Marion gaat natuurlijk door totdat de dokter echt zegt dat ze niet meer verder mag. En dan protesteert ze nog steeds.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef Hik het volgende:
Trouwens, ik bedacht gisteren: als J&H het weer niet halen en Dominique en haar moeder (Marion) vervolgens stoppen omdat die laatste te ziek is, dan kunnen J&H voor de dérde keer terugkomen...
Eerste wilde peking express ook naar cuba gaan, maar op het laatste moment ging dat niet door omdat cuba ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Hik het volgende:
J&H zijn tof.![]()
Ik geloof nooit dat het ze lukt drie koppels ongezien voorbij te racen, maar het is wel een leuk idee en de koppen van R&L worden érg mooi om te zien inderdaad...![]()
Ik ben wel heel benieuwd waar ze nou verder nog heen gaan racen in Nicaragua. "Het hart van Nicaragua" is prachtig, maar erg veel wegen zijn er niet...
jaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist.Mogen Jammila en Hassan nu wéér terugkomen?
ja, de meeste mensen weten dat je een ñ als nj uitspreekt. En hun blijven nukkig de ñ als N uitspreken.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik nog het ergst vind is hoe Raymond & Liesbeth 'Spaans' spreken. Met dat vreselijke accent van hun er constant dwars doorheen.
En Loes en Jos komen steeds dichter bij de Karla en Sophie spirit. Gewoon twee gezellige vriendinnen die het liften steeds beter onder de knie krijgen, veel plezier in het spel hebben en door de andere koppels hevig ondergewaardeerd worden. Ze gaan het nog heel ver schoppen, dat moet wel!
quote:
Elke zondag organiseer ik een re-run PE bij mij thuis. Kom maar kijken.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:
word deze aflevering nog herhaalt?
Dus je kijkt eigenlijk alles 3xquote:Op donderdag 10 april 2008 16:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Elke zondag organiseer ik een re-run PE bij mij thuis. Kom maar kijken.
Dat is hetquote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Marlinde is wel mooi maar heeft een beetje typische nederlandse lompheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Marlindequote:Op zaterdag 12 april 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
hmm even overnieuw proberen
[ afbeelding ]
Jammer dat Xs.to zo langzaam is tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |