Nee, door Live 8 ben ik juist fan gewordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar moest ik gewoon ff aan denken... Ik weet namelijk niet of wat mensen zouden gaan die ik ken
Maar als je er 1000,- voor over hebt ben je ook naar Live 8 geweest of niet?
Toen was Feijenoord nog cult.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit blijft een klassieker! Geen beter nummer om te draaien bij een overwinning.
Goede herinneringen aan die periode.![]()
Ach, jij bent het nu, dus ik snap je punt naar hem toe niet zo.quote:
Door de laatste Live 8 (andere was Live Aid namelijk)? Serieus?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, door Live 8 ben ik juist fan geworden. Daarvoor kende ik ze nog niet echt.
Die past ook wel in mn rijtje, god wat een periode was dat ook...quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe trainer van Feyenoord kijkt alvast naar zijn nieuwe omgeving
Picun! Picun! Wat ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Die past ook wel in mn rijtje, god wat een periode was dat ook...
Als ik aan hem denk moet ik meteen aan Graff en Sanchez denken
En Zwijnenberg en Clays? Dat was ook in zijn periode toch?
quote:Weerstand tegen verplaatsing trainingslocatie
Het Algemeen Dagblad meldt dat er onder trouwe fans veel weerstand bestaat over de plannen om de trainingslocatie te veranderen. Met een overgang naar Varkenoord kunnen de meeste trouwe fans wel leven als de trainingen daar gewoon te bezoeken zijn. Menigeen vindt het afschermen van het trainingsveld voor het publiek volstrekt niet passen bij het imago van Feyenoord laat staan een vertrek naar buiten de stad: een club met 'aanraakbare' spelers die traditioneel dichtbij het volk staat. Het krappe, maar open oefenveld naast de Kuip past bij dat 'wij-gevoel'.
Toen hadden we toch ook Samardzic (spelling?) en Korneev? Of was dat alweer wat later?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Fernando Picun ja, en Vidmar natuurlijk...
Wat een vreemdelingenlegioen hadden we toen zeg
Ik ben naar opening van feyenoord tentoonstelling toe,quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Fernando Picun ja, en Vidmar natuurlijk...
Wat een vreemdelingenlegioen hadden we toen zeg
quote:Adriaanse wil Buijs
Co Adriaanse hoopt volgend seizoen Danny Buijs (Feyenoord) en Gerald Sibon (SC Heerenveen) aan de selectie van Red Bull Salzburg toe te voegen. De Nederlander is komend seizoen de opvolger van Giovanni Trapattoni, die aan de slag gaat als bondscoach van Ierland. (Der Kurier)
Ik vind het nog geeneens zo gek idee om een rustig trainingscomplex neer te zetten. Kan toch was stress voorkomen en daar hebben onze spelers toch te vaak last vanquote:
En dat Babel ook op het lijstje van Bosz staat!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik hoorde dat men wacht tot Adrie Koster klaar is met Ajax
Bestuur tegen de muur lijkt me!quote:'Ze zijn te schijterig om ons aan te kijken'
ROTTERDAM - Trouwe supporters verwerpen het serieuze plan van Feyenoord-directeur Eric Gudde om het oefenveld naast de Kuip naar een andere plaats te verkassen.
Het geliefde trainingsveld van de stadionclub: tot nu toe altijd bereikbaar voor de fans van Feyenoord.
Met een trainingsgrasmat op het nabijgelegen sportcomplex Varkenoord - naar het trainingscomplex van AC Milan nu al 'Varkenello' gedoopt - kunnen de fans nog wel enigszins leven. Maar dan alleen als de verrichtingen van de eerste selectie daar probleemloos door het legioen kunnen worden gevolgd.
Het nieuwe oefenveld volledig aan het oog van de buitenwereld onttrekken om voetballers meer privacy te gunnen, is voor menig Feyenoord- supporter een gruwel. Gudde's idee om het oefenveld eventueel op een plek buiten de stad onder te brengen, zoals veel buitenlandse clubs sinds jaar en dag doen, stuit al helemaal op weerstand.
De oude garde Feyenoord-fans, die al sinds 1995 (het jaar dat het oefenveld werd opgeleverd) bijna dagelijks door de hekken gluurt en roept naar de voetballers, reageert op deze trainingsochtend verbijsterd op Gudde's ideeën. De aandacht gaat nauwelijks uit naar de verrichtingen van 'onze jongens' op het veld. Alle energie wordt gestoken in discussies langs de lijn over het gewraakte verplaatsingsplan. Overigens ook in het opvangen van een glimp van prinses Máxima die gisteren heel even op visite was in de Kuip.
Menigeen vindt het afschermen van het trainingsveld voor het publiek volstrekt niet passen bij het imago van Feyenoord: een club met 'aanraakbare' spelers die traditioneel dichtbij het volk staat. Het krappe, maar open oefenveld naast de Kuip past bij dat 'wij-gevoel'.
Piet Kleine (74) heeft begrip voor de wens van de directie om ergensvlakbij een groter oefenveld te realiseren dat af en toe kan worden afgesloten, opdat spelers in alle rust kunnen trainen. "Voetballers die niet lekker presteren, er een potje van maken bij wedstrijden, worden hier best wel eens lastig gevallen. Je kan hier alles tegen ze roepen. Goede, maar binnen redelijke grenzen ook slechte dingen. Helaas zijn er altijd supporters die te ver gaan.''
Hij zou het 'dramatisch' vinden als de selectie achter hoge, dichte hekken gaat trainen. En al helemaal als zo'n nieuwe oefenveld, ver weg en lastig bereikbaar is. "Wij, als 'wijze mannen' komen elkaar hier dagelijks tegen. Het is ons uitje dat niemand ons afpakt.'' "Ik zal het hier verschrikkelijk missen,'' zegt ook Bram Kamerling (65). "De directie moet ervoor zorgen dat we altijd dichtbij de jongens kunnen blijven. Veel oudere supporters hebben geen cent te makken. Geen geld om wedstrijden bij te wonen. Het oefenveld is de enige mogelijkheid voor contact met de toppers van je cluppie.''
Een anonieme seniorsupporter, spreekt van herhaaldelijke excessen rondom het huidige oefenterrein. "Matige spelers moeten zich regelmatig door een haag van scheldende Feyenoordfans wurmen. Dat raakt ze natuurlijk best. Aan de andere kant: ze worden dik betaald, dus moeten ze ook kritiek leren incasseren, een dikke huid tegen kritiek kweken.''
Rinus Rotgers (96!) krijgt tranen in de ogen van het nieuws. "Dit is heel erg. Mijn enige verzetje dreigt te verdwijnen. Die training mogen ze ons niet afpakken.'' Een ander noemt het verplaatsingsplan 'typerend voor de arrogantie van het huidige Feyenoord-bestuur'. "Besloten trainingen passen bij het afstandelijke karakter van de huidige directie en spelers. Er zijn dikbetaalde selectievoetballers die te schijterig zijn ons recht in het gezicht aan te kijken. Bang voor kritiek, kijken ze vaker naar hun schoenveters dan naar de terecht kritische fans.''
Karel Hartman (54), sinds zijn vijfde toeschouwer langs de lijn, vindt het best dat de selectie af en toe privacy wenst. "Maar dan spelen ze toch een keer, in plaats van buiten, in de Kuip.'' Dat sommige spelers kritiek van supporters zat zijn, noemt hij 'te gek voor woorden'. "Er zijn er bij die gewoon recht hebben op kritiek, omdat ze al tijden als een natte krant spelen en ondertussen wel een topinkomen opstrijken.''
"Sinds mensenheugenis komt men hier kijken,'' weet een oudere supporter die niet met zijn naam in de krant wil, omdat hij serieus overweegt te verkassen naar een andere Rotterdamse club. "Er worden regelrechte wanprestaties geleverd. Als supporter mag je daarover best kritiek door de hekken van het oefenveld spuien. Als de club en de spelers zich op een plek elders verstoppen voor onze emoties is Feyenoord geen Rotterdamse club meer. De club van het volk mag zich niet voor het volk verschuilen. Zo'n isolement? Neen, dat gaat heel ver.''
Dat zou ik ook zeggen, ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat jij het cynisme er niet in ziet maakt jou een grotere sukkel
quote:Feyenoorder Hofland: 'Ik heb niets in Oranje te zoeken'
Feyenoorder Kevin Hofland (foto) heeft geen problemen met het feit dat hij niet meer word geselecteerd voor het Nederlands elftal. De 28-jarige verdediger is zich er van bewust dat hij op dit moment simpelweg niet goed genoeg is om in aanmerking te komen voor het keurkorps van bondscoach Marco van Basten.
'Gepasseerd voel ik me al lang niet meer,' zegt de Feyenoorder tegenover AD Sportwereld. 'Daarvoor is het te lang geleden dat ik erbij zat. Bovendien ben ik heel realistisch: op dit moment heb ik helemaal niets in Oranje te zoeken. Absoluut niet. Voor het Nederlands elftal moet je over een langere periode goed presteren. Dat heb ik niet gedaan. Verre van.'
Hofland kwam in het verleden zeven keer uit voor Oranje, maar zijn laatste interland dateert alweer van 2004. (BR)
Geen dank.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
stond al op de vorige pagina, maar toch bedankt
Laat maar, fout gelezenquote:
Aldus de papiere telegraaf van vanmorgen....quote:VERBEEK TRAINER FEYENOORD
Ook Feyenoord heeft een nieuwe trainer voor volgend seizoen. De Rotterdams club heeft overeenstemming bereikt met de huidige SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek.
Naar verwachting wordt Verbeek morgen gepresenteerd in de Kuip. Verbeek was vanaf het eerste moment de belangrijkste kandidaat voor Feyenoord. Pikant aan de overstap is dat het SC Heerenveen van Verbeek in de laatste speelronden van deze competitie een belangrijke concurrent is van Feyenoord in de strijd om een plekje in de play-offs voor Champions League-voetbal.
Feyenoord is voor de 45-jarige Verbeek de derde club waar hij als hoofdtrainer aan de slag gaat. Voordat hij medio 2004 Foppe de Haan opvolgde bij Heerenveen, was de inwoner van het Friese Jubbega in de eerste divisie werkzaam bij Heracles Almelo.
Met Heerenveen boekte Verbeek gisteravond een benauwde 3-2 uitzege bij degradatiekandidaat Willem II. Daniel Pranjic (strafschop), Roy Beerens en Gerald Sibon waren trefzeker voor de Friese club. Het bijzonder attractief spelende Heerenveen maakte dit seizoen al 81 competitiedoelpunten onder leiding van Verbeek, die in Friesland zeer geliefd is bij zijn spelers en supporters.
quote:Verbeek nieuwe trainer Feyenoord
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De leiding van de Stadionclub heeft een akkoord bereikt met de huidige trainer van SC Heerenveen, die volgens planning morgen wordt gepresenteerd in De Kuip. Verbeek was in Rotterdam van meet af aan kandidaat nummer één om de naar het Nederlands elftal vertrekkende Bert van Marwijk op te volgen. Feyenoord wordt voor de 45-jarige Verbeek de derde club als hoofdtrainer. Behalve bij SC Heerenveen stond hij eerder aan het roer bij Heracles Almelo.
In vergelijking met vorig seizoen is de zoektocht van Feyenoord naar een nieuwe trainer beduidend soepeler verlopen. Toen zegde topkandidaat Co Adriaanse na de nodige bedenktijd af en werd pas half juni Bert van Marwijk gecontracteerd. Feyenoord kon zich daardoor pas laat op de spelersmarkt begeven. Verbeek, die in Rotterdam naar verwachting een tweejarig contract ondertekent, heeft er deze zomer vier seizoenen bij SC Heerenveen op zitten. Driemaal dwong hij Europees voetbal af en ook nu is hij weer met een aantrekkelijk voetballend en jeugdig elftal in de race voor een Europees ticket. Saillant is dat SC Heerenveen momenteel een belangrijke concurrent is voor Feyenoord in de strijd om de plaatsen die recht geven op de play-offs voor Champions Leaguevoetbal.
Voor SC Heerenveen is de overstap van Verbeek een mijlpaal. Het is voor het eerst dat een trainer van de Friezen doorgroeit naar een post bij de traditionele top drie. Daar zal de Friese directie geen rekening mee hebben gehouden, toen die in december vorig jaar Verbeek liet weten, dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd. Hoewel er nooit een officiële verklaring is gegeven voor die beslissing, wordt aangenomen dat de oorzaak daarvan ligt in botsende karakters. Verbeek staat niet bekend als iemand die om de hete brij heen draait en wordt nog wel eens als eigenwijs beschouwd.
Verbeek heeft er de afgelopen tijd geen geheim van gemaakt gecharmeerd te zijn van de club Feyenoord. Toen hij twee maanden geleden nog niet benaderd was door de Stadionclub, maar al wel werd geconfronteerd met het nieuws dat hij de belangrijkste kandidaat was voor de baan in De Kuip, luidde zijn eerste reactie. "Was het maar waar." Op zijn beurt ziet de leiding van Feyenoord in Verbeek de trainer die het elftal verder uit kan bouwen. Over zijn werklust wordt door de leidinggevenden van Heracles en Heerenveen alleen in superlatieven gesproken. Bovendien heeft Verbeek de 'geen woorden, maar daden'-mentaliteit, die zo is verankerd in het karakter van de volksclub. Op het voetbalveld is hij er bij SC Heerenveen in de afgelopen seizoenen in geslaagd om ondanks ontelbare mutaties telkens weer een elftal neer te zetten dat de benodigde resultaten haalde. De spelopvatting van Verbeek is offensief en hij laat SC Heerenveen aantrekkelijk voetbal spelen. Daarbij behoren zijn elftallen fysiek altijd tot de fitste in de eredivisie. Verbeek is geboren in Deventer en opgegroeid in Twente. Tegenwoordig woont hij in een zelf gerestaureerde boerderij in het Friese Jubbega. Als amateurbokser en voetballer bij SC Heerenveen en Heracles Almelo stond hij bekend om zijn winnaarsmentaliteit.
Voor de rol van assistent van Verbeek is veelvuldig de naam van de huidige De Graafschap-trainer Jan de Jonge gevallen. Verbeek is bevriend met De Jonge, met wie hij eerder al samenwerkte bij SC Heerenveen. Problematisch is echter dat De Jonge zijn contract bij De Graafschap in november vorig jaar met twee jaar heeft verlengd. Zoals gebruikelijk bij Feyenoord zal één van de twee assistenten een duidelijke clubachtergrond hebben. Behalve de huidige assistent John Metgod is daarvoor jeugdtrainer en oud-speler Jean-Paul van Gastel een kandidaat.
Bron: Telegraaf
Ik denk dat Verbeek echt een prima combinatie gaat vormen met Feyenoordquote:Op zondag 6 april 2008 09:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik sta er niet echt om te springen, maarja es gibt kein besser. In ieder geval duidelijkheid nu.
Oh jee, daar begint het gezeik alweer. Laten ze alsjeblieft nou eens echt op 0 beginnen en die Metgod buiten de technische staf houden. Al zie ik dat erg somber inquote:Zoals gebruikelijk bij Feyenoord zal één van de twee assistenten een duidelijke clubachtergrond hebben. Behalve de huidige assistent John Metgod is daarvoor jeugdtrainer en oud-speler Jean-Paul van Gastel een kandidaat.
Wat denk je zelf...?quote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Zou die vanmiddag in De Kuip zijn en ineens het veld op komen trouwens?
Metgod is nog verdedigender ingesteldquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Grieperige Van Marwijk vandaag waarschijnlijk niet op de bank
Bert van Marwijk zal zondagmiddag waarschijnlijk niet op de bank zitten tijdens Feyenoord - FC Utrecht. De toekomstig bondscoach is geveld door griep en sloeg de zaterdagtraining over, zo weet de Telegraaf te melden.
Van Marwijk bleef bewust thuis om niet onnodig spelers aan te steken. Het zou voor het eerst in zijn carrière als coach zijn, dat hij door ziekte een wedstrijd mist
Ja, dat mag ook maar er moet er altijd 1 bij zitten met een Feyenoord-achtergrond. Volgens het artikel wordt het Metgod of van Gastel.quote:Op zondag 6 april 2008 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag hij zijn eigen staf mee nemen hoor
Ik vrees dat de pers weer eerder dan de fans word ingelichtquote:Op zondag 6 april 2008 11:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...?
Kan jij geen actie starten op Hyves om Metgod weg te krijgen trouwens? Dat is jouw ding toch...
Mwah, van mij hoeft die er niet tussen te zittten eigenlijkquote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook maar er moet er altijd 1 bij zitten met een Feyenoord-achtergrond. Volgens het artikel wordt het Metgod of van Gastel.
Dat er uberhaupt over Metgod wordt nagedacht
Als het net zo word als bij Milan met een lab enzo vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden we van het plan om het trainingscomplex te verplaatsen?
Vandaar dat je gaat werken. Als je er nou zo'n 1 van elke club moet kopen ben je blut:quote:
Bron: voetbalzonequote:'Ik ben nog helemaal niet rond'
De berichtgeving dat Gertjan Verbeek maandag wordt gepresenteerd als de nieuwe coach van Feyenoord is voorbarig, zo laat de hoofdrolspeler zondagmiddag tegenover Sportweek weten. De bij SC Heerenveen vertrekkende trainer is wél in verregaande onderhandeling met de Rotterdamse club.
“Of je mag feliciteren? Ja, met de overwinning van gisteren op Willem II", reageert Verbeek desgevraagd. "Niet met een nieuwe baan, want Feyenoord en ik zitten nog in de onderhandelende fase. De Telegraaf heeft gisteren een geruchtje gehoord en is in de jacht op een primeur te voorbarig geweest. Dat is jammer, want het kost me een hoop extra werk. Je bent niet de eerste die me hierover belt, zoals je zult begrijpen.”
Verbeek verwacht spoedig tot een akkoord te komen met Feyenoord. “Over de grote lijnen zijn we het al eens, nu moet er nog worden onderhandeld over de totale organisatie. Eigenlijk zouden we de vervolggesprekken over de wedstrijden van dit weekend heen tillen, maar misschien dat alles nu wel in een stroomversnelling komt.”
Dat komt wel rond dus...quote:
jongen jongenquote:Op zondag 6 april 2008 12:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vandaar dat je gaat werken. Als je er nou zo'n 1 van elke club moet kopen ben je blut:
Feyenoord, Psv, PSG, Heracles, Anderlecht, Fiorentina
En toch bij andere wedstrijden je kaarten verkopen?quote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jongen jongen
over de trouwheid van mij voor mijn club moet je niet gaan zeiken
[ afbeelding ]
want ik was er nog toen het 1-3 stond
bij fey-ajax heb ik hem ook verkochtquote:Op zondag 6 april 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch bij andere wedstrijden je kaarten verkopen?
Zelfs je kaart voor Feyenoord-Ajax willen verkopen??
Je bent een schande voor je club
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij fey-ajax heb ik hem ook verkocht
dat had andere redenen,
maar heb wel finale kaart voor vak S, waar jij zo wagelijk plaatje over had
Andere redenenquote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij fey-ajax heb ik hem ook verkocht
dat had andere redenen,
maar heb wel finale kaart voor vak S, waar jij zo wagelijk plaatje over had
Je hebt het nu over uitwedstrijden, laten we beginnen met zijn thuiswedstrijden waar hij zijn kaart verkocht heeftquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?
Ook naar Groningen, Utrecht, Zwolle en NAC geweest?
Pff, dat ik nog met jou in discussie ga... successupportertje.
Logisch dat je tot het (bittere) einde blijft bij die paar wedstrijden in het seizoen die je bezoekt.quote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jongen jongen
over de trouwheid van mij voor mijn club moet je niet gaan zeiken
[ afbeelding ]
want ik was er nog toen het 1-3 stond
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederlandquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stoer van je man, wat had je ook alweer met je kaart voor AZ uit gedaan?
Ook naar Groningen, Utrecht, Zwolle en NAC geweest?
Pff, dat ik nog met jou in discussie ga... successupportertje.
Ga je ook pas vanaf 2002-2003 naar Feyenoord? Dat zou een hoop verklaren..quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederland
dus loop niet te zeiken
tegen zwolle en nac ben ik geweest
2 van de 10? Je weet dat je minstens 17 keer uit speelt?quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb van 2003 tot vorig seizoen dat kut jaar ja, maar 2 van de 10 uitwedstrijden gemiddeld gemist hoor in nederland
dus loop niet te zeiken
tegen zwolle en nac ben ik geweest
nee dat dan weer nietquote:Op zondag 6 april 2008 12:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je ook pas vanaf 2002-2003 naar Feyenoord? Dat zou een hoop verklaren..
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.quote:Op zondag 6 april 2008 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 van de 10? Je weet dat je minstens 17 keer uit speelt?
Ach, er zijn genoeg redenen om op jou te zeiken.quote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.
in een klote seizoen
dus ga niet zeiken op me aub
en ben ik nog groningen uit geweest voor playoffs ook, waar je op een avond 6 uur in de bus zit, waar je nog met je schoolspullen aan komt ook
Ja dat kan allemaal wel, maar waarom laat je ze dit seizoen in de steek dan?quote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik 15 van de 19 uitwedstrijden gegaan.
in een klote seizoen
dus ga niet zeiken op me aub
en ben ik nog groningen uit geweest voor playoffs ook, waar je op een avond 6 uur in de bus zit, waar je nog met je schoolspullen aan komt ook
Tering zeg, moeilijk he scherpe fotos maken.quote:Op zondag 6 april 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://fr-fotopage.nl/fot(...)aarschielandhuis.htm
Een must voor iedereen !
Wanneer komt dat shirt nou uit? Pas vanaf volgend seizoen? Ik zag wel dat je hem al kon pre-orderen, maar alleen S en XXL zijn nog beschikbaarquote:
quote:Been verwachtte wel belletje Feyenoord
Mario Been is enigszins teleurgesteld dat hij geen kandidaat was bij Feyenoord om Bert van Marwijk op te volgen. De huidig coach van NEC vindt Gertjan Verbeek, die zo goed als rond is met de Rotterdammers, overigens wel een goede keuze.
Tegenover RTV Rijnmond zegt Been: "Ik heb vroeger bij Heerenveen nog met hem gespeeld. Hij was geen grote voetballer, maar wel een karakterjongen. Hij eiste veel van zichzelf en was fysiek beresterk. Je kwam hem vijf keer tegen als je hem voorbij wilde. Die instelling probeert hij ook op zijn spelers over te brengen. Zijn ploegen maken altijd een topfitte indruk. Of hij tegen de druk van een topploeg bestand is, zal moeten blijken."
Zelf hoopte Been stiekem ook op een nieuw dienstverband bij zijn jeugdliefde. "Toen het vertrek van Bert van Marwijk naar de KNVB officieel bekend was gemaakt, had ik eerlijk gezegd wel een telefoontje verwacht, ja. Maar ik had te weinig ervaring, geloof ik. Dat standpunt van de clubleiding respecteer ik dan maar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |