Die grensrechter was echt ongelofelijk ja.quote:Op zondag 6 april 2008 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug...
Luinge![]()
Wat een schele tyfus aap is dat zeg. Zelfs op 100 meter afstand kon ik nog zien dat het een handsbal, dus panalty voor ons was.
Die grensrechter aan de kant van Z![]()
Slory![]()
![]()
Waarom werd Hofland gewisseld?
Inderdaad, wat een drama was dat zeg, als hij 2x breed gelegd had.............quote:Op zondag 6 april 2008 18:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
Slory heeft echt geen bal goed geraakt
Dat ze daarom in het stadion zat?quote:
Hij is altijd drama.quote:Op zondag 6 april 2008 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een drama was dat zeg, als hij 2x breed gelegd had.............
Precies.quote:Op zondag 6 april 2008 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een drama was dat zeg, als hij 2x breed gelegd had.............
die vlagde echt werkelijk voor allesquote:Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die grensrechter was geniaalIn de 2de helft telkens juichen als hij een goede beslissing had in de 2de helft
je mag geen fliits doenquote:Op zondag 6 april 2008 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tering zeg, moeilijk he scherpe fotos maken.
Als je een beetje een normaal toestel hebt is 2seconden niet bewegen genoeg hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je mag geen fliits doenkan geen 10 sec me hand stil houden
verder leuke wedstrijd
slory![]()
verkopen
![]()
Een sluitertijd van 2 seconden is ook onmogelijk scherp te krijgen met de hand.quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je een beetje een normaal toestel hebt is 2seconden niet bewegen genoeg hoor.
hier dus niet, toch klote camera heb ik maar goedquote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je een beetje een normaal toestel hebt is 2seconden niet bewegen genoeg hoor.
ik heb 'm, ruilen voor je finalekaartquote:
ongelofelijk idd, zou toch niet komen door die debiel die hem toen bedreigde?quote:Op zondag 6 april 2008 18:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
Slory heeft echt geen bal goed geraakt
hoop dat verbeek hem verhuurd/verkooptquote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ongelofelijk idd, zou toch niet komen door die debiel die hem toen bedreigde?
Met dank aan die kneus was het beregezellig in vak E!quote:Op zondag 6 april 2008 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die grensrechter was geniaalIn de 2de helft telkens juichen als hij een goede beslissing had in de 2de helft
quote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je mag geen fliits doenkan geen 10 sec me hand stil houden
verder leuke wedstrijd
slory![]()
verkopen
![]()
Inderdaad als we Ghaly echt terug kunnen halen dan zou dat super zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:12 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
In het veld was zijn mentaliteit ook prima volgens mij hoor. Ik ben alleen totaal niet objectief in deze omdat ik Ghaly altijd heel bijzonder vond
Elke kopbal was voor hem, had briljante passeerbewegingen, sprong bijna over Kuyt heen nadat Kuyt had gescoord. Het nadeel was dat ie soms met zo'n actie de bal weleens verloor maar dat moet je maar door de vingers zien. Daar tegenover stonden fantastische acties. En een kracht dat ie gozer had.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 april 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wou zondag feyenoord kijken op digitenne tegen willem II,
maar is natuurlijk niet er op
gaat planet.nl worden
Ja 1x, wou meer doen maar dacht helpt toch nietquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Zijn jullie ook al die gasten die Slory aan het uitfluiten waren?
Stelletje mongolen![]()
![]()
Geef die jongen is een kans man![]()
Natuurlijk had ie die bal breed moeten leggen, maar hij moet het wel allemaal ff in 20 minuten laten zien. Daar hoor ik weer niemand over. Sta je 3-0 voor maar wisselen ho maar. Als die Mols zo belangrijk voor ons is (aldus Bert) dan wissel je m toch als je 3-0 voor staat?
Zo true!!!quote:Op zondag 6 april 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja 1x, wou meer doen maar dacht helpt toch niet
gozer gaat niet beter spelen, want hij kan niks.
wat een kut speler![]()
ja bert wisselt ALTIJD laat , en ja das KUT
maar bert is kut
raak maar niet uitgepraat over de finale
Jij weet het falen van een speler altijd weer terug te schuiven op de trainer, hè.quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Stelletje mongolen![]()
![]()
Natuurlijk had ie die bal breed moeten leggen, maar hij moet het wel allemaal ff in 20 minuten laten zien. Daar hoor ik weer niemand over. Sta je 3-0 voor maar wisselen ho maar. Als die Mols zo belangrijk voor ons is (aldus Bert) dan wissel je m toch als je 3-0 voor staat?
Erger mij er ook aan. Die gozer heeft een zwaar seizoen, begon goed, maar tobt nu met blessures, zelfvertrouwen en vorm. En dan moet je hem vooral uitfluiten en op andere manieren kleineren, heeft ie precies nodig.quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Stelletje mongolen![]()
![]()
Raakt echt kant noch wal je opmerking.quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij weet het falen van een speler altijd weer terug te schuiven op de trainer, hè.
Ach, flikker toch op man met die waardeloze kut Sloryquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Stelletje mongolen![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En bij Excelsior kon ie het ook niet zeker
serieus? zou mooi zijnquote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij zou samen met Verbeek ergens gesignaleerd zijn...
uitfluiten? neuhquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Laat hem maar een 2e Castelen worden. Vaak een drama, maar wel met veel goals en assists, en daarmee win je uiteindelijk wedstrijden.quote:Op zondag 6 april 2008 23:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
serieus? zou mooi zijn
[..]
uitfluiten? neuh
ergeren? ja
lijkt idd een 2e Castelen te worden, maar ik schrijf hem nog niet helemaal af
WTF zit er op dat broodjequote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van Feyenoord - FC Utrecht staan nu online op www.fr-fotopage.nl
zwaar, nu heb ik medelijden zeg, ook een zware bankrekening zeker?quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Erger mij er ook aan. Die gozer heeft een zwaar seizoen, begon goed, maar tobt nu met blessures, zelfvertrouwen en vorm. En dan moet je hem vooral uitfluiten en op andere manieren kleineren, heeft ie precies nodig.![]()
Over Bert ben ik het ook eens, onnodig risico nemen was dat. Risico's die wij ons niet kunnen permitteren.
Ziet er niet echt lekker uitquote:
Laten we hem terughalenquote:AD: Feyenoord volgt Kolk
Volgens het Algemeen Dagblad volgt Feyenoord de verrichtingen van Vitesse speler Santi Kolk. De aanvaller doet het dit seizoen uitstekend onder leiding van Aad de Mos. Nadat Verbeek definitief is aangesteld wil de club werk gaan maken van de plannen voor het elftal van volgend seizoen.
Doen voor een niet al te dure prijs, netals ze Swerts moeten halen. Zeer degelijke back(up) voor De Cler en een nieuwe aankoop op de rechtsback. Mocht die aankoop er niet komen, dan gaat hij maar rechtsback staan. Kost niets, aflopend contract. Blijft ook jammer dat ze Kruiswijk niet hebben vastgelegd, ook een aflopend contract, draait een goed seizoen, Feyenoorder en zeker beter dan Bahia en Greene. Dan had je die twee nietsnutten ook zonder problemen kunnen dumpen deze zomer. Nu moeten we eerst wachten op nieuwe centrale verdedigers, anders wordt het weer een seizoen Bahia en Greene.quote:
Jammer, maar zat er dik in natuurlijk.quote:7/4/2008 - Telegraaf: alle betrokkenen voorstander van transfer De Guzman
(Gepost door K)
BRON: Telegraaf.nl
Volgens De Telegraaf zijn alle betrokken partijen bij Feyenoord het er over eens dat het beter is voor de ontwikkeling van De Guzman als de wegen zich na dit seizoen scheiden. Feyenoord kan de transfersom voor de Nederlandse jeugdinternational, die al jaren wordt gevolgd door clubs als Arsenal en Chelsea, goed gebruiken. Bovendien is er urgentie om deze zomer te verkopen, omdat De Guzman nog maar twee jaar onder contract staat en volgend jaar veel aan transferwaarde heeft ingeboet.
ja tuurlijk want voetballen kunnen ze allemaal niet ...quote:Op maandag 7 april 2008 08:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Beter! Weer een lastbak weg.
Net als van Persie en Kalou. Zulke spelers kun je maar beter kwijt als rijk zijn in je selectie.
Wat een cynisme weer.quote:Op maandag 7 april 2008 08:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net als van Persie en Kalou. Zulke spelers kun je maar beter kwijt als rijk zijn in je selectie.
Makkelijk gezegd, laat maar gaan zijn we ook weer vanaf, maar Feyenoord moet zulke jongens veel beter begeleiden, zodat het niet van die lastposten worden, want het zijn wel zo'n beetje de beste voetballers die we ooit gehad hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 08:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 7 april 2008 08:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, laat maar gaan zijn we ook weer vanaf, maar Feyenoord moet zulke jongens veel beter begeleiden, zodat het niet van die lastposten worden, want het zijn wel zo'n beetje de beste voetballers die we ooit gehad hebben.
Bruins ook, om hem moet je gewoon een team heen bouwen, achter de spitsen zetten en op zoek gaan naar een middenvelder (ala Bosvelt) die het vuile werk voor hem opknapt.
Onzin.quote:
Ik wel, tis gewoon een blind paard, die absoluut niet Feyenoord waardig is.quote:Op maandag 7 april 2008 09:35 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik snap dat gekanker op Slory echt nietGeef die jongen gewoon eens een seizoen de kans. Het is echt niet zo dat Feyenoord en ajax hebben zitten slapen toen ie aan het voetballen was bij Excelsior hoor
Het is helemaal geen lastpost, waar komt dat toch vandaan?quote:Op maandag 7 april 2008 08:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, laat maar gaan zijn we ook weer vanaf, maar Feyenoord moet zulke jongens veel beter begeleiden, zodat het niet van die lastposten worden, want het zijn wel zo'n beetje de beste voetballers die we ooit gehad hebben.
Ik vind dat je dat op dit moment helemaal nog niet kunt zeggenquote:Op maandag 7 april 2008 09:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik wel, tis gewoon een blind paard, die absoluut niet Feyenoord waardig is.
Uit het jaar van Van Hooijdonk en Koeman gok ik. Het pet-incident enzo... De kritiek van Koeman toendertijd op hem en het trainen van vrije trappen, dat ie daar geen zin in had.quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is helemaal geen lastpost, waar komt dat toch vandaan?
kritiek van Koemanquote:Op maandag 7 april 2008 09:49 schreef EnactedChaos het volgende:
Uit het jaar van Van Hooijdonk en Koeman gok ik. Het pet-incident enzo... De kritiek van Koeman toendertijd op hem en het trainen van vrije trappen, dat ie daar geen zin in had.
die ene die naar De Graafschap en Den Haag ging bedoel je?quote:Ik kan me nog vaag ene Leonardo herinneren...
commentaar van Pi-Air en Kolkka of Makaay en Van Bronckhorst, zit wel wat verschil tussenquote:Op maandag 7 april 2008 09:59 schreef RedGuy het volgende:
Van Persie, dat was een lastpak want die had geen zelfkritiek destijds, als je interviews met De Guzman leest komt altijd naar voren dat het een hele nuchtere jongen is die echt wel bereid is om aan z'n mindere punten te werken..
Maar goed, als die oudere ervaren spelers steeds commentaar blijven geven en zelf ook niet bijster goed spelen, dan kan ik wel begrijpen dat je weg wil..
hij is nog niet weg hoorquote:Ik vind het jammer als hij vertrekt, want ik geloof niet dat hij helemaal uitgeleerd is bij Feyenoord.. Hoop wel dat hij nog wel ooit terug gaat keren, en ik zie De Guzman dat wel doen want Feyenoord is zijn club.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 april 2008 08:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een cynisme weer.
De Guzman is geen lastpak. Wel een geweldige speler, waar Feijenoord veel geld aan kan verdienen. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen met een verkoop van hem.
Houden we hem, dan zullen er minder nieuwe spelers kunnen komen (gebrek aan investeringsruimte). Verkopen we hem daarentegen voor een mooi bedrag (minimaal 10 miljoen), dan schept dat ook weer mogelijkheden op de transfermarkt.
Vervanging staat er al in de vorm van Bruins en Hofs.
Hooguit als invaller ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Ben hem liever kwijt dan rijk, zorgt vooral voor balverlies en is te lui om eens 2 meter extra te lopen, heeft amper oog voor medespelers, amper een passeerbeweging en een waardeloze voorzet.quote:Op maandag 7 april 2008 10:22 schreef RedGuy het volgende:
Gelul, spelers als Slory zijn misschien niet goed genoeg voor basisspeler, maar wanneer hij zijn vorm terug heeft kan hij als invaller heel nuttig zijn.
Zijn snelheid kan een belangrijk wapen zijn, echter ben ik steeds minder overtuigd van zijn kwaliteiten terwijl ik nog zo hoopvol was over hem aan het begin van het seizoen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:22 schreef RedGuy het volgende:
Gelul, spelers als Slory zijn misschien niet goed genoeg voor basisspeler, maar wanneer hij zijn vorm terug heeft kan hij als invaller heel nuttig zijn.
Heb je gelijk in verwoorde het niet goed, maar tis wel opvallend dat het talent er bij de supertalenten 9om ze zo maar te noemen) er niet uit komt. Ik denk dat ze beter begeleid moeten worden.quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is helemaal geen lastpost, waar komt dat toch vandaan?
Met van persie is het denk ik gewoon mis gegaan omdat ie van spelers dingen aan moest nemen die zijn veters nog niet eens mogen strikken.quote:Op maandag 7 april 2008 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je gelijk in verwoorde het niet goed, maar tis wel opvallend dat het talent er bij de supertalenten 9om ze zo maar te noemen) er niet uit komt. Ik denk dat ze beter begeleid moeten worden.
Heb eens een interview met van Persie gelezen en die begeleiding bij Arsenal is echt bizar, hij kreeg wekelijks een DVD mee met een analyse over hem.
dat laatste kan ik inkomen, de rest van je post totaal nietquote:Op maandag 7 april 2008 10:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Met van persie is het denk ik gewoon mis gegaan omdat ie van spelers dingen aan moest nemen die zijn veters nog niet eens mogen strikken.
Wat kan een van Marwijk hem nou leren? En dan wordt je in het veld ook nog eens misbruikt. Ik zou er ook de schijt van krijgen.
Ja, maar het begon ook niet toen ie net bij de selectie kwam.quote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat laatste kan ik inkomen, de rest van je post totaal niet
hij was nog heel jong toen ie bij de selectie kwam, dan moet je gewoon dingen aannemen van spelers die al jaren meegaan
Integendeel, oudere spelers hebben vaak nog de 'oude' normen en waarden, terwijl de jongeren veel gebekter zijn .. dat was vroeger niet zo en dus ervaren de oudere spelers dat als lastig.quote:Op maandag 7 april 2008 11:18 schreef RedGuy het volgende:
Of zeg ik nu iets heel stoms?
Bruins mag nu Timmer's iPod opladenquote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Integendeel, oudere spelers hebben vaak nog de 'oude' normen en waarden, terwijl de jongeren veel gebekter zijn .. dat was vroeger niet zo en dus ervaren de oudere spelers dat als lastig.
Voorbeeld is bijvoorbeeld Hofland met z'n opmerking dat hij als jeugdspeler bij Fortuna de ballen oppompte en alles droeg voor de oudere spelers, dat is nu niet meer voor te stellen.
quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft hij je net tot een orgasme gebracht?
Ga jij nou maar je mama mailtjes laten sturen naar Fokkers.quote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga nou maar een nacht slapen voor een finale kaart
Hahahaha maar ff zonder gekheid ik denk dat de fout op dit moment vooral aan alles om de jeugd heen ligt:quote:
quote:Verbeek over Sulejmani: "Feyenoord slaapt niet"
Ruim een week geleden adviseerde Gertjan Verbeek ajax nog om Miralem Sulejmani te halen. Nu hij coach van Feyenoord wordt, was die opmerking misschien wat ongelukkig.
"Maar ik zei dat toen als antwoord op een vraag, omdat wij die dag tegen ajax speelden. Als we die dag tegen Feyenoord of Psv gespeeld hadden, had ik waarschijnlijk hetzelfde over die clubs gezegd", zei Verbeek maandag in de Kuip.
Het is geen geheim dat Sulejmani in beeld is bij binnen- en buitenlandse topclubs, waaronder ook Feyenoord. Of de Rotterdamse club gaat proberen om de Serviër binnen te halen, weet Verbeek niet.
quote:"Maar ik weet zeker dat men bij Feyenoord ook niet zit te slapen. Feyenoord heeft een uitstekend scoutingsapparaat
Verbeek mag hem als eerst meenemen.quote:en ik kan me niet voorstellen dat Sulejmani bij hen niet opgevallen is."
Het feit dat Sulejmani in beeld is bij topclubs, is de verdienste van Verbeek. Onder zijn leiding ontwikkelde de Serviër zich immers tot een levensgevaarlijke spits, en het is niet de eerste keer dat jonge spelers doorbreken onder Verbeek. "De laatste jaren heeft Heerenveen voor veertig miljoen euro spelers verkocht", zei de coach. "Het is dus wel gebleken dat spelers in een bepaald topsportklimaat goed gedijen. Het is aan mij om dit klimaat ook bij Feyenoord te creëren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |