quote:AMSTERDAM - Een mishandelde Amerikaanse moeder die met haar kinderen 14 jaar geleden naar Nederland uitweek, heeft hier asiel gekregen. De buurman in Rijnsburg heeft hun adres nu echter aan de FBI doorgegeven.
Moeder Holly op VS opsporingsfoto, met Jennifer en Zachary zoals ze denken dat ze eruit zien (digitaal verouderd)
Holly Ann Collins nam haar toen nog kleine Zachary en Jennifer weg bij haar ex omdat die de kinderen stelselmatig zou mishandelen. Ze vluchtte naar Nederland en bouwde hier een nieuw leven op, zo schrijft NRC Next.
Nu, 14 jaar later, zit het gezin in de piepzak. De buurman in Rijnsburg zag een opsporingsposter van de kinderen die de FBI ooit verspreidde. Hij tipte de Amerikanen en nu dreigt Holly in grote juridische problemen te komen, aldus de krant.
Holly, die drie keer door haar ex het ziekenhuis werd ingeslagen, staat namelijk internationaal gesignaleerd als kinderontvoerster.
Holly en haar kinderen zijn volgens de krant naar alle waarschijnlijkheid de enige Amerikanen die ooit asiel hebben gekregen in Nederland. De rechter bepaalde in 1996 dat het stel op humanitaire gronden mocht blijven. Reden: de dreigingen van de ex.
Het ministerie van justitie zegt tegen Next dat asielverlening aan Amerikanen 'niet kan'. Maar Holly heeft het bewijs.
Destijds wilde de vrouw met haar kinderen naar Nieuw-Zeeland, maar bleef steken op Schiphol. Toen ze zei asiel te willen vragen, werd ze uitgelachen door de marechaussee. Holly bleek echter uitstekend gedocumenteerd en behaalde een unieke juridische overwinning.
De Amerikaanse bouwde een nieuw leven op in Nederland, maar zit sinds haar buurman haar heeft verraden weer in doodsangst. Buurman Jaap Hogewooning komt er tegen de NRC openlijk voor uit dat hij de Amerikaanse heeft aangegeven. Justitie in Amerika heeft laten weten een zaak te willen beginnen tegen Holly.
De kinderen zijn inmiddels 22 en 25, en wonen niet meer thuis.
De moeder zette een filmpje van het gezin op het net. Kijk!
Ze renden door z'n tuinquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hehe die buurman
hoe zou hij nu aangekeken worden door iedereen uit zijn omgeving? Als held omdat hij de wereld heeft gered door een kinderontvoerdster aan te geven of als nsb-er
Lijkt me een beter plan om die buurman te deporteren.quote:Jaap Hogewoning heet hij. Hij is 39 jaar en chauffeur in de bouw. Hij vertelt dat hij al jaren last had van het gezin. De kinderen (ze heeft nu zeven biologische kinderen en drie pleegkinderen) liepen door het gazon. En: „Ik wil niet jaloersig zijn ofzo, maar hoe kan het dat zo’n vluchtelingengezin drie keer per week thuiszorg krijgt. Dat lukt mijn buurman van 86 niet eens.”
nou, inderdaad, wat een onsmakelijke vent zegquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef gronk het volgende:
Van de NRC-link:
[..]
Lijkt me een beter plan om die buurman te deporteren.
Gewoon naar Polen laten rijden en dan z'n sleuteltjes in de sloot gooien.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef gronk het volgende:
Van de NRC-link:
[..]
Lijkt me een beter plan om die buurman te deporteren.
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, die miep heef thet ook een beetje smerig gespeeld, maar wat die buurman deed is helemaal laf.
Er zijn in de VS meer dan genoeg instanties die dergelijke vrouwen en kinderen beschermen, zelfs als dat de politie niet lukt. Daar kennen ze net zo goed als hier bljjf-van-mijn-lijf huizen en dergelijke. Het was echt niet nodig geweest om haar kinderen mee de oceaan over te slepen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
iedereen klaagt bijvoorbeeld in nederland dat het rechtsysteem in bepaalde zaken zo slecht is.
zelfde geld voor huiselijke geweld in amerika.
doet een vrouw er zelf iets aan is het weer niet goed?
nogal wat om je hele leven in de vs achter te laten en in een vreemd land opnieuw te beginnen.
niks dan respect voor die dame
Doe me nog eens zo'n heldere internetman-analyse?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Er zijn in de VS meer dan genoeg instanties die dergelijke vrouwen en kinderen beschermen, zelfs als dat de politie niet lukt. Daar kennen ze net zo goed als hier bljjf-van-mijn-lijf huizen en dergelijke. Het was echt niet nodig geweest om haar kinderen mee de oceaan over te slepen.
Help me even op weg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Doe me nog eens zo'n heldere internetman-analyse?
Alsof het verslepen van je kinderen en jezelf naar een vreemd klein landje aan de andere kant van de oceaan en daar een heel nieuw leven op bouwen de makkelijkste en eerste optie was...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Er zijn in de VS meer dan genoeg instanties die dergelijke vrouwen en kinderen beschermen, zelfs als dat de politie niet lukt. Daar kennen ze net zo goed als hier bljjf-van-mijn-lijf huizen en dergelijke. Het was echt niet nodig geweest om haar kinderen mee de oceaan over te slepen.
Nee het is superfijn als je een raar mens naast je hebt wonen met 10 kinderen zeker .quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef remlof het volgende:
Fijn zo'n buurman. Mag toch hopen dat die vrouw bescherming krijgt van de Nederlandse justitie.
schijbaar is het niet gelukt he....quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Haar doel was eigenlijk Nieuw-Zeeland maar ze had niet de juiste papieren en werd daarom teruggestuurd naar de VS. Toen heeft ze besloten asiel aan te vragen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:15 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Alsof het verslepen van je kinderen en jezelf naar een vreemd klein landje aan de andere kant van de oceaan en daar een heel nieuw leven op bouwen de makkelijkste en eerste optie was...
Ja, da's apart.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:18 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Nee het is superfijn als je een raar mens naast je hebt wonen met 10 kinderen zeker .
7 eigen kinderen en 3 adoptie kinderen, ze is iig wel erg humaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:18 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Nee het is superfijn als je een raar mens naast je hebt wonen met 10 kinderen zeker .
Juist niet, daarom vind ik het zo vreemd dat ze dat gedaan heeft. Jaren doorbrengen in vluchtelingenkampen lijkt me nou niet echt de beste keuze.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:15 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Alsof het verslepen van je kinderen en jezelf naar een vreemd klein landje aan de andere kant van de oceaan en daar een heel nieuw leven op bouwen de makkelijkste en eerste optie was...
Het is gewoon een jaloerse huilie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:18 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
elke dag in angst leven of je ex-man jou en je kinderen in elkaar mept lijkt me idd een betere keuzequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Juist niet, daarom vind ik het zo vreemd dat ze dat gedaan heeft. Jaren doorbrengen in vluchtelingenkampen lijkt me nou niet echt de beste keuze.
Dat zeg ik toch niet? Blijf-van-mijn-lijf-huizen en dergelijke, zoals ik al aangaf zijn er in de VS meer dan genoeg instanties die dat soort vrouwen en kinderen kunnen helpen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:24 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
elke dag in angst leven of je ex-man jou en je kinderen in elkaar mept lijkt me idd een betere keuze![]()
In dat verhaal wat ze zelf op YouTube hebben gezet, link staat hierboven ergens.quote:waar staat dat ze jaren door heeft gebracht in vluchtelingen kampen?
nou, mannen zijn wat vaker betrokken bij huiselijk geweld dan vrouwen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef The_End het volgende:
Gelukkig weet iedereen al hoe het zit. Een man die zijn kinderen meeneemt als altijd een levensgevaarlijke ontvoerder en een vrouw die haar kinderen meeneemt is altijd een hulpeloze vluchteling die is ontsnapt aan een tiran.
Ik ben benieuwd of die man opgepakt/veroordeeld is in de VS voor huiselijk geweld?
Ik ben het met je eens dat 99% van het huiselijk geweld door mannen wordt veroorzaakt. Echter komt het ook heel vaak voor dat vrouwen als wraak de kinderen 'opeisen' en er alles aan doen om ervoor de zorgen dat de man de kinderen niet te zien krijgt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:29 schreef leefmeuit het volgende:
nou, mannen zijn wat vaker betrokken bij huiselijk geweld dan vrouwen.
en als blijkt dat der kinderen nu gewoon gelukkig zijn en nooit mishandeld denk ik niet dat ze voor de lol zo'n grote stap heeft gemaakt.
Wie zegt dat zij ze mishandeld?quote:je kinderen mee nemen naar NL om ze daar verder te mishandelen lijkt me ook wat...
Vlak de mensen niet uit die alleen maar pleegkinderen in huis hebben omdat er ook een leuke bijverdienste aan pas komt. Deze dame bleek al eerder heel erg gerafinneerd en goed voorbereid te zijn toen ze asiel aanvroeg . Ze heeft ook nog eens hulp in de huishouding dus is het niet ondekbaar dat madam gewoon heel goed weet waar wat te halen valt, op elk gebied dus ook m.b.t. de pleegzorg, kinderbijslag. Wie weet heeft ze nu wel heel veel exen die ze ook nog eens manipuleerd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:21 schreef leefmeuit het volgende:
7 eigen kinderen en 3 adoptie kinderen, ze is iig wel erg humaan.
nou, 10 kinderen waarvan 7 gebaard is geen vetpot.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Vlak de mensen niet uit die alleen maar pleegkinderen in huis hebben omdat er ook een leuke bijverdienste aan pas komt. Deze dame bleek al eerder heel erg gerafinneerd en goed voorbereid te zijn toen ze asiel aanvroeg . Ze heeft ook nog eens hulp in de huishouding dus is het niet ondekbaar dat madam gewoon heel goed weet waar wat te halen valt, op elk gebied dus ook m.b.t. de pleegzorg, kinderbijslag. Wie weet heeft ze nu wel heel veel exen die ze ook nog eens manipuleerd.
Je kunt de buurman wel betichten van allerlei zaken maar dat kunnen we met mevrouw ook
lichamelijk mishandeldquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat nu als het andersom was? Man is gevlucht met kinderen omdat vrouw hem bedreigt en kinderen mishandelt, heeft in nederland asiel gekregen, met kinderen gevlucht, kinderen groeien hier op en zijn gelukkig....maar meneer word wel door fbi gezocht voor ontvoeren van kinderen....
Zou je dan ook zo denken over die buurman?
Nee, idd weglopen omdat je kinderen en jezelf zo nu en dan het ziekenhuis in worden geslagen...Smerig!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, die miep heef thet ook een beetje smerig gespeeld, maar wat die buurman deed is helemaal laf.
waarom zijn er in deze compilatie 3 kinderen te zien terwijl er in het opsporingsbericht gesproken wordt van 2 .. ?quote:
Ja en die instanties hadden de vader tijdelijke volmacht over de kinderen gegeven, goed hè!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:20 schreef moussie het volgende:
[..]
waarom zijn er in deze compilatie 3 kinderen te zien terwijl er in het opsporingsbericht gesproken wordt van 2 .. ?
Huishoudelijk werk laat ze doen (waarschijnlijk dus ook geen werk)quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
nou, 10 kinderen waarvan 7 gebaard is geen vetpot.
kinderbijslag en dergelijke zul je toch echt wel in je kinderen moeten steken.
ah je kent mevrouw en haar situatie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Huishoudelijk werk laat ze doen (waarschijnlijk dus ook geen werk)
Dus recht op allerlei kinderkortingen, voorzieningen en potjes.
Een beetje op de bank zitten en je hulp en oudste kinderen commanderen is niet zo moeilijk volgens mij.
De pappa's betalen de kleren van je kids, voorziening voor pleegzorg geeft haar een leuke bonus , mevr zit waarschijnlijk toch rond de 4000 per maand hoor.
Jullie schijnen haar ex toch ook te kennen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
ah je kent mevrouw en haar situatie!
Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Jullie schijnen haar ex toch ook te kennen?
waar haal jij dit trouwens allemaal vandaan .. alsof een bijstandsmoeder, want dat denk jij blijkbaar dat zij is, pleegkinderen onder haar beheer krijgt ..quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Huishoudelijk werk laat ze doen (waarschijnlijk dus ook geen werk)
Dus recht op allerlei kinderkortingen, voorzieningen en potjes.
Een beetje op de bank zitten en je hulp en oudste kinderen commanderen is niet zo moeilijk volgens mij.
De pappa's betalen de kleren van je kids, voorziening voor pleegzorg geeft haar een leuke bonus , mevr zit waarschijnlijk toch rond de 4000 per maand hoor.
Ik denk dat jij beter mijn naam kan gebruiken....want daar ben je heel erg goed in...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef moussie het volgende:
[..]
waar haal jij dit trouwens allemaal vandaan .. alsof een bijstandsmoeder, want dat denk jij blijkbaar dat zij is, pleegkinderen onder haar beheer krijgt ..
daarnaast zou ik het nieuws wat beter volgen, want 'voorzieningen voor pleegzorg', dat bestaat al jaren niet meer, jeugdzorg kan geen pleegouders meer vinden omdat de vergoedingen tegenwoordig nog niet eens meer kostendekkend zijn .. maw, de pleegouder betaald uit eigen zak
en hulp in de huishouding .. zou het ook kunnen dat mevrouw gewoon werkt en die zelf betaald ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:50 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter mijn naam kan gebruiken....want daar ben je heel erg goed in...
Het krantenartikel is niets meer dan een samenvatting van wat die vrouw zegt; een 'hart van nederland verslaggeving'. 99% van de dingen die hier gezegd worden, zijn aannames.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef Semisane het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken.![]()
Niemand dat dat overigens zegt, we claimen niet meer dan wat er in het kranten artikel staat, anders dan jij, die gewoon een geheel financieel plaatje van mevrouw loopt te verzinnen.![]()
lees die link van NRC eens en zeg het nog eens...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja prima, ik geloof je best hoor, maar wat jij Amnesia hiervoor postte is voor 100% aannames...dus wat is het verschil...of ben jij is Amnesia zo'n iemand die de instelling heeft "Als zij het doen, doe ik het ook!" ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef The_End het volgende:
[..]
Het krantenartikel is niets meer dan een samenvatting van wat die vrouw zegt; een 'hart van nederland verslaggeving'. 99% van de dingen die hier gezegd worden, zijn aannames.
in het krantenartikel staat anders ook dat die vrouw documenten heeft, tassen vol met ordners staan er en er wordt ook uit geciteerd. Zonder deze bewijzen zou ze ook geen asiel hebben gekregen lijkt mij, of denk je nou echt dat een nederlandse rechter deze vrouw asiel verleent puur op haar woord, terwijl zij in de States gezocht wordt voor ontvoering ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef The_End het volgende:
[..]
Het krantenartikel is niets meer dan een samenvatting van wat die vrouw zegt; een 'hart van nederland verslaggeving'. 99% van de dingen die hier gezegd worden, zijn aannames.
Ja.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:17 schreef cultheld het volgende:
Je zou die buurman toch een doodschop tegen z'n ballen geven.
quote:De buurman zegt dat hij Holly op het spoor is gekomen omdat hij het verdacht vond dat ze zo vaak op vakantie ging. ,,Toen ik haar daarna vroeg zei ze dat ze advocaat was en het betalen kon. Ik heb toen wat zitten Googlen en kwam al snel op de site van de FBI terecht. En van het een kwam het ander.” De man zit sinds hij ruchtbaarheid aan de zaak heeft gegeven flink in de piepzak. ,,Ik word van alle kanten bedreigd omdat ik haar verraden zou hebben. Daarom houd ik vanaf nu mijn kaken stijf op elkaar. Ik praat met niemand meer!”
poeh, ja dit zijn van die leuke mensen .. je mooi voordoen met je zielige 86-jarige buurman die minder thuiszorg krijgt dan 'zo'n vluchtelingengezin', en dan blijkt dat ie eigenlijk viel over feit dat zij zo vaak op vakantie ging .. maar nee, hij is echt niet jaloersig of zoquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hehe
Buurman die vrouw aangaf bij FBI word bedreigd![]()
![]()
![]()
[..]
Volgens mij is het bij de Telegraaf iedere dag Fitnadagquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Er wordt fiks gemod bij de Telegraaf.
Moussie kijk eens : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorzieningen+voor+pleegzorg&meta=quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef moussie het volgende:
[..]
waar haal jij dit trouwens allemaal vandaan .. alsof een bijstandsmoeder, want dat denk jij blijkbaar dat zij is, pleegkinderen onder haar beheer krijgt ..
daarnaast zou ik het nieuws wat beter volgen, want 'voorzieningen voor pleegzorg', dat bestaat al jaren niet meer, jeugdzorg kan geen pleegouders meer vinden omdat de vergoedingen tegenwoordig nog niet eens meer
quote:Iedereen kan pleegouder worden. Getrouwd, samenwonend, alleenstaand, homo of hetero, rijk of arm, autochtoon of allochtoon, dat maakt niet uit. Wat wél uitmaakt is dat pleegouders er zijn voor een pleegkind. Dat ze hun eigen leven op orde hebben en dat ze een pleegkind warmte, bescherming en duidelijkheid geven.
Pleegzorg wil graag dat een kind, als het kan, weer thuis kan wonen. Samen met het kind, de ouders, de pleegouders en hulpverleners werken we hieraan. Soms lukt dit niet. Dan kan een kind voor langere tijd in een pleeggezin blijven wonen.
Pleegkinderen blijven, als dat mogelijk is, contact houden met hun eigen ouders
Verder zijn er ook nog vergoedingen voor bijzondere zaken zoals een bril, gebruik van OV ect ect.quote:Worden pleegouders betaald voor pleegzorg?
Pleegouders krijgen een vergoeding voor de kosten die zij voor hun pleegkind maken. De instelling voor pleegzorg betaalt de vergoeding uit.
De pleegvergoeding is een basisbedrag waar soms een toeslag op wordt gegeven. De hoogte van het basisbedrag is afhankelijk van de leeftijd van het kind. Er gelden aparte regels als het kind eigen inkomsten heeft.
Pleegouders die geen vergoeding krijgen, kunnen in aanmerking komen voor kinderbijslag. Voor de kindertoeslag worden pleegkinderen gelijkgesteld met eigen kinderen.
De pleegvergoeding telt niet als inkomen en heeft dus geen invloed op een eventuele uitkering of een persoonsgebonden budget. Ook hoeft u de vergoeding niet op te geven bij het aanvragen van huurtoeslag. Voor de eerste drie pleegkinderen in een gezin is de vergoeding belastingvrij. Zijn er meer kinderen in een pleeggezin, dan bepaalt de Belastingdienst of de vergoeding belastbaar is.
De pleegvergoeding bedraagt met ingang van 1 januari 2008:
0 t/m 8 jaar: ¤ 452 per maand, ¤ 14,87 per dag;
9 t/m 11 jaar: ¤ 457 per maand, ¤ 15,01 per dag;
12 t/m 15 jaar: ¤ 499 per maand, ¤ 16,42 per dag;
16 t/m 17 jaar: ¤ 553 per maand, ¤ 18,19 per dag;
18 jaar en ouder: ¤ 559 per maand, ¤ 18,39 per dag.
Je hebt de wijsheid blijkbaar nog steeds in pacht, veel plezier in jouw wereld meid.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef moussie het volgende:
[..]
huh, wat heeft het iemand aanspreken op het trekken van voorbarige conclusies, op basis van veronderstellingen en onwaarheden, te maken met het leggen van bommen .. ? ik probeer de poster alleen maar attent te maken op de eenzijdigheid van zijn visie, en dat doe ik met argumenten, ik heb liever dat mensen vanuit zichzelf tot een ander inzicht komen dan dat ik hun visie met een knal de wereld uit help
ook hier telt weer de nuance ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Moussie kijk eens : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorzieningen+voor+pleegzorg&meta=
Pleegouders
[..]
[..]
Verder zijn er ook nog vergoedingen voor bijzondere zaken zoals een bril, gebruik van OV ect ect.
Dus hou je mond als je niet weet waar je het over hebt .
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef leefmeuit het volgende:
toen ik het las dacht ik ook aan NSB-er, maar ws was zijn vader in de oorlog jodenjager.
wat ben je dan een laffe hond zeg, als buurman zie je toch wel of de kinderen liefdevol en goed worden opgevoed en met een simpel praatje had die toch zelf kunnen achterhalen dat ze mishandeld werd?
denk dat hij zelf ook vrouwen en kinderen mishandeld en daarom symphatie heeft met de vader.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:05 schreef moussie het volgende:
[..]
ook hier telt weer de nuance ..
idd, je kan in theorie in de bijstand zitten en pleegouder worden, in de praktijk lukt dat alleen als het kind familie is, men is nl veel te bang dat die kinderen gebruikt worden om de bijstandsuitkering aan te vullen .. het is nog niet eens zolang geleden dat alleenstaanden anyway geweigerd werden, op enkelingen na, omdat ervan uit werd gegaan dat een werkende alleenstaande niet voldoende tijd over houd om de nodige aandacht te geven ..
toevallig wonen hier verderop 2 families die pleegouders waren,
Inderdaad, vuile hond. Mag lijen dat ie het de rest van z'n leven voelt. Gerechtigheid is nu eenmaal hardvochtig voor verradersquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:02 schreef Super7fighter het volgende:
"De buurman zegt dat hij Holly op het spoor is gekomen omdat hij het verdacht vond dat ze zo vaak op vakantie ging. ,,Toen ik haar daarna vroeg zei ze dat ze advocaat was en het betalen kon. Ik heb toen wat zitten Googlen en kwam al snel op de site van de FBI terecht. En van het een kwam het ander.”
![]()
Wat een NSB-bitch.
Zou me niet verbazen als zijn vader fout zat in de oorlog.
Is wat mij betreft niet de issue.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef The_End het volgende:
Gelukkig weet iedereen al hoe het zit. Een man die zijn kinderen meeneemt als altijd een levensgevaarlijke ontvoerder en een vrouw die haar kinderen meeneemt is altijd een hulpeloze vluchteling die is ontsnapt aan een tiran.
Ik ben benieuwd of die man opgepakt/veroordeeld is in de VS voor huiselijk geweld?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef gronk het volgende:
Van de NRC-link:
quote:reacties van lezers(30)
ik ken deze amerikaanse familie al een tijd ze hebben het woongenot van de mensen in hun buurt tot een hel gebracht mevrouw liegt en bedriegt over alles en de buurman en zijn gezin daar ben ik trots op javascript:setPluginAction('incoming', 'accept') Accept
truus, almere Gisteren 22:34
nou, probeer je dan maar eens aan te melden als bijstandsmoeder .. misschien dat het anno 2008 met die schrijnende tekorten wel werkt, in het verleden iig niet ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die 2 families staan echt nier voor alle praktijk-pleegouders in Nederland.
Moussie, feit is, ook als je weinig geld hebt, homo bent of er iets anders is waardoor je niet in JOUW plaatje valt dan kun je gewoon in aanmerking komen als pleegouder. Gescheiden/samenwonend/allochtoon/, iédereen komt gewoon in aanmerking .
http://www.gewestzuidholland.pvda.nl/nieuwsbericht/417quote:5. De financiële situatie van pleegouders kan verbeterd worden. Als voorbeeld noemen wij hier de verschillen tussen de kostenvergoedingen bij verschillende aanleidingen voor pleegzorg: een justitiële plaatsing levert vergoeding voor b.v. schoolkosten op, terwijl bij een vrijwillige plaatsing, op indicatie van bureau jeugdzorg, de ouders verantwoordelijk blijven. De ouders zijn echter soms niet bereid, c.q. niet in staat om die kosten te betalen. De pleegouders zijn dan degenen die achter de betaling aan moeten. Dat eindigt er vaak in, dat de pleegouders de kosten betalen, terwijl zij die niet vergoed krijgen. Wat is de kostenpost loonderving bij de "beroepspleegzorg"? Hoe ziet de kostendekkendheid van de uitgaven die pleegouders moeten doen eruit? Welke rol speelt de kinderbijslag in het geheel? Zou het niet beter zijn als de kinderbijslag wordt uitbetaald op de plek waar het kind zich bevindt? Wat zou daarop tegen zijn en wat zou daarvoor (aan evt. wetswijziging) nodig zijn?
Mens hou aub toch op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:45 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, probeer je dan maar eens aan te melden als bijstandsmoeder .. misschien dat het anno 2008 met die schrijnende tekorten wel werkt, in het verleden iig niet ..
en nee, deze 2 gezinnen staan niet voor allemaal, maar de regels gelden wel voor allemaal .. en zoals ik al zei, het een en ander wat je zo ziet op TV bevestigd wat ik in mijn omgeving zie
Ja en zo zijn er ook veel bijstandsgerechtigden te vinden die hun bijstandsuitkering niet genoeg vinden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:45 schreef moussie het volgende:
wel voor allemaal .. en zoals ik al zei, het een en ander wat je zo ziet op TV bevestigd wat ik in mijn omgeving zie
het eerste beste stukje dat ik vind al googelend op 'vergoeding pleegzorg niet genoeg'
Wie heeft het over 'alles declareren' ? Ik heb het over doodgewone vergoeding van gemaakte kosten voor noodzakelijke dingen, zoals die bovengenoemde schoolkosten, medische behandelingen en/of hulpmiddelen die maar gedeeltelijk vergoed worden ed .. zoals gezegd, als je een enigszins 'normaal' kind hebt is het net voldoende, maar als je bvb een kind hebt dat 3 keer per jaar zijn bril kapot 'valt' zal je toch echt je eigen portemonnee moeten trekken als je wil dat dat kind wat kan zien, op vergoedingen kan je dan niet meer rekenenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:57 schreef Loedertje het volgende:
Er zitten er idd een aantal tussen die er anders over denken alles denken te kunnen *declareren*.
ja blabla bla loedertje .. maar toon maar eens aan dat het 'duurzaam en bestendig' is, zo'n plaatsing is in principe immers altijd tijdelijk .. alweer zoiets dat heel leuk op papier staat maar in de praktijk onwerkbaar is. Wat heb je aan zo'n leuke regel als je voor de derde keer in 1 jaar een nieuwe bril moet betalen en er geen cent van terug ziet omdat de plaatsing niet duurzaam geacht wordt, het is immers de bedoeling dat het kind binnen 2 jaar na de uithuisplaatsing terug kan naar de biologische ouder(s)quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:05 schreef Loedertje het volgende:
Bla bla bla Moussie
Aftrek voor buitengewone lasten
Pleegouders komen in aanmerking voor aftrek voor buitengewone lasten als ze kunnen aantonen dat:
· de plaatsing van een pleegkind een ‘duurzaam en bestendig karakter draagt’.
In zijn algemeenheid zal dat gelden voor perspectief biedende plaatsingen.
· Zij minstens ¤56 per week extra aan kosten voor levensonderhoud betalen.
· Dat de pleegvergoeding niet toereikend is.
Denk je niet dat het feit dat een rechter beslist heeft dat deze vrouw asiel moet krijgen, ondanks het feit dat ze door de FBI gezocht wordt voor kindsontvoering, nogal veelzeggend is ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:14 schreef popolon het volgende:
Ik zie hier maar een kant van het verhaal. Misschien is die mevrouw helemaal niet zo onschuldig als men doet voorkomen. En kan het dus makkelijk ontvoering zijn.
Dat zegt me helemaal niks. Weet die rechter hoe het precies zit?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:43 schreef moussie het volgende:
[..]
Denk je niet dat het feit dat een rechter beslist heeft dat deze vrouw asiel moet krijgen, ondanks het feit dat ze door de FBI gezocht wordt voor kindsontvoering, nogal veelzeggend is ?
ze vroeg asiel aan met het verhaal dat zij en haar kinderen mishandelt werden en er wordt gesproken van een internationaal opsporingsposter .. dus tja, het is toch wel aan te nemen dat een rechter zich heel goed informeert voor die een amerikaanse staatsburger asiel verleent, in principe zou zij namelijk gewoon aangehouden en uitgeleverd moeten worden, conform de afsprakenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niks. Weet die rechter hoe het precies zit?
Ze wordt gezocht dus er zal wel iets meer aan de hand zijn.
Wow, wat een schoft.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:52 schreef verradeninnederland het volgende:
1.) De Buurman - Opgenomen door mij (Jennifer) toen ik alleen thuis was met mijn jongere broertjes en zusjes.
2.) De Buurman - Gefilmd vanuit de deuropening van ons eigen huis.
3.) Verraden in Nederland -De Buurman (Jaap Hogewoning)
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
Lijkt me een gezellige wijk, de hele buurt staat daar een beetje de tokkie uit te hangen.
Idd, we horen hier maar een half verhaal. En dat verhaal wordt steeds dubieuzer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Beetje staan krijsen en je kinderen opjutten om maar in de media te komen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebrachtquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Idd, we horen hier maar een half verhaal. En dat verhaal wordt steeds dubieuzer.
en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
huh .. ten eerste zijn die filmpies gemaakt door de dochter als ik het goed begrijp .. dat zegt zij tenminste in haar post .. de eerste film blijkt trouwens verwijdert, de buurman was te duidelijk te zien ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.
hoe weet jij of zij slecht nederlands spreekt trouwens, omdat er engels gesproken wordt door iemand, waarvan jij dan maar aanneemt dat het de moeder is en dat zij engels spreekt omdat zij het nederlands niet beheerst .. ? Moeders moet zelfs als zij staat trillen op haar poten door al dat geweld midden in de nacht netjes rot op zeggen ipv get out ? Je hebt nog nooit een buitenlander meegemaakt die op momenten van uitzonderlijke spanning terugviel in z'n moers taal ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
Dat is jouw kijk erop. Ik durf er geen mening over te geven, vind het in ieder geval wel heel banaal dat de hele buurt een soort van heksenjacht heeft geopend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
dan nog vind ik het eigenlijk vrij cru om dan meteen maar de hele boel in het negatieve te stellen, zoals jij en loedertje nu doen. de filmpjes zijn van 2006 en nooit in het openbaar gezet. Nu opeens ze verraden zijn door die buurman en ze openbaar zijn gemaakt om te verduidelijken wat daar aan de hand kan zijn is het aandachttrekkerij? Misschien doen ze het wel omdat er misschien nooit wat is egdaan aan die situatie of omdat het dreigen en verpesten nu wel lang genoeg heeft geduurd? besides: vind jij het normaal dat een klein kindje in de video zegt dat ze een baksteen kunnen verwachten waarop een hoop mensen roepen: goed gezegd, oprotten jullie? ik kan niet snappen dat dat allemaal wel goed zou zijn en dat alles wat die vrouw doet aandachttrekkerij is en misselijkmakende vorm van manipulatie... daar kan ik met mijn kop niet bij...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef The_End het volgende:
@moussie,
Zo'n filmpje kan je goed in scene zetten natuurlijk. Eerst iemand goed kwaad maken en daarna 'zielig' gaan doen, terwijl je het gescheld filmt (Overgens lijkt me die buurman niet helemaal in orde, maar het lijkt meer en meer op een echte exkamperburenruzie gevecht)
Dat er parketnummers genoemd wordt zegt niks natuurlijk. Er zou wel een alarmbelletje bij je moeten gaan rinkelen dat ze alleen zeggen dat er rechtzaken geweest zijn e.d. Nergens zeggen ze dat hij veroordeeld wordt door een rechtbank. Aan dit soort 'feitjes' kan je goed zien dat zieltjes proberen te winnen. Zo'n nummer is natuurlijk makkelijk te verkrijgen; ookal wordt de zaak direct na aanvang de prullenbak in geflikkerd.
Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef moussie het volgende:
hoe weet jij of zij slecht nederlands spreekt trouwens,
Ik zeg helemaal niet dat die buurman goed bezig is. Ik vind het echt te ziek voor woorden dat je dat kindje van alles en nog wat hoort schelden en dat ie nog aangemoedigd wordt ook! Zoals ik net al zei, denk ik niet dat die buurman (en waarschijinlijk de rest van de buurt) helemaal 100 is. Een grote pauperbende.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
dan nog vind ik het eigenlijk vrij cru om dan meteen maar de hele boel in het negatieve te stellen, zoals jij en loedertje nu doen. de filmpjes zijn van 2006 en nooit in het openbaar gezet. Nu opeens ze verraden zijn door die buurman en ze openbaar zijn gemaakt om te verduidelijken wat daar aan de hand kan zijn is het aandachttrekkerij? Misschien doen ze het wel omdat er misschien nooit wat is egdaan aan die situatie of omdat het dreigen en verpesten nu wel lang genoeg heeft geduurd? besides: vind jij het normaal dat een klein kindje in de video zegt dat ze een baksteen kunnen verwachten waarop een hoop mensen roepen: goed gezegd, oprotten jullie? ik kan niet snappen dat dat allemaal wel goed zou zijn en dat alles wat die vrouw doet aandachttrekkerij is en misselijkmakende vorm van manipulatie... daar kan ik met mijn kop niet bij...
ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef The_End het volgende:
@moussie,
Zo'n filmpje kan je goed in scene zetten natuurlijk. Eerst iemand goed kwaad maken en daarna 'zielig' gaan doen, terwijl je het gescheld filmt (Overgens lijkt me die buurman niet helemaal in orde, maar het lijkt meer en meer op een echte exkamperburenruzie gevecht)
Dat er parketnummers genoemd wordt zegt niks natuurlijk. Er zou wel een alarmbelletje bij je moeten gaan rinkelen dat ze alleen zeggen dat er rechtzaken geweest zijn e.d. Nergens zeggen ze dat hij veroordeeld wordt door een rechtbank. Aan dit soort 'feitjes' kan je goed zien dat zieltjes proberen te winnen. Zo'n nummer is natuurlijk makkelijk te verkrijgen; ookal wordt de zaak direct na aanvang de prullenbak in geflikkerd.
hij riep iets als: kom dan naar beneden trut, jij bent dood etcquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?
Zelfs als dit wel zou kloppen zegt dat het een en ander over die buurman, niet waar .. een normaal mens zou naar de politie gaan en niet midden in de nacht met een hele kudde voor de deur gaan staan en je bedreigen
en tja, dat ene dossier van de eerste aanklacht is verdwenen zeggen ze, de foto's hebben zij blijkbaar nog wel .. en op de zitting jl nav de tweede aanklacht is die niet op komen dagen dus er is geen uitspraak oid, iets wat iedereen kan nalezen op rechtspraak.nl .. ik weet niet wat de procedure dan is, of het verschoven wordt ?
ik ben trouwens wel benieuwd wat er in dat eerste filmpie stond, die bedreigingen van die buurman langs het tuinhek .. als Jennifer meeleest .. misschien wat stills uit die film met een balk voor zijn ogen of geblurd gezicht en het geluid ?
Dat zeg ik toch!?!?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef moussie het volgende:
ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?
Zelfs als dit wel zou kloppen zegt dat het een en ander over die buurman, niet waar .. een normaal mens zou naar de politie gaan en niet midden in de nacht met een hele kudde voor de deur gaan staan en je bedreigen
Wat denk je zelf? Denk je dat iemand die niet op komt dagen gewoon vrijgesproken wordt? Over het algemeen gaat de zaak gewoon door en is dat zeer in het nadeel van degene die niet op komt dagen. In sommige gevallen wordt de rechtzaak uitgesteld en wordt de tegenpartij gedwongen om alsnog te verschijnen.quote:en tja, dat ene dossier van de eerste aanklacht is verdwenen zeggen ze, de foto's hebben zij blijkbaar nog wel .. en op de zitting jl nav de tweede aanklacht is die niet op komen dagen dus er is geen uitspraak oid, iets wat iedereen kan nalezen op rechtspraak.nl .. ik weet niet wat de procedure dan is, of het verschoven wordt ?
Ik heb het nog net kunnen zien. Hij stond te schelden dat ze naar buiten moest komen en dat ie 'haar er door zou slaan' ofzo. Het klonk iig als IQ < 80quote:ik ben trouwens wel benieuwd wat er in dat eerste filmpie stond, die bedreigingen van die buurman langs het tuinhek .. als Jennifer meeleest .. misschien wat stills uit die film met een balk voor zijn ogen of geblurd gezicht en het geluid ?
leuk zo'n buurman .. dat je je ergert aan een luidruchtige kudde kinderen die wel eens over je gras lopen is een ding, en het raar vinden dat een 'vluchtelingengezin' vaker op vakantie gaat dan jij vertelt meer over jou vooroordelen dan over dat gezin .. maar zulke reacties .. tjeezquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij riep iets als: kom dan naar beneden trut, jij bent dood etc.
Maar wat wint zij ermee .. het enige wat er gebeurt is dat jeugdzorg bij haar voor de deur staat om die pleegkinderen weg te halen omdat het een onveilige situatie is op die manier .. dus zo'n soort provocatie is volkomen onlogischquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef The_End het volgende:
Dat zeg ik toch!?!?
nou, dan zullen we dat maar afwachten, hé .. ondertussen zou iemand die op de rol kan kijken dat evtl nagaan, of dat gegeven klopt of dat het een bedenksel is ..quote:Wat denk je zelf? Denk je dat iemand die niet op komt dagen gewoon vrijgesproken wordt? Over het algemeen gaat de zaak gewoon door en is dat zeer in het nadeel van degene die niet op komt dagen. In sommige gevallen wordt de rechtzaak uitgesteld en wordt de tegenpartij gedwongen om alsnog te verschijnen.
poeh, leuk, en dan staat zo'n kudde midden in de nacht halfdronken voor je deur .. om wat te doen ?quote:Ik heb het nog net kunnen zien. Hij stond te schelden dat ze naar buiten moest komen en dat ie 'haar er door zou slaan' ofzo. Het klonk iig als IQ < 80
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:23 schreef The_End het volgende:
Maar je kinderen ontvoeren is de normaalste zaak van de wereld...
Mens, dat denk ik niet! Ik geef alleen aan dat er wat genuanceerder gedacht mag worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef moussie het volgende:
poeh, leuk, en dan staat zo'n kudde midden in de nacht halfdronken voor je deur .. om wat te doen ?
En jij denkt dat zij dat uitlokt, lekker treiteren tot die imbeciel over de rooie gaat, zij speelt graag met haar leven oid ?
Dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef moussie het volgende:
[..]
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?
Hoe weet jij dat????? Kom eens met feiten ipv dom dat wijf na te blaten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef moussie het volgende:
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?
het medische dossier in haar tassen met ordners zegt dat .. zoals gezegd, haar amerikaanse advocaat zit te kwijlen bij de gedachte haar te mogen verdedigen omdat zij alles documenteert heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:38 schreef The_End het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat????? Kom eens met feiten ipv dom dat wijf na te blaten.
Ik zou de andere kant(en) dan ook wel graag eens horen (nuchter)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Flounder het volgende:
Zeer interessant filmpje,
Preciesquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:
Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.
Wanabee Modjequote:
Ehrmz, het ging over mijn eigen posting, heb je de goed sprekende Nederlandse mevrouw met haar dochter (die zwarte plekjes op haar rug had nadat ze bij haar vader was geweest) al gezien bij Paul en Witteman?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Loedertje het volgende:
Verder stond er nog een mens te krijsen dus zo'n lekker buurtje is het niet, het verhaal zal vele kanten hebben
Sorry hoor, ik denk echt dat je het bij het verkeerde eind hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is toch vrij Amerikaans?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
Ik denk een feminist.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef nr.1theMan het volgende:
[..]
en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhoudenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhouden
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef moussie het volgende:
[..]
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?
Ik hoef het hele verhaal niet eens te weten, als je zo voor iemands huis gaat staan en deze dreigementen uit ben je echt niet goed bij je hoofd. Dit zijn gewoon doodsbedreigingen, meneer geeft aan wel even over iemand heen te rijden en iemands nek om te draaien, en dat ga jij hier goed praten? Doe ff normaal... Daarnaast is deze partij wel de enige partij die met bewijs komt in de vorm van fotos en officiele aanklachten tegen buurman. Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
mijn breiclubje nog wel .. wat schattigquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsen
Ah, het is een BOM moeder die 5 keer iemand heeft gevonden die daar even aan mee heeft gewerkt. waar he je dat gelezen Mous? Of is er toevallig iemand bij jou in je breiclubje die óók 10 kinderen heeft waarvan 7 van haarzelf en drie via de pleegzorg? Ja he?
Als hun punt werkelijk maar 1 kant heeft dan had de buurman allang een andere woning , bij dit soort conflicten is er altijd 1 van de 2 die de mogelijkheid krijgt om een ander huis te aanvaarden, soms gedwongen door een uitspraak, soms op initiatief van de WBV.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:15 schreef Hordo het volgende:
Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.
Met een buurvrouw die het over uitlokking van de zielige holy heeftquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:02 schreef ASroma het volgende:
rutger is inmiddels ook langsgeweest http://www.geenstijl.tv/
Nou het is een Amerikaanse, ik denk dat de meningen ongeveer hetzelfde zijn zo niet erger.quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:49 schreef donald_dick het volgende:
ik denk dat als het een Marokkaans gezin was met 10 kinderen, dat veel fokkers anders hadden gepiept
uhuhquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou het is een Amerikaanse, ik denk dat de meningen ongeveer hetzelfde zijn zo niet erger.
Nee hoor, want ze is zielig, onschuldig en ook nog eens kinderadvocaat(jurist?) en kan niet voor zichzelf opkomen dus vele mensen geloven haar verhaal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou het is een Amerikaanse, ik denk dat de meningen ongeveer hetzelfde zijn zo niet erger.
owjawel, van een gastarbeider zouden fokkers het nooit pikken als er een gezin van 11 personen boven/naast/whatever zou wonenquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze is zielig, onschuldig en ook nog eens kinderadvocaat(jurist?) en kan niet voor zichzelf opkomen dus vele mensen geloven haar verhaal.
Het Amerikaans zijn heeft er niets mee te maken .
Daar zit wat in , dan was het volledig de schuld van dat grote een-ouder gezin , nu niet, nu is het zo zielig want mevrouw kan niet voor haarzelf opkomen dus gebruikt ze haar kinderen en de media maar om dat te doen .quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:10 schreef donald_dick het volgende:
owjawel, van een gastarbeider zouden fokkers het nooit pikken als er een gezin van 11 personen boven/naast/whatever zou wonen
Hebben ze gedaan en wat blijkt, mevrouw veroorzaakt al langere tijd problemen..omdat ze niet voor zichzelf kan opkomenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:00 schreef leefmeuit het volgende:
hoop dat geenstijl erop duikt inclusief andere media en ze op tv komen zodat heel nederland kan zie wat voor laf volk het is!
Wel leuk die conclusies die jij trekt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan en wat blijkt, mervouw veroorzaakt al langere tijd problemen..omdat ze niet voor zichzelf kan opkomen
Je hebt zelf niet door dat je actief deelneemt aan de *heksenjacht* van mevr de kinderadvocaat (:D)quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:06 schreef popolon het volgende:
Wel leuk die conclusies die jij trekt.
Dus ik kan jou de volgende keer zien bij die heksenjacht die de buurt weet te organiseren?Dat spoort ook niet, verre van zelfs.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:54 schreef popolon het volgende:
[..]
tuurlijk joh, ze heeft vast stiekem zelf de FBI ingelicht, alles om maar in het nieuws te komen ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet door dat je actief deelneemt aan de *heksenjacht* van mevr de kinderadvocaat (:D)
Naief.
Ik moet toegeven, het is haar zeer goed gelukt.
Precies, filmpjes over haar kinderen, de media opzoeken (krant en tv) uit angst dat ze naar de VS moet vanwege de leugens die ze hier vertelde. Alles om maar in een slcahtifferrol te blijven hangen, niets komt door haar, zij was goed, zij zijn allemaal fout. De verwekkers van haar kinderen zijn stout, de buren zijn gemeen en zij heeft hélemaal niets gedaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:56 schreef moussie het volgende:
, alles om maar in het nieuws te komen ?
Die buurman is inderdaad absoluut een stap tever gegaan maar je weet uiteraard (net als de rest hier) niet wat voorafgegaan is aan deze woede-explosie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:38 schreef ASroma het volgende:
loedertje heeft wel een gewoon een punt natuurlijk, maar dat die buurman en die hele buurt zo tekeergaan tegen dat gezin is natuurlijk volslagen belachelijk. Het zien van die filmpjes maakt je gewoon echt ziek, hoop dat die kerel nog wordt vervolgd voor al die bedreigingen. En ach er zullen inderdaad wel 2 kanten aan het verhaal zitten, maar om je als buurman zo te gaan gedragen is volstrekt belachelijkWat een tokkie-buurt including "the americans"
ik krijg wel een beetje de indruk dat je die buurman probeert te rechtvaardigen.....beetje eng!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die buurman is inderdaad absoluut een stap tever gegaan maar je weet uiteraard (net als de rest hier) niet wat voorafgegaan is aan deze woede-explosie.
Als je de buurtbewoners mag geloven alsmede de partner van die boze buurman dan is de moeder niet zo hulpeloos en zwak als ze zich voordoet
Ze doet iig een goede poging om iedereen die niet in de straat woont te manipuleren met filmpjes , al dan niet inelkaar geflanst door 1 van haar dochters
ik vond die vent al een enorme klootzak, nu ik dit filmpie gezien heb helemaal, wat een vieze ratquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Begreep ik dat trouwens goed, dat die buurman al eerder een gezin weg heeft gepest .. op ong 1:18 van dit filmpie ?
Voor de rest worden er parketnummers etc genoemd, dat is dus controleerbare informatie voor diegenen die er toegang toe hebben
welke leugens .. wat zit je nou weer te suggereren .. ? De mishandeling in de States is van A tot Z bewezen, er bestaan stapels van documenten .. en ze heeft de FBI toch echt niet zelf getiptquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies, filmpjes over haar kinderen, de media opzoeken (krant en tv) uit angst dat ze naar de VS moet vanwege de leugens die ze hier vertelde.
je fantasie slaat een beetje op hol ?quote:Alles om maar in een slcahtifferrol te blijven hangen, niets komt door haar, zij was goed, zij zijn allemaal fout. De verwekkers van haar kinderen zijn stout, de buren zijn gemeen en zij heeft hélemaal niets gedaan.
jij hebt dus duidelijk nog nooit in doodsangst gezeten .. dit vrouwtje is zo bang dat zij naar de andere kant van de planeet gevlucht is en dankzij de strakke actie van de buurman is deze angst nu weer helemaal terug ..quote:Geloof wat je wilt geloven maar de *ik kan mij niet verweren en ben hulpeloos* rol heeft zij izchzelf aangemeten en die speelt ze redelijk goed.
ze zal nu wel, na 10 jaar officieel verblijf in Nederland, in aanmerking komen voor een permanente verblijfsvergunning cq niet meer onder het asielrecht vallen ..quote:Maar goed, de kinderadvocate () hoeft helemaal niet meer naar de VS, de filmpjes zullen wel stoppen. Nu nog een andere woning, 5 dagen per week huishoudelijk hulp i.p.v. 3 en haar wensen zijn uitgekomen.
Waarom moest ze dan vluchten? Als de rechtbanken haar gelijk hadden gegeven had dat niet gehoeven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef moussie het volgende:
[..]
welke leugens .. wat zit je nou weer te suggereren .. ? De mishandeling in de States is van A tot Z bewezen, er bestaan stapels van documenten .. en ze heeft de FBI toch echt niet zelf getipt
maar de rechtbanken hebben haar dus geen gelijk gegeven .. de rechter heeft al die medische dossiers naast zich neergelegd en besloten dat pa die kinderen mocht hebben ..quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom moest ze dan vluchten? Als de rechtbanken haar gelijk hadden gegeven had dat niet gehoeven.
Dan is je claim dat de mishandeling van A tot Z bewezen is dus onzin.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:06 schreef moussie het volgende:
[..]
maar de rechtbanken hebben haar dus geen gelijk gegeven .. de rechter heeft al die medische dossiers naast zich neergelegd en besloten dat pa die kinderen mocht hebben ..
Haha, er zijn ook genoeg gevallen waarin vrouwen het rechtsysteem misbruiken. Zomaar ervan uitgaan dat de vrouw automatisch het slachtoffer is lijkt me dus niet verstandig.quote:wat dat aangaat zou het niet de enige rechterlijke dwaling uit die tijd zijn .. er zijn zelfs films over gemaakt, over de eenzijdigheid van de rechterlijke macht in die tijd .. Pa hoefde alleen maar te piepen dat Ma de kinderen van hem vervreemd ..
maar als je zelf 'schuldig 'bent, dan ga je geen evidence lopen filmen,quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan is je claim dat de mishandeling van A tot Z bewezen is dus onzin.
[..]
Haha, er zijn ook genoeg gevallen waarin vrouwen het rechtsysteem misbruiken. Zomaar ervan uitgaan dat de vrouw automatisch het slachtoffer is lijkt me dus niet verstandig.
Nou, erg intelligent kwam ze op mij niet over.quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met een buurvrouw die het over uitlokking van de zielige holy heeftZe woont er al 7 jaar tussen dus zal ook wel het e.a. weten nietwaar
De hele buurt bedoel je?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nou, erg intelligent kwam ze op mij niet over.
Dan zou er misschien toch een kern van waarheid zitten in mijn visie dat madam de boel probeerde te manipuleren (en dat nu nog steeds doet )quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:06 schreef moussie het volgende:
[..]
maar de rechtbanken hebben haar dus geen gelijk gegeven .. de rechter heeft al die medische dossiers naast zich neergelegd en besloten dat pa die kinderen mocht hebben ..
als een rechter botweg weigert om naar je papieren, naar je bewijs te kijken, wat doe je dan ? Je gaat een langdradig gevecht aan om de voogdij terwijl je kinderen in de tussentijd mishandelt worden ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan is je claim dat de mishandeling van A tot Z bewezen is dus onzin.
vraag ik ergens om 'zomaar' geloven dan, dacht het niet .. maar je zou toch wel van een rechter mogen verwachten dat die op z'n minst even naar de aanwezige documentatie gaat kijken ipv ervan uit te gaan dat een vrouw het systeem misbruikt .. en het frappante is dat die rechter dus blijkbaar wel erkent dat zij mishandelt is, het werd tijd dat zij daar over heen kwam, de mishandeling van de kinderen werd genegeerd, de medische dossiers werden niet ingekeken ..quote:Haha, er zijn ook genoeg gevallen waarin vrouwen het rechtsysteem misbruiken. Zomaar ervan uitgaan dat de vrouw automatisch het slachtoffer is lijkt me dus niet verstandig.
vast hoor, want rechterlijke dwalingen bestaan niet .. de advocaten die toen hier en nu daar die zaak aangenomen hebben, de rechter hier die aan hand van die documentatie asiel heeft verleend, die zijn allemaal gek .. jij ziet een waarheid die al deze mensen gemist hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zou er misschien toch een kern van waarheid zitten in mijn visie dat madam de boel probeerde te manipuleren (en dat nu nog steeds doet )
uitleveren aan de fbi dat moeten we.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:30 schreef Loedertje het volgende:
Ze zochten haar, nu niet meer, ze hoeft niet terug, ze mag blijven en wil een ander huis
Pak je tractor en breng haar.quote:
Ja want alles wat de VS doet en vindt is tenslotte geweldigquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:27 schreef .blog het volgende:
De fbi is naar haar opzoek en wij verlenen haar onderdak??
verraden wij de states dan niet of zo?
Wacht ff, ze had ook asiel aangevraagd in Australië, die lachte haar vierkant uit en stuurde haar terug. Hetzelfde geld voor Nieuw Zeeland. Alleen het softe nederlandse asielbeleid liet haar wel blijvenquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:11 schreef moussie het volgende:
[..]
vast hoor, want rechterlijke dwalingen bestaan niet .
als een land een asielzoeker aanneemt geeft het dus aan het het land van afkomst (VS) onveilig is.quote:Op zondag 13 april 2008 17:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wacht ff, ze had ook asiel aangevraagd in Australië, die lachte haar vierkant uit en stuurde haar terug. Hetzelfde geld voor Nieuw Zeeland. Alleen het softe nederlandse asielbeleid liet haar wel blijven
Tuurlijk Moussie! Iedereen was natuurlijk tegen haar! De rechter wilde gewoon niet luisteren! (Dat geldt trouwen voor alle mensen die in de gevangenis zitten; de rechter wilde gewoon niet luisteren...)quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:06 schreef moussie het volgende:
als een rechter botweg weigert om naar je papieren, naar je bewijs te kijken, wat doe je dan ? Je gaat een langdradig gevecht aan om de voogdij terwijl je kinderen in de tussentijd mishandelt worden ?
Als zo'n rechter al weigert om naar je bewijs te kijken, de kinderen niet wil horen over de mishandeling door hun vader .. hoeveel vertrouwen heb je dan nog in dat rechtssysteem ?
Want dat doen rechters nooit, fouten maken, bewijzen negeren ? Er worden nooit onschuldige mensen na een aantal jaren vrijgelaten omdat men uitvond dat de rechters nogal selectief zaten te winkelen in de bewijzen ?quote:Op maandag 14 april 2008 10:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Tuurlijk Moussie! Iedereen was natuurlijk tegen haar! De rechter wilde gewoon niet luisteren! (Dat geldt trouwen voor alle mensen die in de gevangenis zitten; de rechter wilde gewoon niet luisteren...)
Waarmee je probeert te impliceren dat vrouwen die hun kinderen weghouden bij hun vaders nooit het beste voor hebben met hun kinderen ? Mannen die hun kinderen mishandelen/misbruiken bestaan niet ?quote:Maar als jij lekker verder wilt dromen dat vrouwen altijd het beste voor hebben met hun kinderen en ze nooit uit wraak weg willen houden bij de vader, dan wens ik je succes.
leuk bedacht, alleen klopt er geen snars van .. zij kwam direct na de 'ontvoering' uit de States en wou doorreizen naar Nieuw-Zeeland om daar asiel aan te vragen omdat daar al eerder om dezelfde reden asiel is verleend, op Schiphol kwam zij erachter dat zij de juiste reispapieren niet had, zij had terug gemoeten naar de States en daarom heeft zij hier asiel aangevraagdquote:Op zondag 13 april 2008 17:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wacht ff, ze had ook asiel aangevraagd in Australië, die lachte haar vierkant uit en stuurde haar terug. Hetzelfde geld voor Nieuw Zeeland. Alleen het softe nederlandse asielbeleid liet haar wel blijven
Ik zeg niet dat rechters nooit fouten maken. Ik weet niet of de rechter in dit geval een fout heeft gemaakt. JIJ OOK NIET!!quote:Op maandag 14 april 2008 18:20 schreef moussie het volgende:
Want dat doen rechters nooit, fouten maken, bewijzen negeren ? Er worden nooit onschuldige mensen na een aantal jaren vrijgelaten omdat men uitvond dat de rechters nogal selectief zaten te winkelen in de bewijzen ?
ooooeeeeee, net zoals elke willekeurige josti toendertijd.quote:Daarnaast slaat je overdrijving nergens op, ze heeft toch asiel gekregen op basis van haar verhaal, dus hoe kan iedereen tegen haar geweest zijn ?
Impliceer jij dat het nooit voorkomt dat vrouwen hun kinderen weghouden bij de vader puur uit wraak?quote:Waarmee je probeert te impliceren dat vrouwen die hun kinderen weghouden bij hun vaders nooit het beste voor hebben met hun kinderen ? Mannen die hun kinderen mishandelen/misbruiken bestaan niet ?
nou, je kan het anders wel afleiden uit het gegeven dat zij advocaten heeft die haar steunen, en uit het simpele feit dat zij asiel heeft gekregenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat rechters nooit fouten maken. Ik weet niet of de rechter in dit geval een fout heeft gemaakt. JIJ OOK NIET!!
je vergeet voor het gemak dat deze willekeurige josti helemaal niet willekeurig is maar de enige Amerikaan die ooit asiel heeft gekregen ?quote:ooooeeeeee, net zoals elke willekeurige josti toendertijd.
nee, dat impliceer ik niet .. sterker nog, ik ken 2 'dwaze vaders' persoonlijk en die hebben mijn volle steun, maar ik ken ook de andere kant van het verhaal, zoals vaders die zich niet aan de afspraken houden en moeders keer op keer laten zitten met een paar teleurgestelde huilende kinderen, en moeders die daarom besluiten dat Pa zich of aan de afspraken te houden heeft of hij ziet de kinderen niet .. is dat zwart/wit ?quote:Impliceer jij dat het nooit voorkomt dat vrouwen hun kinderen weghouden bij de vader puur uit wraak?
Ken je alleen zwart en wit? Geen kleuren? Nooit gehoord van nuance? Op deze manier kom je een beetje 'beperkt' over en is discussieren compleet nutteloos.
Ja, ik heb ook een advocaat die mij steunt @ 200+ euro per uur. Gek he!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:33 schreef moussie het volgende:
nou, je kan het anders wel afleiden uit het gegeven dat zij advocaten heeft die haar steunen, en uit het simpele feit dat zij asiel heeft gekregen
Dus? Zou het toevallig de enige zijn die asiel heeft aangevraagd?quote:je vergeet voor het gemak dat deze willekeurige josti helemaal niet willekeurig is maar de enige Amerikaan die ooit asiel heeft gekregen ?
Nee, maar ik zei dit:quote:nee, dat impliceer ik niet .. sterker nog, ik ken 2 'dwaze vaders' persoonlijk en die hebben mijn volle steun, maar ik ken ook de andere kant van het verhaal, zoals vaders die zich niet aan de afspraken houden en moeders keer op keer laten zitten met een paar teleurgestelde huilende kinderen, en moeders die daarom besluiten dat Pa zich of aan de afspraken te houden heeft of hij ziet de kinderen niet .. is dat zwart/wit ?
En jij zei dit:quote:Maar als jij lekker verder wilt dromen dat vrouwen altijd het beste voor hebben met hun kinderen en ze nooit uit wraak weg willen houden bij de vader, dan wens ik je succes.
Begrijp je niet dat dat een totaal andere zin is? Ik beweer dat vrouwen DUS NIET ALTIJD het beste voor hebben met hun kinderen; Dat is totaal wat anders dan dat zij NOOIT het beste voor hebben.quote:Waarmee je probeert te impliceren dat vrouwen die hun kinderen weghouden bij hun vaders nooit het beste voor hebben met hun kinderen ? Mannen die hun kinderen mishandelen/misbruiken bestaan niet
Ja, want de snelste verbinding tussen amerika en nieuw zeeland is ook echt schipholquote:Op maandag 14 april 2008 18:31 schreef moussie het volgende:
[..]
leuk bedacht, alleen klopt er geen snars van .. zij kwam direct na de 'ontvoering' uit de States en wou doorreizen naar Nieuw-Zeeland om daar asiel aan te vragen omdat daar al eerder om dezelfde reden asiel is verleend, op Schiphol kwam zij erachter dat zij de juiste reispapieren niet had, zij had terug gemoeten naar de States en daarom heeft zij hier asiel aangevraagd
Dat is belachelijk, egoistisch en misselijkmakend ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:33 schreef moussie het volgende:
en moeders die daarom besluiten dat Pa zich of aan de afspraken te houden heeft of hij ziet de kinderen niet .. is dat zwart/wit ?
voor 200¤ per uur niet nee, maar de zowat bekendste advocaat voor dit soort zaken heeft zijn diensten gratis aangeboden omdat hij het fantastisch vindt dat zij al die bewijzen heeftquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:45 schreef The_End het volgende:
Ja, ik heb ook een advocaat die mij steunt @ 200+ euro per uur. Gek he!
je hebt gemist dat zij in eerste instantie werd uitgelachen, tot zij met haar bewijzen op te proppen kwam ?quote:Dus? Zou het toevallig de enige zijn die asiel heeft aangevraagd?
tja, alleen dat jij met je opmerking van 'niet altijd het beste voor hebben' zit te suggereren dat dat hier ook wel het geval zal zijn .. je wil blijkbaar maar niet geloven dat deze vrouw wel het beste voorhad met haar kinderen dus trek je het maar in het extreemquote:Nee, maar ik zei dit:
[..]
En jij zei dit:
[..]
Begrijp je niet dat dat een totaal andere zin is? Ik beweer dat vrouwen DUS NIET ALTIJD het beste voor hebben met hun kinderen; Dat is totaal wat anders dan dat zij NOOIT het beste voor hebben.
En wie zegt dat zij de snelste verbinding kan gebruiken, zij heeft net haar kinderen ontvoert (in Minnesota) en kan niet eventjes op haar gemak overstappen in Californië of zo, zij moet de eerste de beste vlucht hebben het land uit, zonder tussenlandingenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, want de snelste verbinding tussen amerika en nieuw zeeland is ook echt schiphol
Dat de vader zich niet aan de afspraken houdt, dat is belachelijk, egoïstisch en misselijkmakend .. het zal je toch maar gebeuren, om de 14 dagen tranen met tuiten omdat die weer niet op komt dagen en nog niet eens af heeft gebeld, iedere keer weer die verwachting en teleurstelling .. wat voor moeder ben jij als je je kinderen dat verdriet niet wil besparen ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is belachelijk, egoistisch en misselijkmakend ja.
ja nu ja wat leer je die kinderen nu?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef moussie het volgende:
[..]
En een iets ander aspect van dat probleem, hoe wil jij je kinderen leren dat zij zich aan hun afspraken moeten houden als hun vader dat ook niet hoeft te doen, als er duidelijk geen consequenties zitten aan het niet nakomen van je afspraken .. hoeveel kwaadheid en verwarring sticht jij in zo'n kinderhoofd als je zo'n situatie door laat dobberen?
In jou ogen ben ik dan waarschijnlijk een kutmoeder aangezien ik van mening ben dat je een kind nooit zijn vader mag ontnemen.Een kind zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en in het leven moeten leren dat er mensen zijn die zich niet aan afspraken houden, mensen zijn die manipuleren,mensen die stelen ect. Aan jou als verzorger dus de schone taak om hen dat te leren zonder dat ze dat gedrag overnemen, leren niet te vluchten ect .quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef moussie het volgende: het zal je toch maar gebeuren, om de 14 dagen tranen met tuiten omdat die weer niet op komt dagen en nog niet eens af heeft gebeld, iedere keer weer die verwachting en teleurstelling .. wat voor moeder ben jij als je je kinderen dat verdriet niet wil besparen ?
En een iets ander aspect van dat probleem, hoe wil jij je kinderen leren dat zij zich aan hun afspraken moeten houden als hun vader dat ook niet hoeft te doen, als er duidelijk geen consequenties zitten aan het niet nakomen van je afspraken .. hoeveel kwaadheid en verwarring sticht jij in zo'n kinderhoofd als je zo'n situatie door laat dobberen?
en jij denkt dat het kind geen verdriet kan hebben doordat hij zijn vader niet zietquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat de vader zich niet aan de afspraken houdt, dat is belachelijk, egoïstisch en misselijkmakend .. het zal je toch maar gebeuren, om de 14 dagen tranen met tuiten omdat die weer niet op komt dagen en nog niet eens af heeft gebeld, iedere keer weer die verwachting en teleurstelling .. wat voor moeder ben jij als je je kinderen dat verdriet niet wil besparen ?
je kan ze juist leren dat je mensen kan kwetsen als je afspraken niet nakomt. dat het een gevolg kan hebben met een best wel goed voorbeeld. jij bent nu verdrietig omdat papa zijn afspraak niet nakomt. heel lullig en klote om te doen maar wel eerlijk naar je kind en dat vind ik echt beter dan maar wat aan liegen om het kind zogenaamd te sparenquote:En een iets ander aspect van dat probleem, hoe wil jij je kinderen leren dat zij zich aan hun afspraken moeten houden als hun vader dat ook niet hoeft te doen, als er duidelijk geen consequenties zitten aan het niet nakomen van je afspraken .. hoeveel kwaadheid en verwarring sticht jij in zo'n kinderhoofd als je zo'n situatie door laat dobberen?
ik vind hetquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In jou ogen ben ik dan waarschijnlijk een kutmoeder aangezien ik van mening ben dat je een kind nooit zijn vader mag ontnemen.Een kind zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en in het leven moeten leren dat er mensen zijn die zich niet aan afspraken houden, mensen zijn die manipuleren,mensen die stelen ect. Aan jou als verzorger dus de schone taak om hen dat te leren zonder dat ze dat gedrag overnemen, leren niet te vluchten ect .
Ah, het mythificeren van de rol van de biologische vader vind jij wel een goed idee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In jou ogen ben ik dan waarschijnlijk een kutmoeder aangezien ik van mening ben dat je een kind nooit zijn vader mag ontnemen.Een kind zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en in het leven moeten leren dat er mensen zijn die zich niet aan afspraken houden, mensen zijn die manipuleren,mensen die stelen ect. Aan jou als verzorger dus de schone taak om hen dat te leren zonder dat ze dat gedrag overnemen, leren niet te vluchten ect .
Bij die 98% die er niet staat, maar die je dus bedoelt, past mijn opmerking idd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:49 schreef Loedertje het volgende:
Staat dat er
Neen, absoluut niet.
Er staat dat ik het in 98% van de mij bekende gevallen niet eens ben (mij niet kan vinden) in de moeders die de kinderen bij vaders weghouden en een verbod op willen leggen om hun kinderen ooit nog te zien.
Dat van die 98% staat er overigens niet maar je begrijpt de strekking hopelijk wel.
Dit is natuurlijk in het geheel geen offtopic gelul, gezien wat de ex uit dit topic ook met zijn kinderen uitvrat, als ik het allemaal goed begrepen heb. De vraag is eigenlijk of jouw subjectieve ervaringen de realiteit wel dekken, en wel volgens je eigen normen. Of misschien dat je hier gewoon je eigen ideeën en vooroordelen zit te promoten, die eigenlijk in het geheel wars zijn van ervaringen, hoewel je er wel beroep op doet als zogenaamd autoriteit. Maw ook wanneer acht je het (in de 2% van de gevallen die jou bekend zijn dus) wel billijk dat vrouwen hun kinderen contact onthouden met de vader?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:56 schreef Loedertje het volgende:
Nog 1 keer dan, ik ben van mening dat je als moeder dat soort ingrijpende beslissingen niet mag maken voor je kind, hij/zij komt er later zelf achter hoe de andere ouder is, zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en verwerking daarvan en maakt ZELF uiteindelijk op basis van zijn/haar ervaringen een keuze in deze.
Genoeg offtopic gelul trouwens, heb hierover al eens een topic in OU gehad.
In gevallen van zwaar sexueel misbruik met kinderen (iets waarvan mensen helaas nooit genezen) acht ik het wel raadzaam dat kinderen pas als ze ouder zijn zelf een besluit mogen nemen en niet eerder. Of onder toezicht een bezoekregeling hebben met zo'n man.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
. Maw ook wanneer acht je het (in de 2% van de gevallen die jou bekend zijn dus) wel billijk dat vrouwen hun kinderen contact onthouden met de vader?
Ja, dat is natuurlijk opgelegd pandoer hè. Maar in alle andere gevallen moet een vrouw, waarbij de biologische vader in sommige gevallen alleen een kwak heeft bijgedragen en verder niets, alle communicatiekanalen openhouden naar haar ex, want anders is het niet goed?quote:Op woensdag 16 april 2008 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In gevallen van zwaar sexueel misbruik met kinderen (iets waarvan mensen helaas nooit genezen) acht ik het wel raadzaam dat kinderen pas als ze ouder zijn zelf een besluit mogen nemen en niet eerder. Of onder toezicht een bezoekregeling hebben met zo'n man.
Daarbij, er zijn genoeg tussenwegen, kinderen hoeven geen hele weekenden of vakanties naar hun vader , er kan iemand meegaan die a.h.w. toezicht kan houden, ect ect.
Ik heb overigens die Holy alleen horen zeggen dat haar dochtertje na een bezoek aan haar vader zwarte plekjes op haar rug had en dat ze toen besloot om weg te gaan.
Verdiep je eens wat meer in dit soort zaken! Vaak krijgt de man de kans niet om iets op te bouwen met het kind omdat de moeder zich daartegen verzet. Als de man dan eindelijk na jaren procederen wel het kind mag zien, dan zegt de omgeving van de vrouw: "Hij heeft jarenlang NIKS bijgedragen en nu moet ie ineens zo nodig! Wat een loser!"quote:Op woensdag 16 april 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat is natuurlijk opgelegd pandoer hè. Maar in alle andere gevallen moet een vrouw, waarbij de biologische vader in sommige gevallen alleen een kwak heeft bijgedragen en verder niets, alle communicatiekanalen openhouden naar haar ex, want anders is het niet goed?
Volgens mij werden de kinderen in dit specifieke geval deelgenoot gemaakt van de mishandeling van hun moeder door hun vader, maar ook zelf daarvan slachtoffer, dwz van mishandeling dus.
goh, ik heb het net over 'om de 14 dagen tranen met tuiten', zou dat soms verdriet kunnen zijn ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en jij denkt dat het kind geen verdriet kan hebben doordat hij zijn vader niet ziet![]()
Je denkt dat een klein kind als een volwassene redeneert ?quote:je kan ze juist leren dat je mensen kan kwetsen als je afspraken niet nakomt. dat het een gevolg kan hebben met een best wel goed voorbeeld. jij bent nu verdrietig omdat papa zijn afspraak niet nakomt. heel lullig en klote om te doen maar wel eerlijk naar je kind en dat vind ik echt beter dan maar wat aan liegen om het kind zogenaamd te sparen
Ik denk dat er volwassenen zijn die als hele kleine kinderen kunnen redeneren , moussie...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, ik heb het net over 'om de 14 dagen tranen met tuiten', zou dat soms verdriet kunnen zijn ?
Maw, verdriet heeft dat kind hoe dan ook, het enige wat je het kind bespaart is dat deze wond om de 14 dagen open gereten wordt omdat Pa weer niet komt opdagen
[..]
Je denkt dat een klein kind als een volwassene redeneert ?
duh, de vader heeft zichzelf al ontnomen door keer op keer niet op te komen dagen .. het enige wat jij als moeder in die situatie doet is hetgeen Pa anyway al doet 'officieel' maken om je kind die constante herhaling van pijn te besparen ..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
Weet jij wat veel oudere kinderen vragen waarvan de moeder niet heeft ingegrepen en duidelijke grenzen heeft gesteld .. waarom heb jij mij niet voor die ellende beschermt, Ma, da's toch je taak !?!quote:Nog 1 keer dan, ik ben van mening dat je als moeder dat soort ingrijpende beslissingen niet mag maken voor je kind, hij/zij komt er later zelf achter hoe de andere ouder is, zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en verwerking daarvan en maakt ZELF uiteindelijk op basis van zijn/haar ervaringen een keuze in deze.
Genoeg offtopic gelul trouwens, heb hierover al eens een topic in OU gehad.
tuurlijk, want kleine kinderen zijn te dom om 'om het weekeind' te begrijpen ? Die staan niet vrijdagavond al hun weekendtas in te pakken want 'morgen komt papa', die hebben voor die dag(en) geen afspraken afgezegd etc ..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat er volwassenen zijn die als hele kleine kinderen kunnen redeneren , moussie...
Als de moeders van die kinderen niet die bewiste weekenden de hele dag gaan lopen vertellen dat pappa komt dan is er nix aan de hand, komt pa eens langs, prima en leuk voor het jong, zo niet, pech, zo is het leven (je moet helaas accepteren dat er van die klojo's zijn, maak het dan niet ook nog eens dramatisch voor die kids en ga er volwassen mee om)
Is er bewezen dat de vader dat heeft gedaan?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:42 schreef moussie het volgende:
Anyway, het gaat in dit topic om een vader die zijn kinderen mishandelt .. ziekenhuisrijp, schedelbreuk bij een 4-jarige is niet niks
blijkbaar niet en niets .. bij een bezoek van haar kinderen, kort voor de ontvoering, had het meisje sporen op haar lijf en werd door de toezichthoudende erop gewezen dat zij haar moeder die sporen niet mocht tonen .. en dat verteld het meisje zelf, die was toen 9 .. maar ja, de kinderen zelf worden dus niet gehoord in dit soort zaken, wat in het algemeen meer dan begrijpelijk is, in dit soort situaties daarentegen is het een ramp, voor zowel de ouder die het kind verzorgt als het kind zelf .. vandaar dat Jennifer dus ook gaat spreken in de States in de hoop de wetgeving op dit gebied te kunnen veranderenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:16 schreef Loedertje het volgende:
Is er bewezen dat de vader dat heeft gedaan?
Heeft de vader toegegeven dat hij zijn kinderen stelselmatig aan het mishandelen was ? Wat zei de rechter daarvan?
Omdat een rechter niet wou geloven dat een legerpiloot zijn kinderen mishandelt en moeders niet wou wachten tot een van haar kinderen halfdood, in coma, of in een rolstoel geslagen is, maw tot het letsel zo ernstig is dat een rechter het niet meer kan negeren ?quote:En waarom zocht men dan de moeder?
Dat is een hele beslissing als je destijds je land hebt verlaten omdat je moeder en jij doodsbang waren dat vader hen weer helemaal in coma zou slaan , ze loopt uiteraard wel risico dat ook haar levensgevaarlijke vader lucht krijgt van haar acties en dat hij op wat voor manier dan ook wraak gaat nemen zodat ze het niet meer kan navertellen.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:17 schreef moussie het volgende:
vandaar dat Jennifer dus ook gaat spreken in de States in de hoop de wetgeving op dit gebied te kunnen veranderen
[..]
Er waren toch feiten zei je eerder? Dat vader het had gedaan?quote:Omdat een rechter niet wou geloven dat een legerpiloot zijn kinderen mishandelt
nee jij houd de wond liever permanent openquote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef moussie het volgende:
goh, ik heb het net over 'om de 14 dagen tranen met tuiten', zou dat soms verdriet kunnen zijn ?
Maw, verdriet heeft dat kind hoe dan ook, het enige wat je het kind bespaart is dat deze wond om de 14 dagen open gereten wordt omdat Pa weer niet komt opdagen
neequote:Je denkt dat een klein kind als een volwassene redeneert ?
Idd, daar is heel wat moed voor nodig, je weet nooit hoe zo'n mishandelende man gaat reageren, maar schijnbaar vindt zij het geheel belangrijk genoeg om dat risico te willen nemen, voor haar zelf maakt het immers geen verschil meer, het gaat nu om jonge kinderen in situaties gelijkend op de hare .. zij kan uit eerste hand duidelijk maken waarom er iets moet veranderen, wat de gevolgen (kunnen) zijn voor de kinderen die niet gehoord worden ..quote:Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is een hele beslissing als je destijds je land hebt verlaten omdat je moeder en jij doodsbang waren dat vader hen weer helemaal in coma zou slaan , ze loopt uiteraard wel risico dat ook haar levensgevaarlijke vader lucht krijgt van haar acties en dat hij op wat voor manier dan ook wraak gaat nemen zodat ze het niet meer kan navertellen.
[..]
Er waren toch feiten zei je eerder? Dat vader het had gedaan?
permanent open .. ? Zo kan die juist dichtgaan, Pa is er niet, punt .. da's iets anders dan om de 14 dagen weer hopen en weer nul op je rekest krijgenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee jij houd de wond liever permanent open![]()
waarom dicht je hun dan volwassen reacties toe ?quote:nee
En die heb jij natuurlijk allemaal ingezien. Jij weet er alles van hoor! Stomme rechter!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef moussie het volgende:
En ja, die feiten waren er, stapels medische dossiers die door de rechter zijn negeert, geen veroordelingen blijkbaar, of er wel aanklachten waren, geen idee .. zoals ik eerder al aanstipte, Oprah is rond die tijd beroemd geworden door haar talkshows over 'battered women', en dan met name over het gebrek aan begrip en hulpverlening, men zat toen nog in de ontkenningsfase
nee hoor, die heb ik niet ingezien, net zomin als jij, of die amerikaanse rechter ..quote:Op woensdag 16 april 2008 17:02 schreef The_End het volgende:
[..]
En die heb jij natuurlijk allemaal ingezien. Jij weet er alles van hoor! Stomme rechter!
Hallo, ze is heel verlegen en durft niet voor zichzelf op te komen, logisch toch dat die arme vrouw dan niet op of om durft te kijken als mensen haar aanspreken.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:24 schreef uitje4life het volgende:
en als daar iets van word gezegd doet ze of je niet bestaat!
Mijn moeder is toen ik 6 was met mijn broers bij mijn biologische vader weggegaan en dat was de beste beslissing die ze ooit heeft kunnen nemen en ik kan dus uit ervaring zeggen dat je absoluut niet weet waar je over praat als je zegt dat een moeder een kind de vader nooit mag ontnemen. Deze hele post van jou is echt enorme bullshit en getuigd van een compleet gebrek aan empathie. Je zit gewoon onzin uit te kramen omdat je geen flauw idee hebt waar je over praat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
In jou ogen ben ik dan waarschijnlijk een kutmoeder aangezien ik van mening ben dat je een kind nooit zijn vader mag ontnemen.Een kind zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en in het leven moeten leren dat er mensen zijn die zich niet aan afspraken houden, mensen zijn die manipuleren,mensen die stelen ect. Aan jou als verzorger dus de schone taak om hen dat te leren zonder dat ze dat gedrag overnemen, leren niet te vluchten ect.
wat een laffe hond.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:42 schreef bascross het volgende:
http://verradeninnederlan(...)alking-american.html
Jaap.
http://www.vkmag.com/videos/videos_buurman_jaap_hogewoning/
![]()
![]()
![]()
Hoor die tokkies, je zou ze toch gvd kapot slaan.![]()
edit: http://www.dumpert.nl/mediabase/76761/04df0581/de_buurman.html
Hier nog een filmpje van Jaap.![]()
Er zijn idd altijd uitzonderingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:10 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Mijn moeder is toen ik 6 was met mijn broers bij mijn biologische vader weggegaan en dat was de beste beslissing die ze ooit heeft kunnen nemen en ik kan dus uit ervaring zeggen dat je absoluut niet weet waar je over praat als je zegt dat een moeder een kind de vader nooit mag ontnemen. Deze hele post van jou is echt enorme bullshit en getuigd van een compleet gebrek aan empathie. Je zit gewoon onzin uit te kramen omdat je geen flauw idee hebt waar je over praat.
ik snap niet hoe jij trouwens zo gemakkelijk kunt zeggen dat die vrouw ook wel wat misdaan miet hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn idd altijd uitzonderingen.
Dat filmpjequote:Op dinsdag 29 december 2009 03:42 schreef bascross het volgende:
Jaap.
![]()
![]()
![]()
Als je even doorklikt op de bovenste linkquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:42 schreef bascross het volgende:
Jaap.
![]()
![]()
![]()
http://verradeninnederland.blogspot.com/2009_09_01_archive.htmlquote:Het was allemaal begonnen op 7 januari 2000, een week nadat wij verhuisd waren naar de Molenkamp in Rijnsburg, een klein dorp werkend in de bloembollen factor. Een man uit de buurt en zijn vrienden vertelden mij dat wij niet welkom waren in de buurt omdat ik had 3 zwarte geadopteerde kinderen heb die oorlog wezens zijn uit Afrika. Jaap riep herhaaldelijk vloeken tegen mijn kinderen dat ze “Zwarte Bos Apen” zijn en noemt mij regelmatig een “Kut Amerikaan” en een “Neger Zoener.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |