quote:Op donderdag 3 april 2008 16:57 schreef Cairon het volgende:
en alles wat ik in het vorige tpic geschreven heb... is voor niets geweestGeen hond die terug leest
Ja ik vind het ook nogal een magere topictitelquote:
Het is moeilijk he? Het juiste knopje indrukkenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:27 schreef Snakey het volgende:
Oeps, sorry. Ik gooide het op slot ipv centraal.
Zo af en toe valt het niet mee inderdaad. Vooral als je niet op zit te letten.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is moeilijk he? Het juiste knopje indrukken
wacht maar, ik onthou allesquote:Op donderdag 3 april 2008 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo af en toe valt het niet mee inderdaad. Vooral als je niet op zit te letten.
jawel hoor en het doet me deugd te lezen dat al die mooie schotse ervaringen, de oude narigge Cairon nog niet verdrongen hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:57 schreef Cairon het volgende:
en alles wat ik in het vorige tpic geschreven heb... is voor niets geweestGeen hond die terug leest
Jezusquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nogal een magere topictitel
anorexia to the max mjah maar ja ach meneer heeft vriendinnetjes die nog dunner zijn DUSSSS... ;pquote:Op donderdag 3 april 2008 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.
Je hebt mager en mager, maar dit is echt niet gezond!
Ja, ongezond is 1 ding (en natuurlijk het belangrijkste), maar het is ook nog eens heel erg lelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.
Je hebt mager en mager, maar dit is echt niet gezond!
Alsof je de bouw van jongens en meiden kunt vergelijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:09 schreef Manias het volgende:
[..]
anorexia to the max mjah maar ja ach meneer heeft vriendinnetjes die nog dunner zijn DUSSSS... ;p
Nou ja, op de foto's waar Zakje kleren aan heeft zie je inderdaad niet dat het zo erg isquote:Op donderdag 3 april 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ongezond is 1 ding (en natuurlijk het belangrijkste), maar het is ook nog eens heel erg lelijk.
Niks hips of waifigs meer aan. Zit eerder aan de anorexia/herione-junk look te denken.
Maar hippe kleding zal dan wel weer veel verhullen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |