Erg leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef DaFrenk het volgende:
Ben benieuwd naar de Day After. Maar dat zien we morgen pas weer![]()
Ja wat deed ie dat mooi.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die Duitse dog die dat pootje geeft
De regisseur is Guus Verstraetequote:
Klinkt een beetje als Johnny Englishquote:Als Nederland wordt bedreigd door een gestoorde terrorist lijkt de homoseksuele couturier Francoit van Leeuwen onze enige redding. Francoit is tot zijn schrik de identieke tweelingbroer van de terrorist en wordt gerekruteerd als geheim agent. Onhandig als hij is moet Francoit de plaats van zijn tweelingbroer innemen en de terroristische plannen stoppen. Het is echter nog maar de vraag of Francoit zelf niet meer schade aanricht dan zijn broer.
Vergelijk je Nelly Frijda nu met Natalie Imbrugliaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Johnny EnglishWel leuk met Paultje en Nelly
Lolquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergelijk je Nelly Frijda nu met Natalie Imbruglia![]()
Sorrie, Ik dacht al...dat is Tim Oliehoek die de film gaat regisseren..Leuke jongen om te zienquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, van de film "Spion van Oranje"
Tim Oliehoek:
[ link | afbeelding ]
Ben ook Woensdag geweestquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:25 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik deed, net als Annie, de spaaractie bij de verkeerde supermarkt.
Nee, even serieus. Ik ben woensdag geweest. En het was top. Ik ben benieuwd of Paul nog terugblikt in Mooi! Weer de Leeuw.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De regisseur is Guus Verstraete![]()
Ja wie is het nu dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, van de film "Spion van Oranje"![]()
Tim Oliehoekquote:Op zondag 11 november 2007 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Ja wie is het nu dan?
Maakt ook niet uit, hij zag er iig goed uit![]()
Aah thanks!quote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tim OliehoekDie in de zaal zat dus
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 11 november 2007 13:28 schreef Smash-it het volgende:
Sloerie laarzen had ze aan ook.
Van de FHM site, ze heet dus Jocelyn, deze foto's gevonden, iewl:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n idee had ik al toen ik haar gisteren zeg ja!quote:Op zondag 11 november 2007 13:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Van de FHM site, ze heet dus Jocelyn, deze foto's gevonden, iewl:
En een pootje gevenquote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vond Paul leuk met die honden."ga eens zit. Nee, kijk me eens aan. Zitten!" En braaf zitten, hoor!
Paul heeft zelf ook een hond een blonde Labradorquote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vond Paul leuk met die honden."ga eens zit. Nee, kijk me eens aan. Zitten!" En braaf zitten, hoor!
quote:Op zondag 11 november 2007 18:00 schreef Haaibaaike het volgende:Over hem bedoelde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ?quote:Op zondag 11 november 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
ik kijk niet meer. De wereld gaat naar de klote
Celeste Verstraete is de dochter van Paul's regisseur Guus Verstraete.quote:Op zondag 11 november 2007 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat was de link tussen Danny en Celeste? Zijn ze ooit lovers geweest?
En Celeste was idd. Die mag wel vaker voor de camera komen
.
En Heleen - slettebak - van Royen mag van mij wel weg blijven. Ik moest spontaan aan die Playboy-foto's van haar denken
.
En al uitverkocht, je kan daar niet terechtquote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef SpaRood het volgende:
Volgende week Kylie Minogue!!!!
Het is een zaterdagopname, heb deze week de brief gekregen wat het toegangsbewijs isquote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de opname voor deze week op vrijdag of op zaterdag is?
Ik kan me herinneren dat er 1 vrijdagopname tussen de data stond op vara in november..
Wil Kylie best graag zien
Lucky bastard.quote:Op zondag 11 november 2007 23:57 schreef Atori het volgende:
Het is een zaterdagopname, heb deze week de brief gekregen wat het toegangsbewijs isPubliek moet 13:30 aanwezig zijn en de opname begint om 14:30.
Knap hoe je foto's weet te maken van allerlei bekende mensen met jezelf erop...quote:[b]Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:[/b
Wil Kylie best graag zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |