Maar ik mag helemaal niet met naakte mannen fokken.quote:
Spannend...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow.We krijgen over een half uur te horen wat de nieuwe situatie wordt en wie er mag blijven en wie niet..........
*ruimt bureau vast leeg*
succes...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow.We krijgen over een half uur te horen wat de nieuwe situatie wordt en wie er mag blijven en wie niet..........
*ruimt bureau vast leeg*
als het te erg wordt kom je hier maar even koffie /thee drinken hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
*ruimt bureau vast leeg*
2 verschillende gereformeerde onzin geloof ik. zonde van de bouwgrond iigquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens enig idee waarom het 2 kerken tegenover elkaar zijn?
succes jonge!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
*ruimt bureau vast leeg*
ja daar hadden aardig wat huizen voor in de plaats gekundquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
2 verschillende gereformeerde onzin geloof ik. zonde van de bouwgrond iig
Veel mensen trekken erheen voor het gelovige gedoe. Barneveld is dan ook bv. 1 van de gemeentes die nog kampt met een riant geboorteoverschot. Konijnen zijn 't daarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar hadden aardig wat huizen voor in de plaats gekund
al vraag je jezelf dan natuurlijk af wie er voor zijn plezier daar wil wonen
en wil de tandarts dat zelf gaan doen, of met het poliklinisch gebeurenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
ok, ik kreeg net te horen dat al mijn verstandkiezen eruit gaan... ze zitten kaarsrecht alleen zorgen voor moeilijke poetsbeurten....
de tandarts gaat het zelf doen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wil de tandarts dat zelf gaan doen, of met het poliklinisch gebeuren
in het laatste wens ik je veel sterkte toe als je een week lang het gevoel hebt om een hamster te zijn met opgezwolle wangen en kaken en dat je niet kan praten/lachen/geeuwen/kauwen
dan kom je er dus "relatief" genadig vanafquote:
Had ik ook, om dezelfde redenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:43 schreef Jerruh het volgende:
ok, ik kreeg net te horen dat al mijn verstandkiezen eruit gaan... ze zitten kaarsrecht alleen zorgen voor moeilijke poetsbeurten....
Nou dan ben ik benieuwd of ik mezelf nog wel terug ga herkennen als ik daar maandag ochtend moet zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
'k Was best wel lang niet op Rotterdam Centraal geweest, maar... de stationshal enzo is weg.
Wel mooi uitzicht op die Nationale Nederlanden-gebouwen nu.
Oh, en Station Blaak was ik ook nog niet geweest... daar hebben ze zich ook wel architectonisch uitgeleefd...
*achterloop*
Maar *doet met tong raar* ze eindigen toch altijd al, alleen nu eentje eerder?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
't Is alleen raar dat je dan ineens de 'eindigheid' van je kiezen beseft... het zijn er maar een paar achter elkaar, en geen eindeloze rij... je voelt ineens met je tong dat 't stopt. (Tenminste, dat viel mij op.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |