goed manquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Hoezee, ik mag een afspraak maken bij de psycholoog,alhoewel ik een schat van een huisarts heb, was ze van mening dat mijn ondergewicht niet te wijten is aan iets fysieks , en dat een psycholoog me beter zou kunnen helpen. Verder was ze wel erg trots op me dat ik met mijn probleem naar haar toe kwam.
quote:
Hoewel ik Rotterdam woon, vind ik dat de stad echt geen charmes heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kop van Zuid stukken beter maar Blaak is niet bad.
Trouwens Vlarp woon je nog steeds niet in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Hoezee, ik mag een afspraak maken bij de psycholoog,alhoewel ik een schat van een huisarts heb, was ze van mening dat mijn ondergewicht niet te wijten is aan iets fysieks , en dat een psycholoog me beter zou kunnen helpen. Verder was ze wel erg trots op me dat ik met mijn probleem naar haar toe kwam.
Verhuis.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
Hoewel ik Rotterdam woon, vind ik dat de stad echt geen charmes heeft
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:43 schreef Ang3l het volgende:
JAAAA! Huis- en autosleutels teruggevonden!!
Ze lagen in de meterkast omdat ik gister toen ik thuis kwam ontdekte dat ik geen water had en ik de aansluiting wilde controleren
Nee, dus vanochtend kon ik ze zou snel niet vinden (thank god for spare keys) en daarnet ook weer niet. En ineens als in PINGGGGG bedacht ik me: ik ben in de meterkast geweest toen ik thuis kwam!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik kan me voorstellen dat dat niet de eerste plaats is waar je gaat zoeken
Goeie shizzle Zakje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
We hebben er een nieuwe baby bij!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Manias het volgende:
The shizzles have decided.. and we named him.. Butcheecha
De eerste stap is gezet. Nu gaat de rest ook makkelijker, denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Ik vind dat je trots mag zijn op jezelf Zakje, ik heb de foto gezien.... en het was hoog tijd om stappen te ondernemen denk ik. Misschien voel je het zelf (nog) niet zo, maar dit zou wel eens het beste kunnen zijn wat je kon gebeuren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Zakje het volgende:
Can ya explain teh name?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Manias het volgende:
The shizzles have decided.. and we named him.. Butcheecha
Ik vind Rotterdam geweldig. Den Haag en Amsterdam heeft ook zo zijn charmes maar Rotterdam is toch meer mijn ding.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoewel ik Rotterdam woon, vind ik dat de stad echt geen charmes heeft
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:06 schreef Manias het volgende:
[ afbeelding ]
tranny fierceness of years gone by (aka vroegah)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |