jeps, er was gezellige bedrijvigheid, stomme paardenmensen, goede fooi, enz enzquote:
Paardenmensen? * Cazman herinnert een paardenopleiding van de STOAS in Deurnequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, er was gezellige bedrijvigheid, stomme paardenmensen, goede fooi, enz enz
en ik heb al weer zin in straks
en jij nog geklust, of wat heb je uitgespookt?
haha die lui jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Paardenmensen? * Cazman herinnert een paardenopleiding van de STOAS in Deurne
gisteren niet veel meer. veel gereisd naar lunteren. sávond niet veel meer gedaan. God of War II gespeeld en nog wat aan (censuur) gedaan.
Maffe mensen idd. Maar goed dat ze daar zitten en de rest van de maffe STOAS in den bosch en dronten. Maar die paardenmensen zijn ietsjes erger nog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha die lui ja
lunteren... blijft een vage plaatsnaam
en [censuur] .... oeh, echt
gewoon distancieren.... zou ik ook doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maffe mensen idd. Maar goed dat ze daar zitten en de rest van de maffe STOAS in den bosch en dronten. Maar die paardenmensen zijn ietsjes erger nog.
komt dat ff goed uit dat je er gaat wonenquote:Lunteren is erg vaag ook. Mij te christelijk. Lang leve Arnhem!
het echte werk is toch voorbehouden aan echte mannen blijkt maar weerquote:JAh het echte werk.
gelukkig blijven ze daarquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
gewoon distancieren.... zou ik ook doen
Arnhem is gelukkig niet zo christelijk, maar Ede, lunteren en barneveld wel heel erg.quote:komt dat ff goed uit dat je er gaat wonen
zolang de lust maar hoog isquote:het echte werk is toch voorbehouden aan echte mannen blijkt maar weer
STOAS in Dronten was ook ergquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maffe mensen idd. Maar goed dat ze daar zitten en de rest van de maffe STOAS in den bosch en dronten. Maar die paardenmensen zijn ietsjes erger nog.
Lunteren is erg vaag ook. Mij te christelijk. Lang leve Arnhem!
JAh het echte werk.
Ben er serieus nog nooit geweest. ben al wel uitgenodigd door wat leraren. misschien binnenkort eens kijken in dat boerenkrot. Er lopen als zelfs plannen om de hele STOAS te fuseren.quote:
Geen idee. joost is terug rond half 5. Misschien nog wat leren, dat is wel erg nodig. Anders is er niet veel te doen. Misschien eerst wat kleren aantrekken.quote:
al zal er van de school en leraren van mijn tijd wel niemand meer rondlopen daarquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ben er serieus nog nooit geweest. ben al wel uitgenodigd door wat leraren. misschien binnenkort eens kijken in dat boerenkrot. Er lopen als zelfs plannen om de hele STOAS te fuseren.
kleren aan doen... goed plan,quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geen idee. joost is terug rond half 5. Misschien nog wat leren, dat is wel erg nodig. Anders is er niet veel te doen. Misschien eerst wat kleren aantrekken.
En ji, of ga je een chilldag houden?j
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geen idee. joost is terug rond half 5. Misschien nog wat leren, dat is wel erg nodig. Anders is er niet veel te doen. Misschien eerst wat kleren aantrekken.
Heb je een keer wat vrij, weet je niet wat je ermee gaat doen. We kunnen beter gaan werkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
kleren aan doen... goed plan,
voor de rest ook geen idee, ik zou wat aan mn studie kunnen doen, of een filmpje kijken
don't know yet
Dat is al een tijdje niet meer denk ik. Er is veel veranderd en er is geen leraar die in beide locaties lesgeeft. misschien tussen de paarden en de drontense bastards. MAar ik denk het niet meer. De afstand is vrij groot.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al zal er van de school en leraren van mijn tijd wel niemand meer rondlopen daar
en in Dronten was er wel altijd een gezonde rivaliteit tussen CAH en STOAS
Maar waren er weer wel leraren die aan alle twee de instituten lesgaven
en dan gebeurt er ook geen zak gewoon op zo'n dag hequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb je een keer wat vrij, weet je niet wat je ermee gaat doen. We kunnen beter gaan werken
filmpje kijken is altijd tof!
[..]
Lunteren is een heel fijn instellingsdorpje. Heb er 3 jaar gewerkt, maar zou er niet willen wonen, te veel sociale controlequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Paardenmensen? * Cazman herinnert een paardenopleiding van de STOAS in Deurne
gisteren niet veel meer. veel gereisd naar lunteren. sávond niet veel meer gedaan. God of War II gespeeld en nog wat aan (censuur) gedaan.
Dan is Ede nog het minst christelijk. In Lunteren word je begroet met het bord; "welkom in Lunteren en onze kerken" Als je naar Barneveld moet je tussen de aanbouw van de 2 grootste kerken van Nederland door rijden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
gelukkig blijven ze daar
[..]
Arnhem is gelukkig niet zo christelijk, maar Ede, lunteren en barneveld wel heel erg.
[..]
zolang de lust maar hoog is
Idd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan gebeurt er ook geen zak gewoon op zo'n dag he
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lunteren is een heel fijn instellingsdorpje. Heb er 3 jaar gewerkt, maar zou er niet willen wonen, te veel sociale controle
De kerken zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan is Ede nog het minst christelijk. In Lunteren word je begroet met het bord; "welkom in Lunteren en onze kerken" Als je naar Barneveld moet je tussen de aanbouw van de 2 grootste kerken van Nederland door rijden.
Maar je vergeet Veenendaal( zijn buitengebied) nog dat is ook nogal bevindelijk...
Dat is idd zo, iedereen weet waar ik werk en wie ik ben... Terwijl ik toch niet zo heel veel contact maak, maar goed, voor de cliënten daar is het een goed dorp.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Cazman het volgende:
Vertel mij wat. JE kan er niks zonder dat het halve dorp het weet.
Zal binnenkort binnendoor naar mijn zus toe rijden, dan zal ik ff kijken hoe ver de bouw is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
De kerken zijn bijna klaar. En Veenendaal heeft te veel stoplichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |