abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57888161
Het is gewoon altijd afwachten maar er is op dit moment geen betere trainer te vinden die wilde komen en vrij is.
pi_57888173
Met Bosvelt als assistent!
  maandag 7 april 2008 @ 13:39:25 #4
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57888232
Nouja, hebben we dit nu gehad, tijd voor aankopen. En verkopen, veel verkopen.
  maandag 7 april 2008 @ 13:41:58 #5
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57888278
Feyenoord-bestuur
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_57888447
Over verkopen gesproken, dit mag er eventueel weg van mij (ligt er natuurlijk aan wie er bij komen e.d.):
quote:

Henk Timmer

Giovanni van Bronckhorst
André Bahia
Nicky Hofs
Tim Vincken
Sherif Ekramy
Serginho Greene (twijfel)
Jonathan De Guzman
Ron Vlaar
Theo Lucius (twijfel)
Danny Buijs (twijfel)
Jacob Lensky
Georginio Wijnaldum
Roy Makaay
Tim de Cler
Kevin Hofland
Luigi Bruins
Andwélé Slory
Erwin Mulder
Nuri Sahin
Michael Mols
Chun-Soo Lee
Denny Landzaat
Leroy Fer
Darley Ramon Torres
Michael Jansen
Diego Biseswar
  maandag 7 april 2008 @ 13:53:42 #7
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57888478
Verbeek.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57888495
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef EnactedChaos het volgende:
Over verkopen gesproken, dit mag er eventueel weg van mij (ligt er natuurlijk aan wie er bij komen e.d.):
[..]
Greene
  maandag 7 april 2008 @ 14:01:25 #9
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57888622
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Greene
Inderdaad zeg, die mag van mij nog eerder weg dan Lee.. en dat zegt toch heel wat.
kankelul.
  maandag 7 april 2008 @ 14:02:59 #10
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_57888660
quote:
[..]
Bahia en Sahin doen het niet eens zo slecht, zelfde geld voor Timmer alhoewel hij wel de doorstroming stagneert.
Vincken en Lee mogen inderdaad eens uit gaan kijken naar een andere club zo onderhand.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 7 april 2008 @ 14:03:05 #11
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57888665
quote:
[..]

Wel Slory goed vinden, maar Vincken willen verkopen Vincken heeft in 1 wedstrijd al meer laten zien dan Slory ooit heeft gedaan. Die jongen zit mentaal alleen niet helemaal lekker, dit komt volgend seizoen goed onder Verbeek
  maandag 7 april 2008 @ 14:04:42 #12
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57888687
Ik geef Vincken vooralsnog het voordeel van de twijfel, als hij nog één keer geblesseerd raakt in een korte periode mag hij weg.
kankelul.
  maandag 7 april 2008 @ 14:07:32 #13
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57888739
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik geef Vincken vooralsnog het voordeel van de twijfel, als hij nog één keer geblesseerd raakt in een korte periode mag hij weg.
Ik had het er gister nog op de tribune over, maar een aantal jongens bij Feyenoord zitten mentaal niet lekker in hun vel. Vincken, Lensky en in mindere mate Bruins zijn hier voorbeelden van. Als je mentaal niet lekker in je vel zit heb je sneller blessures, geloof je minder in jezelf en haal je ook liever je poot terug dan dat je er extra hard ingaat. De redenen dat ze mentaal niet lekker zitten kan allerlei redenen hebben, vertrouwen, positie, kritiek of wat dan ook. Feit is dat de begeleiding van Feyenoord op dit gebied ronduit zwak is.

Zodra deze spelers mentaal lekker zitten, kan je er echt veel aan hebben, want stuk voor stuk hebben ze kwaliteiten die Feyenoord goed zou kunnen gebruiken.

Ik denk dat bij Verbeek wél goed zit.
pi_57888748
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wel Slory goed vinden, maar Vincken willen verkopen Vincken heeft in 1 wedstrijd al meer laten zien dan Slory ooit heeft gedaan. Die jongen zit mentaal alleen niet helemaal lekker, dit komt volgend seizoen goed onder Verbeek
Had geen zin om het allemaal te gaan onderbouwen...

Ik denk dat Vincken gewoon te blessuregevoelig is. Al heeft in een wedstrijd meer laten zien dan Slory, verder dan die ene wedtsrijd komt het vaak ook niet.

En Greene, tsja, ik vind t lastig. Heb helemaal niks met hem maar toen hij kwam was het gewoon een goede verdediger, dat kan toch niet opeens weg zijn? Maar daarom ook een twijfelgeval.

Bahia heb ik ook weinig mee. Als invaller kan je m gebruiken maar meer ook niet, vandaar dat ik er ook bij heb gezegd dat het afhangt van wie er bij komen en wie er weg gaan.
pi_57888788
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik had het er gister nog op de tribune over, maar een aantal jongens bij Feyenoord zitten mentaal niet lekker in hun vel. Vincken, Lensky en in mindere mate Bruins zijn hier voorbeelden van. Als je mentaal niet lekker in je vel zit heb je sneller blessures, geloof je minder in jezelf en haal je ook liever je poot terug dan dat je er extra hard ingaat. De redenen dat ze mentaal niet lekker zitten kan allerlei redenen hebben, vertrouwen, positie, kritiek of wat dan ook. Feit is dat de begeleiding van Feyenoord op dit gebied ronduit zwak is.

Zodra deze spelers mentaal lekker zitten, kan je er echt veel aan hebben, want stuk voor stuk hebben ze kwaliteiten die Feyenoord goed zou kunnen gebruiken.

Ik denk dat bij Verbeek wél goed zit.
Toen ik hier een tijdje terug met het mentale verhaal kwam werd ik door iedereen compleet uitgelachen...

Maar je hebt helemaal gelijk. heb ff geen zin om er een wetenschappelijk onderzoek over op te zoeken maar ik denk dat meer dan 50% van alle 'ziektes' (dus ook griepjes e.d.) niet komen door je fysieke toestand maar door hoe het mentaal zit. Als je stress hebt bijvoorbeeld ben je veel sneller ziek.

Edit: en je vergeet trouwens Slory even bij je voorbeelden te noemen...
  maandag 7 april 2008 @ 14:12:30 #16
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57888837
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:09 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Toen ik hier een tijdje terug met het mentale verhaal kwam werd ik door iedereen compleet uitgelachen...

Maar je hebt helemaal gelijk. heb ff geen zin om er een wetenschappelijk onderzoek over op te zoeken maar ik denk dat meer dan 50% van alle 'ziektes' (dus ook griepjes e.d.) niet komen door je fysieke toestand maar door hoe het mentaal zit. Als je stress hebt bijvoorbeeld ben je veel sneller ziek.

Edit: en je vergeet trouwens Slory even bij je voorbeelden te noemen...
Niet door mij in ieder geval, want zo denk ik er al een hele tijd over. Heb je geloof ik ook nog gesteund met je punt dat Bruins op een verkeerde positie speelt en zich daardoor minder lekker voelt

En ik vergeet Slory niet, want ik vind gewoon dat hij te weinig kwaliteit heeft
  maandag 7 april 2008 @ 14:16:31 #17
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57888917

Laat hem Sulejmani lekker meenemen Maar ik snap niet dat Ajax achter hem aanzit. Die hebben toch genoeg aanvallende opties? Nahjah hoe dan ook we zullen zien wat de zomer ons zal brengen. Het begin is er iig door een prima trainer aan te stellen
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 7 april 2008 @ 14:21:31 #18
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57889020
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]

Laat hem Sulejmani lekker meenemen Maar ik snap niet dat Ajax achter hem aanzit. Die hebben toch genoeg aanvallende opties? Nahjah hoe dan ook we zullen zien wat de zomer ons zal brengen. Het begin is er iig door een prima trainer aan te stellen
Hij mag Bradley ook meenemen
pi_57889042
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:12 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Niet door mij in ieder geval, want zo denk ik er al een hele tijd over. Heb je geloof ik ook nog gesteund met je punt dat Bruins op een verkeerde positie speelt en zich daardoor minder lekker voelt

En ik vergeet Slory niet, want ik vind gewoon dat hij te weinig kwaliteit heeft
Ok

Bij Excelsior presteerde hij onder de omstandigheden daar gewoon goed. Ajax wilde 'm zelfs nog overnemen aan het begin van het seizoen. Het is echt niet zo dat ie niks kan. En ook hij zit niet zo lekker in z'n vel kan ik je melden hoor...

Ik hoop echt dat dat gaat veranderen onder Verbeek. Het begint gewoon met de spelers op de juiste plek zetten. Als hij daar nou eens mee begint.
  maandag 7 april 2008 @ 14:23:19 #20
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57889046
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef don-diablo het volgende:
Maar ik snap niet dat Ajax achter hem aanzit. Die hebben toch genoeg aanvallende opties?
Achja, de keuze Rommedahl/Sulejmani is snel gemaakt, net als de keuze Leonardo/Sulejmani of Kennedy/Sulejmani.
><(({°>
  maandag 7 april 2008 @ 14:26:57 #21
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57889111
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ok

Bij Excelsior presteerde hij onder de omstandigheden daar gewoon goed. Ajax wilde 'm zelfs nog overnemen aan het begin van het seizoen. Het is echt niet zo dat ie niks kan. En ook hij zit niet zo lekker in z'n vel kan ik je melden hoor...
Mwa, ik krijg Slory al heel snel zo'n Castelen gevoel. Een speler die leeft op onterechte hype van buitenaf maar die continue tegenvalt. Nauwelijks een passeerbeweging, geen goede voorzet, geen teamspeler, alleen wat snelheid waar hij dan soms wat geluk mee heeft.
quote:
Ik hoop echt dat dat gaat veranderen onder Verbeek. Het begint gewoon met de spelers op de juiste plek zetten. Als hij daar nou eens mee begint.
Precies Naar wat ik heb begrepen over hem is dat hij ook eerst z'n hele elftal zowel mentaal als fysisch bekijkt en dan gaat bepalen waar iemands sterke en zwakke punten liggen om zo tot een team te komen met spelers die elkaar aanvullen.
pi_57889205
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef EnactedChaos het volgende:
Ajax wilde 'm zelfs nog overnemen aan het begin van het seizoen.
dat zegt weinig, die hebben Urzaiz, Kennedy, Colin, Delorge, etc. in de selectie
  maandag 7 april 2008 @ 14:35:14 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57889230
GJV .
2000 light years from home
pi_57889358
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:33 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dat zegt weinig, die hebben Urzaiz, Kennedy, Colin, Delorge, etc. in de selectie
jajaja

Ach, ik denk als we Slory goed gebruiken dat we dan best wat plezier van m kunnen hebben. Maar ieder z'n mening natuurlijk

Jullie vonden Bert ook allemaal een fantastische trainer
  maandag 7 april 2008 @ 14:47:30 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57889431
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:42 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

jajaja

Ach, ik denk als we Slory goed gebruiken dat we dan best wat plezier van m kunnen hebben. Maar ieder z'n mening natuurlijk

Jullie vonden Bert ook allemaal een fantastische trainer
Moet ik je weer ongelijk geven. Ik vond van niet en nog steeds niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')