Laat maar, ik snap het al:quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
Wat is dat toch met homo's die vrouwelijke RPG chars kiezen?
quote:
Da is net zoiets als dat de meeste homo's het geweldig vinden om aan de tieten bij een vrouw te zittenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
Vandaag? Dat het ik heul niet gezien deze keer!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Da is net zoiets als dat de meeste homo's het geweldig vinden om aan de tieten bij een vrouw te zitten.
Vandaag nog!.
haha ik weet niet of steeph graag aan tieten zitquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaag? Dat het ik heul niet gezien deze keer!
maar je had het niet over Ang3l nu?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik weet niet of steeph graag aan tieten zit.
Ik wel hoor!
alleen dit keer was he noodzaak in een pashokje.
Tieten van een vrouw vind ik zo niet speciaal. Ik snap niet wat hetero's daar tof aan vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Da is net zoiets als dat de meeste homo's het geweldig vinden om aan de tieten bij een vrouw te zitten.
Vandaag nog!.
Jij was bi toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Vandaag nog!.
Wat ook ontdekt is dat homo's HEEL vaak een priest zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
*mee eens*quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
Strijken is toch echt het fijnst met de wat stevigere muziek flink hard....
(niet dat ik zo graag strijk, maar ik blèr wel graag mee met hardrock... arme buren...)
met wat?quote:
Wat je schreef hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
met wat?
strijken, muziek, of buren?
je bent toch niet toevallig mijn benedenbuurman of zo?
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat je schreef haha
*After Forever op terrorisme niveau heb staan*
Over op Dimmu Borgir.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Foo Fighters, 30 seconds from mars, Alter Bridge....
Wel, een groot decolleté wakkert de oerinstincten aan en doet mannen denken aan een bilnaad, wat onze primitieve voorouders geil vonden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tieten van een vrouw vind ik zo niet speciaal. Ik snap niet wat hetero's daar tof aan vinden.
Nigel Barkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef Manias het volgende:
http://img448.imageshack.us/img448/1307/nigel19rk.jpg
http://img448.imageshack.us/img448/4313/nigel29uz.jpg
[ afbeelding ]
met of zonder haar?
meestal juist diegene die het hardst schreeuwen ik ben zo mannelijk zijn gewoon nichterig.quote:
Ik vind girly types som best wel leuk. Goedenavond trouwens en tot ziens ook gelijk weer. Ga de stad in, eten en veel wijn drinkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
meestal juist diegene die het hardst schreeuwen ik ben zo mannelijk zijn gewoon nichterig.
Ik ben gewoon nichterig af en toe en glad to be one.
Eff inkomen voor het concert van volgende week.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |