quote:
Als die z'n mond maar dicht houdt...quote:
Ik lees het net, echt heeel stoerquote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, DJ Jean op MegaPann.
ik mag hopen dat er in zijn contract staat dat hij niet live mag scratchen want dat wordt vast weer een rampquote:
maar dat hij dan weer uitgerekend Geer gekozen heeft getuigd niet van goede smaakquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
He'd joint the club...
Serieus, als je die foto ziet, twijfel je toch uberhaupt niet meer?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
He'd joint the club...
jah naja... dat klopt...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat hij dan weer uitgerekend Geer gekozen heeft getuigd niet van goede smaak
maar ja op een oude fiets moet je het wel leren
Neej duh... daar heb ik deze foto op uitgekozenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus, als je die foto ziet, twijfel je toch uberhaupt niet meer?
volgens mij is het toch het nichtje van zowel Isa als Onno, want die zijn toch broer en zus ?quote:
dit vindt Wilma ervanquote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk dan, en hij is nu met gerard joling?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Zakje het volgende:Ik kan niet slapen, maar ik heb voor mezelf wel besloten morgen naar de huisarts te gaan voor een verwijsbriefje, vooral de geshockeerde reacties hier waren een ''duwtje'' .
Eigenlijk hadden dit zoort reacties en duwtjes uit je omgeving moeten komen. Ouders, familie, vrienden. En niet van vage internet contacten. Niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Zakje het volgende:Ik kan niet slapen, maar ik heb voor mezelf wel besloten morgen naar de huisarts te gaan voor een verwijsbriefje, vooral de geshockeerde reacties hier waren een ''duwtje'' .
goed zoquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Zakje het volgende:Ik kan niet slapen, maar ik heb voor mezelf wel besloten morgen naar de huisarts te gaan voor een verwijsbriefje, vooral de geshockeerde reacties hier waren een ''duwtje'' .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |