Okee, klinkt goedquote:Op maandag 5 november 2007 10:28 schreef Haaibaaike het volgende:
KiwiTjuHh, ik heb zojuist een dvd van Paul de Leeuw besteld.
Mooiste weer de Leeuw heet dat![]()
Als ik hem thuis krijg, en ik draai de dvd af laat ik je wel weten..quote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Okee, klinkt goed
Maar ik moet eventjes een beetje rustig aan doen..
Laat maar even weten hoe hij is
ja idd ik dacht toch echt dat ie weekje over sloegquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Vandaag de dvd van '' Mooiste weer de Leeuw'' thuis gekregen.![]()
En Paul komt morgen avond op tv met MWDL..
Ik ben heel erg benieuwd hoe het isquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Vandaag de dvd van '' Mooiste weer de Leeuw'' thuis gekregen.![]()
En Paul komt morgen avond op tv met MWDL..
Ik deed, net als Annie, de spaaractie bij de verkeerde supermarkt.quote:Op maandag 5 november 2007 08:17 schreef bianca en michael het volgende:
Is er niemand naar Arnhem geweest naar Symphonica in Rosso? Ik kan er helemaal geen topic over vinden! Wij waren afgelopen zaterdag en zijn nog in overweging om op Marktplaats nog een keer kaartjes te kopen voor donderdag, zo leuk vonden we het!
Dat denk ik zeker van wel, dit heeft Paul best een grote indruk gemaakt..quote:Nee, even serieus. Ik ben woensdag geweest. En het was top. Ik ben benieuwd of Paul nog terugblikt in Mooi! Weer de Leeuw.
Ja hoor, gelukkig wel MWDLquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe het is
Dus morgen wel gewoon MWDL?
Ik reserveer niet. Dat deed ik vroeger wel, maar sinds ik heb ervaren, dat ik meestal een paar dagen voor de release, cd's en dvd's in de winkel zie liggen, koop ik ze gewoon in de winkel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker van wel, dit heeft Paul best een grote indruk gemaakt..
heb jij die dvd van zijn optreden's in Arnhem gereserveerd ? Want hij komt 30 november in de winkel...
Ik wel, ik heb bij Bol.com gereserveerd voor de dvd +Cd.
Tel daarbij op dat ze bij zaken als Media Markt ook nog een paar euro goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik reserveer niet. Dat deed ik vroeger wel, maar sinds ik heb ervaren, dat ik meestal een paar dagen voor de release, cd's en dvd's in de winkel zie liggen, koop ik ze gewoon in de winkel.
Dat is makkelijk als je in de stad woont of een auto hebt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik reserveer niet. Dat deed ik vroeger wel, maar sinds ik heb ervaren, dat ik meestal een paar dagen voor de release, cd's en dvd's in de winkel zie liggen, koop ik ze gewoon in de winkel.
Klinkt als een mooi arrangement, kan ik nog reserveren voor vanavondquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik verheug me er al weer op!
Straks lekker op de bank liggen, open haard aan etc, wat lekkers op tafel!
Nu allemaal nog zingende kindjes bij de deur!
Je bent welkom hoor, kom maar langs.. we kunnen met 3 man bij ons op de bank liggen dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi arrangement, kan ik nog reserveren voor vanavond
Kerkwerve - Winschotenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, kom maar langs.. we kunnen met 3 man bij ons op de bank liggen dus
Hmm, zal ik het opnemen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Kerkwerve - Winschoten
snelste route over 345,7 km in ongeveer 3 uur en 35 minuten
Ik kijk het wel gewoon hier, helemaal alleenquote:
Vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
iemand enig idee wanneer deze opname dag is geweest? van de uitzending 10-11![]()
Dat is een betere bron dan mijn gedachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had dat ergens gelezen..
Hier idemquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik verheug me er al weer op!
Straks lekker op de bank liggen, open haard aan etc, wat lekkers op tafel!
Geldt dat niet voor elke uitzendingquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de uitzending is![]()
Ik denk hilarisch.maar toch leuk..
![]()
Laarzenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef Jivis het volgende:
Wat een huppelkutje dat buurmeisje.
Maar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |