quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n avator
Ik heb ook aivs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bluezz had er ook al een:quote:
Alleen al hierom zal ik nooit PvD stemmen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
THiemebij het fitna debat. Sluit ze af met de zin:
"Tot slot moet de bioindustrie ook verboden worden."
verder had ze er nog geen woord over gezegd, dat was dan wel knap.
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
THiemebij het fitna debat. Sluit ze af met de zin:
"Tot slot moet de bioindustrie ook verboden worden."
verder had ze er nog geen woord over gezegd, dat was dan wel knap.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukertje, tnxx!!!
![]()
Ja, het is een matig debat ja. Pechtold wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.
Dibi sprong bijna op om erop te reageren, maar je zag Halsema heel haastig gebaren dat hij moest gaan zitten.
Verder is het een ontzettend matig debat, alleen Pechtold zegt iets zinnigs.
En waarom dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vind ik totaal niet bij je passen.
hoe was het in Valencia?quote:
Pechtoldquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.
Dibi sprong bijna op om erop te reageren, maar je zag Halsema heel haastig gebaren dat hij moest gaan zitten.
Verder is het een ontzettend matig debat, alleen Pechtold zegt iets zinnigs.
en ze heeft je nog zo verzekerd dat ze op tijd zou zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:19 schreef Bjoro het volgende:
om 7 uur komt er een mevrouw van de verzekeringsmaatschappij langs......
hee wacht eens even, het is al tien voor half 8
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ze heeft je nog zo verzekerd dat ze op tijd zou zijn?
u krijgt u geld echt morgen............................................... 3 weken later.............quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja
zou ze nu echt ook nog iets aan me willen verkopen, denk je ?
"Nee hoor meneer, wij zijn een heel betrouwbare verzekeringsmaatschappij.....en bij ons is een afspraak een afspraak " ....Yeah, right !
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
u krijgt u geld echt morgen............................................... 3 weken later.............
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachten
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Bjoro het volgende:
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das echt niet zó leuk dat je er zo hard om hoeft te lachen hoor
Jij wint echt altijdquote:
die grap over ouderdom is ook zoooooooooo 1 april !quote:
Over duidelijke 1 april grappen gesprokenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer komt dinsdag in Blik op de weg.
Heb ik weer
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Maar even overgegaan naar Text_only, het is echt niet te doen met Dark
Als Brabander niet voor PSV zijnquote:
Er zijn er die er intrapten hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over duidelijke 1 april grappen gesproken...
WTF die songtitelsquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
CD: Bearforce One - God shaves the Queen
Hierdoor heb ik zin om even naar het origineel te luisterenquote:
Gohquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
debat is afgelopen, motie v wantrouwen is verworpen(9 tegen 141).
Ik ga slapen, morgen 4 uur FAB
Eensquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
Jan Marijnissen pwnd de SGP.
Beste mensen van het debat, Jan Marijnissen & Alexander Pechtold.
Zeker allemaal op weerquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
GVD wat waren de kippenpootjes weer lekker.
Met een groep vrienden? Klinkt tof.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef toma het volgende:
net een weekendje mountainbiken in de ardennen geregeld
Dat wordt een heavy weekend, maar wel reuze gezellig.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:50 schreef toma het volgende:
ja![]()
met nog 4 vrienden een tentje en een barbeque
Moet alleen nog een mountainbike regelen
oja, moet natuurlijk ook zeggen dat er een paar kratjes bier mee gaan natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een heavy weekend, maar wel reuze gezellig.
Doet me denken aan een Jiskefet vakantie in Frankrijk. Maar die waren met zijnj drieënquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een heavy weekend, maar wel reuze gezellig.
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Jiskefet vakantie in Frankrijk. Maar die waren met zijnj drieën
een dubbele aflevering was dat zelfs, Crediteuren debiteuren op de campingquote:Op woensdag 2 april 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Jiskefet vakantie in Frankrijk. Maar die waren met zijnj drieën
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 07:30 schreef tong80 het volgende:
Half 8 ik moet pissen als een reiger.
En Bos Appelsientje of een andere verdwaalde Hooler zijn nog nergens te bekennen
Koffie is een primaire arbeidsvoorwaardequote:Op woensdag 2 april 2008 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry
Had mijn koffie nog niet gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |