Ja, beetje gek... mijn conditie gaat ook niet echt vooruit met vijf keer in de week hometrainerenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:28 schreef Ang3l het volgende:
3x in de week dansen ...... ik MOET toch onderhand wel conditie krijgen zou je zo denken!*nahijg*
Ho bitch niemand mag me een girl noemen behalve een goeie vriend van me maar ja ik noem hem sloerie als koosnaampjequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind girly types som best wel leuk. Goedenavond trouwens en tot ziens ook gelijk weer. Ga de stad in, eten en veel wijn drinken
wtf?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nigel BarkerIk heb ooit nog eens met hem heen en weer gemaild
girlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlgirlquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho bitch niemand mag me een girl noemen behalve een goeie vriend van me maar ja ik noem hem sloerie als koosnaampje.
Sinds waneer krijg je in een paar weken conditiequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, beetje gek... mijn conditie gaat ook niet echt vooruit met vijf keer in de week hometraineren
Ik ben inmiddels tweeenhalve maand bezigquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sinds waneer krijg je in een paar weken conditie
heb trouwens gelezen dat het beste is 20 minuten per dag en dan vervolgens op te bouwen naar 2 uur per dag , 7 keer in de week.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels tweeenhalve maand bezig
Niet dat ik compleet kapot ben na een half uur of een uur, maar ik heb ook niet echt het idee dat ik vooruit ga.
quote:Endorfines werken in de eerste plaats pijnonderdrukkend, maar zorgen ook voor een gevoel van geluk of euforie, zoals de 'runners high' bij duursporters. De roesachtige toestand die kan ontstaan na een fysieke inspanning wordt gedeeltelijk veroorzaakt door het vrijkomen van endorfine. Opium en heroïne werken op dezelfde receptoren in als endorfine. De smaakervaring bij suikers, vetten en ook chocolade produceert endorfine in het lichaam. Ook werkt deze verslavende stof zeer actief bij automutilatie of zelfverminking.
Nee...quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kop van Zuid stukken beter maar Blaak is niet bad.
Trouwens Vlarp woon je nog steeds niet in Rotterdam?
In welke mate hebben deze personen jouw seksuele voorkeur geaccepteerd?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef wonderer het volgende:
http://www.schorermonitor.nl/
Wie heeft er zin om mee te doen?
Volgens mij is het overgrote gedeelte van dit topic afkomstig uit Eindhovenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef PJORourke het volgende:
Wie gaat er wel eens homo uit in Eindhoven?
Ik zie al een bekende langskomen in een avatar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij is het overgrote gedeelte van dit topic afkomstig uit Eindhoven
Als jij het al niet weet...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:30 schreef Zakje het volgende:
Kun je neon/kanarie-geel combineren met olijfgroen? Ik ben er niet geheel zeker van.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie al een bekende langskomen in een avatar.
Zat jij niet afgelopen zaterdag aan de bar in de Pallaz? Ik kan me vergissen hoor...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
terwijl ik noooooit in eindhoven uitga
Je leeftquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet...
maar mij zal je er niet in zien rondlopen, zijn verschillende kleurwarmtes....
TUURLIJK groen komt uit geel voortquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:30 schreef Zakje het volgende:
Kun je neon/kanarie-geel combineren met olijfgroen? Ik ben er niet geheel zeker van.
Dankjewel, dan is mijn outfitje voor morgen op 2 dingen na compleet nuquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TUURLIJK groen komt uit geel voort
Thanx, ben wel een beetje lief (ookal kom ik soms niet zo over :p)quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je leeft![]()
! Nog bedankt voor die lieve pm
.
ja is waar, maar daarvoor was het wel weer 3 maanden geleden, en het zal ook wel weer een tijd duren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zat jij niet afgelopen zaterdag aan de bar in de Pallaz? Ik kan me vergissen hoor...
Je hoeft je niet te schamen hoor... al doe ik dat daar ook af en toe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja is waar, maar daarvoor was het wel weer 3 maanden geleden, en het zal ook wel weer een tijd duren.
Maar het was eigenlijk als grap bedoeld...
http://www.gay.nl/wilhelmushermanquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:30 schreef Zakje het volgende:
beide feesten zijn baggerquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het vervreemdende effect daar vele malen groter als bijvoorbeeld op het friso feest
Man + inrichting van zijn huis is afzichtelijke. Daarvoor zou ik echt een miljoen voor nodig hebben wil ik het met hem gaan doen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/wilhelmusherman
zakje een sugar daddy voor je gevonden!
welcome@nieuweling
Sam, dommie, ik heb helemaal geen sugardaddy nodigquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/wilhelmusherman
zakje een sugar daddy voor je gevonden!
welcome@nieuweling
ik ben intussen natuurlijk wel extreem benieuwd wie jij dan bent natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor... al doe ik dat daar ook af en toe.
Oh gosh, ik zie nu pas die inrichtingquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Man + inrichting van zijn huis is afzichtelijke. Daarvoor zou ik echt een miljoen voor nodig hebben wil ik het met hem gaan doen!
Half-om.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben intussen natuurlijk wel extreem benieuwd wie jij dan bent natuurlijk
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Zakje het volgende:
Oh gosh, ik zie nu pas die inrichting![]()
![]()
![]()
! Dat komt helemaal niet overeen met mijn extreme less is more voorkeur
, kitscherige rommel !
die snap ik dus niet, als dat een hint was?quote:
dan moet je toch wel iets van limburgs bloed door de aderen hebben stromen, want volgens mij wordt dat toch echt alleen daar gedronkenquote:
Dat bestelde ik, terwijl je naast me zat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
die snap ik dus niet, als dat een hint was?
wie zegt dat hij het met jou zou doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Man + inrichting van zijn huis is afzichtelijke. Daarvoor zou ik echt een miljoen voor nodig hebben wil ik het met hem gaan doe!
eerder een bestellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snap ik dus niet, als dat een hint was?
Klopt. Alleen was ie voor m'n vriendje...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:11 schreef Stroekie het volgende:
dan moet je toch wel iets van limburgs bloed door de aderen hebben stromen, want volgens mij wordt dat toch echt alleen daar gedronken
Als je zo lelijk bent kun je het je niet veroorloven kieskeurig te zijn denk ik zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
wie zegt dat hij het met jou zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |