Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
Lijkt me een gezellige wijk, de hele buurt staat daar een beetje de tokkie uit te hangen.
Idd, we horen hier maar een half verhaal. En dat verhaal wordt steeds dubieuzer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Beetje staan krijsen en je kinderen opjutten om maar in de media te komen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebrachtquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Idd, we horen hier maar een half verhaal. En dat verhaal wordt steeds dubieuzer.
en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
huh .. ten eerste zijn die filmpies gemaakt door de dochter als ik het goed begrijp .. dat zegt zij tenminste in haar post .. de eerste film blijkt trouwens verwijdert, de buurman was te duidelijk te zien ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.
hoe weet jij of zij slecht nederlands spreekt trouwens, omdat er engels gesproken wordt door iemand, waarvan jij dan maar aanneemt dat het de moeder is en dat zij engels spreekt omdat zij het nederlands niet beheerst .. ? Moeders moet zelfs als zij staat trillen op haar poten door al dat geweld midden in de nacht netjes rot op zeggen ipv get out ? Je hebt nog nooit een buitenlander meegemaakt die op momenten van uitzonderlijke spanning terugviel in z'n moers taal ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
Dat is jouw kijk erop. Ik durf er geen mening over te geven, vind het in ieder geval wel heel banaal dat de hele buurt een soort van heksenjacht heeft geopend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
dan nog vind ik het eigenlijk vrij cru om dan meteen maar de hele boel in het negatieve te stellen, zoals jij en loedertje nu doen. de filmpjes zijn van 2006 en nooit in het openbaar gezet. Nu opeens ze verraden zijn door die buurman en ze openbaar zijn gemaakt om te verduidelijken wat daar aan de hand kan zijn is het aandachttrekkerij? Misschien doen ze het wel omdat er misschien nooit wat is egdaan aan die situatie of omdat het dreigen en verpesten nu wel lang genoeg heeft geduurd? besides: vind jij het normaal dat een klein kindje in de video zegt dat ze een baksteen kunnen verwachten waarop een hoop mensen roepen: goed gezegd, oprotten jullie? ik kan niet snappen dat dat allemaal wel goed zou zijn en dat alles wat die vrouw doet aandachttrekkerij is en misselijkmakende vorm van manipulatie... daar kan ik met mijn kop niet bij...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef The_End het volgende:
@moussie,
Zo'n filmpje kan je goed in scene zetten natuurlijk. Eerst iemand goed kwaad maken en daarna 'zielig' gaan doen, terwijl je het gescheld filmt (Overgens lijkt me die buurman niet helemaal in orde, maar het lijkt meer en meer op een echte exkamperburenruzie gevecht)
Dat er parketnummers genoemd wordt zegt niks natuurlijk. Er zou wel een alarmbelletje bij je moeten gaan rinkelen dat ze alleen zeggen dat er rechtzaken geweest zijn e.d. Nergens zeggen ze dat hij veroordeeld wordt door een rechtbank. Aan dit soort 'feitjes' kan je goed zien dat zieltjes proberen te winnen. Zo'n nummer is natuurlijk makkelijk te verkrijgen; ookal wordt de zaak direct na aanvang de prullenbak in geflikkerd.
Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef moussie het volgende:
hoe weet jij of zij slecht nederlands spreekt trouwens,
Ik zeg helemaal niet dat die buurman goed bezig is. Ik vind het echt te ziek voor woorden dat je dat kindje van alles en nog wat hoort schelden en dat ie nog aangemoedigd wordt ook! Zoals ik net al zei, denk ik niet dat die buurman (en waarschijinlijk de rest van de buurt) helemaal 100 is. Een grote pauperbende.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
dan nog vind ik het eigenlijk vrij cru om dan meteen maar de hele boel in het negatieve te stellen, zoals jij en loedertje nu doen. de filmpjes zijn van 2006 en nooit in het openbaar gezet. Nu opeens ze verraden zijn door die buurman en ze openbaar zijn gemaakt om te verduidelijken wat daar aan de hand kan zijn is het aandachttrekkerij? Misschien doen ze het wel omdat er misschien nooit wat is egdaan aan die situatie of omdat het dreigen en verpesten nu wel lang genoeg heeft geduurd? besides: vind jij het normaal dat een klein kindje in de video zegt dat ze een baksteen kunnen verwachten waarop een hoop mensen roepen: goed gezegd, oprotten jullie? ik kan niet snappen dat dat allemaal wel goed zou zijn en dat alles wat die vrouw doet aandachttrekkerij is en misselijkmakende vorm van manipulatie... daar kan ik met mijn kop niet bij...
ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef The_End het volgende:
@moussie,
Zo'n filmpje kan je goed in scene zetten natuurlijk. Eerst iemand goed kwaad maken en daarna 'zielig' gaan doen, terwijl je het gescheld filmt (Overgens lijkt me die buurman niet helemaal in orde, maar het lijkt meer en meer op een echte exkamperburenruzie gevecht)
Dat er parketnummers genoemd wordt zegt niks natuurlijk. Er zou wel een alarmbelletje bij je moeten gaan rinkelen dat ze alleen zeggen dat er rechtzaken geweest zijn e.d. Nergens zeggen ze dat hij veroordeeld wordt door een rechtbank. Aan dit soort 'feitjes' kan je goed zien dat zieltjes proberen te winnen. Zo'n nummer is natuurlijk makkelijk te verkrijgen; ookal wordt de zaak direct na aanvang de prullenbak in geflikkerd.
hij riep iets als: kom dan naar beneden trut, jij bent dood etcquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?
Zelfs als dit wel zou kloppen zegt dat het een en ander over die buurman, niet waar .. een normaal mens zou naar de politie gaan en niet midden in de nacht met een hele kudde voor de deur gaan staan en je bedreigen
en tja, dat ene dossier van de eerste aanklacht is verdwenen zeggen ze, de foto's hebben zij blijkbaar nog wel .. en op de zitting jl nav de tweede aanklacht is die niet op komen dagen dus er is geen uitspraak oid, iets wat iedereen kan nalezen op rechtspraak.nl .. ik weet niet wat de procedure dan is, of het verschoven wordt ?
ik ben trouwens wel benieuwd wat er in dat eerste filmpie stond, die bedreigingen van die buurman langs het tuinhek .. als Jennifer meeleest .. misschien wat stills uit die film met een balk voor zijn ogen of geblurd gezicht en het geluid ?
Dat zeg ik toch!?!?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef moussie het volgende:
ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?
Zelfs als dit wel zou kloppen zegt dat het een en ander over die buurman, niet waar .. een normaal mens zou naar de politie gaan en niet midden in de nacht met een hele kudde voor de deur gaan staan en je bedreigen
Wat denk je zelf? Denk je dat iemand die niet op komt dagen gewoon vrijgesproken wordt? Over het algemeen gaat de zaak gewoon door en is dat zeer in het nadeel van degene die niet op komt dagen. In sommige gevallen wordt de rechtzaak uitgesteld en wordt de tegenpartij gedwongen om alsnog te verschijnen.quote:en tja, dat ene dossier van de eerste aanklacht is verdwenen zeggen ze, de foto's hebben zij blijkbaar nog wel .. en op de zitting jl nav de tweede aanklacht is die niet op komen dagen dus er is geen uitspraak oid, iets wat iedereen kan nalezen op rechtspraak.nl .. ik weet niet wat de procedure dan is, of het verschoven wordt ?
Ik heb het nog net kunnen zien. Hij stond te schelden dat ze naar buiten moest komen en dat ie 'haar er door zou slaan' ofzo. Het klonk iig als IQ < 80quote:ik ben trouwens wel benieuwd wat er in dat eerste filmpie stond, die bedreigingen van die buurman langs het tuinhek .. als Jennifer meeleest .. misschien wat stills uit die film met een balk voor zijn ogen of geblurd gezicht en het geluid ?
leuk zo'n buurman .. dat je je ergert aan een luidruchtige kudde kinderen die wel eens over je gras lopen is een ding, en het raar vinden dat een 'vluchtelingengezin' vaker op vakantie gaat dan jij vertelt meer over jou vooroordelen dan over dat gezin .. maar zulke reacties .. tjeezquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij riep iets als: kom dan naar beneden trut, jij bent dood etc.
Maar wat wint zij ermee .. het enige wat er gebeurt is dat jeugdzorg bij haar voor de deur staat om die pleegkinderen weg te halen omdat het een onveilige situatie is op die manier .. dus zo'n soort provocatie is volkomen onlogischquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef The_End het volgende:
Dat zeg ik toch!?!?
nou, dan zullen we dat maar afwachten, hé .. ondertussen zou iemand die op de rol kan kijken dat evtl nagaan, of dat gegeven klopt of dat het een bedenksel is ..quote:Wat denk je zelf? Denk je dat iemand die niet op komt dagen gewoon vrijgesproken wordt? Over het algemeen gaat de zaak gewoon door en is dat zeer in het nadeel van degene die niet op komt dagen. In sommige gevallen wordt de rechtzaak uitgesteld en wordt de tegenpartij gedwongen om alsnog te verschijnen.
poeh, leuk, en dan staat zo'n kudde midden in de nacht halfdronken voor je deur .. om wat te doen ?quote:Ik heb het nog net kunnen zien. Hij stond te schelden dat ze naar buiten moest komen en dat ie 'haar er door zou slaan' ofzo. Het klonk iig als IQ < 80
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:23 schreef The_End het volgende:
Maar je kinderen ontvoeren is de normaalste zaak van de wereld...
Mens, dat denk ik niet! Ik geef alleen aan dat er wat genuanceerder gedacht mag worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef moussie het volgende:
poeh, leuk, en dan staat zo'n kudde midden in de nacht halfdronken voor je deur .. om wat te doen ?
En jij denkt dat zij dat uitlokt, lekker treiteren tot die imbeciel over de rooie gaat, zij speelt graag met haar leven oid ?
Dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef moussie het volgende:
[..]
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?
Hoe weet jij dat????? Kom eens met feiten ipv dom dat wijf na te blaten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef moussie het volgende:
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?
het medische dossier in haar tassen met ordners zegt dat .. zoals gezegd, haar amerikaanse advocaat zit te kwijlen bij de gedachte haar te mogen verdedigen omdat zij alles documenteert heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:38 schreef The_End het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat????? Kom eens met feiten ipv dom dat wijf na te blaten.
Ik zou de andere kant(en) dan ook wel graag eens horen (nuchter)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Flounder het volgende:
Zeer interessant filmpje,
Preciesquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:
Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.
Wanabee Modjequote:
Ehrmz, het ging over mijn eigen posting, heb je de goed sprekende Nederlandse mevrouw met haar dochter (die zwarte plekjes op haar rug had nadat ze bij haar vader was geweest) al gezien bij Paul en Witteman?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Loedertje het volgende:
Verder stond er nog een mens te krijsen dus zo'n lekker buurtje is het niet, het verhaal zal vele kanten hebben
Sorry hoor, ik denk echt dat je het bij het verkeerde eind hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is toch vrij Amerikaans?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
Ik denk een feminist.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef nr.1theMan het volgende:
[..]
en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhoudenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhouden
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef moussie het volgende:
[..]
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?
Ik hoef het hele verhaal niet eens te weten, als je zo voor iemands huis gaat staan en deze dreigementen uit ben je echt niet goed bij je hoofd. Dit zijn gewoon doodsbedreigingen, meneer geeft aan wel even over iemand heen te rijden en iemands nek om te draaien, en dat ga jij hier goed praten? Doe ff normaal... Daarnaast is deze partij wel de enige partij die met bewijs komt in de vorm van fotos en officiele aanklachten tegen buurman. Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
mijn breiclubje nog wel .. wat schattigquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsen
Ah, het is een BOM moeder die 5 keer iemand heeft gevonden die daar even aan mee heeft gewerkt. waar he je dat gelezen Mous? Of is er toevallig iemand bij jou in je breiclubje die óók 10 kinderen heeft waarvan 7 van haarzelf en drie via de pleegzorg? Ja he?
Als hun punt werkelijk maar 1 kant heeft dan had de buurman allang een andere woning , bij dit soort conflicten is er altijd 1 van de 2 die de mogelijkheid krijgt om een ander huis te aanvaarden, soms gedwongen door een uitspraak, soms op initiatief van de WBV.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:15 schreef Hordo het volgende:
Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.
Met een buurvrouw die het over uitlokking van de zielige holy heeftquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:02 schreef ASroma het volgende:
rutger is inmiddels ook langsgeweest http://www.geenstijl.tv/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |