quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n avator
Ik heb ook aivs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bluezz had er ook al een:quote:
Alleen al hierom zal ik nooit PvD stemmen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
THiemebij het fitna debat. Sluit ze af met de zin:
"Tot slot moet de bioindustrie ook verboden worden."
verder had ze er nog geen woord over gezegd, dat was dan wel knap.
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
THiemebij het fitna debat. Sluit ze af met de zin:
"Tot slot moet de bioindustrie ook verboden worden."
verder had ze er nog geen woord over gezegd, dat was dan wel knap.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukertje, tnxx!!!
![]()
Ja, het is een matig debat ja. Pechtold wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.
Dibi sprong bijna op om erop te reageren, maar je zag Halsema heel haastig gebaren dat hij moest gaan zitten.
Verder is het een ontzettend matig debat, alleen Pechtold zegt iets zinnigs.
En waarom dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vind ik totaal niet bij je passen.
hoe was het in Valencia?quote:
Pechtoldquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.
Dibi sprong bijna op om erop te reageren, maar je zag Halsema heel haastig gebaren dat hij moest gaan zitten.
Verder is het een ontzettend matig debat, alleen Pechtold zegt iets zinnigs.
en ze heeft je nog zo verzekerd dat ze op tijd zou zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:19 schreef Bjoro het volgende:
om 7 uur komt er een mevrouw van de verzekeringsmaatschappij langs......
hee wacht eens even, het is al tien voor half 8
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ze heeft je nog zo verzekerd dat ze op tijd zou zijn?
u krijgt u geld echt morgen............................................... 3 weken later.............quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja
zou ze nu echt ook nog iets aan me willen verkopen, denk je ?
"Nee hoor meneer, wij zijn een heel betrouwbare verzekeringsmaatschappij.....en bij ons is een afspraak een afspraak " ....Yeah, right !
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
u krijgt u geld echt morgen............................................... 3 weken later.............
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachten
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Bjoro het volgende:
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das echt niet zó leuk dat je er zo hard om hoeft te lachen hoor
Jij wint echt altijdquote:
die grap over ouderdom is ook zoooooooooo 1 april !quote:
Over duidelijke 1 april grappen gesprokenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer komt dinsdag in Blik op de weg.
Heb ik weer
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Maar even overgegaan naar Text_only, het is echt niet te doen met Dark
Als Brabander niet voor PSV zijnquote:
Er zijn er die er intrapten hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over duidelijke 1 april grappen gesproken...
WTF die songtitelsquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
CD: Bearforce One - God shaves the Queen
Hierdoor heb ik zin om even naar het origineel te luisterenquote:
Gohquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
debat is afgelopen, motie v wantrouwen is verworpen(9 tegen 141).
Ik ga slapen, morgen 4 uur FAB
Eensquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
Jan Marijnissen pwnd de SGP.
Beste mensen van het debat, Jan Marijnissen & Alexander Pechtold.
Zeker allemaal op weerquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
GVD wat waren de kippenpootjes weer lekker.
Met een groep vrienden? Klinkt tof.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef toma het volgende:
net een weekendje mountainbiken in de ardennen geregeld
Dat wordt een heavy weekend, maar wel reuze gezellig.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:50 schreef toma het volgende:
ja![]()
met nog 4 vrienden een tentje en een barbeque
Moet alleen nog een mountainbike regelen
oja, moet natuurlijk ook zeggen dat er een paar kratjes bier mee gaan natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een heavy weekend, maar wel reuze gezellig.
Doet me denken aan een Jiskefet vakantie in Frankrijk. Maar die waren met zijnj drieënquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een heavy weekend, maar wel reuze gezellig.
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Jiskefet vakantie in Frankrijk. Maar die waren met zijnj drieën
een dubbele aflevering was dat zelfs, Crediteuren debiteuren op de campingquote:Op woensdag 2 april 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Jiskefet vakantie in Frankrijk. Maar die waren met zijnj drieën
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 07:30 schreef tong80 het volgende:
Half 8 ik moet pissen als een reiger.
En Bos Appelsientje of een andere verdwaalde Hooler zijn nog nergens te bekennen
Koffie is een primaire arbeidsvoorwaardequote:Op woensdag 2 april 2008 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry
Had mijn koffie nog niet gehaald
Ik moet vandaag ergens anders heen dan de werkervaringsplek. Dus was ik nog niet op een uur geledenquote:Op woensdag 2 april 2008 07:30 schreef tong80 het volgende:
Half 8 ik moet pissen als een reiger.
En Bos Appelsientje of een andere verdwaalde Hooler zijn nog nergens te bekennen
1 uur ?? damm wat gaat er allemaal gebeuren?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:37 schreef SCH het volgende:
Enorm genoten van het kamerdebat gisteravond. Je zag Wilders verSCHrompelen nadat hij in zijn eigen val trapte![]()
Zometeen een uur in de tandartsstoel
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 uur ?? damm wat gaat er allemaal gebeuren?
Succes dan maarquote:
Hoe het was hoor ik over een paar uur.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:18 schreef appelsientje het volgende:
En hoe was 't Bos?
Wat moest je doen?? Heb je daar kans op een baan??
Oh maar nou ben ik nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:21 schreef Bos81 het volgende:
en het waarvoor ik in het ziekenhuis was is te privé. Je kan er naar vragen, maar ik negeer ze toch. Als je het teminste doet hier in Hools
Ik weet het, ik had beter niet kunnen zeggen dat ik naar het ziekenhuis moest, maar ja daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar nou ben ik nieuwsgierig geworden
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]over een tijdje heb ik net zo'n buikie als jij
kun je van pijpen zwanger wordenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef SCH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onbevlekte_Ontvangenis
Betekent gewoon dat je niet geneukt hebt, maar misschien de heilige geest hebt gepijpt?
SPerma in je wang houden en inbrengen in je vagina (als je een vrouw bent). Vraag maar aan Boris Becker, die is zo vader geworden.quote:
of eerst pijp je je buurman en dan bef je je vrouw en klaag je m daarna aan dat hij je vrouw verkracht heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SPerma in je wang houden en inbrengen in je vagina (als je een vrouw bent). Vraag maar aan Boris Becker, die is zo vader geworden.
Ik moet er niet aandenken om mijn buurman te pijpenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef toma het volgende:
[..]
of eerst pijp je je buurman en dan bef je je vrouw en klaag je m daarna aan dat hij je vrouw verkracht heeft.
Wauw, wat een taal bossiequote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Sperma in je wang houden en inbrengen in je vagina
mijn hersens kraken gewoon van dat kut vak. Fucking rocket science is t gewoonquote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Ja en iedereen is er stil van geworden....
quote:Minder kans op hartaanval door poes in huis 02-04-08
Een kat in huis blijkt goed voor je hart te zijn. Een aaibaar vriendje zorgt voor vermindering van stress en angstgevoelens. Het aaien van het beestje zorgt namelijk voor behoorlijk wat ontspanning.
Het hebben van een kat als huisdier beschermt je tegen hartziekten door verlaging van bloeddruk en hartslag. Door de kat te aaien nemen blijkbaar de stress-gerelateerde hormonen in het bloed af. Hierdoor is de kans op een hartaanval weer kleiner.
Volgens de onderzoekers van de universiteit van Minnesota hebben zelfs kattenbezitters die roken, een hoog cholesterolgehalte of diabetes hebben, baat bij de kat op schoot. Volgens professor Adnan Qureshi zouden kattenbezitters al minder stressgevoelig zijn. Bron: AD/Elsevier
Eerder seksuoloogquote:Op woensdag 2 april 2008 17:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dokter Bos!
Die ga ik bookmarkenquote:
Mwa, de orale sex was bewust. Alleen het gevolg was een onverwachts iets.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval meer dan Boris Becker, want die liet zich verrassen.
Alles goed daar in het oosten des lands?quote:
ja prima hier hoor en daar in braboland?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles goed daar in het oosten des lands?
Voor in jouw ondertitel? Nee, dat moet je toch echt zelf doen.quote:
Bij de hand.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor in jouw ondertitel? Nee, dat moet je toch echt zelf doen.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet er niet aandenken om mijn buurman te pijpen
Succes met je cursus!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
damn tis weer zover, 2 zinnen veranderen in één en dat weer niet aanpassen, ik ga maar weer denk ik
Dan heb ik het beter bekeken. Toen mijn broer op kamers ging, ben ik in zijn kamer getrokken. Behang eraf halen was dus niet nodig.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, ben helemaal gesloopt. Negen uren behang krabben, leuk hoor zo'n broer die uit huis gaat. Wel geniaal dat er een stoommachine bestaat, die uitvinder verdient een lintje.
Brabanders nemen altijd de weg met de minste moeistequote:Op woensdag 2 april 2008 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik het beter bekeken. Toen mijn broer op kamers ging, ben ik in zijn kamer getrokken. Behang eraf halen was dus niet nodig.
Volle maan?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Dodenherdenking op een zondag de zondagsrust zou verstoren?
Omdat de festivals een dag later al voor genoeg decibellen zorgen?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Dodenherdenking op een zondag de zondagsrust zou verstoren?
Okee, op die fiets. Toen hij verhuisde naar waar hij nu woont, moest hij ook veel veranderen. De muren hadden een kleurcombinatie die ik niet meer weet en ook niet meer wil wetenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Brabanders nemen altijd de weg met de minste moeiste.
Mijn broer heeft een huis gekocht en de vorige bewoonster had over het bouwbehang behangen en daar weer overheen geverfd. Zag er dus niet uit, dus drie kamers moesten gedaan worden.
leuk hè klussen bij familiequote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, ben helemaal gesloopt. Negen uren behang krabben, leuk hoor zo'n broer die uit huis gaat. Wel geniaal dat er een stoommachine bestaat, die uitvinder verdient een lintje.
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valencia was trouwens erg prima, rubber! Veel mooie dingen gezien, leuke stad, lekker weer! Van het weekend wat foto's uppen.
Het is iets van inspanning en dat mag natuurlijk niet. God heeft het alleenrecht die dag.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef VoreG het volgende:
Enige kaarten die te krijgen waren, waren voor de allerhoogste ring achter de goal voor 15E. Was tegen Sevilla, Real of Barca oid geweest, waren we wel gegaan - of wanneer het voor een lagere ring was geweest. Maar we wilden ook nog teveel andere dingen zien, dus dan vonden we het weer net te zonde van de tijdquote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]wedstrijd bezoeken was niet gelukt las ik
2 minuten stil zijn lijkt me niet echt een inspanning, tenzij het allemaal ADHD-ers zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is iets van inspanning en dat mag natuurlijk niet. God heeft het alleenrecht die dag.
Het is natuurlijk mogelijk dat Robin ergens last van had en op eigen aangeven is achtergebleven.quote:
zo'n krans leggen is anders een hoop werk.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 minuten stil zijn lijkt me niet echt een inspanning, tenzij het allemaal ADHD-ers zijn.
je moet er wat over hebben om Ronald Koeman te zienquote:Op woensdag 2 april 2008 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Enige kaarten die te krijgen waren, waren voor de allerhoogste ring achter de goal voor 15E. Was tegen Sevilla, Real of Barca oid geweest, waren we wel gegaan - of wanneer het voor een lagere ring was geweest. Maar we wilden ook nog teveel andere dingen zien, dus dan vonden we het weer net te zonde van de tijd.
Volgende keer beter.
Rihanna!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een paar onbewerkte foto's dan toch maar:
[ afbeelding ]
Leuke foto's !!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valencia was trouwens erg prima, rubber! Veel mooie dingen gezien, leuke stad, lekker weer! Van het weekend wat foto's uppen.
Hetgeen dus het geval isquote:Op woensdag 2 april 2008 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat Robin ergens last van had en op eigen aangeven is achtergebleven.
ik ga deze maand twee trappen aanpakkenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk hè klussen bij familieik mag vrijdag weer gaan klussen bijn zusje, de badkamer komt volgende week dus moet nog even de stroom en de aarde geregeld worden
mee eensquote:Op woensdag 2 april 2008 22:15 schreef SCH het volgende:
Vink fluit prima
Niet dan?quote:
En wat vond je van de voetbalwedstrijd?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Fijne avond![]()
![]()
PE was trouwens erg goed te doen!!
Auw - brug ingestortquote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoe ging het eigenlijk bij de tandarts SCH?
We hebben er echt over nagedachtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mocht je hem meenemen? Aquariumpje op je kamer enzo.
Hebben ze daar Beloega's?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een paar onbewerkte foto's dan toch maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mee eensquote:Op woensdag 2 april 2008 22:15 schreef SCH het volgende:
Vink fluit prima
Oh, Beloega's zijn zo coolquote:
Uhuh! Ze hadden er twee, deze die de hele tijd rond zwom, en in de spiegel naar zichzelf staardequote:
Heb je de tandarts weer proberen te verleiden....quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh! Ze hadden er twee, deze die de hele tijd rond zwom, en in de spiegel naar zichzelf staarde, hebben we ook nog een foto van; en de andere keek de hele tijd door de tralies [ afbeelding ]
Maar ze zijn echt huge. En cool.
!
Oeh, wie PM-t de dochter van die schoonmoeder?quote:
Het zijn dan ook erg toffe beesten! Ik ben alleen bang dat ze zoveel eten dat het niet te onderhouden valtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We hebben er echt over nagedacht!
Zo'n groot aquarium past niet eens op mijn kamerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zijn dan ook erg toffe beesten! Ik ben alleen bang dat ze zoveel eten dat het niet te onderhouden valt.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgenochtend een worm elektrocuteren...
That would be mequote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef rubbereend het volgende:
nou als iedereen gaat geef ik nog wel bier aan ge liefhebbers
Iets met het zenuwstelsel. Kijken hoe die beestjes reageren op elektrische pulsen. Maar ze staan natuurlijk altijd net iets te hard. Of je vergeet ze uit te zetten tijdens je koffiepauzequote:
We moeten ook mensen testen, ja. Maar de kans is 50% dat ik zelf de lul benquote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
Ik moet mee van Engcatjuh, zal hij voorzichtig met me zijn?
Logisch ja. Wel of niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
We moeten ook mensen testen, ja. Maar de kans is 50% dat ik zelf de lul ben
quote:
* SCH komt de wurmpjes bevrijdenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Iets met het zenuwstelsel. Kijken hoe die beestjes reageren op elektrische pulsen. Maar ze staan natuurlijk altijd net iets te hard. Of je vergeet ze uit te zetten tijdens je koffiepauze
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:40 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH komt de wurmpjes bevrijden
[ afbeelding ]
Tof spannende 2e helftquote:Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wat vond je van de voetbalwedstrijd?
ik voel mij al stukken beterquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees dat de zuster weer even langs moet komen?
Heeft iemand je iets gevraag dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:11 schreef Ole het volgende:
Ik kan nog steeds niet praten
Wat zou het heerlijk rustig zijn in jou omgevingquote:Op donderdag 3 april 2008 11:11 schreef Ole het volgende:
Ik kan nog steeds niet praten
Okeequote:Op donderdag 3 april 2008 13:30 schreef dndiek het volgende:
ik heb niets te klagen, dus dat doe ik ook niet
Best wel. Ik heb ook een wel wat symphatie voor Fiorentina (dat shirtquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat zou het heerlijk rustig zijn in jou omgeving
Bedoel je Wijchen bij Nijmegen?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag! Iemand bekend met wonen in Wiegen (of omgeving)? Ik dacht dat iemand hier namelijk daar in de buurt woont.
wiegah.. de gaksta!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Wijchen ben ik wel bekend mee, da's een kilometer of 25 hier vandaan en er woont familie van mij. Je spreekt het wel uit als wiegen trouwens
quote:
Daar ga ik Comfortably Numb van Pink Floyd echt niet voor afzetten.quote:
draai je hem daarnaquote:Op donderdag 3 april 2008 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ga ik Comfortably Numb van Pink Floyd echt niet voor afzetten.
zo erg is die niet hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik durf de gok niet te nemen. De kans is veel te groot dat ik het nummer totaal niet kan waarderen.
Daar ga ik Het grote avontuur van Pooh echt niet voor afzetten.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar ga ik Het grote avontuur van Pooh echt niet voor afzetten.
Mag. Blijkt helemaal geen dierproef te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:48 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar Willie Worm: "Mij is niks gevraagd, word ik ineens onder stroom gezet door zo'n halve homo"
en Marc slaapt net zo lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook daarna niet, want dan gaan Axel en Marc alsnog janken.
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook daarna niet, want dan gaan Axel en Marc alsnog janken.
Oja, onze worm heette trouwens Herman (sorry Tong), omdat het een herma(n)frodiet is.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag. Blijkt helemaal geen dierproef te zijn.
Worm heeft geen ruggengraat, dus ja, dan tel je niet mee.
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Ooooooletje, wat zei je nou????
Ik heb een ontplofte veerkamp aan de balie gehad
Ja, maar dat is een meisje. Axel en Marc zijn echte jongens.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
[..], AZ heeft dan na het draaien van die plaat een goede nacht
![]()
Vraag maar aan SOL als die langs komt dan is haar dochter ook rustig![]()
Wijchen inderdaad, maar door de uitspraak dacht ik Wiegenquote:
Een verre nicht denk ik, zelfde pantervelletje, door haar eigen toedoen was het adres oud, dus de veranderde afspraak was naar het oude adres gegaan... maar ze steeg natuurlijk eerst even op van woede, want het was ONZE schuld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |