vraag ik me ook afquote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef Valandil het volgende:
Volgt er nu evengoed een eliminatie-etappe volgende week ?
Omdat "godverdomme" en wendy eruit zijn is er dus ergens een keer een eliminatie minder lijkt mij ?
Lijkt mij ook maar misschien niet volgende weekquote:
ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie hier negatief over veel van de koppels. Jos en Loes zijn volgens mij hartstikke lief en vooral Loes had simpelweg een dipje waar ze nu weer bovenop is, Wendy zat er echt doorheen al langer dan deze aflevering en de manier waarop Bruno toegaf vond ik hartstikke goed gedaan, Raymond en Liesbeth werden ook ontzettend genaaid met die stenen en kozen voor een tijdstraf, dat is hun goed recht, Mark en Marlinde zijn gewoon een jong fris koppel en volgens mij is Marlinde zeker niet dom of naïef zoals iemand hier beweerde, Peter en Marion (ja die haal ik even van hun partners af) doen mee om te winnen en dat zul je merken ook, maar vooral Peter heeft zich er dan ook gigantisch op voorbereid en ik vind die gedrevenheid echt prijzenswaardig, Dominique is een stille kracht en Veronique een vrolijk type, dat goed kan meekomen met het fanatisme van Peter, alleen zo te zien volgende week toch iets relaxter blijkt dan hij.
Waarom zou je al deze mensen zo willen afkraken? Ze zitten in een compleet andere situatie dan normaal, je ziet nauwelijks iets van ze, en dan al zo neersabelen met die handel. Ik weet niet waarom ik me hier nu zo druk om maak trouwens want normaal heb ik geen moeite met mensen op tv afzeiken, maar op een of andere manier heb ik voor al deze mensen begrip.
Verder: leuke aflevering, jammer dat Wendy en Bruno ermee stopten. Ik denk inderdaad dat vroeg of laat een eliminatie geschrapt moet worden. Is ook niet zo erg.
Ja sorry! Kan heel slecht tegen jankende mensen, zeker als ze dan ook nog hun kind gaan benoemen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind Marion irritant hoe ze praat, weet niet, altijd een beetje gehaast of achter adem ofzo.
Daar heeft Dominique dan weer geen last van![]()
Noekje! Slikken om de Etams
Volgende week ga je Lelli Kelly zeker óók nog leuk vinden
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja sorry! Kan heel slecht tegen jankende mensen, zeker als ze dan ook nog hun kind gaan benoemen.
Marline is een kind, dat scheelt. Zij mag nog steeds lekker doodvallen!
Oh en Dominique heeft alleen maar last van Marion.
Bruno lukte het wel hoor, alleen zijn vriendin was niet sportief genoeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik de Etams wel waardeer om hun uithoudingsvermogen. Die canyon door en dan ook nog met 5 kilo extra bagage. Bruno en Wendy lukte het niet terwijl ze een stuk jonger zijn.
Als ze nu door waren gegaan, dan hadden ze er wel een keer uitgestapt omdat Bruno het allemaal te oneerlijk vond.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bruno lukte het wel hoor, alleen zijn vriendin was niet sportief genoeg.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:54 schreef RobbieT het volgende:
Dat jullie er iets van konden maken van dat stukje van Tom![]()
En Marlindequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:19 schreef Vivoex het volgende:
Leuke aflevering![]()
Maar de koppels zijn echt zo gaar de PEAlleen die Peter en Veronique zijn wel ok
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zag ook maar wat smileys en een vloedgolf van sympathiek.
Maar tom_tom is een reality tv junkie dus je went aan zijn schrijfwijze.
Ik zal eens op gaan lettenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
Moslims zijn terug! Zo leuk eh!
Niemand die ze ook groet
Muizekopquote:Op woensdag 9 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
Kaalkop en schreeuwlelijk haat ik zo he.
Die verdienen het nietquote:Op woensdag 9 april 2008 20:39 schreef Tegan het volgende:
Jamilia & Hassan terug, ik had liever Dieter en Steven terug.
Omdat wendy en bruno stopten was er weer een slotje vrijgekomen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:48 schreef Hik het volgende:
Jemig, die gast met die Amerikaanse vlag op z'n hoofd... daar maak je vrienden mee in Nicaragua...![]()
Hassan en Jarmilla!![]()
(Ik zag het begin niet, waarom mogen ze nu ineens weer meedoen?)
Leuk, zo Masaya en Managua!
Net of ze dat doen zeg... Stel je niet aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:50 schreef Tegan het volgende:
Kijk, daarom mag ik J&H niet. Dat constante gezeur over de Islam. Dat je gelooft prima, maar je hoeft er niet 24/7 over te praten.
Oh handig! dus je hoefde niemand in een bar op te pikken voor een slaapplaatsquote:
Snappumniequote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh handig! dus je hoefde niemand in een bar op te pikken voor een slaapplaats
Marlinde is gewoon mooi... maar dat is dan ook alles...quote:Op woensdag 9 april 2008 20:57 schreef Hik het volgende:
[..]
Snappumnie
Het staat Marlinde best mooi, die jurk.
Die Peter krijgt echt een hartaanval zo...
Dat zou kijkcijfers opleverenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je voor, dat die geweer man niets te maken heeft met PE
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
En mja, dacht ik ooit gelezen te hebben van jouw backpack avonturen. Late avondjes, geen slaap plaats. leuke man versieren, warm bedje
Hmmmmm mmooi? Kweenie of ik dat nu mooi vind.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Marlinde is wel mooi maar heeft een beetje typische nederlandse lompheid
Daar slaat je de spijker op zijn kop!quote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:48 schreef Hik het volgende:
Jemig, die gast met die Amerikaanse vlag op z'n hoofd... daar maak je vrienden mee in Nicaragua...![]()
Beste rum ter wereld.quote:
Fotomodellen hoeven niet altijd mooi te zijn, maar bijzonder ogend is veel belangrijker.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:18 schreef Hik het volgende:
Je ziet nu trouwens wel dat Dominique fotomodel is. Ze lijkt zelfs een beetje op Uma Thurman zo.
Die Raymond is toch ook een beauty...hoe komt het dan niet dat ie weg komt?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wat wil je. Mark en marlinde doen het natuurlijk goed met liften. Mooie mensen hebben dat toch wel in hun voordeel.
Bij de amazing race zie je dat ook heel vaak.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:26 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Die Raymond is toch ook een beauty...hoe komt het dan niet dat ie weg komt?
Idd.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:35 schreef Tabloid het volgende:
Die Jamila en Hassan hebben gewoon geluk weer dat ze terug mogen komen telkens...
Man, elke mogelijkheid die er is grijpen ze aan om er over te beginnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Hik het volgende:
[..]
Net of ze dat doen zeg... Stel je niet aan.
Idd. En dan dat geschreeuw erbij.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:36 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Man, elke mogelijkheid die er is grijpen ze aan om er over te beginnen.
Elke keer dat Jamilah wat word gevraagd komt het naar voren. Moe word je er van.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Idd. En dan dat geschreeuw erbij.![]()
J & Hen ze mogen het voor de derde keer proberen.
Leuk...een eenmansfanclubquote:Op woensdag 9 april 2008 21:49 schreef Treezz het volgende:
[..]
![]()
ik ga een jamilia en hassan fan club oprichten......
Ik weet het niet meer. The muslims waren terug. Zij veranderde sneller van emoties dan een borderliner on speed. Vanquote:Op donderdag 10 april 2008 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben voor de reclame in slaap gevallen, watskebeurt?!
Dat zeg ik. Er zit totaal geen spanning meer tussen die twee. Met volle monden kakkersrochelend praten... "M'n meissie"... En ze lijken qua uiterlijk ook nog een beetje opelkaar. Broer-zus familie getrouwd stelletje syndroom.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ergens ben ik in slaap gevallen. Miss en Etam deden zowaar leuk mee aan de race. Marlinde niet veel gezien, thank God. Zelfs Mark deed irritant. 'We gaan goed, schat!' Hij klonk zo a-seksueel. Alsof die al 100 jaar met sloffen aan de krant aan het lezen is. Die moet weer snel zijn geile act bij elkaar rapen anders is de liefde over.
Marion gaat natuurlijk door totdat de dokter echt zegt dat ze niet meer verder mag. En dan protesteert ze nog steeds.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef Hik het volgende:
Trouwens, ik bedacht gisteren: als J&H het weer niet halen en Dominique en haar moeder (Marion) vervolgens stoppen omdat die laatste te ziek is, dan kunnen J&H voor de dérde keer terugkomen...
Eerste wilde peking express ook naar cuba gaan, maar op het laatste moment ging dat niet door omdat cuba ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Hik het volgende:
J&H zijn tof.![]()
Ik geloof nooit dat het ze lukt drie koppels ongezien voorbij te racen, maar het is wel een leuk idee en de koppen van R&L worden érg mooi om te zien inderdaad...![]()
Ik ben wel heel benieuwd waar ze nou verder nog heen gaan racen in Nicaragua. "Het hart van Nicaragua" is prachtig, maar erg veel wegen zijn er niet...
jaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist.Mogen Jammila en Hassan nu wéér terugkomen?
ja, de meeste mensen weten dat je een ñ als nj uitspreekt. En hun blijven nukkig de ñ als N uitspreken.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik nog het ergst vind is hoe Raymond & Liesbeth 'Spaans' spreken. Met dat vreselijke accent van hun er constant dwars doorheen.
En Loes en Jos komen steeds dichter bij de Karla en Sophie spirit. Gewoon twee gezellige vriendinnen die het liften steeds beter onder de knie krijgen, veel plezier in het spel hebben en door de andere koppels hevig ondergewaardeerd worden. Ze gaan het nog heel ver schoppen, dat moet wel!
quote:
Elke zondag organiseer ik een re-run PE bij mij thuis. Kom maar kijken.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
word deze aflevering nog herhaalt?
Dus je kijkt eigenlijk alles 3xquote:Op donderdag 10 april 2008 16:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Elke zondag organiseer ik een re-run PE bij mij thuis. Kom maar kijken.
Dat is hetquote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Marlindequote:Op zaterdag 12 april 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
hmm even overnieuw proberen
[ afbeelding ]
Jammer dat Xs.to zo langzaam is tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
hmm even overnieuw proberen
[ afbeelding ]
Jammer dat Xs.to zo langzaam is tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering al gezien dus?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:58 schreef Liquidootje het volgende:
Peking express wordt steeds leuker
Maar geen angst ik zal niets spoilen
Dat zie ik net jaquote:Op woensdag 16 april 2008 20:53 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Wedden....Dominique verdwaald in het grote bos.....
Wiet kinderarbeit en kinderprostitutie. Nederlanders die wonen en rijden in een niet westerse land zijn dat altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Die nederlanders zakenmannen?? M'n hoela......die waren hun plantage's aan het bezoeken...die linker kon niet lachuh
Als dat zo is, dan heb ik het gemistquote:Op woensdag 16 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Of heeft ie het al gezegd?
Je zou verwachten dat het zo'n mooi rotterdams popje met te grote oorbellen en te veel make-up dat zou zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
wat hadduuh die doelstelling voor deze etappuuh, daarom moesten we ff knalluuh, maar we zijn nu tweeduuuh
Die koppen erbij maakt het nog irritanter inderdaad. Ik kan ze echt niet uitstaanquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het zo'n mooi rotterdams popje met te grote oorbellen en te veel make-up dat zou zeggen.
Maar hier zie je toch twee voorbeelden van ieeeuw.
Denk je dat hij ut met z'n schoonzus doet?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die koppen erbij maakt het nog irritanter inderdaad. Ik kan ze echt niet uitstaan
Ik dacht in het begin dat ze een stel waren. Maargoed wie weet, ze zijn er wel types voorquote:Op woensdag 16 april 2008 21:04 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Denk je dat hij ut met z'n schoonzus doet?
Dat heb ik met Liesbeth's accent. Alle woorden zo langgerekt en zeueueurderiiiiiiiig.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begin mark en marlindes nasale accentjes irritant te vinden
Dat is een gegeven. Ik vond het niet nodig om dat nog aan te kaartenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik met Liesbeth's accent. Alle woorden zo langgerekt en zeueueurderiiiiiiiig.
Dat betwijfel ik....die Peter, die leest nog jommeke en woont bij z'n moeder...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
wat is dat nu weer voor een vraag
Die twee zijn net zo a-seksueel als mark en marlinde.
Nouja eigenlijk bedacht ik me net, ik vind ze kleffer dan Mark & Marlinde.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
wat is dat nu weer voor een vraag
Die twee zijn net zo a-seksueel als mark en marlinde.
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Je hoeft geen seks te hebben om seksueel en mensen te zijn hoor.
Bij peter zie ik hem nog naar hete negerinnen zoeken op zijn computer. Alleen al hoe hij veronique aanbid op zijn eigen manier. Die man is zo geil als wat.
Bij mark en marlinde heb ik meer het gevoel van. Mark heeft een odol. Marlinde trekt een vies gezicht en zegt "Oh schat plas hem even weg. bah bah". Mark: "Oh jeej, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het een vrij afzichtelijk gezicht".
Liesbeth en Raymond vinden zichzelf al te lelijk om te masturberen laat staan dat je die twee hoor kreunen: OOohhh lekkuuurr, haaarrrduuhh!
Nu ze ontdooit is welquote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En ik vind Dominique idd wel ok eigenlijk
Maar als ie ze wel betrapt had dan maakte het niks uit op welke plaats ze nou zouden komenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp niet waarom Peter zo gefocust is op het betrappen van J&H. Als ze maar niet als laatste binnen zijn is alles goed.
Graag. Ik snap niet hoe bepaald werd wie won...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef Liquidootje het volgende:
Wat begreep je niet? Zal ik het uitleggen?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag. Ik snap niet hoe bepaald werd wie won...
Boeie hij wist dat hij voor lag op dominque en loes. Gaat ie ook nog kostbare tijd opofferen om in een bus rond te kijken.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Maar als ie ze wel betrapt had dan maakte het niks uit op welke plaats ze nou zouden komen
Hm, okquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze moesten bananen leveren aan de dorp bewoners in een zo snel mogelijke tijd.
Elke trosbanaan is 1 bonus minuut.
M&M deed er 45 minuten langer over om alle trossen te leveren, maar had ook veel meer banen
R&L had nog 12 bananen extra dus 45 +12 = 57 minuten verschil tussen het "voltooien".
M&M hadden nog 61 banenen en hadden de proef dus gewonnen met 4 minuten.
Co volgens mijnquote:Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Hoe noemt Marlinde haar vriend? Koos of ziets?
Ja dat was het, ik hoorde het vandaag ook voor het eerst.quote:
volgens mij werd net in dit topic duidelijk dat je ergens de belgische versie online kon kijkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef Remzz het volgende:
HD recorder was vol na drie kwarier PE
Erg handig van Net 5 de enige zender waar je niets bij online kunt kijken zend ook niet ff een herhaling uit
En anders wel via de nieuwsgroepen te krijgen, maar daar mag ik niet naar linkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
volgens mij werd net in dit topic duidelijk dat je ergens de belgische versie online kon kijken
Nee, da's haar accent. Ze zei :Kom eens -> Ko es ->Koosquote:Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Hoe noemt Marlinde haar vriend? Koos of ziets?
Op Usenet zijn alle afleveringen te vinden.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef Remzz het volgende:
HD recorder was vol na drie kwarier PE
Erg handig van Net 5 de enige zender waar je niets bij online kunt kijken zend ook niet ff een herhaling uit
Als Raymond en Liesbeth een beetje brains zouden hebben gehad, zouden ze bij die Engelstalige chauffeur een paar Spaanse standaardzinnen hebben losgekregen en opgeschreven (te beginnen met "kunt u ons een lift geven naar X".quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Hik het volgende:
Vind het niets dat Liesbeth en Raymond er nog steeds in zitten. Ze zijn niet echt vervelend, maar het irriteert me zó dat ze er echt geen woord recht Spaans uitkrijgen. Van mij mogen zij er nu écht uit.
Overigens is het wel een algemene trend bij de deelnemers (niet alleen in dit seizoen!) om de locale bevolking de schuld te geven als ze hen niet verstaan. Lekker makkelijk...![]()
En nog één keer: dat eiland heet géén Ooméétéépe!
Overigens wel prettig dat SBS, Veronica en Net5 nieuwe sites hebben en Programma Gemist is toegevoegd. Helaasch nog niet voor Peking Express, Tussen Oren en Het Blok maar dat kan niet lang meer duren volgens dit bericht.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Tabloid het volgende:
NET 5 wil wel meer ga werken met uitzending gemist, staat nu wel een kopje op de NET 5 site, net zoals sbs 6 en Veronica.
Nice! Leuk dat je komt melden!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.
Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.
Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Oh ja, had ik jou daarom ooit niet uitgelachen?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!![]()
CarOnline is voor the lovely Miss Etams. Meid, wat leuheuk!![]()
nee, ze worden ook steeds leuker.
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat was toen met die stopvlag toch?
Toen had ze ze daarmee gematst. En wonnen zij de proef
Ohhhhhh ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.
Was iets met woordjes leren, terwijl de andere met een kar iets weg moest brengen....
quote:Op 28 mei zendt NET5 (’s avonds laat) de laatste aflevering van Peking Express van dit siezoen uit. Na vijf seizoenen blikt de zender in een special terug op de mooiste, heftigste, ontroerendste en meest spraakmakende momenten uit 40.000 kilometer krankzinnige race langs vreemde landschappen en culturen.
De kijker mag vanaf morgen aangeven wat zijn/haar favoriete fragment en koppel is geweest. De fragmenten zijn verdeeld in vijf categorieën: racen met hindernissen, hilarische momenten, de grootste cultuurshock, verrassende ontmoetingen en sluwe listen. Per categorie is er keuze uit drie fragmenten.
Vijf jaar geleden ging de eerste Peking Express van start in Moskou. Sindsdien doorkruisten 41 koppels Rusland, Mongolië, China, Nepal, India, Vietnam, Laos, Cambodja, Tibet, Brazilië, Bolivia, Peru, Mexico, Nicaragua en Venezuela.
Het eerste seizoen met Reinierquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand trouwens of de vorige seizoenen op dvd of iets te krijgen zijn? Lijkt me wel leuk dat een keer terug te zien.
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met Reinieriig wel. Dat was het iig, weet niet of het nog steeds te koop is.
Je weet niet wat je mist manquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Jammer, dat is net het seizoen wat ik niet gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik heb serie 1 ook nooit gezien maar vanochtend wel een promo op YouTube met Reinier. Hij zo te schreeuwen van: ''Drive Klootzak!''quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekeken
Don't give me that fucking bullshit Hans!
De bekendste quote uit PEquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb serie 1 ook nooit gezien maar vanochtend wel een promo op YouTube met Reinier. Hij zo te schreeuwen van: ''Drive Klootzak!''
Wordt tijd dat je vriendin een torrent maakt en snel een beetje.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekeken
Don't give me that fucking bullshit Hans!
Nieuwsgroepenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je vriendin een torrent maakt en snel een beetje.
Dan kijk ik toch maarquote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Hey zeg de een beetje gezellig straks zit ik in mijn uppie
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haarquote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kijk ook. Ik heb zo'n hekel aan Marlinde vandaag.
Tegan is ook zo'n wijf geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haar
Typisch geval van DD...domme doosquote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haar
zie sigquote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
Leukste vind ik nog steeds hoe dominique gewoon twee rugzakken had. Best wel sterk voor zo'n herbivoor.
Treez ga ff lekker wieberen..... Ben je familie of zo?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:03 schreef Treezz het volgende:
Mark en marlinde door.. (
mijn favorieten )
De enige die heel wat puntje erbij gesprokkeld hebben zijn toch wel Loes en Jos. Vooral Loes.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:13 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Marion verliest net ook een aantal punten bij me....dacht dat ze zo onvervaart was.....
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef Remzz het volgende:
De twee grootste sufkutten als eerste door, hebben echt nog 0 leuke televisie opgeleverd die Raymond en Liesbeth.
Marlinde is ook behoorlijk gedaald in mijn achting, gezeik van haar over die lift en dan vooral de manier waarop. Laatste drie koppels hadden het idd allemaal verdient om door te gaan.
Stoer, ik vond het maar een watje. En de eerste afleveringen zo kankeren op het doorzettingsvermogen van Dominique! Ze is een zeur.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Angelof9 het volgende:
Als Veronique en Dominique nou een team waren, dan was ik zeker voor hen!
Maar ik vond het wel stoer hoe Marion die mijn in ging hoor. terwijl ze het in eerste instantie ech niet durfde.
jos en loes liggen eruitquote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gemist.
Wie zit er nu wel nog in en wie niet???
De aflevering van gisteren (8) is inmiddels te bekijken via de Net5 sitequote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gemist.
Wie zit er nu wel nog in en wie niet???
Daar kon ik dus gister ook nummer 8 niet vinden, maar dan ga ik nog eens kijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:31 schreef funrider het volgende:
[..]
De aflevering van gisteren (8) is inmiddels te bekijken via de Net5 site. Gek genoeg ontbreekt nog steeds aflevering 7 van vorige week
.
Wij denken altijd dat het volledig in de regie is gezet (en bij veel dingen is dat ook zo). Maar bij deze reality survival-shows gebeuren er vaker gevaarlijke dingen die de teams meestal zichzelf aan doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
ik vond de mijn opdracht wel erg vaag. De uitslag is makkelijk te manipuleren voor de regie ook.
Zowiezo vind ik het niet jofel als deelnemers bewust in gevaarlijke situaties worden gebracht zonder beschermingsmaatregelen.
Wat dat betreft was Dominique misschien wel eerder verstandig dan bang.
er is natuurlijk een verschil tussen "zich zelf aan doen" en gedwongen worden het te doen. Als je niet aan de eliminatieproef mee doet moet je naar huis.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wij denken altijd dat het volledig in de regie is gezet (en bij veel dingen is dat ook zo). Maar bij deze reality survival-shows gebeuren er vaker gevaarlijke dingen die de teams meestal zichzelf aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |