quote:Hossam Ghaly is in beeld bij Feyenoord. Derby County wil de huurling van Tottenham Hotspur definitief inlijven, maar heeft nu te maken met de interesse uit Rotterdam. (Diverse Britse tabloids)
quote:Bekerfinale zal snel uitverkocht zijn
ROTTERDAM - Wie een kaart wil voor de bekerfinale Feyenoord-Roda JC moet er snel bij zijn. Feyenoord denkt dat de kaarten voor de eindstrijd volgende week zaterdag binnen enkele minuten uitverkocht zullen zijn.
Feyenoord gaat er van uit dat de kaarten voor de bekerfinale, op zondag 27 april in de Kuip tegen Roda JC (18.00 uur), zeer snel uitverkocht zullen zijn. De Rotterdamse voetbalclub krijgt van de KNVB, die de eindstrijd organiseert, 17.000 toegangsbewijzen. De kaarten kosten 27,50 euro.
Komende zaterdag begint de verkoop aan de bijna 1100 houders van de zogenoemde Diamond- en Goldcards. Verder krijgt een kleine 600 bezitters van een Silvercard, die vaak uitwedstrijden bezoeken, voorrang.
De resterende 15.320 toegangsbewijzen gaan op zaterdag 12 april vanaf 09.00 uur in de verkoop. Seizoenkaarthouders kunnen bij een Ticketbox-vestiging, in veel gevallen sigarenboeren, op vertoon van hun pas één kaart kopen.
Feyenoord heeft gisteren laten weten te verwachten dat de wedstrijd binnen enkele minuten uitverkocht zal zijn. De club geeft aan niets te kunnen doen tegen Ticketbox-houders die al seizoenkaarten klaar hebben liggen voor de verkoop.
Wie er volgende week zaterdag niet op tijd bij is, zal aangewezen zijn op de zwarte markt.
Ook tegenstander Roda JC krijgt 17.000 kaarten. De resterende toegangsbewijzen - pakweg 10.000 - gaan naar sponsors en de KNVB.
Inderdaad, maar weer 1 die z'n man laat lopen.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Niks opzouten.
Fantastische voetballer
Wat is dat opeens voor hype?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, maar weer 1 die z'n man laat lopen.
In het veld was zijn mentaliteit ook prima volgens mij hoor. Ik ben alleen totaal niet objectief in deze omdat ik Ghaly altijd heel bijzonder vondquote:Op donderdag 3 april 2008 13:08 schreef DivineJester het volgende:
Misschien dat zijn mentaliteit wat beter is geworden, was altijd wel een aardige speler toch?
Idd.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat is dat opeens voor hype?![]()
Het hele seizoen horen we er niets over en nu laat opeens iedereen z'n man lopen
Timmerquote:Hopelijk wordt Feyenoord ploeg van het jaar
door Marianne Timmer
[knip]
Komend seizoen vallen er alweer sterretjes te verdienen, oftewel een beschermde status voor Vancouver. Ik denk dat we een heel goede ploeg hebben die straks tijdens de Spelen op meerdere afstanden voor de hoofdprijzen gaat. Over hoofdprijzen gesproken, Feyenoord heeft zich gelukkig geplaatst voor de bekerfinale.
DSB is dit jaar geen schaatsploeg van het jaar geworden, dus hopelijk wordt Feyenoord voetbalploeg van het jaar. Winst van de bekerfinale zou geweldig zijn en mijn vakantie in één klap helemaal geslaagd maken.
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat heeft Bert zeker de wereld ingeholpen? Zodat we het even niet hebben over zijn dramatische tactische kwaliteiten... Doet ie wel slim![]()
1100 houdersquote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Happel het volgende:
Wat mij betreft wel.
Mooi staaltje wanbeleid, maar ach what's new.
[..]
quote:Zaakwaarnemer: Marcos Camozzato kon naar Feyenoord
Feyenoord en Roda JC wilden Marcos Camozzato afgelopen winterstop graag aantrekken. Dat meldt zijn zaakwaarnemer Franck Iovino op Footgoal.net. De 24-jarige verdediger wilde echter zijn werkgever Standard Luik niet verlaten, omdat de ploeg aan de leiding ging en nog steeds gaat in de Eerste Klasse.
De Braziliaan is echter nog steeds populair. Volgens zijn zaakwaarnemer is de kans groot dat hij komende zomer vertrekt. 'Er hebben zich nu zo'n zes tot zeven clubs gemeld. Daar zitten vooral buitenlandse clubs bij. Afgelopen winter wilden Auxerre, Roda JC en Feyenoord hem graag halen. Of ze zich nu opnieuw hebben gemeld, kan ik niet zeggen.'
Bron: ELF Voetbal
Heeft Jol m niet naar de Spurs gehaald?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze moeten gewoon Onyewu halen. En Ghaly is ook wel welkom, al lijkt dat gerucht mij niet waar.
quote:Buffel dupe van deal tussen Feyenoord en Rangers
Foto: Feyenoord.blieb
Datum: 03-04-2008
Bron: soccernews.nl
Als psv zich ten koste van Fiorentina zou plaatsen voor de halve finale van de UEFA Cup wacht hen de winnaar van het duel tussen Sporting Lissabon en Glasgow Rangers. Bij de Schotten moet Thomas Buffel, ex-Feyenoord en Excelsior, waarschijnlijk niet rekenen op een speelkans.
"Dit is geen gemakkelijke situatie maar ik zal me voorlopig tevreden moeten stellen met invalbeurten", aldus Buffel in de Gazet van Antwerpen. "Ik concentreer me tot juni op de Glasgow Rangers, maar volgens mij was het beter geweest als de club me tijdens de winterstop had uitgeleend", geeft de Belg zijn ongezouten mening.
De aanvallende middenvelder reageert in het interview ook op de geruchten dat de club hem niet meer opstelt omwille van een bijkomende vergoeding die Rangers aan Feyenoord moet betalen. "Het is inderdaad zo dat als ik 100 wedstrijden voor de Rangers heb gespeeld, de club dan een extra vergoeding moet betalen aan Feyenoord. Ik zit momenteel aan 97, je kan dus wel rekenen".
Aangezien de club het momenteel goed doet zonder Buffel wordt dus niet veel aanstalte gemaakt om gebruik te maken van de diensten van de Belg. "Als ze me echt nodig hebben, zullen ze het bedrag wel betalen", vermoedt Buffel. "Maar ja, een voetbalclub is ook bedrijf dus ergens snap ik hun redenering wel als ze het ook zonder mij kunnen."
Begint wel tijd te worden inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef EnactedChaos het volgende:
Om het maar weer eens over de nieuwe trainer te hebben...
Wat duurt dat lang zeg
Lijstje was er, trainers zijn inmiddels gepolst...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Begint wel tijd te worden inderdaad.
Ligt niet aan jou. Het feit dat er een lijst is en er nog steeds niemand uit voort gekomen is vind ik, net als jij, zorgwekkend. Lijkt me ook niet dat ze wachten met de bekendmaking tot aan het eind van dit seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Lijstje was er, trainers zijn inmiddels gepolst...
Dan willen ze toch gewoon niet? Of ligt dat aan mij? Ze zijn er ook niet bijna uit ofzo (als we de media moeten geloven), t lijkt er eerder op dat ze nog moeten beginnen. Begin een beetje huiverig te worden
Wel logisch natuurlijk. De TD moet de selectie niet samenstellen. Daar acht ik Bosz sowieso niet goed genoeg voor. Daarom moet er worden opgeschoten met een trainer.quote:En Bosz geeft zelf aan dat er eerst een trainer moet komen alvorens er spelers worden aangetrokken. Mag je straks overal achteraan sluiten.
Duidelijk stuk, helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Het feit dat er een lijst is en er nog steeds niemand uit voort gekomen is vind ik, net als jij, zorgwekkend. Lijkt me ook niet dat ze wachten met de bekendmaking tot aan het eind van dit seizoen.
Dat zou dus betekenen dat de trainers, die Feijenoord voor ogen heeft, niet willen of niet overtuigd zijn van de mogelijkheden binnen de club. Benieuwd waar ze dan mee gaan komen. Binnen Nederland zijn er maar weinig opties. Er is de 'topklasse' met Verbeek, Rutten en Van Gaal () en de 'middenklasse' met Jans, Vergoossen en Brandts. De drie uit de middenklasse wil ik niet eens bij Feijenoord zien. Van Hanegem en Been noem ik niet, omdat ik die allebei niet zie komen.
Dus dan moet er, als de eerste drie het niet worden, een trainer uit het buitenland worden gehaald. Daar is Feijenoord wat mij betreft al te laat mee. Blijft Jol over. Verder zie ik echt geen geschikte namen. We willen omhoog, gaat niet gebeuren met de het gros van de trainers werkzaam in Nederland.
[..]
Wel logisch natuurlijk. De TD moet de selectie niet samenstellen. Daar acht ik Bosz sowieso niet goed genoeg voor. Daarom moet er worden opgeschoten met een trainer.
als dat gebeurt dan word ik een ajaxquote:
Ik zie het Peter - Charisteas is geen jood, hij is een griek - Bosz nog doen ook, maar 'gewoon' zal het niet gebeurenquote:
Zie hem zelf niet komen hoor. Denk dat hij er geen trek in heeft. Dat hoop ik althans, want met Bosz aan het roer zie ik Feyenoord inderdaad nog wel een serieuze poging wagen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
dikke kans hoor, als alles afkest
Slechte poging tot humorquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Kunnen we Advocaat niet lospeuteren van die Russen?
ik welquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:24 schreef blindgier het volgende:
Verkopen ze die zooi nog dan? Kom eigenlijk nooit meer in de buurt bij koebrugge
Neequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om Petrovic terug te halen als trainer. (Petrovic stopt op eigen verzoek aan het eind van dit seizoen als trainer bij RKC).![]()
![]()
Ik zie ze d'r namelijk wel voor aan.
Dan mogen we Henk Duut ook niet vergetenquote:
Bert vergelijken met die prutsers, hoe durf je.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Baan
Wotte
Gullit
Petrovic
Duut
Koeman
Metgod
*proest*
En dan vinden mensen het raar dat t zo 'goed' met ons gaat...
Edit: en dan vergeet ik Bert nog![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Bert vergelijken met die prutsers, hoe durf je.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach noem eens 1 goede zet van hem sinds zijn terugkeer in rotterdam ?
0-1quote:
Wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Erwin Koeman was achteraf niet eens zo slecht.
He, dat vroeg ik me pas geleden al af... Als Pink Floyd nou nog een keertje samen speelt in de arena, ga jij er dan naartoe?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, met deze selectie zijn de resultaten veel beter. Je hebt gelijk. Sorry.
Daar ga je bijna nog respect voor krijgen als je zijn materiaal zag...quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Sahinquote:Feyenoord: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland (Greene), De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin; De Guzman, Mols en Bruins.
Waar komt deze vraag nou ineens vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
He, dat vroeg ik me pas geleden al af... Als Pink Floyd nou nog een keertje samen speelt in de arena, ga jij er dan naartoe?
Een soort jostiband uit de jaren '60.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is plink flod ?
Ik zeg Fer op de plek van Sahin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar ga je bijna nog respect voor krijgen als je zijn materiaal zag...
Vermodelijke opstelling tegen Utrecht:
[..]
Sahin
Dit blijft een klassieker! Geen beter nummer om te draaien bij een overwinning.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:
jorien, draai je trouwens nog steeds Liberte als Feyenoord heeft gescoord?
Ghehe, say oe a Ed de Goeijquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit blijft een klassieker! Geen beter nummer om te draaien bij een overwinning.
Goede herinneringen aan die periode.![]()
Ook al ben ik geen Feyenoorder vind ik dat soort nummers gezongen door spelers ook altijd wel mooiquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klassiekerquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Dat de ene prutser wordt opgevolgd door de andere prutser doet niks af aan het feit dat het prutsers zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, met deze selectie zijn de resultaten veel beter. Je hebt gelijk. Sorry.
die clip blijft ook geniaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Geweldig!!
Wie is ook alweer die speler bij 40 seconden? net voor taument
josef kiprich ofso ik weet niet hoe je ut schrijft
Daar moest ik gewoon ff aan denken... Ik weet namelijk niet of wat mensen zouden gaan die ik kenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waar komt deze vraag nou ineens vandaag.
Maar ja, natuurlijk ga ik er dan naartoe, al kost zo'n kaart 1000 euro (wel jammer van de Arena dan, de geluidskwaliteit is daar natuurlijk bagger).
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ik verlang echt terug naar die jaren.![]()
quote:Hofland voelt zich weer vrij
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Als een strenge oom stond Kevin Hofland deze week tussen Luigi Bruins en Jonathan de Guzman op het trainingsveld van Feyenoord.
afbeelding vergroten Kevin Hofland. FOTO JACQUELINE DE HAAS
Verbeten sprak de Limburger tot de twee talenten, in woord en gebaar.
,,Niet om die jongens allerlei verwijten te maken,’’ benadrukt Hofland. ,,Integendeel. Ik besteed op zo’n moment zoveel aandacht aan ze, omdat ik heilig geloof in hun kwaliteiten. Ik wil dat ze beseffen dat ze de kwaliteiten hebben om de Europese top te halen. ‘Als jullie binnen drie jaar niet bij een hele grote club spelen, dan heb je echt iets niet goed gedaan,’ heb ik ze gezegd.’’
Je zou bijna vergeten dat hij zelf pas 28 is. Hij praat als een routinier en de laatste weken begint Hofland ook in het veld op de steunpilaar te lijken die Feyenoord afgelopen zomer in hem zag. Ondanks de pijnlijke resultaten van de Rotterdamse ploeg, oogt Hofland sterker dan voorheen. ,,Zoals Kevin de laatste tijd speelt, behoort hij weer tot de beste verdedigers van Nederland,’’ zei trainer Bert van Marwijk onlangs.
Niettemin bleef Hofland vorige week als één van de weinige basisspelers achter in Rotterdam. De rest van zijn ploeg waaierde uit voor interlandverplichtingen. ,,Gepasseerd voel ik me allang niet meer,’’ zegt de verdediger over het Nederlands elftal. ,,Daarvoor is het te lang geleden dat ik erbij zat. Bovendien ben ik heel realistisch: op dit moment heb ik helemaal niets in Oranje te zoeken. Absoluut niet. Voor het Nederlands elftal moet je over een langere periode goed presteren. Dat heb ik niet gedaan. Verre van.’’
De voetballer kende een ronduit moeilijke periode tussen grofweg half december en half februari, weken waarin Hofland soms haast verlamd oogde. De kritiek was kiezelhard.
,,Hoezeer ik me daar ook van af probeerde te sluiten, er was geen ontkomen aan. Voetbalpraatprogramma’s heb ik nooit gekeken, maar ik kreeg altijd wel een sms’je, of iemand begon erover. Het zal wel, kritiek hoort erbij en ik kan daar wel redelijk mee omgaan. Bovendien was die kritiek gewoon terecht.’’
Het duurde een tijdje voordat het verhaal achter zijn worsteling bij het grote publiek bekend was. Bij Hoflands jongste zoontje Milan, drie jaar oud, werd eind 2007 een tumor ontdekt die steeds groter werd. Een lange reeks ziekenhuisonderzoeken volgde en steeds nadrukkelijker begon de onzekerheid te knagen.
Pas drie maanden en een zware operatie later kwam het nieuws waar Hofland naar smachtte. De bobbel in de nek van Milan bleek goedaardig. ,,Nu gaat het beter dan ooit met hem. Hij lacht weer en is veel levendiger dan daarvoor. Of hij besefte wat er aan de hand was, weet ik niet goed. Hij is pas drie.’’
Het liefst had hij in het openbaar helemaal niets gezegd over deze zorgen. ,,Er zijn genoeg mensen die thuis met een ziek kind zitten. En mijn privéleven is niet belangrijker dan dat van iemand anders. Binnen de club wist iedereen het, ik heb heel veel steun gehad van mensen bij Feyenoord. Maar ik vond het niet iets dat de hele wereld hoefde te weten.
,,Het moeilijke was dat de trainer op een persconferentie liet doorschemeren dat ik privéproblemen had. Al snel gingen de wildste verhalen rond. Ik heb nog lang zitten dubben, maar vanaf dat moment leek het me beter om te vertellen wat er speelde. Niet om excuses te zoeken, of om me te verschuilen. Ik heb in die periode gewoon heel slecht gespeeld, klaar.’’
Pas na het goede nieuws uit het ziekenhuis, voelde Hofland hoeveel impact het had gehad op zijn lijf en leden. ,,Op de eerste de beste training voelde ik gelijk het verschil. Je bent vrijer, in alles. Alsof er opeens een blokkade werd opgeheven. Daarvóór ontken je voor jezelf dat het een rol speelt, je wilt dat niet. Maar achteraf gezien was er geen ontkennen aan. Ik sliep slecht, was niet vrij in mijn hoofd. Dat zag je op het veld in alles terug.’’
Hij had wellicht eerder op de rem moeten trappen, zegt hij nu. ,,Maar ik wilde ten koste van alles de steun terugbetalen die ik bij Feyenoord kreeg. Mijn ploeggenoten, de staf; iedereen leefde mee. Als ik met die kleine naar het ziekenhuis moest, was dat nooit een probleem. Ga maar, zo vaak als je zelf denkt dat goed is, zeiden ze dan. Daar wil je iets voor teruggeven. En ik dacht ook lang dat het voetbal afleiding zou geven. Maar het werkte alleen maar averechts.’’
Sportief dieptepunt was het uitduel met Excelsior (2-1 verlies), half januari. ,,Ik maakte fouten die ik in mijn hele leven nog niet heb gemaakt,’’ vertelt Hofland. Tot diep in de nacht bleef hij toen wakker, met de dvd-speler aan. ,,Ik heb sommige fragmenten wel twintig keer teruggekeken. En iedere keer hoop je dat het anders afloopt. Ik deed dingen verkeerd die ik nog steeds niet kan verklaren.’’ Al sinds zijn eerste jaren als prof kijkt hij zijn optredens terug. ,,Niet mijn goede wedstrijden, ik kijk alleen de fouten terug, tegengoals vooral. Ik ben ervan overtuigd dat dat een goede manier is om te leren.’’
Op de club sleept hij af en toe een ploeggenoot mee voor de tv. ,,Soms zie ik dingen die goed zijn om samen terug te kijken. Wat gaat hier fout? Hoe kan dat in de toekomst beter? Zoiets hoeft niet heel lang te duren. Ik zie dat als iets normaals, het hoort bij mijn vak.’’
Dat de jongere generatie spelers niet altijd beseft wat er in het profvoetbal wordt gevraagd, stoort hem wel eens. ,,Toen ik bij Fortuna Sittard bij het eerste elftal kwam, was voor mij alles ja en amen. Ik ruimde de ballen op, droeg de tassen. Als een oudere speler wat tegen me zei, probeerde ik daar iets van op te steken. Ik knikte alleen maar.
,,De jonge spelers van nu zijn mondiger, ze hebben altijd wel iets terug te zeggen. Dat mag, zolang je maar wel beseft dat kritiek bij het voetbal hoort. Als Henk Timmer, Gio, Roy Makaay of ik iets zeggen, doen we dat om een ploeggenoot beter te maken. Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn - ieder zijn mening - maar begrijp dat het bedoeld is om je verder te helpen. Te vaak krijg ik het gevoel dat sommige spelers het wel best vinden. Dat soort gemakzucht, daar kan ik niet goed tegen.’’
Hofland weet dat de Europese top voor hemzelf geen reëel doel meer is. ,,Ik denk niet dat ik die stap nog ga maken, daar ben ik heel nuchter in. Na mijn doorbraak bij PSV was er interesse van Arsenal en Manchester United, maar ongeveer in die periode raakte ik zwaar geblesseerd aan mijn enkel.
,,De gevolgen daarvan merk ik nog altijd. Bij het trappen met rechts bijvoorbeeld, of bij het afzetten. Sommige dingen die ik vroeger deed zonder na te denken, kosten nu meer moeite. Ik heb ermee leren leven. Net als met het feit dat ik nooit de allersnelste zal zijn. Ik heb geleerd daarop te anticiperen.’’
Achter de keuzes die hij na zijn blessure maakte, staat hij nog steeds. Na PSV volgde de relatieve anonimiteit van Wolfsburg, waar hij bij het grote publiek in Nederland uit beeld verdween. Zijn snelle entree in het Nederlands elftal kreeg geen vervolg. ,,Ik heb alles uit mezelf gehaald, dat durf ik wel te zeggen. En als Feyenoord mijn top blijkt te zijn, dan kan ik daar heel goed mee leven. Dan ben ik geslaagd als profvoetballer, zo voel ik dat.’’
Tsja, m'n eerste gedachte was; lekker boeiendquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden we van het plan om het trainingscomplex te verplaatsen?
Nee, door Live 8 ben ik juist fan gewordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar moest ik gewoon ff aan denken... Ik weet namelijk niet of wat mensen zouden gaan die ik ken
Maar als je er 1000,- voor over hebt ben je ook naar Live 8 geweest of niet?
Toen was Feijenoord nog cult.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, jij bent het nu, dus ik snap je punt naar hem toe niet zo.quote:
Door de laatste Live 8 (andere was Live Aid namelijk)? Serieus?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, door Live 8 ben ik juist fan geworden. Daarvoor kende ik ze nog niet echt.
Die past ook wel in mn rijtje, god wat een periode was dat ook...quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe trainer van Feyenoord kijkt alvast naar zijn nieuwe omgeving
Picun! Picun! Wat ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Die past ook wel in mn rijtje, god wat een periode was dat ook...
Als ik aan hem denk moet ik meteen aan Graff en Sanchez denken
En Zwijnenberg en Clays? Dat was ook in zijn periode toch?
quote:Weerstand tegen verplaatsing trainingslocatie
Het Algemeen Dagblad meldt dat er onder trouwe fans veel weerstand bestaat over de plannen om de trainingslocatie te veranderen. Met een overgang naar Varkenoord kunnen de meeste trouwe fans wel leven als de trainingen daar gewoon te bezoeken zijn. Menigeen vindt het afschermen van het trainingsveld voor het publiek volstrekt niet passen bij het imago van Feyenoord laat staan een vertrek naar buiten de stad: een club met 'aanraakbare' spelers die traditioneel dichtbij het volk staat. Het krappe, maar open oefenveld naast de Kuip past bij dat 'wij-gevoel'.
Toen hadden we toch ook Samardzic (spelling?) en Korneev? Of was dat alweer wat later?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Fernando Picun ja, en Vidmar natuurlijk...
Wat een vreemdelingenlegioen hadden we toen zeg
Ik ben naar opening van feyenoord tentoonstelling toe,quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Fernando Picun ja, en Vidmar natuurlijk...
Wat een vreemdelingenlegioen hadden we toen zeg
quote:Adriaanse wil Buijs
Co Adriaanse hoopt volgend seizoen Danny Buijs (Feyenoord) en Gerald Sibon (SC Heerenveen) aan de selectie van Red Bull Salzburg toe te voegen. De Nederlander is komend seizoen de opvolger van Giovanni Trapattoni, die aan de slag gaat als bondscoach van Ierland. (Der Kurier)
Ik vind het nog geeneens zo gek idee om een rustig trainingscomplex neer te zetten. Kan toch was stress voorkomen en daar hebben onze spelers toch te vaak last vanquote:
En dat Babel ook op het lijstje van Bosz staat!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik hoorde dat men wacht tot Adrie Koster klaar is met Ajax
Bestuur tegen de muur lijkt me!quote:'Ze zijn te schijterig om ons aan te kijken'
ROTTERDAM - Trouwe supporters verwerpen het serieuze plan van Feyenoord-directeur Eric Gudde om het oefenveld naast de Kuip naar een andere plaats te verkassen.
Het geliefde trainingsveld van de stadionclub: tot nu toe altijd bereikbaar voor de fans van Feyenoord.
Met een trainingsgrasmat op het nabijgelegen sportcomplex Varkenoord - naar het trainingscomplex van AC Milan nu al 'Varkenello' gedoopt - kunnen de fans nog wel enigszins leven. Maar dan alleen als de verrichtingen van de eerste selectie daar probleemloos door het legioen kunnen worden gevolgd.
Het nieuwe oefenveld volledig aan het oog van de buitenwereld onttrekken om voetballers meer privacy te gunnen, is voor menig Feyenoord- supporter een gruwel. Gudde's idee om het oefenveld eventueel op een plek buiten de stad onder te brengen, zoals veel buitenlandse clubs sinds jaar en dag doen, stuit al helemaal op weerstand.
De oude garde Feyenoord-fans, die al sinds 1995 (het jaar dat het oefenveld werd opgeleverd) bijna dagelijks door de hekken gluurt en roept naar de voetballers, reageert op deze trainingsochtend verbijsterd op Gudde's ideeën. De aandacht gaat nauwelijks uit naar de verrichtingen van 'onze jongens' op het veld. Alle energie wordt gestoken in discussies langs de lijn over het gewraakte verplaatsingsplan. Overigens ook in het opvangen van een glimp van prinses Máxima die gisteren heel even op visite was in de Kuip.
Menigeen vindt het afschermen van het trainingsveld voor het publiek volstrekt niet passen bij het imago van Feyenoord: een club met 'aanraakbare' spelers die traditioneel dichtbij het volk staat. Het krappe, maar open oefenveld naast de Kuip past bij dat 'wij-gevoel'.
Piet Kleine (74) heeft begrip voor de wens van de directie om ergensvlakbij een groter oefenveld te realiseren dat af en toe kan worden afgesloten, opdat spelers in alle rust kunnen trainen. "Voetballers die niet lekker presteren, er een potje van maken bij wedstrijden, worden hier best wel eens lastig gevallen. Je kan hier alles tegen ze roepen. Goede, maar binnen redelijke grenzen ook slechte dingen. Helaas zijn er altijd supporters die te ver gaan.''
Hij zou het 'dramatisch' vinden als de selectie achter hoge, dichte hekken gaat trainen. En al helemaal als zo'n nieuwe oefenveld, ver weg en lastig bereikbaar is. "Wij, als 'wijze mannen' komen elkaar hier dagelijks tegen. Het is ons uitje dat niemand ons afpakt.'' "Ik zal het hier verschrikkelijk missen,'' zegt ook Bram Kamerling (65). "De directie moet ervoor zorgen dat we altijd dichtbij de jongens kunnen blijven. Veel oudere supporters hebben geen cent te makken. Geen geld om wedstrijden bij te wonen. Het oefenveld is de enige mogelijkheid voor contact met de toppers van je cluppie.''
Een anonieme seniorsupporter, spreekt van herhaaldelijke excessen rondom het huidige oefenterrein. "Matige spelers moeten zich regelmatig door een haag van scheldende Feyenoordfans wurmen. Dat raakt ze natuurlijk best. Aan de andere kant: ze worden dik betaald, dus moeten ze ook kritiek leren incasseren, een dikke huid tegen kritiek kweken.''
Rinus Rotgers (96!) krijgt tranen in de ogen van het nieuws. "Dit is heel erg. Mijn enige verzetje dreigt te verdwijnen. Die training mogen ze ons niet afpakken.'' Een ander noemt het verplaatsingsplan 'typerend voor de arrogantie van het huidige Feyenoord-bestuur'. "Besloten trainingen passen bij het afstandelijke karakter van de huidige directie en spelers. Er zijn dikbetaalde selectievoetballers die te schijterig zijn ons recht in het gezicht aan te kijken. Bang voor kritiek, kijken ze vaker naar hun schoenveters dan naar de terecht kritische fans.''
Karel Hartman (54), sinds zijn vijfde toeschouwer langs de lijn, vindt het best dat de selectie af en toe privacy wenst. "Maar dan spelen ze toch een keer, in plaats van buiten, in de Kuip.'' Dat sommige spelers kritiek van supporters zat zijn, noemt hij 'te gek voor woorden'. "Er zijn er bij die gewoon recht hebben op kritiek, omdat ze al tijden als een natte krant spelen en ondertussen wel een topinkomen opstrijken.''
"Sinds mensenheugenis komt men hier kijken,'' weet een oudere supporter die niet met zijn naam in de krant wil, omdat hij serieus overweegt te verkassen naar een andere Rotterdamse club. "Er worden regelrechte wanprestaties geleverd. Als supporter mag je daarover best kritiek door de hekken van het oefenveld spuien. Als de club en de spelers zich op een plek elders verstoppen voor onze emoties is Feyenoord geen Rotterdamse club meer. De club van het volk mag zich niet voor het volk verschuilen. Zo'n isolement? Neen, dat gaat heel ver.''
Dat zou ik ook zeggen, ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat jij het cynisme er niet in ziet maakt jou een grotere sukkel
quote:Feyenoorder Hofland: 'Ik heb niets in Oranje te zoeken'
Feyenoorder Kevin Hofland (foto) heeft geen problemen met het feit dat hij niet meer word geselecteerd voor het Nederlands elftal. De 28-jarige verdediger is zich er van bewust dat hij op dit moment simpelweg niet goed genoeg is om in aanmerking te komen voor het keurkorps van bondscoach Marco van Basten.
'Gepasseerd voel ik me al lang niet meer,' zegt de Feyenoorder tegenover AD Sportwereld. 'Daarvoor is het te lang geleden dat ik erbij zat. Bovendien ben ik heel realistisch: op dit moment heb ik helemaal niets in Oranje te zoeken. Absoluut niet. Voor het Nederlands elftal moet je over een langere periode goed presteren. Dat heb ik niet gedaan. Verre van.'
Hofland kwam in het verleden zeven keer uit voor Oranje, maar zijn laatste interland dateert alweer van 2004. (BR)
Geen dank.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
stond al op de vorige pagina, maar toch bedankt
Laat maar, fout gelezenquote:
Aldus de papiere telegraaf van vanmorgen....quote:VERBEEK TRAINER FEYENOORD
Ook Feyenoord heeft een nieuwe trainer voor volgend seizoen. De Rotterdams club heeft overeenstemming bereikt met de huidige SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek.
Naar verwachting wordt Verbeek morgen gepresenteerd in de Kuip. Verbeek was vanaf het eerste moment de belangrijkste kandidaat voor Feyenoord. Pikant aan de overstap is dat het SC Heerenveen van Verbeek in de laatste speelronden van deze competitie een belangrijke concurrent is van Feyenoord in de strijd om een plekje in de play-offs voor Champions League-voetbal.
Feyenoord is voor de 45-jarige Verbeek de derde club waar hij als hoofdtrainer aan de slag gaat. Voordat hij medio 2004 Foppe de Haan opvolgde bij Heerenveen, was de inwoner van het Friese Jubbega in de eerste divisie werkzaam bij Heracles Almelo.
Met Heerenveen boekte Verbeek gisteravond een benauwde 3-2 uitzege bij degradatiekandidaat Willem II. Daniel Pranjic (strafschop), Roy Beerens en Gerald Sibon waren trefzeker voor de Friese club. Het bijzonder attractief spelende Heerenveen maakte dit seizoen al 81 competitiedoelpunten onder leiding van Verbeek, die in Friesland zeer geliefd is bij zijn spelers en supporters.
quote:Verbeek nieuwe trainer Feyenoord
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De leiding van de Stadionclub heeft een akkoord bereikt met de huidige trainer van SC Heerenveen, die volgens planning morgen wordt gepresenteerd in De Kuip. Verbeek was in Rotterdam van meet af aan kandidaat nummer één om de naar het Nederlands elftal vertrekkende Bert van Marwijk op te volgen. Feyenoord wordt voor de 45-jarige Verbeek de derde club als hoofdtrainer. Behalve bij SC Heerenveen stond hij eerder aan het roer bij Heracles Almelo.
In vergelijking met vorig seizoen is de zoektocht van Feyenoord naar een nieuwe trainer beduidend soepeler verlopen. Toen zegde topkandidaat Co Adriaanse na de nodige bedenktijd af en werd pas half juni Bert van Marwijk gecontracteerd. Feyenoord kon zich daardoor pas laat op de spelersmarkt begeven. Verbeek, die in Rotterdam naar verwachting een tweejarig contract ondertekent, heeft er deze zomer vier seizoenen bij SC Heerenveen op zitten. Driemaal dwong hij Europees voetbal af en ook nu is hij weer met een aantrekkelijk voetballend en jeugdig elftal in de race voor een Europees ticket. Saillant is dat SC Heerenveen momenteel een belangrijke concurrent is voor Feyenoord in de strijd om de plaatsen die recht geven op de play-offs voor Champions Leaguevoetbal.
Voor SC Heerenveen is de overstap van Verbeek een mijlpaal. Het is voor het eerst dat een trainer van de Friezen doorgroeit naar een post bij de traditionele top drie. Daar zal de Friese directie geen rekening mee hebben gehouden, toen die in december vorig jaar Verbeek liet weten, dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd. Hoewel er nooit een officiële verklaring is gegeven voor die beslissing, wordt aangenomen dat de oorzaak daarvan ligt in botsende karakters. Verbeek staat niet bekend als iemand die om de hete brij heen draait en wordt nog wel eens als eigenwijs beschouwd.
Verbeek heeft er de afgelopen tijd geen geheim van gemaakt gecharmeerd te zijn van de club Feyenoord. Toen hij twee maanden geleden nog niet benaderd was door de Stadionclub, maar al wel werd geconfronteerd met het nieuws dat hij de belangrijkste kandidaat was voor de baan in De Kuip, luidde zijn eerste reactie. "Was het maar waar." Op zijn beurt ziet de leiding van Feyenoord in Verbeek de trainer die het elftal verder uit kan bouwen. Over zijn werklust wordt door de leidinggevenden van Heracles en Heerenveen alleen in superlatieven gesproken. Bovendien heeft Verbeek de 'geen woorden, maar daden'-mentaliteit, die zo is verankerd in het karakter van de volksclub. Op het voetbalveld is hij er bij SC Heerenveen in de afgelopen seizoenen in geslaagd om ondanks ontelbare mutaties telkens weer een elftal neer te zetten dat de benodigde resultaten haalde. De spelopvatting van Verbeek is offensief en hij laat SC Heerenveen aantrekkelijk voetbal spelen. Daarbij behoren zijn elftallen fysiek altijd tot de fitste in de eredivisie. Verbeek is geboren in Deventer en opgegroeid in Twente. Tegenwoordig woont hij in een zelf gerestaureerde boerderij in het Friese Jubbega. Als amateurbokser en voetballer bij SC Heerenveen en Heracles Almelo stond hij bekend om zijn winnaarsmentaliteit.
Voor de rol van assistent van Verbeek is veelvuldig de naam van de huidige De Graafschap-trainer Jan de Jonge gevallen. Verbeek is bevriend met De Jonge, met wie hij eerder al samenwerkte bij SC Heerenveen. Problematisch is echter dat De Jonge zijn contract bij De Graafschap in november vorig jaar met twee jaar heeft verlengd. Zoals gebruikelijk bij Feyenoord zal één van de twee assistenten een duidelijke clubachtergrond hebben. Behalve de huidige assistent John Metgod is daarvoor jeugdtrainer en oud-speler Jean-Paul van Gastel een kandidaat.
Bron: Telegraaf
Ik denk dat Verbeek echt een prima combinatie gaat vormen met Feyenoordquote:Op zondag 6 april 2008 09:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik sta er niet echt om te springen, maarja es gibt kein besser. In ieder geval duidelijkheid nu.
Oh jee, daar begint het gezeik alweer. Laten ze alsjeblieft nou eens echt op 0 beginnen en die Metgod buiten de technische staf houden. Al zie ik dat erg somber inquote:Zoals gebruikelijk bij Feyenoord zal één van de twee assistenten een duidelijke clubachtergrond hebben. Behalve de huidige assistent John Metgod is daarvoor jeugdtrainer en oud-speler Jean-Paul van Gastel een kandidaat.
Wat denk je zelf...?quote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Zou die vanmiddag in De Kuip zijn en ineens het veld op komen trouwens?
Metgod is nog verdedigender ingesteldquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Grieperige Van Marwijk vandaag waarschijnlijk niet op de bank
Bert van Marwijk zal zondagmiddag waarschijnlijk niet op de bank zitten tijdens Feyenoord - FC Utrecht. De toekomstig bondscoach is geveld door griep en sloeg de zaterdagtraining over, zo weet de Telegraaf te melden.
Van Marwijk bleef bewust thuis om niet onnodig spelers aan te steken. Het zou voor het eerst in zijn carrière als coach zijn, dat hij door ziekte een wedstrijd mist
Ja, dat mag ook maar er moet er altijd 1 bij zitten met een Feyenoord-achtergrond. Volgens het artikel wordt het Metgod of van Gastel.quote:Op zondag 6 april 2008 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag hij zijn eigen staf mee nemen hoor
Ik vrees dat de pers weer eerder dan de fans word ingelichtquote:Op zondag 6 april 2008 11:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...?
Kan jij geen actie starten op Hyves om Metgod weg te krijgen trouwens? Dat is jouw ding toch...
Mwah, van mij hoeft die er niet tussen te zittten eigenlijkquote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook maar er moet er altijd 1 bij zitten met een Feyenoord-achtergrond. Volgens het artikel wordt het Metgod of van Gastel.
Dat er uberhaupt over Metgod wordt nagedacht
Als het net zo word als bij Milan met een lab enzo vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden we van het plan om het trainingscomplex te verplaatsen?
Vandaar dat je gaat werken. Als je er nou zo'n 1 van elke club moet kopen ben je blut:quote:
Bron: voetbalzonequote:'Ik ben nog helemaal niet rond'
De berichtgeving dat Gertjan Verbeek maandag wordt gepresenteerd als de nieuwe coach van Feyenoord is voorbarig, zo laat de hoofdrolspeler zondagmiddag tegenover Sportweek weten. De bij SC Heerenveen vertrekkende trainer is wél in verregaande onderhandeling met de Rotterdamse club.
“Of je mag feliciteren? Ja, met de overwinning van gisteren op Willem II", reageert Verbeek desgevraagd. "Niet met een nieuwe baan, want Feyenoord en ik zitten nog in de onderhandelende fase. De Telegraaf heeft gisteren een geruchtje gehoord en is in de jacht op een primeur te voorbarig geweest. Dat is jammer, want het kost me een hoop extra werk. Je bent niet de eerste die me hierover belt, zoals je zult begrijpen.”
Verbeek verwacht spoedig tot een akkoord te komen met Feyenoord. “Over de grote lijnen zijn we het al eens, nu moet er nog worden onderhandeld over de totale organisatie. Eigenlijk zouden we de vervolggesprekken over de wedstrijden van dit weekend heen tillen, maar misschien dat alles nu wel in een stroomversnelling komt.”
Dat komt wel rond dus...quote:
jongen jongenquote:Op zondag 6 april 2008 12:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vandaar dat je gaat werken. Als je er nou zo'n 1 van elke club moet kopen ben je blut:
Feyenoord, Psv, PSG, Heracles, Anderlecht, Fiorentina
En toch bij andere wedstrijden je kaarten verkopen?quote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jongen jongen
over de trouwheid van mij voor mijn club moet je niet gaan zeiken
[ afbeelding ]
want ik was er nog toen het 1-3 stond
bij fey-ajax heb ik hem ook verkochtquote:Op zondag 6 april 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch bij andere wedstrijden je kaarten verkopen?
Zelfs je kaart voor Feyenoord-Ajax willen verkopen??
Je bent een schande voor je club
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij fey-ajax heb ik hem ook verkocht
dat had andere redenen,
maar heb wel finale kaart voor vak S, waar jij zo wagelijk plaatje over had
Andere redenenquote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij fey-ajax heb ik hem ook verkocht
dat had andere redenen,
maar heb wel finale kaart voor vak S, waar jij zo wagelijk plaatje over had
Je hebt het nu over uitwedstrijden, laten we beginnen met zijn thuiswedstrijden waar hij zijn kaart verkocht heeftquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?
Ook naar Groningen, Utrecht, Zwolle en NAC geweest?
Pff, dat ik nog met jou in discussie ga... successupportertje.
Logisch dat je tot het (bittere) einde blijft bij die paar wedstrijden in het seizoen die je bezoekt.quote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jongen jongen
over de trouwheid van mij voor mijn club moet je niet gaan zeiken
[ afbeelding ]
want ik was er nog toen het 1-3 stond
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederlandquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?
Ook naar Groningen, Utrecht, Zwolle en NAC geweest?
Pff, dat ik nog met jou in discussie ga... successupportertje.
Ga je ook pas vanaf 2002-2003 naar Feyenoord? Dat zou een hoop verklaren..quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederland
dus loop niet te zeiken
tegen zwolle en nac ben ik geweest
2 van de 10? Je weet dat je minstens 17 keer uit speelt?quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederland
dus loop niet te zeiken
tegen zwolle en nac ben ik geweest
nee dat dan weer nietquote:Op zondag 6 april 2008 12:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je ook pas vanaf 2002-2003 naar Feyenoord? Dat zou een hoop verklaren..
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.quote:Op zondag 6 april 2008 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 van de 10? Je weet dat je minstens 17 keer uit speelt?
Ach, er zijn genoeg redenen om op jou te zeiken.quote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.
in een klote seizoen
dus ga niet zeiken op me aub
en ben ik nog groningen uit geweest voor playoffs ook, waar je op een avond 6 uur in de bus zit, waar je nog met je schoolspullen aan komt ook
Ja dat kan allemaal wel, maar waarom laat je ze dit seizoen in de steek dan?quote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.
in een klote seizoen
dus ga niet zeiken op me aub
en ben ik nog groningen uit geweest voor playoffs ook, waar je op een avond 6 uur in de bus zit, waar je nog met je schoolspullen aan komt ook
Tering zeg, moeilijk he scherpe fotos maken.quote:Op zondag 6 april 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://fr-fotopage.nl/fot(...)aarschielandhuis.htm
Een must voor iedereen !
Wanneer komt dat shirt nou uit? Pas vanaf volgend seizoen? Ik zag wel dat je hem al kon pre-orderen, maar alleen S en XXL zijn nog beschikbaarquote:
quote:Been verwachtte wel belletje Feyenoord
Mario Been is enigszins teleurgesteld dat hij geen kandidaat was bij Feyenoord om Bert van Marwijk op te volgen. De huidig coach van NEC vindt Gertjan Verbeek, die zo goed als rond is met de Rotterdammers, overigens wel een goede keuze.
Tegenover RTV Rijnmond zegt Been: "Ik heb vroeger bij Heerenveen nog met hem gespeeld. Hij was geen grote voetballer, maar wel een karakterjongen. Hij eiste veel van zichzelf en was fysiek beresterk. Je kwam hem vijf keer tegen als je hem voorbij wilde. Die instelling probeert hij ook op zijn spelers over te brengen. Zijn ploegen maken altijd een topfitte indruk. Of hij tegen de druk van een topploeg bestand is, zal moeten blijken."
Zelf hoopte Been stiekem ook op een nieuw dienstverband bij zijn jeugdliefde. "Toen het vertrek van Bert van Marwijk naar de KNVB officieel bekend was gemaakt, had ik eerlijk gezegd wel een telefoontje verwacht, ja. Maar ik had te weinig ervaring, geloof ik. Dat standpunt van de clubleiding respecteer ik dan maar."
Die grensrechter was echt ongelofelijk ja.quote:Op zondag 6 april 2008 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug...
Luinge![]()
Wat een schele tyfus aap is dat zeg. Zelfs op 100 meter afstand kon ik nog zien dat het een handsbal, dus panalty voor ons was.
Die grensrechter aan de kant van Z![]()
Slory![]()
![]()
Waarom werd Hofland gewisseld?
Inderdaad, wat een drama was dat zeg, als hij 2x breed gelegd had.............quote:Op zondag 6 april 2008 18:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
Slory heeft echt geen bal goed geraakt
Dat ze daarom in het stadion zat?quote:
Hij is altijd drama.quote:Op zondag 6 april 2008 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een drama was dat zeg, als hij 2x breed gelegd had.............
Precies.quote:Op zondag 6 april 2008 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een drama was dat zeg, als hij 2x breed gelegd had.............
die vlagde echt werkelijk voor allesquote:Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die grensrechter was geniaalIn de 2de helft telkens juichen als hij een goede beslissing had in de 2de helft