dat kan pas op Pokerstars als je de waarde van de buy in op je account hebtquote:
Okee, wordt een keer die weekendtoernooien spelen om wat geld op mn account te krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan pas op Pokerstars als je de waarde van de buy in op je account hebt
Hyvesquote:
aivesquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
wie heeft er hier eigenlijk hyves???
SCHquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb ook Hyves Lion,quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
0-1 of 0-2, Schalke zal kansloos zijn denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:42 schreef toma het volgende:
Wat denken jullie ? Vanavond Schalke - Barca.
ik voorspel 2-1
probeer mij maar eens te vindenquote:
was weer erg moeilijk zo te zienquote:
Ik heb het niet gevolgd, wat zou die wet inhouden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:23 schreef rubbereend het volgende:de nieuwe wet op de kansspelen is niet door de eerste kamer heengekomen
Wat is jou avatar eigenlijk?? een beer??quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Dan moet je denk ik even contact opnemen met Kleinzusje Bluezz, die heeft die dingen gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is jou avatar eigenlijk?? een beer??
1 momentjequote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n avator
Ik heb ook aivs
Zag je foto bij Bos staanquote:
kortweg; het einde van internetpokeraars in Nederland. De kansspelbelasting zou omhoog gaan en het HC zou mgoen gaan experimenteren met het aanbieden van haar producten via internet (internetgokmonopolie voor Nederland dus).quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, wat zou die wet inhouden?
Lucht op he!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Ben ik zo snel of is FOK! zo traag?
Wat een ellende. [VoreG]Lekker sportief de fiets, geen regen, halverwege rukwinden van 10, keiharde regen. Conclusie; Fietssmurf komt zeiknat aan en scheldt de boel bij elkaar[/VoreG].
Goed dat het is afgeblazen. Het is sowieso belachelijk dat Nederland de markt in handen wil hebben, gewoon opengooien die markt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kortweg; het einde van internetpokeraars in Nederland. De kansspelbelasting zou omhoog gaan en het HC zou mgoen gaan experimenteren met het aanbieden van haar producten via internet (internetgokmonopolie voor Nederland dus).
waarbij....??quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Vooruit, ik ga ook een Hyves aanmaken. Hoor ik er dan bij?
Pas als je een paar bepaalde Hoolers in je vriendenlijst hebt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Mag het eigenlijk wel volgens de Europese regels (markt dichtgooien)?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed dat het is afgeblazen. Het is sowieso belachelijk dat Nederland de markt in handen wil hebben, gewoon opengooien die markt!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Assistent van Co? Leuke baan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef borisz het volgende:
Iedereen heeft zijn CLtoto ingeleverd. Inmiddels staan die ook online zie CL tototopic
Luc Nijholt gaat dus van Telstar naar Oostenrijk, vandaar dat Co hier regelmatig op de tribunes te zien was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |