abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 03:42:44 #226
159093 bascross
Get to the chopper!
  dinsdag 29 december 2009 @ 04:02:31 #227
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76168808
Wat een held is die Jaap zeg, een jonge meid met de dood bedriegen. Dan ben je echt een enorme kneus. Wel mooi dat internet is uitgevonden al die jaren geleden want nu kan heel NL zien wat een lafaard het is.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 29 december 2009 @ 04:10:40 #228
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76168820
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
In jou ogen ben ik dan waarschijnlijk een kutmoeder aangezien ik van mening ben dat je een kind nooit zijn vader mag ontnemen.Een kind zal moeten leren omgaan met teleurstellingen en in het leven moeten leren dat er mensen zijn die zich niet aan afspraken houden, mensen zijn die manipuleren,mensen die stelen ect. Aan jou als verzorger dus de schone taak om hen dat te leren zonder dat ze dat gedrag overnemen, leren niet te vluchten ect.
Mijn moeder is toen ik 6 was met mijn broers bij mijn biologische vader weggegaan en dat was de beste beslissing die ze ooit heeft kunnen nemen en ik kan dus uit ervaring zeggen dat je absoluut niet weet waar je over praat als je zegt dat een moeder een kind de vader nooit mag ontnemen. Deze hele post van jou is echt enorme bullshit en getuigd van een compleet gebrek aan empathie. Je zit gewoon onzin uit te kramen omdat je geen flauw idee hebt waar je over praat.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:18:02 #229
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76169526
Een ongelooflijk verhaal. Wat bezielt die man in godsnaam?
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:32:42 #230
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_76169626
Wat een walgelijke vent zeg.
Doodschoppen moeten ze hem
Ik ben inmiddels overleden
pi_76171489
Wat een baas die vent
Ik hoop dat ze hem eens laten voelen wat pijn is
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_76171938
quote:
wat een laffe hond.
dringt huis van die dame binnen en wil haar aanvallen en gaat dan huillie huillie doen als die gekrabt word.

die vent heeft gewoon een flink pak slaag nodig zodat die een paar maanden zich in een rolstoel mag voortbewegen en de hele dag vla mag eten
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 12:48:53 #233
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_76176308
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 04:10 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Mijn moeder is toen ik 6 was met mijn broers bij mijn biologische vader weggegaan en dat was de beste beslissing die ze ooit heeft kunnen nemen en ik kan dus uit ervaring zeggen dat je absoluut niet weet waar je over praat als je zegt dat een moeder een kind de vader nooit mag ontnemen. Deze hele post van jou is echt enorme bullshit en getuigd van een compleet gebrek aan empathie. Je zit gewoon onzin uit te kramen omdat je geen flauw idee hebt waar je over praat.
Er zijn idd altijd uitzonderingen.
pi_76178622
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Er zijn idd altijd uitzonderingen.
ik snap niet hoe jij trouwens zo gemakkelijk kunt zeggen dat die vrouw ook wel wat misdaan miet hebben.

alleen als je al naar die video's kijkt waarin hij kinderen op gruwelijke wijze bedreigd dan moet je al snappen dat die vent niet goed is en de agressor is.
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:11:42 #235
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76188743
quote:
Dat filmpje . De tuin instormen en dan roepen 'se hep me gekrabbeld!'
Wat, op Hyves?

Dat laatste filmpje ook, allemachtig wat triest
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76189634
quote:
Als je even doorklikt op de bovenste link
quote:
Het was allemaal begonnen op 7 januari 2000, een week nadat wij verhuisd waren naar de Molenkamp in Rijnsburg, een klein dorp werkend in de bloembollen factor. Een man uit de buurt en zijn vrienden vertelden mij dat wij niet welkom waren in de buurt omdat ik had 3 zwarte geadopteerde kinderen heb die oorlog wezens zijn uit Afrika. Jaap riep herhaaldelijk vloeken tegen mijn kinderen dat ze “Zwarte Bos Apen” zijn en noemt mij regelmatig een “Kut Amerikaan” en een “Neger Zoener.”
http://verradeninnederland.blogspot.com/2009_09_01_archive.html
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')