Tuurlijkquote:
ff zoeken. Wordt lastig. Zit op me stageplek (defensie) dus dá's lastig foto's zoeken.quote:ja, dat is een grote volgende stap natuurlijk.
het lijkt me inderdaad ook helemaal niet goed voor je weerstand.
erg vaak ziek zijn en flauwvallen, lijkt me ook geen pretje...
en of het een lekker ding is bepalen wij graag mee... foto's aub![]()
haha
ik had het niet eens over zakjequote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
[Bart gaat serieus modus]
Ik vind het knap van Zakje dat ie de foto heeft durven posten
heb je denk ik toch moed voor nodig.
ik bedoel het is mischien wel de eerste stap in de erkenning van een probleem
[/Bart gaat serieus modus]
zo, dat ging makkelijkquote:
ja, goed gekeurd !!!quote:ff zoeken. Wordt lastig. Zit op me stageplek (defensie) dus dá's lastig foto's zoeken.
Ah hij heeft Hyves: http://stefbeckers.hyves.nl
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had het niet eens over zakje.
want ik vind het ook wel knap dat hij nu zelf een probleem detecteert en aangeeft dat hij er iets aan wil veranderen. is knap!
Nu samjustme nog die moet ontdekken dat er knappere en leukere mensen dan justin timberlake zijn en hoppa!
I eat boundaries for breakfast!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
zijn er leukere mensen dan JT????
damn...
je gaat te ver Jer....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och een beetje heen en weer jumpen in een boxer. Men doet dat wel vakerquote:
Hij probeert altijd wat stoer te doen. Dat maakt een zoooooooooooooooo schattig.quote:[..]
ja, goed gekeurd !!!
Ze liggen vast in een map wat je normaal niet zou bedenken dat ze daar in zouden liggen omdat daar normaal andere dingen in liggen.quote:gvd mn gegevens van de woningbouw vereniging kwijt... grrrz
helaas ken ik die "men" dan weer nietquote:Op donderdag 3 april 2008 15:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och een beetje heen en weer jumpen in een boxer. Men doet dat wel vaker
dat proberen hequote:Hij probeert altijd wat stoer te doen. Dat maakt een zoooooooooooooooo schattig.![]()
ja, inmiddels gevonden, inderdaad waar ik ze niet verwacht had te vindenquote:Ze liggen vast in een map wat je normaal niet zou bedenken dat ze daar in zouden liggen omdat daar normaal andere dingen in liggen.
als mensen tenminste dezelfde mening delenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, ach blijf altijd wel redelijk hoor.
andermans meningen zijn ook goedquote:Op donderdag 3 april 2008 16:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
als mensen tenminste dezelfde mening delen
en ja (menig) [homo]-user, Jerre heeft het over jou!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
andermans meningen zijn ook goed.
ik ben alleen niet zo van de ongefundeerde oneliners die je dan per se ook goed moet vinden...
Ik vind er niks knaps aan. Ik heb eerder het gevoel dat het posten van de foto niets te maken had met erkennen van een probleem, aangezien er iedere keer in iedere post vanaf druipt hoe zeer hij tevreden is met zichzelf en hoe zeer hij zijn jongensachtige waif-figuurtje in de strijd gooit bij het verslinden van de mannen.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
[Bart gaat serieus modus]
Ik vind het knap van Zakje dat ie de foto heeft durven posten
heb je denk ik toch moed voor nodig.
ik bedoel het is mischien wel de eerste stap in de erkenning van een probleem
[/Bart gaat serieus modus]
mjah,quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er niks knaps aan. Ik heb eerder het gevoel dat het posten van de foto niets te maken had meterkennen van een probleem, aangezien er iedere keer in iedere post vanaf druipt hoe zeer hij tevreden is met zichzelf en hoe zeer hij zijn jongensachtige waif-figuurtje in de strijd gooit bij het verslenden van de mannen.
Alleen nu we dat "waif-figuurtje" in het echt gezien hebben en de (volgens mij erg unanieme) conclusie is dat het erg ziekelijk dun is zou ie ineens zijn probleem onder ogen zien en maar liefst "1 a 2 kg willen aankomen". Ach fok off! 1 a 2 kg bij willen komen bij een lichaam wat zo ondervoed is is GEEN erkenning van het probleem.
Spuit11, dat vroeg ik alquote:Op donderdag 3 april 2008 16:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah,
daar is ook weer wat voor te zeggen inderdaad.
vraag me eigenlijk af wat zn real-life-omgeving er van vindt
we haten ook van jouquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
Maar Cazman haat ik net iets meer dan de rest...
Dat is dus het probleem.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind er niks knaps aan. Ik heb eerder het gevoel dat het posten van de foto niets te maken had met erkennen van een probleem, aangezien er iedere keer in iedere post vanaf druipt hoe zeer hij tevreden is met zichzelf en hoe zeer hij zijn jongensachtige waif-figuurtje in de strijd gooit bij het verslinden van de mannen.
Die worden zorgvuldig uitgekozen op hun mening, die zijn het alleen maar eens met hem, want anders zijn het geen echte vrienden, en als het geen echte vrienden zijn, dan hoef je ook niet te luisteren.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:14 schreef Cybart het volgende:
vraag me eigenlijk af wat zn real-life-omgeving er van vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |