quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
hmm even overnieuw proberen
[ afbeelding ]
Jammer dat Xs.to zo langzaam is tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering al gezien dus?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:58 schreef Liquidootje het volgende:
Peking express wordt steeds leuker
Maar geen angst ik zal niets spoilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik net jaquote:Op woensdag 16 april 2008 20:53 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Wedden....Dominique verdwaald in het grote bos.....
Wiet kinderarbeit en kinderprostitutie. Nederlanders die wonen en rijden in een niet westerse land zijn dat altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Die nederlanders zakenmannen?? M'n hoela......die waren hun plantage's aan het bezoeken...die linker kon niet lachuh
Als dat zo is, dan heb ik het gemistquote:Op woensdag 16 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Of heeft ie het al gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |