Wat denk je zelf...?quote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Zou die vanmiddag in De Kuip zijn en ineens het veld op komen trouwens?
Metgod is nog verdedigender ingesteldquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Grieperige Van Marwijk vandaag waarschijnlijk niet op de bank
Bert van Marwijk zal zondagmiddag waarschijnlijk niet op de bank zitten tijdens Feyenoord - FC Utrecht. De toekomstig bondscoach is geveld door griep en sloeg de zaterdagtraining over, zo weet de Telegraaf te melden.
Van Marwijk bleef bewust thuis om niet onnodig spelers aan te steken. Het zou voor het eerst in zijn carrière als coach zijn, dat hij door ziekte een wedstrijd mist
Ja, dat mag ook maar er moet er altijd 1 bij zitten met een Feyenoord-achtergrond. Volgens het artikel wordt het Metgod of van Gastel.quote:Op zondag 6 april 2008 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag hij zijn eigen staf mee nemen hoor
Ik vrees dat de pers weer eerder dan de fans word ingelichtquote:Op zondag 6 april 2008 11:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...?
Kan jij geen actie starten op Hyves om Metgod weg te krijgen trouwens? Dat is jouw ding toch...
Mwah, van mij hoeft die er niet tussen te zittten eigenlijkquote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook maar er moet er altijd 1 bij zitten met een Feyenoord-achtergrond. Volgens het artikel wordt het Metgod of van Gastel.
Dat er uberhaupt over Metgod wordt nagedacht
Als het net zo word als bij Milan met een lab enzo vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden we van het plan om het trainingscomplex te verplaatsen?
Vandaar dat je gaat werken. Als je er nou zo'n 1 van elke club moet kopen ben je blut:quote:
Bron: voetbalzonequote:'Ik ben nog helemaal niet rond'
De berichtgeving dat Gertjan Verbeek maandag wordt gepresenteerd als de nieuwe coach van Feyenoord is voorbarig, zo laat de hoofdrolspeler zondagmiddag tegenover Sportweek weten. De bij SC Heerenveen vertrekkende trainer is wél in verregaande onderhandeling met de Rotterdamse club.
“Of je mag feliciteren? Ja, met de overwinning van gisteren op Willem II", reageert Verbeek desgevraagd. "Niet met een nieuwe baan, want Feyenoord en ik zitten nog in de onderhandelende fase. De Telegraaf heeft gisteren een geruchtje gehoord en is in de jacht op een primeur te voorbarig geweest. Dat is jammer, want het kost me een hoop extra werk. Je bent niet de eerste die me hierover belt, zoals je zult begrijpen.”
Verbeek verwacht spoedig tot een akkoord te komen met Feyenoord. “Over de grote lijnen zijn we het al eens, nu moet er nog worden onderhandeld over de totale organisatie. Eigenlijk zouden we de vervolggesprekken over de wedstrijden van dit weekend heen tillen, maar misschien dat alles nu wel in een stroomversnelling komt.”
Dat komt wel rond dus...quote:
jongen jongenquote:Op zondag 6 april 2008 12:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vandaar dat je gaat werken. Als je er nou zo'n 1 van elke club moet kopen ben je blut:
Feyenoord, Psv, PSG, Heracles, Anderlecht, Fiorentina
En toch bij andere wedstrijden je kaarten verkopen?quote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jongen jongen
over de trouwheid van mij voor mijn club moet je niet gaan zeiken
[ afbeelding ]
want ik was er nog toen het 1-3 stond
bij fey-ajax heb ik hem ook verkochtquote:Op zondag 6 april 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch bij andere wedstrijden je kaarten verkopen?
Zelfs je kaart voor Feyenoord-Ajax willen verkopen??
Je bent een schande voor je club
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij fey-ajax heb ik hem ook verkocht
dat had andere redenen,
maar heb wel finale kaart voor vak S, waar jij zo wagelijk plaatje over had
Andere redenenquote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij fey-ajax heb ik hem ook verkocht
dat had andere redenen,
maar heb wel finale kaart voor vak S, waar jij zo wagelijk plaatje over had
Je hebt het nu over uitwedstrijden, laten we beginnen met zijn thuiswedstrijden waar hij zijn kaart verkocht heeftquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?
Ook naar Groningen, Utrecht, Zwolle en NAC geweest?
Pff, dat ik nog met jou in discussie ga... successupportertje.
Logisch dat je tot het (bittere) einde blijft bij die paar wedstrijden in het seizoen die je bezoekt.quote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jongen jongen
over de trouwheid van mij voor mijn club moet je niet gaan zeiken
[ afbeelding ]
want ik was er nog toen het 1-3 stond
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederlandquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?
Ook naar Groningen, Utrecht, Zwolle en NAC geweest?
Pff, dat ik nog met jou in discussie ga... successupportertje.
Ga je ook pas vanaf 2002-2003 naar Feyenoord? Dat zou een hoop verklaren..quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederland
dus loop niet te zeiken
tegen zwolle en nac ben ik geweest
2 van de 10? Je weet dat je minstens 17 keer uit speelt?quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederland
dus loop niet te zeiken
tegen zwolle en nac ben ik geweest
nee dat dan weer nietquote:Op zondag 6 april 2008 12:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je ook pas vanaf 2002-2003 naar Feyenoord? Dat zou een hoop verklaren..
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.quote:Op zondag 6 april 2008 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 van de 10? Je weet dat je minstens 17 keer uit speelt?
Ach, er zijn genoeg redenen om op jou te zeiken.quote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.
in een klote seizoen
dus ga niet zeiken op me aub
en ben ik nog groningen uit geweest voor playoffs ook, waar je op een avond 6 uur in de bus zit, waar je nog met je schoolspullen aan komt ook
Ja dat kan allemaal wel, maar waarom laat je ze dit seizoen in de steek dan?quote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.
in een klote seizoen
dus ga niet zeiken op me aub
en ben ik nog groningen uit geweest voor playoffs ook, waar je op een avond 6 uur in de bus zit, waar je nog met je schoolspullen aan komt ook
Tering zeg, moeilijk he scherpe fotos maken.quote:Op zondag 6 april 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://fr-fotopage.nl/fot(...)aarschielandhuis.htm
Een must voor iedereen !
Wanneer komt dat shirt nou uit? Pas vanaf volgend seizoen? Ik zag wel dat je hem al kon pre-orderen, maar alleen S en XXL zijn nog beschikbaarquote:
quote:Been verwachtte wel belletje Feyenoord
Mario Been is enigszins teleurgesteld dat hij geen kandidaat was bij Feyenoord om Bert van Marwijk op te volgen. De huidig coach van NEC vindt Gertjan Verbeek, die zo goed als rond is met de Rotterdammers, overigens wel een goede keuze.
Tegenover RTV Rijnmond zegt Been: "Ik heb vroeger bij Heerenveen nog met hem gespeeld. Hij was geen grote voetballer, maar wel een karakterjongen. Hij eiste veel van zichzelf en was fysiek beresterk. Je kwam hem vijf keer tegen als je hem voorbij wilde. Die instelling probeert hij ook op zijn spelers over te brengen. Zijn ploegen maken altijd een topfitte indruk. Of hij tegen de druk van een topploeg bestand is, zal moeten blijken."
Zelf hoopte Been stiekem ook op een nieuw dienstverband bij zijn jeugdliefde. "Toen het vertrek van Bert van Marwijk naar de KNVB officieel bekend was gemaakt, had ik eerlijk gezegd wel een telefoontje verwacht, ja. Maar ik had te weinig ervaring, geloof ik. Dat standpunt van de clubleiding respecteer ik dan maar."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |