abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2008 @ 02:54:12 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57973734
Lijkt me een gezellige wijk, de hele buurt staat daar een beetje de tokkie uit te hangen.

In hoeverre zijn die filmpjes nog actueel? Woont ze daar nog?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 07:00:22 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57974330
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
Lijkt me een gezellige wijk, de hele buurt staat daar een beetje de tokkie uit te hangen.
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Beetje staan krijsen en je kinderen opjutten om maar in de media te komen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 11-04-2008 07:07:48 ]
pi_57977036
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:00 schreef Loedertje het volgende:
Idd, inclusief het *zielige gezin*, uitdagen, camera pakken en dan gaan filmen en niets meer zeggen.
Geweldige moeder, haar kinderen gebruiken voor allerlei filmpjes en die online gooien, misselijk.
Idd, we horen hier maar een half verhaal. En dat verhaal wordt steeds dubieuzer.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 11:08:25 #104
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57977737
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Idd, we horen hier maar een half verhaal. En dat verhaal wordt steeds dubieuzer.
Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
pi_57981996
ik ken het verhaal van die familie verder niet maar die buurman is een vieze NSB'er. Zoveel is duidelijk.
gristen-tokkie.
pi_57982071
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik denk dat de verhalen die we horen door deze slecht Nederlands sprekende moeder in de media zijn gebracht
Hoppa, ik jut al mijn kinderen op en de wereld is het met mij eens, kom, maak nog eens wat foto's van mamma's blauwe plekken, vertel nog eens dat je pappa je sloeg toen je 2 was...echt bizar.
en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..
pi_57982203
quote:

[..]

huh .. ten eerste zijn die filmpies gemaakt door de dochter als ik het goed begrijp .. dat zegt zij tenminste in haar post .. de eerste film blijkt trouwens verwijdert, de buurman was te duidelijk te zien ?
ten tweede zijn ze daar met minstens 3 man midden in de nacht met geweld aan het binnendringen, het leek iig niet bepaald op een gezelligheids-visite, het is dat er gefilmd wordt en daarom die ene kerel tegen wordt gehouden als die dreigend op haar afkomt .. dus zo verwonderlijk is het niet dat de uit hun slaap geschrokken kleintjes nogal krijsen ..

Begreep ik dat trouwens goed, dat die buurman al eerder een gezin weg heeft gepest .. op ong 1:18 van dit filmpie ?

Voor de rest worden er parketnummers etc genoemd, dat is dus controleerbare informatie voor diegenen die er toegang toe hebben
pleased to meet you
pi_57982449
@moussie,

Zo'n filmpje kan je goed in scene zetten natuurlijk. Eerst iemand goed kwaad maken en daarna 'zielig' gaan doen, terwijl je het gescheld filmt (Overgens lijkt me die buurman niet helemaal in orde, maar het lijkt meer en meer op een echte exkamperburenruzie gevecht)

Dat er parketnummers genoemd wordt zegt niks natuurlijk. Er zou wel een alarmbelletje bij je moeten gaan rinkelen dat ze alleen zeggen dat er rechtzaken geweest zijn e.d. Nergens zeggen ze dat hij veroordeeld wordt door een rechtbank. Aan dit soort 'feitjes' kan je goed zien dat zieltjes proberen te winnen. Zo'n nummer is natuurlijk makkelijk te verkrijgen; ookal wordt de zaak direct na aanvang de prullenbak in geflikkerd.
pi_57982462
quote:

[..]

hoe weet jij of zij slecht nederlands spreekt trouwens, omdat er engels gesproken wordt door iemand, waarvan jij dan maar aanneemt dat het de moeder is en dat zij engels spreekt omdat zij het nederlands niet beheerst .. ? Moeders moet zelfs als zij staat trillen op haar poten door al dat geweld midden in de nacht netjes rot op zeggen ipv get out ? Je hebt nog nooit een buitenlander meegemaakt die op momenten van uitzonderlijke spanning terugviel in z'n moers taal ?
pleased to meet you
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:39:33 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57982685
quote:

[..]

Dat is jouw kijk erop. Ik durf er geen mening over te geven, vind het in ieder geval wel heel banaal dat de hele buurt een soort van heksenjacht heeft geopend.

En dat ze slecht Nederlands spreekt kan ik nergens uit op maken. Ik praat in Michigan ook vaak zat Nederlands tegen mijn familie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:40:49 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57982705
Hey verhip, wat dat laatste betreft zijn moussie en ik het eens. Dat zie je niet vaak.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:43:05 #112
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57982756
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef The_End het volgende:
@moussie,

Zo'n filmpje kan je goed in scene zetten natuurlijk. Eerst iemand goed kwaad maken en daarna 'zielig' gaan doen, terwijl je het gescheld filmt (Overgens lijkt me die buurman niet helemaal in orde, maar het lijkt meer en meer op een echte exkamperburenruzie gevecht)

Dat er parketnummers genoemd wordt zegt niks natuurlijk. Er zou wel een alarmbelletje bij je moeten gaan rinkelen dat ze alleen zeggen dat er rechtzaken geweest zijn e.d. Nergens zeggen ze dat hij veroordeeld wordt door een rechtbank. Aan dit soort 'feitjes' kan je goed zien dat zieltjes proberen te winnen. Zo'n nummer is natuurlijk makkelijk te verkrijgen; ookal wordt de zaak direct na aanvang de prullenbak in geflikkerd.
dan nog vind ik het eigenlijk vrij cru om dan meteen maar de hele boel in het negatieve te stellen, zoals jij en loedertje nu doen. de filmpjes zijn van 2006 en nooit in het openbaar gezet. Nu opeens ze verraden zijn door die buurman en ze openbaar zijn gemaakt om te verduidelijken wat daar aan de hand kan zijn is het aandachttrekkerij? Misschien doen ze het wel omdat er misschien nooit wat is egdaan aan die situatie of omdat het dreigen en verpesten nu wel lang genoeg heeft geduurd? besides: vind jij het normaal dat een klein kindje in de video zegt dat ze een baksteen kunnen verwachten waarop een hoop mensen roepen: goed gezegd, oprotten jullie? ik kan niet snappen dat dat allemaal wel goed zou zijn en dat alles wat die vrouw doet aandachttrekkerij is en misselijkmakende vorm van manipulatie... daar kan ik met mijn kop niet bij...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:49:01 #113
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57982901
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef moussie het volgende:
hoe weet jij of zij slecht nederlands spreekt trouwens,
Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.
Ik ga naar huis.
pi_57982964
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
dan nog vind ik het eigenlijk vrij cru om dan meteen maar de hele boel in het negatieve te stellen, zoals jij en loedertje nu doen. de filmpjes zijn van 2006 en nooit in het openbaar gezet. Nu opeens ze verraden zijn door die buurman en ze openbaar zijn gemaakt om te verduidelijken wat daar aan de hand kan zijn is het aandachttrekkerij? Misschien doen ze het wel omdat er misschien nooit wat is egdaan aan die situatie of omdat het dreigen en verpesten nu wel lang genoeg heeft geduurd? besides: vind jij het normaal dat een klein kindje in de video zegt dat ze een baksteen kunnen verwachten waarop een hoop mensen roepen: goed gezegd, oprotten jullie? ik kan niet snappen dat dat allemaal wel goed zou zijn en dat alles wat die vrouw doet aandachttrekkerij is en misselijkmakende vorm van manipulatie... daar kan ik met mijn kop niet bij...
Ik zeg helemaal niet dat die buurman goed bezig is. Ik vind het echt te ziek voor woorden dat je dat kindje van alles en nog wat hoort schelden en dat ie nog aangemoedigd wordt ook! Zoals ik net al zei, denk ik niet dat die buurman (en waarschijinlijk de rest van de buurt) helemaal 100 is. Een grote pauperbende.

Echter denk ik ook dat er veel meer aan de hand is dan dat die vrouw claimt. Feit blijft dat ze door de FBI gezocht wordt wegens ontvoering van haar kinderen. Nergens blijkt dat zij echt mishandeld is door haar (ex-)man.

Duik maar eens in rechtzaken in Nederland met betrekking tot wie de kinderen krijgt na een scheiding. Mensen maken elkaar voor alles en nog wat uit om de kinderen te kunnen krijgen. (vaak niet omdat ze de kinderen zo graag willen, maar omdat ze wraak willen nemen op de tegenpartij) In het verleden kreeg de vrouw dan ook 99 van de 100 keer de kinderen toegewezen en had de man geen schijn van kans. Gelukkig is dat nu aangepast en heeft de man een stuk meer kans om de kinderen uberhaupt nog te zien!

Die filmpjes zijn 9 april op Youtube geplaatst. Wanneer ze gefilmd zijn kan je alleen afleiden uit de datum die in beeld staat. Die kan je gewoon instellen op elke camera.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2008 14:54:15 ]
pi_57983230
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef The_End het volgende:
@moussie,

ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?
Zelfs als dit wel zou kloppen zegt dat het een en ander over die buurman, niet waar .. een normaal mens zou naar de politie gaan en niet midden in de nacht met een hele kudde voor de deur gaan staan en je bedreigen

en tja, dat ene dossier van de eerste aanklacht is verdwenen zeggen ze, de foto's hebben zij blijkbaar nog wel .. en op de zitting jl nav de tweede aanklacht is die niet op komen dagen dus er is geen uitspraak oid, iets wat iedereen kan nalezen op rechtspraak.nl .. ik weet niet wat de procedure dan is, of het verschoven wordt ?

ik ben trouwens wel benieuwd wat er in dat eerste filmpie stond, die bedreigingen van die buurman langs het tuinhek .. als Jennifer meeleest .. misschien wat stills uit die film met een balk voor zijn ogen of geblurd gezicht en het geluid ?
pleased to meet you
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:06:47 #116
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57983290
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef moussie het volgende:

[..]

ja hoor, je maakt je buurman goed kwaad, want dat staat die wel met een hele kudde midden in de nacht voor je deur (op de achtergrond staan meerdere mensen als ik het goed zie?) en hoef jij het alleen nog maar te filmen en dan ben je lekker zielig ?
Zelfs als dit wel zou kloppen zegt dat het een en ander over die buurman, niet waar .. een normaal mens zou naar de politie gaan en niet midden in de nacht met een hele kudde voor de deur gaan staan en je bedreigen

en tja, dat ene dossier van de eerste aanklacht is verdwenen zeggen ze, de foto's hebben zij blijkbaar nog wel .. en op de zitting jl nav de tweede aanklacht is die niet op komen dagen dus er is geen uitspraak oid, iets wat iedereen kan nalezen op rechtspraak.nl .. ik weet niet wat de procedure dan is, of het verschoven wordt ?

ik ben trouwens wel benieuwd wat er in dat eerste filmpie stond, die bedreigingen van die buurman langs het tuinhek .. als Jennifer meeleest .. misschien wat stills uit die film met een balk voor zijn ogen of geblurd gezicht en het geluid ?
hij riep iets als: kom dan naar beneden trut, jij bent dood etc .
put
your
clothes
on!
pi_57983362
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef moussie het volgende:
Dat zeg ik toch!?!?
quote:
Wat denk je zelf? Denk je dat iemand die niet op komt dagen gewoon vrijgesproken wordt? Over het algemeen gaat de zaak gewoon door en is dat zeer in het nadeel van degene die niet op komt dagen. In sommige gevallen wordt de rechtzaak uitgesteld en wordt de tegenpartij gedwongen om alsnog te verschijnen.
quote:
Ik heb het nog net kunnen zien. Hij stond te schelden dat ze naar buiten moest komen en dat ie 'haar er door zou slaan' ofzo. Het klonk iig als IQ < 80
pi_57983633
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hij riep iets als: kom dan naar beneden trut, jij bent dood etc .
leuk zo'n buurman .. dat je je ergert aan een luidruchtige kudde kinderen die wel eens over je gras lopen is een ding, en het raar vinden dat een 'vluchtelingengezin' vaker op vakantie gaat dan jij vertelt meer over jou vooroordelen dan over dat gezin .. maar zulke reacties .. tjeez

Het is maar goed dat zij een camera gekocht hebben .. en vooral blijven filmen, dat lijkt die nare NSB-achtige figuren nogal te ergeren, bewijs van hun gedrag op het internet
pleased to meet you
pi_57983709
Maar je kinderen ontvoeren is de normaalste zaak van de wereld...
pi_57983883
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef The_End het volgende:
Dat zeg ik toch!?!?
Maar wat wint zij ermee .. het enige wat er gebeurt is dat jeugdzorg bij haar voor de deur staat om die pleegkinderen weg te halen omdat het een onveilige situatie is op die manier .. dus zo'n soort provocatie is volkomen onlogisch
quote:
Wat denk je zelf? Denk je dat iemand die niet op komt dagen gewoon vrijgesproken wordt? Over het algemeen gaat de zaak gewoon door en is dat zeer in het nadeel van degene die niet op komt dagen. In sommige gevallen wordt de rechtzaak uitgesteld en wordt de tegenpartij gedwongen om alsnog te verschijnen.
nou, dan zullen we dat maar afwachten, hé .. ondertussen zou iemand die op de rol kan kijken dat evtl nagaan, of dat gegeven klopt of dat het een bedenksel is ..
quote:
Ik heb het nog net kunnen zien. Hij stond te schelden dat ze naar buiten moest komen en dat ie 'haar er door zou slaan' ofzo. Het klonk iig als IQ < 80
poeh, leuk, en dan staat zo'n kudde midden in de nacht halfdronken voor je deur .. om wat te doen ?
En jij denkt dat zij dat uitlokt, lekker treiteren tot die imbeciel over de rooie gaat, zij speelt graag met haar leven oid ?
pleased to meet you
pi_57983918
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:23 schreef The_End het volgende:
Maar je kinderen ontvoeren is de normaalste zaak van de wereld...
als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?
pleased to meet you
pi_57984020
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef moussie het volgende:
poeh, leuk, en dan staat zo'n kudde midden in de nacht halfdronken voor je deur .. om wat te doen ?
En jij denkt dat zij dat uitlokt, lekker treiteren tot die imbeciel over de rooie gaat, zij speelt graag met haar leven oid ?
Mens, dat denk ik niet! Ik geef alleen aan dat er wat genuanceerder gedacht mag worden.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:38:40 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57984043
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef moussie het volgende:

[..]

als je vader je een schedelbreuk slaat en de rechter dat negeert wel ja .. wat voor moeder zou je zijn als je dat niet doet ?
Dat moet nog blijken.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat er niet iets over het hoofd gezien wordt aan deze kant. In de VS zijn ze nou niet bepaald verzot op mishandelaars, understatement dus. Je komt ook meteen met je kop op de lokale tv en krant als je een misdaad hebt begaan.

Verhaal, twee kanten etc.
pi_57984044
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef moussie het volgende:
Hoe weet jij dat????? Kom eens met feiten ipv dom dat wijf na te blaten.
pi_57984446
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:38 schreef The_End het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat????? Kom eens met feiten ipv dom dat wijf na te blaten.
het medische dossier in haar tassen met ordners zegt dat .. zoals gezegd, haar amerikaanse advocaat zit te kwijlen bij de gedachte haar te mogen verdedigen omdat zij alles documenteert heeft
pleased to meet you
pi_57984661

In dit filmpje MET adres van Hogewoning, blijkt dat het allemaal nog veel erger is dandat we lezen. Ze is meerdere malen in haar eigen huis in elkaar geslagen, zo ook haar oudste dochter. En dit waar de andere kideren bijwaren!! Ook ij e heel veel spullen vernield. Zeer interessant filmpje, met adres van NSB'er Jaap C. Hogewoning.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 16:27:23 #127
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 16:27:36 #128
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57985219
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Flounder het volgende:
Zeer interessant filmpje,
Ik zou de andere kant(en) dan ook wel graag eens horen (nuchter)
Jij hebt namelijk ook geen idee of dit voorbeeldige een-ouder gezinnetje met maar liefst 10 kinderen zo voorbeeldig zijn.
Hij beticht straalbezopen de dochter en haar hysterische moeder wel van het e.a alleen is door het alcoholpercentage niet echt duidelijk waar het om draait
Verder stond er nog een mens te krijsen dus zo'n lekker buurtje is het niet, het verhaal zal vele kanten hebben
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 16:37:55 #129
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57985476
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:

Omdat ze een paar dagen geleden bij Pauw en Witteman zat, denkik.
Precies
pi_57985568
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Loedertje het volgende:
dubbel
Wanabee Modje

Ik weet het Q. Maar dit filmpje met adres en telefoonnummer op 2 minuut 50 van die NSB'er kan niet vaak genoeg gepost worden.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 16:43:45 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57985631
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:41 schreef Flounder het volgende:

Wanabee Modje
Ehrmz, het ging over mijn eigen posting, heb je de goed sprekende Nederlandse mevrouw met haar dochter (die zwarte plekjes op haar rug had nadat ze bij haar vader was geweest) al gezien bij Paul en Witteman?
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:45:50 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57985684
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Loedertje het volgende:

Verder stond er nog een mens te krijsen dus zo'n lekker buurtje is het niet, het verhaal zal vele kanten hebben

Ik ben toch eerlijk gezegd wel benieuwd welke straalbezopen redenering je gaat gebruiken om goed te praten dat iemand in z'n eigen woning in elkaar wordt geslagen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:47:24 #133
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57985719
De eerste politieke vluchteling uit Amerika sinds de holocaust?
Zyggie.
pi_57985732
Oh ok.

Nee, niet gezien. Link?

Het verhaal van die Jaap Hogewoning is dat hij last heeft van haar kinderen. Ze hebben namelijk een keer over zijn gazon gelopen. Ja, logisch dat je ze dan gaat terroriseren. Bron: NRC next

Dat viswijf en dat aso kind die erbij staan zullen zijn vrouw en kind wel zijn, vermoed ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door Flounder op 11-04-2008 16:53:40 ]
pi_57985840
En 7 biologische plus nog 3 pleegkinderen, what's up with that?
pi_57986170
quote:

[..]

Sorry hoor, ik denk echt dat je het bij het verkeerde eind hebt.
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:22:36 #137
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57987353
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Is toch vrij Amerikaans?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:25:13 #138
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57987396
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef nr.1theMan het volgende:

[..]

en jij bent of een troll of zwaar bij je hersens gegrepen..
Ik denk een feminist.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:36:28 #139
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57987556
woont die japie nog steeds op dat adres dan? wel leuk om allerlei pakketjes en pizza's naartoe sturen
pi_57988100
http://www.dumpert.nl/mediabase/76761/04df0581/de_buurman.htm

[ Bericht 29% gewijzigd door gronk op 11-04-2008 20:21:27 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57988287
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:22 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Is toch vrij Amerikaans?
Nee hoor, niet eens meer voor de katholieken.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 19:46:23 #142
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57988930
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhouden
pi_57989494
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Of, wat is er mis met die vrouw dat er geen man is die het met haar kan volhouden
want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?

@ cultheld .. thnx .. en wat is die straalbezopen die buurman ..
ik lees trouwens in die blog waar iemand op dumpert naar linkt dat die buurman een alcoholprobleem heeft en zo over de rooie is omdat zij zijn 'vriendschap' niet wenst .. geen idee of dat roddels zijn of de waarheid, erg nuchter komt die gast iig niet over

wat ik alleen niet snap is de datum .. wist die in 2006 al dat zij gezocht wordt of is die camera niet goed ingesteld ?
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 21:08:13 #144
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57990571
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef moussie het volgende:

[..]

want alle vrouwen willen eigenlijk een man, dus als zij dat niet heeft zal het wel haar schuld zijn ? Je mag als vrouw zijnde niet alleen willen blijven maar toch kinderen willen krijgen, bvb ?
Alleen willen blijven en toch kinderen nemsen
Ah, het is een BOM moeder die 5 keer iemand heeft gevonden die daar even aan mee heeft gewerkt. waar he je dat gelezen Mous? Of is er toevallig iemand bij jou in je breiclubje die óók 10 kinderen heeft waarvan 7 van haarzelf en drie via de pleegzorg? Ja he?
  zaterdag 12 april 2008 @ 02:15:40 #145
194304 Hordo
Sjoerd actie!
pi_57996562
quote:

[..]

Ik hoef het hele verhaal niet eens te weten, als je zo voor iemands huis gaat staan en deze dreigementen uit ben je echt niet goed bij je hoofd. Dit zijn gewoon doodsbedreigingen, meneer geeft aan wel even over iemand heen te rijden en iemands nek om te draaien, en dat ga jij hier goed praten? Doe ff normaal... Daarnaast is deze partij wel de enige partij die met bewijs komt in de vorm van fotos en officiele aanklachten tegen buurman. Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.

Maar goed we spreken jou wel als je wordt geterroriseerd en bedreigd, dan heb je het vast ook allemaal zelf uitgelokt
pi_57996671
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Alleen willen blijven en toch kinderen nemsen
Ah, het is een BOM moeder die 5 keer iemand heeft gevonden die daar even aan mee heeft gewerkt. waar he je dat gelezen Mous? Of is er toevallig iemand bij jou in je breiclubje die óók 10 kinderen heeft waarvan 7 van haarzelf en drie via de pleegzorg? Ja he?
mijn breiclubje nog wel .. wat schattig

en tja .. als je een riant aantal jaren in een relatie mishandelt bent (en zij heeft de documenten om dat te bewijzen, weet je nog) dan ben je misschien niet zo happig om een nieuwe relatie te beginnen, dan heb je misschien wat moeite met het geven van dat soort vertrouwen .. niet geheel ondenkbaar niet waar ?
Dus wie weet is zij wel heel bewust ongehuwd naar een spermabank geweest, weet jij veel .. het krijgen van kinderen is immers tegenwoordig niet meer per definitie verbonden aan het bedrijven van de liefde ..

maar vertel, jij weet het zo goed .. wat heeft deze vrouw gedaan dat de doodsbedreigingen tegen haar kinderen zou kunnen rechtvaardigen .. ?

Dat een Amerikaanse, die van begin af aan open kaart heeft gespeeld over haar situatie, hier asiel krijgt op basis van haar humanitair appel gestaafd met documentatie doet niet ter zake blijkbaar ..
moeders wordt veroordeelt op basis van vooroordelen, haar nederlands is slecht, zij heeft een hoop kinderen en geen man .. dus is zij schuldig ? Aan wat eigenlijk, het niet voldoen aan jouw idee van 'hoe het moet' ? Zij krijgt 3 keer in de week hulp aan huis, gaat vaker op vakantie dan de buurman en haar kinderen liepen wel eens over het gazon .. en daarom mogen ze maar 'in hun eigen bloed verdrinken' ?
Hij gaat even vergeten waar de rem ook alweer zit, hij gaat haar nek knijpen tot zij geen 'amen' meer kan zeggen ?

Even afgezien van het gegeven dat ik dat 'geen amen meer kunnen zeggen' wel heel apart vindt als dreiging en me afvraag waar dat vandaan komt (helemaal in combinatie met dat leuke plaatje van 'we prayed a lot' met de Queen tune erbij) .. zoiets zeg je toch niet tegen kinderen, dat gaat gewoon te ver !!
pleased to meet you
  zaterdag 12 april 2008 @ 07:02:20 #147
97934 ASroma
Flamboyant
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 07:34:59 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57997141
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 02:15 schreef Hordo het volgende:

Als jouw punt al standhield zou de buurman ook een zaak hebben en in de media komen om alles even te ontkrachten.
Als hun punt werkelijk maar 1 kant heeft dan had de buurman allang een andere woning , bij dit soort conflicten is er altijd 1 van de 2 die de mogelijkheid krijgt om een ander huis te aanvaarden, soms gedwongen door een uitspraak, soms op initiatief van de WBV.

Aangezien ze er allebei nog wonen denk ik idd dat het verhaal twee kanten heeft .
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 07:40:58 #149
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57997151
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 07:02 schreef ASroma het volgende:
rutger is inmiddels ook langsgeweest http://www.geenstijl.tv/
Met een buurvrouw die het over uitlokking van de zielige holy heeft Ze woont er al 7 jaar tussen dus zal ook wel het e.a. weten nietwaar
  Eindredactie Games zaterdag 12 april 2008 @ 07:49:00 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_57997173
- trooooooooll! -

[ Bericht 95% gewijzigd door sp3c op 15-04-2008 18:44:07 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties