Ik zou de andere kant(en) dan ook wel graag eens horen (nuchter)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Flounder het volgende:
Zeer interessant filmpje,
Preciesquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:
Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.
Wanabee Modjequote:
Ehrmz, het ging over mijn eigen posting, heb je de goed sprekende Nederlandse mevrouw met haar dochter (die zwarte plekjes op haar rug had nadat ze bij haar vader was geweest) al gezien bij Paul en Witteman?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Loedertje het volgende:
Verder stond er nog een mens te krijsen dus zo'n lekker buurtje is het niet, het verhaal zal vele kanten hebben
Sorry hoor, ik denk echt dat je het bij het verkeerde eind hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
Is toch vrij Amerikaans?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
Ik denk een feminist.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef nr.1theMan het volgende:
[..]
en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhoudenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhouden
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef moussie het volgende:
[..]
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?
Ik hoef het hele verhaal niet eens te weten, als je zo voor iemands huis gaat staan en deze dreigementen uit ben je echt niet goed bij je hoofd. Dit zijn gewoon doodsbedreigingen, meneer geeft aan wel even over iemand heen te rijden en iemands nek om te draaien, en dat ga jij hier goed praten? Doe ff normaal... Daarnaast is deze partij wel de enige partij die met bewijs komt in de vorm van fotos en officiele aanklachten tegen buurman. Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Beetje staan krijsen en je kinderen opjutten om maar in de media te komen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.
mijn breiclubje nog wel .. wat schattigquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsen
Ah, het is een BOM moeder die 5 keer iemand heeft gevonden die daar even aan mee heeft gewerkt. waar he je dat gelezen Mous? Of is er toevallig iemand bij jou in je breiclubje die óók 10 kinderen heeft waarvan 7 van haarzelf en drie via de pleegzorg? Ja he?
Als hun punt werkelijk maar 1 kant heeft dan had de buurman allang een andere woning , bij dit soort conflicten is er altijd 1 van de 2 die de mogelijkheid krijgt om een ander huis te aanvaarden, soms gedwongen door een uitspraak, soms op initiatief van de WBV.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:15 schreef Hordo het volgende:
Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.
Met een buurvrouw die het over uitlokking van de zielige holy heeftquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:02 schreef ASroma het volgende:
rutger is inmiddels ook langsgeweest http://www.geenstijl.tv/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |