quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om Petrovic terug te halen als trainer. (Petrovic stopt op eigen verzoek aan het eind van dit seizoen als trainer bij RKC).![]()
![]()
Ik zie ze d'r namelijk wel voor aan.
Dan mogen we Henk Duut ook niet vergetenquote:
Bert vergelijken met die prutsers, hoe durf je.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Baan
Wotte
Gullit
Petrovic
Duut
Koeman
Metgod
*proest*
En dan vinden mensen het raar dat t zo 'goed' met ons gaat...
Edit: en dan vergeet ik Bert nog![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Bert vergelijken met die prutsers, hoe durf je.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach noem eens 1 goede zet van hem sinds zijn terugkeer in rotterdam ?
0-1quote:
Wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Erwin Koeman was achteraf niet eens zo slecht.
He, dat vroeg ik me pas geleden al af... Als Pink Floyd nou nog een keertje samen speelt in de arena, ga jij er dan naartoe?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, met deze selectie zijn de resultaten veel beter. Je hebt gelijk. Sorry.
Daar ga je bijna nog respect voor krijgen als je zijn materiaal zag...quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Erwin Koeman was achteraf niet eens zo slecht.
Sahinquote:Feyenoord: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland (Greene), De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin; De Guzman, Mols en Bruins.
Waar komt deze vraag nou ineens vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
He, dat vroeg ik me pas geleden al af... Als Pink Floyd nou nog een keertje samen speelt in de arena, ga jij er dan naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |