quote:Op donderdag 3 april 2008 16:57 schreef Cairon het volgende:
en alles wat ik in het vorige tpic geschreven heb... is voor niets geweestGeen hond die terug leest
Ja ik vind het ook nogal een magere topictitelquote:
Het is moeilijk he? Het juiste knopje indrukkenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:27 schreef Snakey het volgende:
Oeps, sorry. Ik gooide het op slot ipv centraal.
Zo af en toe valt het niet mee inderdaad. Vooral als je niet op zit te letten.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is moeilijk he? Het juiste knopje indrukken
wacht maar, ik onthou allesquote:Op donderdag 3 april 2008 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo af en toe valt het niet mee inderdaad. Vooral als je niet op zit te letten.
jawel hoor en het doet me deugd te lezen dat al die mooie schotse ervaringen, de oude narigge Cairon nog niet verdrongen hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:57 schreef Cairon het volgende:
en alles wat ik in het vorige tpic geschreven heb... is voor niets geweestGeen hond die terug leest
Jezusquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nogal een magere topictitel
anorexia to the max mjah maar ja ach meneer heeft vriendinnetjes die nog dunner zijn DUSSSS... ;pquote:Op donderdag 3 april 2008 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.
Je hebt mager en mager, maar dit is echt niet gezond!
Ja, ongezond is 1 ding (en natuurlijk het belangrijkste), maar het is ook nog eens heel erg lelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.
Je hebt mager en mager, maar dit is echt niet gezond!
Alsof je de bouw van jongens en meiden kunt vergelijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:09 schreef Manias het volgende:
[..]
anorexia to the max mjah maar ja ach meneer heeft vriendinnetjes die nog dunner zijn DUSSSS... ;p
Nou ja, op de foto's waar Zakje kleren aan heeft zie je inderdaad niet dat het zo erg isquote:Op donderdag 3 april 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ongezond is 1 ding (en natuurlijk het belangrijkste), maar het is ook nog eens heel erg lelijk.
Niks hips of waifigs meer aan. Zit eerder aan de anorexia/herione-junk look te denken.
Maar hippe kleding zal dan wel weer veel verhullen of zo.
ach ik ook mar het gaat ook om het gezondheidsaspectquote:Op donderdag 3 april 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar de vraag is of dit nog onder mager valt. Ik bedoel... jij bent mager, ik ben mager.
had jij trouwens dit gezien? :pquote:Op donderdag 3 april 2008 19:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach ik ook mar het gaat ook om het gezondheidsaspect.
Ochja, kwestie van definitie. Ik noem mezelf altijd mager, maar sommige mensen worden dan boos omdat je jezelf naar beneden zou halen ofzo. Ik vind het gewoon een observatiequote:Op donderdag 3 april 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar de vraag is of dit nog onder mager valt. Ik bedoel... jij bent mager, ik ben mager.
Ik denk vooral het laatstequote:Op donderdag 3 april 2008 20:09 schreef Manias het volgende:
je hoeft er ook niet ziek-ziek van te worden..
haaruitval en tandvlees shizzle en zo(en stoppen van menstruatie lol)
Wat afgrijselijk!!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:07 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit vriendinnetje van Zakje?
WTF!! Dit is eng. Ik zit nu aan de milkshakequote:
quote:
Als die z'n mond maar dicht houdt...quote:
Ik lees het net, echt heeel stoerquote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, DJ Jean op MegaPann.
ik mag hopen dat er in zijn contract staat dat hij niet live mag scratchen want dat wordt vast weer een rampquote:
maar dat hij dan weer uitgerekend Geer gekozen heeft getuigd niet van goede smaakquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
He'd joint the club...
Serieus, als je die foto ziet, twijfel je toch uberhaupt niet meer?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
He'd joint the club...
jah naja... dat klopt...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat hij dan weer uitgerekend Geer gekozen heeft getuigd niet van goede smaak
maar ja op een oude fiets moet je het wel leren
Neej duh... daar heb ik deze foto op uitgekozenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus, als je die foto ziet, twijfel je toch uberhaupt niet meer?
volgens mij is het toch het nichtje van zowel Isa als Onno, want die zijn toch broer en zus ?quote:
dit vindt Wilma ervanquote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk dan, en hij is nu met gerard joling?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Zakje het volgende:Ik kan niet slapen, maar ik heb voor mezelf wel besloten morgen naar de huisarts te gaan voor een verwijsbriefje, vooral de geshockeerde reacties hier waren een ''duwtje'' .
Eigenlijk hadden dit zoort reacties en duwtjes uit je omgeving moeten komen. Ouders, familie, vrienden. En niet van vage internet contacten. Niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Zakje het volgende:Ik kan niet slapen, maar ik heb voor mezelf wel besloten morgen naar de huisarts te gaan voor een verwijsbriefje, vooral de geshockeerde reacties hier waren een ''duwtje'' .
goed zoquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Zakje het volgende:Ik kan niet slapen, maar ik heb voor mezelf wel besloten morgen naar de huisarts te gaan voor een verwijsbriefje, vooral de geshockeerde reacties hier waren een ''duwtje'' .
Die kan trouwens best wel lekker zingen!quote:
Uhuh.. ik ben best wel fan aan het wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die kan trouwens best wel lekker zingen!
Dat was je toch wel van plan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:17 schreef Vlarp het volgende:
Nou, dan ga ik wel zonder jou
Kan ik geloven, hij zingt lekker, het is jazz, en de teksten zijn actueel...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. ik ben best wel fan aan het worden
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. ik ben best wel fan aan het worden
Ik word graag gehaatquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
Maar Cazman haat ik net iets meer dan de rest...
Not by me you won't!!!quote:
Wouterrrrrrrrrrrrr. Komt Merel ook?quote:
TSSSSSSSSSSSSsssssssssssssssssquote:
Funky music, makes me happyquote:
mogge Bitchquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef Cybart het volgende:
Goeie morgen, morgen goeie dag
Goeie morgen, goeie morgen
Blij dat ik je weer beleven mag
Goeie morgen goeie morgen
Goeie dag allemaal
Dank U morgen voor het onthaal
jeps, er was gezellige bedrijvigheid, stomme paardenmensen, goede fooi, enz enzquote:
Paardenmensen? * Cazman herinnert een paardenopleiding van de STOAS in Deurnequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, er was gezellige bedrijvigheid, stomme paardenmensen, goede fooi, enz enz
en ik heb al weer zin in straks
en jij nog geklust, of wat heb je uitgespookt?
haha die lui jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Paardenmensen? * Cazman herinnert een paardenopleiding van de STOAS in Deurne
gisteren niet veel meer. veel gereisd naar lunteren. sávond niet veel meer gedaan. God of War II gespeeld en nog wat aan (censuur) gedaan.
Maffe mensen idd. Maar goed dat ze daar zitten en de rest van de maffe STOAS in den bosch en dronten. Maar die paardenmensen zijn ietsjes erger nog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha die lui ja
lunteren... blijft een vage plaatsnaam
en [censuur] .... oeh, echt
gewoon distancieren.... zou ik ook doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maffe mensen idd. Maar goed dat ze daar zitten en de rest van de maffe STOAS in den bosch en dronten. Maar die paardenmensen zijn ietsjes erger nog.
komt dat ff goed uit dat je er gaat wonenquote:Lunteren is erg vaag ook. Mij te christelijk. Lang leve Arnhem!
het echte werk is toch voorbehouden aan echte mannen blijkt maar weerquote:JAh het echte werk.
gelukkig blijven ze daarquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
gewoon distancieren.... zou ik ook doen
Arnhem is gelukkig niet zo christelijk, maar Ede, lunteren en barneveld wel heel erg.quote:komt dat ff goed uit dat je er gaat wonen
zolang de lust maar hoog isquote:het echte werk is toch voorbehouden aan echte mannen blijkt maar weer
STOAS in Dronten was ook ergquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maffe mensen idd. Maar goed dat ze daar zitten en de rest van de maffe STOAS in den bosch en dronten. Maar die paardenmensen zijn ietsjes erger nog.
Lunteren is erg vaag ook. Mij te christelijk. Lang leve Arnhem!
JAh het echte werk.
Ben er serieus nog nooit geweest. ben al wel uitgenodigd door wat leraren. misschien binnenkort eens kijken in dat boerenkrot. Er lopen als zelfs plannen om de hele STOAS te fuseren.quote:
Geen idee. joost is terug rond half 5. Misschien nog wat leren, dat is wel erg nodig. Anders is er niet veel te doen. Misschien eerst wat kleren aantrekken.quote:
al zal er van de school en leraren van mijn tijd wel niemand meer rondlopen daarquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ben er serieus nog nooit geweest. ben al wel uitgenodigd door wat leraren. misschien binnenkort eens kijken in dat boerenkrot. Er lopen als zelfs plannen om de hele STOAS te fuseren.
kleren aan doen... goed plan,quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geen idee. joost is terug rond half 5. Misschien nog wat leren, dat is wel erg nodig. Anders is er niet veel te doen. Misschien eerst wat kleren aantrekken.
En ji, of ga je een chilldag houden?j
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geen idee. joost is terug rond half 5. Misschien nog wat leren, dat is wel erg nodig. Anders is er niet veel te doen. Misschien eerst wat kleren aantrekken.
Heb je een keer wat vrij, weet je niet wat je ermee gaat doen. We kunnen beter gaan werkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
kleren aan doen... goed plan,
voor de rest ook geen idee, ik zou wat aan mn studie kunnen doen, of een filmpje kijken
don't know yet
Dat is al een tijdje niet meer denk ik. Er is veel veranderd en er is geen leraar die in beide locaties lesgeeft. misschien tussen de paarden en de drontense bastards. MAar ik denk het niet meer. De afstand is vrij groot.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al zal er van de school en leraren van mijn tijd wel niemand meer rondlopen daar
en in Dronten was er wel altijd een gezonde rivaliteit tussen CAH en STOAS
Maar waren er weer wel leraren die aan alle twee de instituten lesgaven
en dan gebeurt er ook geen zak gewoon op zo'n dag hequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb je een keer wat vrij, weet je niet wat je ermee gaat doen. We kunnen beter gaan werken
filmpje kijken is altijd tof!
[..]
Lunteren is een heel fijn instellingsdorpje. Heb er 3 jaar gewerkt, maar zou er niet willen wonen, te veel sociale controlequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Paardenmensen? * Cazman herinnert een paardenopleiding van de STOAS in Deurne
gisteren niet veel meer. veel gereisd naar lunteren. sávond niet veel meer gedaan. God of War II gespeeld en nog wat aan (censuur) gedaan.
Dan is Ede nog het minst christelijk. In Lunteren word je begroet met het bord; "welkom in Lunteren en onze kerken" Als je naar Barneveld moet je tussen de aanbouw van de 2 grootste kerken van Nederland door rijden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
gelukkig blijven ze daar
[..]
Arnhem is gelukkig niet zo christelijk, maar Ede, lunteren en barneveld wel heel erg.
[..]
zolang de lust maar hoog is
Idd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan gebeurt er ook geen zak gewoon op zo'n dag he
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lunteren is een heel fijn instellingsdorpje. Heb er 3 jaar gewerkt, maar zou er niet willen wonen, te veel sociale controle
De kerken zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan is Ede nog het minst christelijk. In Lunteren word je begroet met het bord; "welkom in Lunteren en onze kerken" Als je naar Barneveld moet je tussen de aanbouw van de 2 grootste kerken van Nederland door rijden.
Maar je vergeet Veenendaal( zijn buitengebied) nog dat is ook nogal bevindelijk...
Dat is idd zo, iedereen weet waar ik werk en wie ik ben... Terwijl ik toch niet zo heel veel contact maak, maar goed, voor de cliënten daar is het een goed dorp.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Cazman het volgende:
Vertel mij wat. JE kan er niks zonder dat het halve dorp het weet.
Zal binnenkort binnendoor naar mijn zus toe rijden, dan zal ik ff kijken hoe ver de bouw is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
De kerken zijn bijna klaar. En Veenendaal heeft te veel stoplichten
Maar ik mag helemaal niet met naakte mannen fokken.quote:
Spannend...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow.We krijgen over een half uur te horen wat de nieuwe situatie wordt en wie er mag blijven en wie niet..........
*ruimt bureau vast leeg*
succes...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow.We krijgen over een half uur te horen wat de nieuwe situatie wordt en wie er mag blijven en wie niet..........
*ruimt bureau vast leeg*
als het te erg wordt kom je hier maar even koffie /thee drinken hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
*ruimt bureau vast leeg*
2 verschillende gereformeerde onzin geloof ik. zonde van de bouwgrond iigquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens enig idee waarom het 2 kerken tegenover elkaar zijn?
succes jonge!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
*ruimt bureau vast leeg*
ja daar hadden aardig wat huizen voor in de plaats gekundquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
2 verschillende gereformeerde onzin geloof ik. zonde van de bouwgrond iig
Veel mensen trekken erheen voor het gelovige gedoe. Barneveld is dan ook bv. 1 van de gemeentes die nog kampt met een riant geboorteoverschot. Konijnen zijn 't daarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar hadden aardig wat huizen voor in de plaats gekund
al vraag je jezelf dan natuurlijk af wie er voor zijn plezier daar wil wonen
en wil de tandarts dat zelf gaan doen, of met het poliklinisch gebeurenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
ok, ik kreeg net te horen dat al mijn verstandkiezen eruit gaan... ze zitten kaarsrecht alleen zorgen voor moeilijke poetsbeurten....
de tandarts gaat het zelf doen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wil de tandarts dat zelf gaan doen, of met het poliklinisch gebeuren
in het laatste wens ik je veel sterkte toe als je een week lang het gevoel hebt om een hamster te zijn met opgezwolle wangen en kaken en dat je niet kan praten/lachen/geeuwen/kauwen
dan kom je er dus "relatief" genadig vanafquote:
Had ik ook, om dezelfde redenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
ok, ik kreeg net te horen dat al mijn verstandkiezen eruit gaan... ze zitten kaarsrecht alleen zorgen voor moeilijke poetsbeurten....
Nou dan ben ik benieuwd of ik mezelf nog wel terug ga herkennen als ik daar maandag ochtend moet zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
'k Was best wel lang niet op Rotterdam Centraal geweest, maar... de stationshal enzo is weg.
Wel mooi uitzicht op die Nationale Nederlanden-gebouwen nu.
Oh, en Station Blaak was ik ook nog niet geweest... daar hebben ze zich ook wel architectonisch uitgeleefd...
*achterloop*
Maar *doet met tong raar* ze eindigen toch altijd al, alleen nu eentje eerder?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
't Is alleen raar dat je dan ineens de 'eindigheid' van je kiezen beseft... het zijn er maar een paar achter elkaar, en geen eindeloze rij... je voelt ineens met je tong dat 't stopt. (Tenminste, dat viel mij op.)
goed manquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Hoezee, ik mag een afspraak maken bij de psycholoog,alhoewel ik een schat van een huisarts heb, was ze van mening dat mijn ondergewicht niet te wijten is aan iets fysieks , en dat een psycholoog me beter zou kunnen helpen. Verder was ze wel erg trots op me dat ik met mijn probleem naar haar toe kwam.
quote:
Hoewel ik Rotterdam woon, vind ik dat de stad echt geen charmes heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kop van Zuid stukken beter maar Blaak is niet bad.
Trouwens Vlarp woon je nog steeds niet in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Hoezee, ik mag een afspraak maken bij de psycholoog,alhoewel ik een schat van een huisarts heb, was ze van mening dat mijn ondergewicht niet te wijten is aan iets fysieks , en dat een psycholoog me beter zou kunnen helpen. Verder was ze wel erg trots op me dat ik met mijn probleem naar haar toe kwam.
Verhuis.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
Hoewel ik Rotterdam woon, vind ik dat de stad echt geen charmes heeft
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:43 schreef Ang3l het volgende:
JAAAA! Huis- en autosleutels teruggevonden!!
Ze lagen in de meterkast omdat ik gister toen ik thuis kwam ontdekte dat ik geen water had en ik de aansluiting wilde controleren
Nee, dus vanochtend kon ik ze zou snel niet vinden (thank god for spare keys) en daarnet ook weer niet. En ineens als in PINGGGGG bedacht ik me: ik ben in de meterkast geweest toen ik thuis kwam!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik kan me voorstellen dat dat niet de eerste plaats is waar je gaat zoeken
Goeie shizzle Zakje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
We hebben er een nieuwe baby bij!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Manias het volgende:
The shizzles have decided.. and we named him.. Butcheecha
De eerste stap is gezet. Nu gaat de rest ook makkelijker, denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Ik vind dat je trots mag zijn op jezelf Zakje, ik heb de foto gezien.... en het was hoog tijd om stappen te ondernemen denk ik. Misschien voel je het zelf (nog) niet zo, maar dit zou wel eens het beste kunnen zijn wat je kon gebeuren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Can ya explain teh name?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Manias het volgende:
The shizzles have decided.. and we named him.. Butcheecha
Ik vind Rotterdam geweldig. Den Haag en Amsterdam heeft ook zo zijn charmes maar Rotterdam is toch meer mijn ding.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoewel ik Rotterdam woon, vind ik dat de stad echt geen charmes heeft
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:06 schreef Manias het volgende:
[ afbeelding ]
tranny fierceness of years gone by (aka vroegah)
Laat maar, ik snap het al:quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
Wat is dat toch met homo's die vrouwelijke RPG chars kiezen?
quote:
Da is net zoiets als dat de meeste homo's het geweldig vinden om aan de tieten bij een vrouw te zittenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
Vandaag? Dat het ik heul niet gezien deze keer!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Da is net zoiets als dat de meeste homo's het geweldig vinden om aan de tieten bij een vrouw te zitten.
Vandaag nog!.
haha ik weet niet of steeph graag aan tieten zitquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaag? Dat het ik heul niet gezien deze keer!
maar je had het niet over Ang3l nu?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik weet niet of steeph graag aan tieten zit.
Ik wel hoor!
alleen dit keer was he noodzaak in een pashokje.
Tieten van een vrouw vind ik zo niet speciaal. Ik snap niet wat hetero's daar tof aan vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Da is net zoiets als dat de meeste homo's het geweldig vinden om aan de tieten bij een vrouw te zitten.
Vandaag nog!.
Jij was bi toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Vandaag nog!.
Wat ook ontdekt is dat homo's HEEL vaak een priest zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
*mee eens*quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
Strijken is toch echt het fijnst met de wat stevigere muziek flink hard....
(niet dat ik zo graag strijk, maar ik blèr wel graag mee met hardrock... arme buren...)
met wat?quote:
Wat je schreef hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
met wat?
strijken, muziek, of buren?
je bent toch niet toevallig mijn benedenbuurman of zo?
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat je schreef haha
*After Forever op terrorisme niveau heb staan*
Over op Dimmu Borgir.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Foo Fighters, 30 seconds from mars, Alter Bridge....
Wel, een groot decolleté wakkert de oerinstincten aan en doet mannen denken aan een bilnaad, wat onze primitieve voorouders geil vonden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tieten van een vrouw vind ik zo niet speciaal. Ik snap niet wat hetero's daar tof aan vinden.
Nigel Barkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef Manias het volgende:
http://img448.imageshack.us/img448/1307/nigel19rk.jpg
http://img448.imageshack.us/img448/4313/nigel29uz.jpg
[ afbeelding ]
met of zonder haar?
meestal juist diegene die het hardst schreeuwen ik ben zo mannelijk zijn gewoon nichterig.quote:
Ik vind girly types som best wel leuk. Goedenavond trouwens en tot ziens ook gelijk weer. Ga de stad in, eten en veel wijn drinkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
meestal juist diegene die het hardst schreeuwen ik ben zo mannelijk zijn gewoon nichterig.
Ik ben gewoon nichterig af en toe en glad to be one.
Eff inkomen voor het concert van volgende week.
.
Ja, beetje gek... mijn conditie gaat ook niet echt vooruit met vijf keer in de week hometrainerenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:28 schreef Ang3l het volgende:
3x in de week dansen ...... ik MOET toch onderhand wel conditie krijgen zou je zo denken!*nahijg*
Ho bitch niemand mag me een girl noemen behalve een goeie vriend van me maar ja ik noem hem sloerie als koosnaampjequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind girly types som best wel leuk. Goedenavond trouwens en tot ziens ook gelijk weer. Ga de stad in, eten en veel wijn drinken
wtf?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nigel BarkerIk heb ooit nog eens met hem heen en weer gemaild
girlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho bitch niemand mag me een girl noemen behalve een goeie vriend van me maar ja ik noem hem sloerie als koosnaampje.
Sinds waneer krijg je in een paar weken conditiequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, beetje gek... mijn conditie gaat ook niet echt vooruit met vijf keer in de week hometraineren
Ik ben inmiddels tweeenhalve maand bezigquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sinds waneer krijg je in een paar weken conditie
heb trouwens gelezen dat het beste is 20 minuten per dag en dan vervolgens op te bouwen naar 2 uur per dag , 7 keer in de week.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels tweeenhalve maand bezig
Niet dat ik compleet kapot ben na een half uur of een uur, maar ik heb ook niet echt het idee dat ik vooruit ga.
quote:Endorfines werken in de eerste plaats pijnonderdrukkend, maar zorgen ook voor een gevoel van geluk of euforie, zoals de 'runners high' bij duursporters. De roesachtige toestand die kan ontstaan na een fysieke inspanning wordt gedeeltelijk veroorzaakt door het vrijkomen van endorfine. Opium en heroïne werken op dezelfde receptoren in als endorfine. De smaakervaring bij suikers, vetten en ook chocolade produceert endorfine in het lichaam. Ook werkt deze verslavende stof zeer actief bij automutilatie of zelfverminking.
Nee...quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kop van Zuid stukken beter maar Blaak is niet bad.
Trouwens Vlarp woon je nog steeds niet in Rotterdam?
In welke mate hebben deze personen jouw seksuele voorkeur geaccepteerd?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef wonderer het volgende:
http://www.schorermonitor.nl/
Wie heeft er zin om mee te doen?
Volgens mij is het overgrote gedeelte van dit topic afkomstig uit Eindhovenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef PJORourke het volgende:
Wie gaat er wel eens homo uit in Eindhoven?
Ik zie al een bekende langskomen in een avatar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij is het overgrote gedeelte van dit topic afkomstig uit Eindhoven
Als jij het al niet weet...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:30 schreef Zakje het volgende:
Kun je neon/kanarie-geel combineren met olijfgroen? Ik ben er niet geheel zeker van.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie al een bekende langskomen in een avatar.
Zat jij niet afgelopen zaterdag aan de bar in de Pallaz? Ik kan me vergissen hoor...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
terwijl ik noooooit in eindhoven uitga
Je leeftquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet...
maar mij zal je er niet in zien rondlopen, zijn verschillende kleurwarmtes....
TUURLIJK groen komt uit geel voortquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:30 schreef Zakje het volgende:
Kun je neon/kanarie-geel combineren met olijfgroen? Ik ben er niet geheel zeker van.
Dankjewel, dan is mijn outfitje voor morgen op 2 dingen na compleet nuquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TUURLIJK groen komt uit geel voort
Thanx, ben wel een beetje lief (ookal kom ik soms niet zo over :p)quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je leeft![]()
! Nog bedankt voor die lieve pm
.
ja is waar, maar daarvoor was het wel weer 3 maanden geleden, en het zal ook wel weer een tijd duren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zat jij niet afgelopen zaterdag aan de bar in de Pallaz? Ik kan me vergissen hoor...
Je hoeft je niet te schamen hoor... al doe ik dat daar ook af en toe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja is waar, maar daarvoor was het wel weer 3 maanden geleden, en het zal ook wel weer een tijd duren.
Maar het was eigenlijk als grap bedoeld...
http://www.gay.nl/wilhelmushermanquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:30 schreef Zakje het volgende:
beide feesten zijn baggerquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het vervreemdende effect daar vele malen groter als bijvoorbeeld op het friso feest
Man + inrichting van zijn huis is afzichtelijke. Daarvoor zou ik echt een miljoen voor nodig hebben wil ik het met hem gaan doen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/wilhelmusherman
zakje een sugar daddy voor je gevonden!
welcome@nieuweling
Sam, dommie, ik heb helemaal geen sugardaddy nodigquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/wilhelmusherman
zakje een sugar daddy voor je gevonden!
welcome@nieuweling
ik ben intussen natuurlijk wel extreem benieuwd wie jij dan bent natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor... al doe ik dat daar ook af en toe.
Oh gosh, ik zie nu pas die inrichtingquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Man + inrichting van zijn huis is afzichtelijke. Daarvoor zou ik echt een miljoen voor nodig hebben wil ik het met hem gaan doen!
Half-om.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben intussen natuurlijk wel extreem benieuwd wie jij dan bent natuurlijk
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Zakje het volgende:
Oh gosh, ik zie nu pas die inrichting![]()
![]()
![]()
! Dat komt helemaal niet overeen met mijn extreme less is more voorkeur
, kitscherige rommel !
die snap ik dus niet, als dat een hint was?quote:
dan moet je toch wel iets van limburgs bloed door de aderen hebben stromen, want volgens mij wordt dat toch echt alleen daar gedronkenquote:
Dat bestelde ik, terwijl je naast me zat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
die snap ik dus niet, als dat een hint was?
wie zegt dat hij het met jou zou doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Man + inrichting van zijn huis is afzichtelijke. Daarvoor zou ik echt een miljoen voor nodig hebben wil ik het met hem gaan doe!
eerder een bestellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snap ik dus niet, als dat een hint was?
Klopt. Alleen was ie voor m'n vriendje...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:11 schreef Stroekie het volgende:
dan moet je toch wel iets van limburgs bloed door de aderen hebben stromen, want volgens mij wordt dat toch echt alleen daar gedronken
Als je zo lelijk bent kun je het je niet veroorloven kieskeurig te zijn denk ik zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
wie zegt dat hij het met jou zou doen.
Nee, toen hij zelf bestelde gooiden ze cola bij z'n bier.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef Stroekie het volgende:
eerder een bestellingdie ze hier in Schubbekutterveen in het cafe dan weer niet kennen
had hij dan het woord sjoez laten vallen ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, toen hij zelf bestelde gooiden ze cola bij z'n bier.
wacht maar af totdat jij 52 bentquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je zo lelijk bent kun je het je niet veroorloven kieskeurig te zijn denk ik zo?
Bier is ordinairquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, toen hij zelf bestelde gooiden ze cola bij z'n bier.
Vertel hem dat maar eens.quote:
Hij is nog zo netjes om vanaf 26 te zeggen.quote:
meestal tellen zulke lui er juist nog 10 jaar vanaf, en is het hoe jonger hoe lieverquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nog zo netjes om vanaf 26 te zeggen.
is hij je vriendjequote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nog zo netjes om vanaf 26 te zeggen.
Precies. Het is dat ze niet wegkomen met tot 16...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:28 schreef Stroekie het volgende:
meestal tellen zulke lui er juist nog 10 jaar vanaf, en is het hoe jonger hoe liever
Minstens 2 X te oudquote:
Er is een gozer tijdens uitgaan ergens in de dertig en hij doet het alleen onder 18 het liefst met 16 jarigen. Hij heeft elke keer dezelfde kleding ook aan, verschrikkelijk om aan te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Het is dat ze niet wegkomen met tot 16...
In Eindhoven? Dan weet ik wie het is...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:31 schreef samjustme het volgende:
Er is een gozer tijdens uitgaan ergens in de dertig en hij doet het alleen onder 18 het liefst met 16 jarigen. Hij heeft elke keer dezelfde kleding ook aan, verschrikkelijk om aan te zien.
Ik ben al opa, je hoeft me niet te herinneren aan aankomend horror leeftijdquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sam is volgens mij gewoon jalours, want hij is nog geen 26
Je pap lust jonge blaadjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
Och ik weet het niet, aan de ene kant geef ik je wel gelijk, en heeft het iets ranzigs, aan de andere kant, mijn stiefmama en ik schelen net 7 jaar, en tussen haar en mijn papa gaat het ontzettend goed....
alles is relatief, ik moet komende zomer een veel zwaardere horde nemen met het bereiken van een volgend kroonjaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben al opa, je hoeft me niet te herinneren aan aankomend horror leeftijd.
50? 60?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:37 schreef Stroekie het volgende:
alles is relatief, ik moet komende zomer een veel zwaardere horde nemen met het bereiken van een volgend kroonjaar![]()
dan ben jij toch nog steeds een jonkie
Omdat de realiteit niet meevaltquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:40 schreef Stroekie het volgende:
waarom wild gokken als je het antwoord gewoon in het profiel kan lezen
Wijfquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
Eigenlijk mag ik niet zeuren, maar ik vind het ook best vervelend dat ik alweer 20 jaar ga worden in september.
Oh... ik haal dat altijd gewoon bij de Aldiquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:44 schreef Stroekie het volgende:
nee de speurtocht naar mosterd gaat toch nog wel een jaar of 10 duren
ik ben nog aan het oefenen en kom nu nog steeds niet verder dan Picalillyquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh... ik haal dat altijd gewoon bij de Aldi
Da's wel een leuk, groot circus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:50 schreef Stroekie het volgende:
ik ben nog aan het oefenen en kom nu nog steeds niet verder dan Picalilly
dan kom maar eens op met een foto zodat we dat kunnen be amenquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:59 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben verbijsterd hoeveel Zakje op een jongere versie van mij lijkt...
Die staat toch wel ergens online... ik ga het niet te makkelijk maken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:00 schreef Stroekie het volgende:
dan kom maar eens op met een foto zodat we dat kunnen be amen
Nou, met mijn charme, wie zou dat niet !?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
wie zegt dat hij het met jou zou doen.
Kasteelbierquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:38 schreef hierissieweer het volgende:
Helaas mag ik de vlaming niet meer in...
I am notquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou, met mijn charme, wie zou dat niet !?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:38 schreef hierissieweer het volgende:
En wat deed stroekie zo laat nog op!?
Het was weekend... Dacht dat ie weer dingen zat te doen die niet door de beugel konden!![]()
Da's toch ook het enige slag dat daar komt? Ik durf daar haast niet naar binnen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 05:14 schreef Jerruh het volgende:
net een steekpartij geweest bij de backstreet... een of andere kolereantilliaan...
Ik kom er ook niet graag nee, sterker nog, ben er nog nooit geweest. het vreemde aan die steekpartij is dat de portiers van de betreffende zaak niks deden en dat o.a. onze portiers mee hebben gewerkt om die randdebielen onder de duim te houden. zelfs de politie deed bijna niks...quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's toch ook het enige slag dat daar komt? Ik durf daar haast niet naar binnen.
Ik ben er een keertje geweest, breezertent par excellence. En je staat daar in de rij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:16 schreef Jerruh het volgende:
Ik kom er ook niet graag nee, sterker nog, ben er nog nooit geweest. het vreemde aan die steekpartij is dat de portiers van de betreffende zaak niks deden en dat o.a. onze portiers mee hebben gewerkt om die randdebielen onder de duim te houden. zelfs de politie deed bijna niks...
we hebben momenteel weer nieuwen. we zijn namelijk overgenomen als geheel door eigenaren van de bongo beacht, dus in het najaar wordt de hele tijd verbouwd en de capaciteit verdriedubbeld en veel dingen gerenoveerd. de plafonds en vloeren boven bijv, aangezien de bovenverdiepingen na een paar uur rookmachine blauw staan van de rook hehe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben er een keertje geweest, breezertent par excellence. En je staat daar in de rij.
Nou moet ik zeggen dat jullie ook wel een paar stevige portiers hebben.
Ik ben er alleen ooit geweest toen het nog de YES heette. Hetr ligt er ook een beetje vreemd achterafquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's toch ook het enige slag dat daar komt? Ik durf daar haast niet naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |