Oh... ik haal dat altijd gewoon bij de Aldiquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:44 schreef Stroekie het volgende:
nee de speurtocht naar mosterd gaat toch nog wel een jaar of 10 duren
ik ben nog aan het oefenen en kom nu nog steeds niet verder dan Picalillyquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh... ik haal dat altijd gewoon bij de Aldi
Da's wel een leuk, groot circus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:50 schreef Stroekie het volgende:
ik ben nog aan het oefenen en kom nu nog steeds niet verder dan Picalilly
dan kom maar eens op met een foto zodat we dat kunnen be amenquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:59 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben verbijsterd hoeveel Zakje op een jongere versie van mij lijkt...
Die staat toch wel ergens online... ik ga het niet te makkelijk maken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:00 schreef Stroekie het volgende:
dan kom maar eens op met een foto zodat we dat kunnen be amen
Nou, met mijn charme, wie zou dat niet !?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
wie zegt dat hij het met jou zou doen.
Kasteelbierquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:38 schreef hierissieweer het volgende:
Helaas mag ik de vlaming niet meer in...
I am notquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou, met mijn charme, wie zou dat niet !?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:38 schreef hierissieweer het volgende:
En wat deed stroekie zo laat nog op!?
Het was weekend... Dacht dat ie weer dingen zat te doen die niet door de beugel konden!![]()
Da's toch ook het enige slag dat daar komt? Ik durf daar haast niet naar binnen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 05:14 schreef Jerruh het volgende:
net een steekpartij geweest bij de backstreet... een of andere kolereantilliaan...
Ik kom er ook niet graag nee, sterker nog, ben er nog nooit geweest. het vreemde aan die steekpartij is dat de portiers van de betreffende zaak niks deden en dat o.a. onze portiers mee hebben gewerkt om die randdebielen onder de duim te houden. zelfs de politie deed bijna niks...quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's toch ook het enige slag dat daar komt? Ik durf daar haast niet naar binnen.
Ik ben er een keertje geweest, breezertent par excellence. En je staat daar in de rij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:16 schreef Jerruh het volgende:
Ik kom er ook niet graag nee, sterker nog, ben er nog nooit geweest. het vreemde aan die steekpartij is dat de portiers van de betreffende zaak niks deden en dat o.a. onze portiers mee hebben gewerkt om die randdebielen onder de duim te houden. zelfs de politie deed bijna niks...
we hebben momenteel weer nieuwen. we zijn namelijk overgenomen als geheel door eigenaren van de bongo beacht, dus in het najaar wordt de hele tijd verbouwd en de capaciteit verdriedubbeld en veel dingen gerenoveerd. de plafonds en vloeren boven bijv, aangezien de bovenverdiepingen na een paar uur rookmachine blauw staan van de rook hehe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben er een keertje geweest, breezertent par excellence. En je staat daar in de rij.
Nou moet ik zeggen dat jullie ook wel een paar stevige portiers hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |