Nee, toen hij zelf bestelde gooiden ze cola bij z'n bier.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef Stroekie het volgende:
eerder een bestellingdie ze hier in Schubbekutterveen in het cafe dan weer niet kennen
had hij dan het woord sjoez laten vallen ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, toen hij zelf bestelde gooiden ze cola bij z'n bier.
wacht maar af totdat jij 52 bentquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je zo lelijk bent kun je het je niet veroorloven kieskeurig te zijn denk ik zo?
Bier is ordinairquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, toen hij zelf bestelde gooiden ze cola bij z'n bier.
Vertel hem dat maar eens.quote:
Hij is nog zo netjes om vanaf 26 te zeggen.quote:
meestal tellen zulke lui er juist nog 10 jaar vanaf, en is het hoe jonger hoe lieverquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nog zo netjes om vanaf 26 te zeggen.
is hij je vriendjequote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nog zo netjes om vanaf 26 te zeggen.
Precies. Het is dat ze niet wegkomen met tot 16...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:28 schreef Stroekie het volgende:
meestal tellen zulke lui er juist nog 10 jaar vanaf, en is het hoe jonger hoe liever
Minstens 2 X te oudquote:
Er is een gozer tijdens uitgaan ergens in de dertig en hij doet het alleen onder 18 het liefst met 16 jarigen. Hij heeft elke keer dezelfde kleding ook aan, verschrikkelijk om aan te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Het is dat ze niet wegkomen met tot 16...
In Eindhoven? Dan weet ik wie het is...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:31 schreef samjustme het volgende:
Er is een gozer tijdens uitgaan ergens in de dertig en hij doet het alleen onder 18 het liefst met 16 jarigen. Hij heeft elke keer dezelfde kleding ook aan, verschrikkelijk om aan te zien.
Ik ben al opa, je hoeft me niet te herinneren aan aankomend horror leeftijdquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sam is volgens mij gewoon jalours, want hij is nog geen 26
Je pap lust jonge blaadjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
Och ik weet het niet, aan de ene kant geef ik je wel gelijk, en heeft het iets ranzigs, aan de andere kant, mijn stiefmama en ik schelen net 7 jaar, en tussen haar en mijn papa gaat het ontzettend goed....
alles is relatief, ik moet komende zomer een veel zwaardere horde nemen met het bereiken van een volgend kroonjaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben al opa, je hoeft me niet te herinneren aan aankomend horror leeftijd.
50? 60?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:37 schreef Stroekie het volgende:
alles is relatief, ik moet komende zomer een veel zwaardere horde nemen met het bereiken van een volgend kroonjaar![]()
dan ben jij toch nog steeds een jonkie
Omdat de realiteit niet meevaltquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:40 schreef Stroekie het volgende:
waarom wild gokken als je het antwoord gewoon in het profiel kan lezen
Wijfquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
Eigenlijk mag ik niet zeuren, maar ik vind het ook best vervelend dat ik alweer 20 jaar ga worden in september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |