![]()
volgens mij is er verder ook niets aangedaan aan die suas ook niet na afloop, althans niet dat ik gezien hebquote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef j0rrit het volgende:
Die vent met z'n tomatensaus moet niet zo zeuren. Je kunt er toch op wachten dat saus in het rondte spat wanneer iemand erin gaat? Er werd nog de mogelijkheid geboden om even aan de kant te gaan...
Maar ik vind het wel altijd stijlvol dat Paul meewerkt aan liefdadigheid en goede doelen.
In de After Party ja.quote:Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vorige week maandag hebben ze een show met Josh Groban opgenomen..misschien zenden ze die uit?
aha heette die gast zoquote:Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vorige week maandag hebben ze een show met Josh Groban opgenomen..misschien zenden ze die uit?
Moet je anders is luisteren naar dit nummer:quote:Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de Day-After ook leuk, ik heb hem twee keer gezien gisteren op i-net en nu op tvquote:Op zondag 4 november 2007 22:13 schreef DaFrenk het volgende:
Was een mooie day-afterLeuk dat ze voor die dove man een box-set van de Lama's gaven met ondertiteling
![]()
Dat SkyRadio na-speel dinges was een paar minuten verspilde TV.. maar oké
Ja, dat was top, maar ik snap gewoon niet waarom ze dat niet gewoon bij alle Nederlandse programma's / series op dvd doen. Lijkt me een kleine moeite toch... ze kunnen de programma's ook ondertitelen, gooi die ondertiteling dan ook even op de dvd. Nou ja, over een paar jaar zal het wel gebruikelijker te zijn om Nederlandse ondertitels op Nederlands gesproken dvd's te zetten. Dan kan ik m'n lol niet op (ben zelf nml slechthorend).quote:Op zondag 4 november 2007 22:13 schreef DaFrenk het volgende:
Was een mooie day-afterLeuk dat ze voor die dove man een box-set van de Lama's gaven met ondertiteling
![]()
Dat SkyRadio na-speel dinges was een paar minuten verspilde TV.. maar oké
Gelijk heb je ja, veel programma's op de publieke omroepen zijn al ondertiteld, dus dan lijkt het idd een kleine moeite om diezelfde ondertiteling dan ook op een DVD te zetten. Maar ja, helaas gebeurd dat inderdaad te weinig. Ik heb zelf ook soms moeite om bepaalde Nederlandse series goed te verstaan, en dan zijn ondertitels natuurlijk onwijs prettig.quote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat was top, maar ik snap gewoon niet waarom ze dat niet gewoon bij alle Nederlandse programma's / series op dvd doen. Lijkt me een kleine moeite toch... ze kunnen de programma's ook ondertitelen, gooi die ondertiteling dan ook even op de dvd. Nou ja, over een paar jaar zal het wel gebruikelijker te zijn om Nederlandse ondertitels op Nederlands gesproken dvd's te zetten. Dan kan ik m'n lol niet op (ben zelf nml slechthorend).
Okee, klinkt goedquote:Op maandag 5 november 2007 10:28 schreef Haaibaaike het volgende:
KiwiTjuHh, ik heb zojuist een dvd van Paul de Leeuw besteld.
Mooiste weer de Leeuw heet dat![]()
Als ik hem thuis krijg, en ik draai de dvd af laat ik je wel weten..quote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Okee, klinkt goed
Maar ik moet eventjes een beetje rustig aan doen..
Laat maar even weten hoe hij is
ja idd ik dacht toch echt dat ie weekje over sloegquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Vandaag de dvd van '' Mooiste weer de Leeuw'' thuis gekregen.![]()
En Paul komt morgen avond op tv met MWDL..
Ik ben heel erg benieuwd hoe het isquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Vandaag de dvd van '' Mooiste weer de Leeuw'' thuis gekregen.![]()
En Paul komt morgen avond op tv met MWDL..
Ik deed, net als Annie, de spaaractie bij de verkeerde supermarkt.quote:Op maandag 5 november 2007 08:17 schreef bianca en michael het volgende:
Is er niemand naar Arnhem geweest naar Symphonica in Rosso? Ik kan er helemaal geen topic over vinden! Wij waren afgelopen zaterdag en zijn nog in overweging om op Marktplaats nog een keer kaartjes te kopen voor donderdag, zo leuk vonden we het!
Dat denk ik zeker van wel, dit heeft Paul best een grote indruk gemaakt..quote:Nee, even serieus. Ik ben woensdag geweest. En het was top. Ik ben benieuwd of Paul nog terugblikt in Mooi! Weer de Leeuw.
Ja hoor, gelukkig wel MWDLquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe het is
Dus morgen wel gewoon MWDL?
Ik reserveer niet. Dat deed ik vroeger wel, maar sinds ik heb ervaren, dat ik meestal een paar dagen voor de release, cd's en dvd's in de winkel zie liggen, koop ik ze gewoon in de winkel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker van wel, dit heeft Paul best een grote indruk gemaakt..
heb jij die dvd van zijn optreden's in Arnhem gereserveerd ? Want hij komt 30 november in de winkel...
Ik wel, ik heb bij Bol.com gereserveerd voor de dvd +Cd.
Tel daarbij op dat ze bij zaken als Media Markt ook nog een paar euro goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik reserveer niet. Dat deed ik vroeger wel, maar sinds ik heb ervaren, dat ik meestal een paar dagen voor de release, cd's en dvd's in de winkel zie liggen, koop ik ze gewoon in de winkel.
Dat is makkelijk als je in de stad woont of een auto hebt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik reserveer niet. Dat deed ik vroeger wel, maar sinds ik heb ervaren, dat ik meestal een paar dagen voor de release, cd's en dvd's in de winkel zie liggen, koop ik ze gewoon in de winkel.
Klinkt als een mooi arrangement, kan ik nog reserveren voor vanavondquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik verheug me er al weer op!
Straks lekker op de bank liggen, open haard aan etc, wat lekkers op tafel!
Nu allemaal nog zingende kindjes bij de deur!
Je bent welkom hoor, kom maar langs.. we kunnen met 3 man bij ons op de bank liggen dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi arrangement, kan ik nog reserveren voor vanavond
Kerkwerve - Winschotenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, kom maar langs.. we kunnen met 3 man bij ons op de bank liggen dus
Hmm, zal ik het opnemen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Kerkwerve - Winschoten
snelste route over 345,7 km in ongeveer 3 uur en 35 minuten
Ik kijk het wel gewoon hier, helemaal alleenquote:
Vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
iemand enig idee wanneer deze opname dag is geweest? van de uitzending 10-11![]()
Dat is een betere bron dan mijn gedachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had dat ergens gelezen..
Hier idemquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik verheug me er al weer op!
Straks lekker op de bank liggen, open haard aan etc, wat lekkers op tafel!
Geldt dat niet voor elke uitzendingquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de uitzending is![]()
Ik denk hilarisch.maar toch leuk..
![]()
Laarzenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef Jivis het volgende:
Wat een huppelkutje dat buurmeisje.
Maar wel
Erg leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef DaFrenk het volgende:
Ben benieuwd naar de Day After. Maar dat zien we morgen pas weer![]()
Ja wat deed ie dat mooi.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die Duitse dog die dat pootje geeft
De regisseur is Guus Verstraetequote:
Klinkt een beetje als Johnny Englishquote:Als Nederland wordt bedreigd door een gestoorde terrorist lijkt de homoseksuele couturier Francoit van Leeuwen onze enige redding. Francoit is tot zijn schrik de identieke tweelingbroer van de terrorist en wordt gerekruteerd als geheim agent. Onhandig als hij is moet Francoit de plaats van zijn tweelingbroer innemen en de terroristische plannen stoppen. Het is echter nog maar de vraag of Francoit zelf niet meer schade aanricht dan zijn broer.
Vergelijk je Nelly Frijda nu met Natalie Imbrugliaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Johnny EnglishWel leuk met Paultje en Nelly
Lolquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergelijk je Nelly Frijda nu met Natalie Imbruglia![]()
Sorrie, Ik dacht al...dat is Tim Oliehoek die de film gaat regisseren..Leuke jongen om te zienquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, van de film "Spion van Oranje"
Tim Oliehoek:
[ link | afbeelding ]
Ben ook Woensdag geweestquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:25 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik deed, net als Annie, de spaaractie bij de verkeerde supermarkt.
Nee, even serieus. Ik ben woensdag geweest. En het was top. Ik ben benieuwd of Paul nog terugblikt in Mooi! Weer de Leeuw.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De regisseur is Guus Verstraete![]()
Ja wie is het nu dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, van de film "Spion van Oranje"![]()
Tim Oliehoekquote:Op zondag 11 november 2007 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Ja wie is het nu dan?
Maakt ook niet uit, hij zag er iig goed uit![]()
Aah thanks!quote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tim OliehoekDie in de zaal zat dus
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 11 november 2007 13:28 schreef Smash-it het volgende:
Sloerie laarzen had ze aan ook.
Van de FHM site, ze heet dus Jocelyn, deze foto's gevonden, iewl:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n idee had ik al toen ik haar gisteren zeg ja!quote:Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Van de FHM site, ze heet dus Jocelyn, deze foto's gevonden, iewl:
En een pootje gevenquote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vond Paul leuk met die honden."ga eens zit. Nee, kijk me eens aan. Zitten!" En braaf zitten, hoor!
Paul heeft zelf ook een hond een blonde Labradorquote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vond Paul leuk met die honden."ga eens zit. Nee, kijk me eens aan. Zitten!" En braaf zitten, hoor!
quote:Op zondag 11 november 2007 18:00 schreef Haaibaaike het volgende:Over hem bedoelde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ?quote:Op zondag 11 november 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
ik kijk niet meer. De wereld gaat naar de klote
Celeste Verstraete is de dochter van Paul's regisseur Guus Verstraete.quote:Op zondag 11 november 2007 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat was de link tussen Danny en Celeste? Zijn ze ooit lovers geweest?
En Celeste was idd. Die mag wel vaker voor de camera komen
.
En Heleen - slettebak - van Royen mag van mij wel weg blijven. Ik moest spontaan aan die Playboy-foto's van haar denken
.
En al uitverkocht, je kan daar niet terechtquote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef SpaRood het volgende:
Volgende week Kylie Minogue!!!!
Het is een zaterdagopname, heb deze week de brief gekregen wat het toegangsbewijs isquote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de opname voor deze week op vrijdag of op zaterdag is?
Ik kan me herinneren dat er 1 vrijdagopname tussen de data stond op vara in november..
Wil Kylie best graag zien
Lucky bastard.quote:Op zondag 11 november 2007 23:57 schreef Atori het volgende:
Het is een zaterdagopname, heb deze week de brief gekregen wat het toegangsbewijs isPubliek moet 13:30 aanwezig zijn en de opname begint om 14:30.
Knap hoe je foto's weet te maken van allerlei bekende mensen met jezelf erop...quote:[b]Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:[/b
Wil Kylie best graag zien
Je kan toch gewoon een wens insturen (kan tot de dag voor opname, zeggen ze steeds weer) en dan stuur je bij dat mailtje gewoon wat foto's van jou + half hollywood en dan zeg je; kylie is de enige met die ik nog op de foto wil.quote:
Maar ze zoende hem wel vol op de mond toen ze afscheid namen?quote:Op maandag 12 november 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk er nog eens over na en ik denk dat die Celeste gewoon een fan is van Danny de Munk. Anders hadden ze heus wel gezegd wat de link was tussen Danny en Celeste. Ze leek zich er ook een beetje verlegen onder te voelen.
-edit-: ik google die Celeste net en het blijkt dat ze ook bij Kinderen voor Kinderen heeft gezeten.
Dat deed ze ook bij Paul.. misschien is Celeste wel fan van Danny.quote:Op maandag 12 november 2007 10:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar ze zoende hem wel vol op de mond toen ze afscheid namen?![]()
meedoet...quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens naar de Afterparty kijken
Dat zei Paul toch. Wel opletten hčquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef MaxMark het volgende:
Zit ik een uur lang te bellen, is het natuurlijk alweer uitverkocht
Wie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zei Paul toch. Wel opletten hč
Paul.. de Leeuw.. of ben je geen MWDL kijker maar wilde je speciaal voor Kylie gaan?quote:
Ja, ik heb ook zitten bellen. Lekker handig trouwens dat je niet in de wacht gezet wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef MaxMark het volgende:
Zit ik een uur lang te bellen, is het natuurlijk alweer uitverkocht
Het was een grapjequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Paul.. de Leeuw.. of ben je geen MWDL kijker maar wilde je speciaal voor Kylie gaan?![]()
Ja, en lekker ¤0,10 cent incasseren elke keer. Ze kunnen die toegangsprijzen dan ook wel verlagenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zitten bellen. Lekker handig trouwens dat je niet in de wacht gezet wordt.Nu moet je continu bellen, met telkens dezelfde boodschap: Al onze medewerkers zijn in gesprek.
Owquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was een grapje
Maar ik ging niet voor Kylie, ik had gebeld voor de afleveringen in December.
Danny's vrouw heet Jenny.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:19 schreef Foeske het volgende:
Ik vond het ook wel heel vaag met die Celeste. Had het begin gemist en ging nu speciaal opzoeken wat die band was, want wij kwamen er niet uit. Ook omdat Danny met enorm veel gevoel zong "ik hou van jou" en "we worden samen oud"... Ik kom me niet voorstellen dat zij niet zijn vrouw was (ik ken z'n vrouw niet, dus had d'r best kunnen zijn). Erg apart dit.
Winschotens dialect?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe heet die band die?
Nee, onwijs moe zijn en niet oplettenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Winschotens dialect?
Als het om die laatste band ging, dat was dus Leaf.
Nee helaas nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:30 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Yep..
Er zijn geen alternatieven toch?
Tof!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit vanavond i/d uitzending
Is jou dat geluktquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit vanavond i/d uitzending
Kijk maar hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Is jou dat gelukt! En ze zeggen bij de VARA dat de kaartjes van MWDL helemaal uitverkocht is
![]()
Oh wat leuk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk maar hoe de vork in de steel zit.
Ik heb iig 2 uur lang genoten van paul
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh wat leuk!
Zit je in het wensenvak?![]()
Keischattig en de rest zien jullie vanavond.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef SpaRood het volgende:
Hoe was Kylie?
Iets in die trant.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
Komt de Sint ook even aan?
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk maar hoe de vork in de steel zit.
Ik heb iig 2 uur lang genoten van paul
Daar heb ik hem ook gezien, was leuk en tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef Miam het volgende:
Jaa, hij flikt het toch maar weer even!
Je was een aantal maanden terug ook bij life & cooking! was ook tof!
aaah, Paul trekt de tabberd aan (of laat adje wegschimmelen)quote:
dat wordt ook HH toch?quote:
Daar hoef je niet goed voor op te lettenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even goed opletten of ik CDP ook zie straks.
OMG hou opquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef psv01 het volgende:
straks komen de herftbladeren
was leuk ja, met adjequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En het leukste is trouwens niet opgenomen voor TV: een sketch met sergeant Rozenhoef(?) voor een feestje van Opsporing Verzocht
Zit niet zo te spoilen, lulquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef psv01 het volgende:
straks komen de herftbladeren
Ik ook dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik herkende CrazyDutchPunk gewoon zonder dat ik wist dat hij bij dit programma zou komen
kom je nog in de online uitzending of day after?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adje kwam trouwens zó bezopen backstage aan..wou hem bijna knuffelen
Nope. Maar die is wel echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef roburt het volgende:
kom je nog in de online uitzending of day after?
Het was zeker niet gespeeld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef DaFrenk het volgende:
Haha leuk CDP!
Was het echt dat je daar stond of werd je daarvoor gevraagd en was het dus gespeeld?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was zeker niet gespeeld.
Ivo (die 3e jongen) heeft echt buiten gestaan tot het einde..
Die jongen v/d productie ook echt: Ah toe? Gaan jullie daar staan? (wij stonden iets verder weg uit t zicht v/d camera).quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Adelante het volgende:
die dranghekken ook, met daarachter drie fans en er dan twee uitnodigen![]()
Ik snap het wel. Ze zit namelijk in een aflevering van Doctor Who.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke aflevering, maar snap niet wat er nou zo bijzonder aan (een optreden van) Kylie Monique isNiet negatief bedoeld, maar er zijn tig grote sterren zoals zij.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@Sunchaser
mijn vrouw zei ook WIE???
ik zo das CDP!! dies van fok!!..
1 minuut later zei zo van...
damnn die is gay
Volgens mij zei hij 'Ah Kylie staat al....'quote:Op zondag 18 november 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
Paul ook met die opmerking "ah die jongen staat al 5x met mij op de foto"(als ik het goed hoorde teminste)
Ik vind dat wel leuk, eigenlijk. Een soort rode draad door het programma heen.quote:Op zondag 18 november 2007 01:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wat gebruikt Paul trouwens steeds dezelfde grappen. Nu ook weer over het feit dat ie flikkerde (wat overigens wel een komisch moment was) en vorige week ook al over z'n concertreeks.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@Sunchaser
mijn vrouw zei ook WIE???
ik zo das CDP!! dies van fok!!..
1 minuut later zei zo van...
damnn die is gay
Ik vond Kylie zelf in t gesprekje ook wat timide overkomen eigenlijk... alsof ze niet heel goed wist wat ze met Paul aan moest.. maar verder blijft het een leuke meid, ze komt vrij 'echt' overquote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Haha, Adje als Sinterklaas was supergrappig idd.
En volgens mij werd zelfs Paul een beetje verlegen van Kylie, haha. Hij was nog vrij timide voor zijn doen (maar ik heb de day after niet gezien, dus misschien verandert dat nog?).
CDP zei dat het meisje met het Kylie-bordje teveel aandacht opeiste, dus misschien dat daar nog iets mee is? (in de reguliere show vroeg Paul alleen maar aan haar of ze naar Kylie Minogue was vernoemd).quote:Op zondag 18 november 2007 12:13 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond Kylie zelf in t gesprekje ook wat timide overkomen eigenlijk... alsof ze niet heel goed wist wat ze met Paul aan moest.. maar verder blijft het een leuke meid, ze komt vrij 'echt' over![]()
Ik verwacht niet dat we haar nog terug zien in de day after, maar misschien kan CDP daar uitsluitsel over geven?
ah ok.quote:Op zondag 18 november 2007 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh we gaan nog even door met Kylie i/d 2e uitzending.
de kwam in de uitzending hoorquote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zag Sara Kroos op de tribune zitten. Niemand opgevallen? Anders was het een goede look-a-like.
Ik las dat Sara Kroos vandaag in de Day-After komtquote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zag Sara Kroos op de tribune zitten. Niemand opgevallen? Anders was het een goede look-a-like.
Bijna elke week? Laatste log is van 11 maart? Of kijk ik nu verkeerd?quote:Op zondag 18 november 2007 10:58 schreef Smash-it het volgende:
Arme Adje! Haha, was wel echt grappig. Lezen jullie trouwens ook Paul''s blog op Hyves? Hij schrijft bijna elke week wel een lange, echt supergrappig. Alle reacties onder die van gister gaan zowat over Adje haha, dat iedereen het zo zielig voor hem vond.
http://ridderpauldeleeuw.hyves.nl/blog/
Ik kan het ook niet vinden hoorquote:Op zondag 18 november 2007 14:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Bijna elke week? Laatste log is van 11 maart? Of kijk ik nu verkeerd?![]()
Ja hij maakte een flinke smak.quote:Op zondag 18 november 2007 13:41 schreef SunChaser het volgende:
Dat vallen had ik gemist, was het echt?
mooi man... kan er naar blijven kijkenquote:
Vannacht om 3 uur de laatste, daarvoor 10 nov, 9 nov, 8 nov, 7 nov, 6 nov, 5 nov, 4 nov, 3 nov,quote:Op zondag 18 november 2007 14:56 schreef DaFrenk het volgende:
Bijna elke week? Laatste log is van 11 maart? Of kijk ik nu verkeerd?![]()
Dat deed Paultje erg zeer volgens mij.quote:
Ik heb niks gezienquote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Paul maakte inderdaad een flinke smak zeg!
Het gaat niet om die man, maar om de val van Paul.quote:
Hij kwam me ook al bekend voor alhoewel ik dacht dat ie ooit mee had gedaan aan Idols of zo'n soort gelijk programmaquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik herkende CrazyDutchPunk gewoon zonder dat ik wist dat hij bij dit programma zou komen
Ik heb the day after nog niet gezien, maar vond haar in de normale uitzending ook al erg leuk!quote:Op maandag 19 november 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar Kylie maakte de hele day-after goed!
Jaquote:Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb the day after nog niet gezien, maar vond haar in de normale uitzending ook al erg leuk!
Wat een leuke vrouw
Dat kind zat iig de hele uitzending met d'r domme bordje te zwaaien zodra de camera haar op de background in beeld had.quote:Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
CDP zei dat het meisje met het Kylie-bordje teveel aandacht opeiste, dus misschien dat daar nog iets mee is? (in de reguliere show vroeg Paul alleen maar aan haar of ze naar Kylie Minogue was vernoemd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |