Ik vind het dus echt een ontzettend leuk seizoen. Bijna alleen maar leuke koppels:
Mark en Marlinde gaan voor de sympathieprijs. Ik vind ze leuk, gezellig, relatief grappig. Ik gun het hen op dit moment het meeste om te winnen

.
Marion en Dominique gaan voor de

Chris en Lut

prijs. Verschillende personen, groeien steeds meer naar elkaar toe en worden steeds sterker. Alleen jammer dat Dominique niet zo'n sterk opvallend karakter heeft als

Chris

. En Marion is niet zo scherp en pittig als

Lut

. Maar toch. Ze komen er wel.
Peter en Veronique zijn gewoon leuk en sympathiek. Peter is net iets te fanatiek (wat ik bij Marion niet vind), maar Veronique houdt 'm net genoeg in bedwang.
Loes en Jos gaan voor de

Karla en Sophie

prijs. Goed, ze zijn (vooralsnog) lang niet zo grappig als de onvolprezen Karla en Sophie, maar ze komen toch wel aardig in de buurt. Gezellige dametjes van wie je niks verwacht, maar die dan stiekem toch wel het een en ander blijken te kunnen. Vooral Jos vind ik een erg tof mens

.
Liesbeth en Raymond zijn gewoon een beetje raar en vooral heel erg onopvallend. Maar zo'n koppel moet er ook zijn.
Wendy en Bruno gingen voor de zeikprijs, maar hebben - niet geheel tegen mijn verwachting in - opgegeven dus. Ik vind ze heel raar samen. Hoe Bruno tegen Wendy praatte vond ik een beetje raar, zou ik niet pikken als ik haar was. Maar ja, zij is dan ook zo'n ontzettende zuurpisser dat Bruno daar natuurlijk ook wel weer onder moet lijden. Ze gaven interessante TV, maar ik denk niet dat het nu zonder hen ineens supersaai wordt.
Jamila en Hassan hadden van mij nog wel mogen blijven, ik vond vooral Jamila heel erg grappig, zoals ze tegen iedereen riep dat ze moslim waren. En haar vrolijke gezwaai en gelach altijd. Sympathiek stel.
Ook Dieter en Steven hadden van mij nog wel langer mogen blijven, maar het mocht niet zo zijn. Ik vond ze sympathiek, maar het heeft niet zo mogen zijn.