Met dank aan die kneus was het beregezellig in vak E!quote:Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die grensrechter was geniaalIn de 2de helft telkens juichen als hij een goede beslissing had in de 2de helft
quote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je mag geen fliits doenkan geen 10 sec me hand stil houden
verder leuke wedstrijd
slory![]()
verkopen
![]()
Inderdaad als we Ghaly echt terug kunnen halen dan zou dat super zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:12 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
In het veld was zijn mentaliteit ook prima volgens mij hoor. Ik ben alleen totaal niet objectief in deze omdat ik Ghaly altijd heel bijzonder vond
Elke kopbal was voor hem, had briljante passeerbewegingen, sprong bijna over Kuyt heen nadat Kuyt had gescoord. Het nadeel was dat ie soms met zo'n actie de bal weleens verloor maar dat moet je maar door de vingers zien. Daar tegenover stonden fantastische acties. En een kracht dat ie gozer had.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 april 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wou zondag feyenoord kijken op digitenne tegen willem II,
maar is natuurlijk niet er op
gaat planet.nl worden
Ja 1x, wou meer doen maar dacht helpt toch nietquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Zijn jullie ook al die gasten die Slory aan het uitfluiten waren?
Stelletje mongolen![]()
![]()
Geef die jongen is een kans man![]()
Natuurlijk had ie die bal breed moeten leggen, maar hij moet het wel allemaal ff in 20 minuten laten zien. Daar hoor ik weer niemand over. Sta je 3-0 voor maar wisselen ho maar. Als die Mols zo belangrijk voor ons is (aldus Bert) dan wissel je m toch als je 3-0 voor staat?
Zo true!!!quote:Op zondag 6 april 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja 1x, wou meer doen maar dacht helpt toch niet
gozer gaat niet beter spelen, want hij kan niks.
wat een kut speler![]()
ja bert wisselt ALTIJD laat , en ja das KUT
maar bert is kut
raak maar niet uitgepraat over de finale
Jij weet het falen van een speler altijd weer terug te schuiven op de trainer, hè.quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Stelletje mongolen![]()
![]()
Natuurlijk had ie die bal breed moeten leggen, maar hij moet het wel allemaal ff in 20 minuten laten zien. Daar hoor ik weer niemand over. Sta je 3-0 voor maar wisselen ho maar. Als die Mols zo belangrijk voor ons is (aldus Bert) dan wissel je m toch als je 3-0 voor staat?
Erger mij er ook aan. Die gozer heeft een zwaar seizoen, begon goed, maar tobt nu met blessures, zelfvertrouwen en vorm. En dan moet je hem vooral uitfluiten en op andere manieren kleineren, heeft ie precies nodig.quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Stelletje mongolen![]()
![]()
Raakt echt kant noch wal je opmerking.quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij weet het falen van een speler altijd weer terug te schuiven op de trainer, hè.
Ach, flikker toch op man met die waardeloze kut Sloryquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Stelletje mongolen![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En bij Excelsior kon ie het ook niet zeker
serieus? zou mooi zijnquote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij zou samen met Verbeek ergens gesignaleerd zijn...
uitfluiten? neuhquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Laat hem maar een 2e Castelen worden. Vaak een drama, maar wel met veel goals en assists, en daarmee win je uiteindelijk wedstrijden.quote:Op zondag 6 april 2008 23:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
serieus? zou mooi zijn
[..]
uitfluiten? neuh
ergeren? ja
lijkt idd een 2e Castelen te worden, maar ik schrijf hem nog niet helemaal af
WTF zit er op dat broodjequote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van Feyenoord - FC Utrecht staan nu online op www.fr-fotopage.nl
zwaar, nu heb ik medelijden zeg, ook een zware bankrekening zeker?quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Erger mij er ook aan. Die gozer heeft een zwaar seizoen, begon goed, maar tobt nu met blessures, zelfvertrouwen en vorm. En dan moet je hem vooral uitfluiten en op andere manieren kleineren, heeft ie precies nodig.![]()
Over Bert ben ik het ook eens, onnodig risico nemen was dat. Risico's die wij ons niet kunnen permitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |