quote:Hossam Ghaly is in beeld bij Feyenoord. Derby County wil de huurling van Tottenham Hotspur definitief inlijven, maar heeft nu te maken met de interesse uit Rotterdam. (Diverse Britse tabloids)
quote:Bekerfinale zal snel uitverkocht zijn
ROTTERDAM - Wie een kaart wil voor de bekerfinale Feyenoord-Roda JC moet er snel bij zijn. Feyenoord denkt dat de kaarten voor de eindstrijd volgende week zaterdag binnen enkele minuten uitverkocht zullen zijn.
Feyenoord gaat er van uit dat de kaarten voor de bekerfinale, op zondag 27 april in de Kuip tegen Roda JC (18.00 uur), zeer snel uitverkocht zullen zijn. De Rotterdamse voetbalclub krijgt van de KNVB, die de eindstrijd organiseert, 17.000 toegangsbewijzen. De kaarten kosten 27,50 euro.
Komende zaterdag begint de verkoop aan de bijna 1100 houders van de zogenoemde Diamond- en Goldcards. Verder krijgt een kleine 600 bezitters van een Silvercard, die vaak uitwedstrijden bezoeken, voorrang.
De resterende 15.320 toegangsbewijzen gaan op zaterdag 12 april vanaf 09.00 uur in de verkoop. Seizoenkaarthouders kunnen bij een Ticketbox-vestiging, in veel gevallen sigarenboeren, op vertoon van hun pas één kaart kopen.
Feyenoord heeft gisteren laten weten te verwachten dat de wedstrijd binnen enkele minuten uitverkocht zal zijn. De club geeft aan niets te kunnen doen tegen Ticketbox-houders die al seizoenkaarten klaar hebben liggen voor de verkoop.
Wie er volgende week zaterdag niet op tijd bij is, zal aangewezen zijn op de zwarte markt.
Ook tegenstander Roda JC krijgt 17.000 kaarten. De resterende toegangsbewijzen - pakweg 10.000 - gaan naar sponsors en de KNVB.
Inderdaad, maar weer 1 die z'n man laat lopen.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Niks opzouten.
Fantastische voetballer
Wat is dat opeens voor hype?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, maar weer 1 die z'n man laat lopen.
In het veld was zijn mentaliteit ook prima volgens mij hoor. Ik ben alleen totaal niet objectief in deze omdat ik Ghaly altijd heel bijzonder vondquote:Op donderdag 3 april 2008 13:08 schreef DivineJester het volgende:
Misschien dat zijn mentaliteit wat beter is geworden, was altijd wel een aardige speler toch?
Idd.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat is dat opeens voor hype?![]()
Het hele seizoen horen we er niets over en nu laat opeens iedereen z'n man lopen
Timmerquote:Hopelijk wordt Feyenoord ploeg van het jaar
door Marianne Timmer
[knip]
Komend seizoen vallen er alweer sterretjes te verdienen, oftewel een beschermde status voor Vancouver. Ik denk dat we een heel goede ploeg hebben die straks tijdens de Spelen op meerdere afstanden voor de hoofdprijzen gaat. Over hoofdprijzen gesproken, Feyenoord heeft zich gelukkig geplaatst voor de bekerfinale.
DSB is dit jaar geen schaatsploeg van het jaar geworden, dus hopelijk wordt Feyenoord voetbalploeg van het jaar. Winst van de bekerfinale zou geweldig zijn en mijn vakantie in één klap helemaal geslaagd maken.
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat heeft Bert zeker de wereld ingeholpen? Zodat we het even niet hebben over zijn dramatische tactische kwaliteiten... Doet ie wel slim![]()
1100 houdersquote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Happel het volgende:
Wat mij betreft wel.
Mooi staaltje wanbeleid, maar ach what's new.
[..]
quote:Zaakwaarnemer: Marcos Camozzato kon naar Feyenoord
Feyenoord en Roda JC wilden Marcos Camozzato afgelopen winterstop graag aantrekken. Dat meldt zijn zaakwaarnemer Franck Iovino op Footgoal.net. De 24-jarige verdediger wilde echter zijn werkgever Standard Luik niet verlaten, omdat de ploeg aan de leiding ging en nog steeds gaat in de Eerste Klasse.
De Braziliaan is echter nog steeds populair. Volgens zijn zaakwaarnemer is de kans groot dat hij komende zomer vertrekt. 'Er hebben zich nu zo'n zes tot zeven clubs gemeld. Daar zitten vooral buitenlandse clubs bij. Afgelopen winter wilden Auxerre, Roda JC en Feyenoord hem graag halen. Of ze zich nu opnieuw hebben gemeld, kan ik niet zeggen.'
Bron: ELF Voetbal
Heeft Jol m niet naar de Spurs gehaald?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze moeten gewoon Onyewu halen. En Ghaly is ook wel welkom, al lijkt dat gerucht mij niet waar.
quote:Buffel dupe van deal tussen Feyenoord en Rangers
Foto: Feyenoord.blieb
Datum: 03-04-2008
Bron: soccernews.nl
Als psv zich ten koste van Fiorentina zou plaatsen voor de halve finale van de UEFA Cup wacht hen de winnaar van het duel tussen Sporting Lissabon en Glasgow Rangers. Bij de Schotten moet Thomas Buffel, ex-Feyenoord en Excelsior, waarschijnlijk niet rekenen op een speelkans.
"Dit is geen gemakkelijke situatie maar ik zal me voorlopig tevreden moeten stellen met invalbeurten", aldus Buffel in de Gazet van Antwerpen. "Ik concentreer me tot juni op de Glasgow Rangers, maar volgens mij was het beter geweest als de club me tijdens de winterstop had uitgeleend", geeft de Belg zijn ongezouten mening.
De aanvallende middenvelder reageert in het interview ook op de geruchten dat de club hem niet meer opstelt omwille van een bijkomende vergoeding die Rangers aan Feyenoord moet betalen. "Het is inderdaad zo dat als ik 100 wedstrijden voor de Rangers heb gespeeld, de club dan een extra vergoeding moet betalen aan Feyenoord. Ik zit momenteel aan 97, je kan dus wel rekenen".
Aangezien de club het momenteel goed doet zonder Buffel wordt dus niet veel aanstalte gemaakt om gebruik te maken van de diensten van de Belg. "Als ze me echt nodig hebben, zullen ze het bedrag wel betalen", vermoedt Buffel. "Maar ja, een voetbalclub is ook bedrijf dus ergens snap ik hun redenering wel als ze het ook zonder mij kunnen."
Begint wel tijd te worden inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef EnactedChaos het volgende:
Om het maar weer eens over de nieuwe trainer te hebben...
Wat duurt dat lang zeg
Lijstje was er, trainers zijn inmiddels gepolst...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Begint wel tijd te worden inderdaad.
Ligt niet aan jou. Het feit dat er een lijst is en er nog steeds niemand uit voort gekomen is vind ik, net als jij, zorgwekkend. Lijkt me ook niet dat ze wachten met de bekendmaking tot aan het eind van dit seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Lijstje was er, trainers zijn inmiddels gepolst...
Dan willen ze toch gewoon niet? Of ligt dat aan mij? Ze zijn er ook niet bijna uit ofzo (als we de media moeten geloven), t lijkt er eerder op dat ze nog moeten beginnen. Begin een beetje huiverig te worden
Wel logisch natuurlijk. De TD moet de selectie niet samenstellen. Daar acht ik Bosz sowieso niet goed genoeg voor. Daarom moet er worden opgeschoten met een trainer.quote:En Bosz geeft zelf aan dat er eerst een trainer moet komen alvorens er spelers worden aangetrokken. Mag je straks overal achteraan sluiten.
Duidelijk stuk, helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Het feit dat er een lijst is en er nog steeds niemand uit voort gekomen is vind ik, net als jij, zorgwekkend. Lijkt me ook niet dat ze wachten met de bekendmaking tot aan het eind van dit seizoen.
Dat zou dus betekenen dat de trainers, die Feijenoord voor ogen heeft, niet willen of niet overtuigd zijn van de mogelijkheden binnen de club. Benieuwd waar ze dan mee gaan komen. Binnen Nederland zijn er maar weinig opties. Er is de 'topklasse' met Verbeek, Rutten en Van Gaal () en de 'middenklasse' met Jans, Vergoossen en Brandts. De drie uit de middenklasse wil ik niet eens bij Feijenoord zien. Van Hanegem en Been noem ik niet, omdat ik die allebei niet zie komen.
Dus dan moet er, als de eerste drie het niet worden, een trainer uit het buitenland worden gehaald. Daar is Feijenoord wat mij betreft al te laat mee. Blijft Jol over. Verder zie ik echt geen geschikte namen. We willen omhoog, gaat niet gebeuren met de het gros van de trainers werkzaam in Nederland.
[..]
Wel logisch natuurlijk. De TD moet de selectie niet samenstellen. Daar acht ik Bosz sowieso niet goed genoeg voor. Daarom moet er worden opgeschoten met een trainer.
als dat gebeurt dan word ik een ajaxquote:
Ik zie het Peter - Charisteas is geen jood, hij is een griek - Bosz nog doen ook, maar 'gewoon' zal het niet gebeurenquote:
Zie hem zelf niet komen hoor. Denk dat hij er geen trek in heeft. Dat hoop ik althans, want met Bosz aan het roer zie ik Feyenoord inderdaad nog wel een serieuze poging wagen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
dikke kans hoor, als alles afkest
Slechte poging tot humorquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Kunnen we Advocaat niet lospeuteren van die Russen?
ik welquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:24 schreef blindgier het volgende:
Verkopen ze die zooi nog dan? Kom eigenlijk nooit meer in de buurt bij koebrugge
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |