u krijgt u geld echt morgen............................................... 3 weken later.............quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja
zou ze nu echt ook nog iets aan me willen verkopen, denk je ?
"Nee hoor meneer, wij zijn een heel betrouwbare verzekeringsmaatschappij.....en bij ons is een afspraak een afspraak " ....Yeah, right !
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
u krijgt u geld echt morgen............................................... 3 weken later.............
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachten
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Bjoro het volgende:
ik zal zo nog ff naar de voordeur lopen om te kijken of ik wel op het goede nummer zit te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das echt niet zó leuk dat je er zo hard om hoeft te lachen hoor
Jij wint echt altijdquote:
die grap over ouderdom is ook zoooooooooo 1 april !quote:
Over duidelijke 1 april grappen gesprokenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer komt dinsdag in Blik op de weg.
Heb ik weer
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Maar even overgegaan naar Text_only, het is echt niet te doen met Dark
Als Brabander niet voor PSV zijnquote:
Er zijn er die er intrapten hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over duidelijke 1 april grappen gesproken...
WTF die songtitelsquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
CD: Bearforce One - God shaves the Queen
Hierdoor heb ik zin om even naar het origineel te luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |